Gå til innhold

****TRÅDEN nr. 23****


simbamamma

Anbefalte innlegg

Grattis Amis!

 

Mens dere herja vilt på tråden i går satt jeg i frognerparken med en kald øl og hørte på god musikk :-) Det var veldig bra, mye bedre enn kveldsstell, hihi.

 

Her kan dere se meg, eller hendene mine til høyre i bildet:

http://cache.aftenposten.no/multimedia/archive/00566/FESTIVAL__sx22fd83__566297r.jpg

 

Adrian er en ramp. Prøvde å lage en kreativ frokost med havregryn og mme og eple, men neida - det var visst for likt grøt. Savner mitt altetende matvrak!!! I går blanda jeg Nestleyoghurt, banan og brød i stavmikseren, det var visst greit nok fordi det var kaldt. Men han skal ikke bare ha brød, han skal spise mest selv. Prim og brød overalt! Også snur han seg hele tiden når han liksom skal sove. Nå bryr jeg meg ikke om hvordan han sover, bare han sover. Var det jeg som klagde over usnuende barn?

 

Ang. ferie så skal vi til Island hvis ingen har kopper.

 

Ang. mobil så heter det "hvilken mobil" som Moll skrev, og ikke "hvem mobil" som Tiny skrev ;-P

 

I går gikk jeg tur med barn på mage og barn på rygg. Jeg liker at folk glor, skjønner dere. Men så deilig å bare gå ut... sånn... er litt misunnelig på dere enlingemammaer i blant altså.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kult! Må se bilde av deg med masse utvekster! Legg ut på album nå!

 

Rart, for nå ser jeg alt, men i stad så jeg ikke slutten av setningene dine. Ble mr neida-hihi ikke men neida. synetes det var artig jeg da og passende.

 

Hvem mobil..for Tiny er mobilen en venn! en liten skybertine. Altså en person. Derfor blir det riktig for henne å skrive hvem:) (men akk så glad jeg ble tatt frem som rettskrivende-hoho)

 

Så lenge barn sover skal man pelle og bry seg lite! E sovet rett over 2 timer nå:) Er såå digg med lang økt på morran. Fått gjort masse her. (var ille)

 

Ellers er jeg bedre form nå. Var dritkvalm!! i går. Bare lå sofa og konsa på ikke å spy. (er ikke gravid, man må ha sex for det) er visst noe som går. I dag tidlig var det fortsatt ille og M kom med en skive på senga. Hjelper liksom litt mens jegg spiser men kan jo ikke spise konstant heller. Joda, så klarte jeg å sovne med mat i munn. Dritekkelt å våkne. Urk svelg blæ.

 

Og i går ringte en tlf. Jeg ble vekt. Helt i ørska. Jeg pleier å være pling-klar selv om jeg blir vekt. Men kobla ingenting. Tror will skal være med noen på noe på lørdag rundt 13 og involverer noe med fotballdrakter. Aner ikke hvem det var heller. Konsa skikkelig men klarte bare ikke å koble noe som helst. Var som jeg sov. Kanskje jeg gjorde det noen ganger under samtalen og. Sa til slutt at oj nei jo men skal høre med M når han kommer hjem tilfelle det er noen planer jeg ikke vet om. (hadde jo først sagt ja) heldigvis ringte han på mobil så jeg kan søke opp nr og ikke på hustlf. Det var ubehagelig opplevelse. Føle at jeg ikke hadde noe kontroll på verken øra ellerr munn.

 

Egentlig vil jeg til LS med mtg på byfest, men form er så som så og E sover jo lenge og will slutter 12:30. Mulig vi skal inn rundt 15-16. Om noen er der da så send en pling da vel:)

 

GRATTIS MED 11MND. TIRIL!!!! Siste mnd-bursdagen din nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååhhh, nå fant jegg iaf ut hvem mannen er. (tlf) Huff..ringe å spørre "hva gjaldt det igjen?" *følersegdum*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen, ama! Håper du har det bra der vest!

 

Ønsker meg Nokia 6300, tror jeg.

 

Trillet 1,5 time nettopp for å få LH til å sove, og så våknet krapylet etter bare 20 min! Hva gir dere meg?!

 

Molle, vi har god plass til telt i hagen forresten...

 

I kveld skal jeg ut med noen venninner jeg ikke har sett på lenge, det blir koselig. Og jeg trenger å gjøre noe uten barn for én gangs skyld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Molle har opplevd akkurat det samme en gang jeg også, kjempe ekkelt og så svarte jeg i hytt og pine Løy gjorde jeg også tror jeg

 

Kult med tvillingbæring

 

Tror det er vanskelig å rettferdiggjøre et "hvem mobil " altstå moll.

 

Det er blitt spurt om ferie vel ingen bombe hva jeg skal -Nei ikke Spania- KRAGERØ!!!!!! mest mulig

 

Grattis til ammadama!!!! Skulle jo begynt med det jaja

OG takk for i går Cat.

 

Gubben må ha pcn

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det herk, men det var et godt forsøk? :)

 

Telt?! Jeg som ikke tar buss engang...jepp. Eller..vi ligger i telt i hagen om du tar E på natten:D han vil muligens ha pupp rundt enten 24 eller 4.

 

Merkelig rutine han har. Pupp enten rundt 24 eller 4 eller ingenting. Haar ellers ganske bra rutine for tiden. Opp 6:30 (7:30 om litt nattmat) ganske så nøyaktig. sovner rundt 9 etter 1 min på pupp. Sover litt over 2 timer. Sover på nytt mellom 14 og 16 (litt avhengig om vi er borte, på farta eller hva vi driver med.) Sover ca 1 time. Kan ta rundt 30min å legge. Legger seg mellom 19:30 og 20:00. Sovner i løpet av 1 times tid. Bort med nattpupp og 10 min på kveldslegging hadde gjort seg, men ellers skal jeg ikke klage. Han er stort sett superblid.

 

Skulle gjerne sett han spiste noe middag men. Han er litt grøtlei og da minsker det på alternativene. Få Mills potetmos i dag:) Det likern godt. Tips til noe attåt? (gressløk er vel ok for de små magene? er jo tørka)

 

simba, det skulle du tenkt på før du fikk barn! Man setter ikke barn til verden for så å dra fra dem! Skam deg!

 

Jo og vi har ikke plass til telt i bilen:) (pjuh)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Også i dag sa Edvard ordentlig mamma:) Ikke mamama men mamma. Mange ganger. Måtte filme..hehe. Han har det med å nekte å vise andre hva han kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld damer!!

 

Grattis med dagen Amadama (har jo sendt sms da, men må liksom si det her også) ;o)

 

I morgen kommer jeg meg ikke på nett, derfor sier jeg det i dag.... Grattis med dagen MTG!!!!!!! (håper du ser det da ;o))

 

Flinke Edvard!! ;D

 

Så til tipping....

Nærmest var så vidt jeg kan se Tiny med + 90g (10450g), med simba hakk i hæl... :o)

 

Grattis Tiny!!

 

A veide 10360g og var 76,5 cm

(da C var 1 år veide hun 10260g og var 76cm - det er vel bortimot så nærme som det er mulig...) ;D

 

Videre plassering ble:

Simba (10230g)

1D (10213g)

Molle (10125g)

Cat (10070g)

Herk (10040g)

 

I morgen skal jeg i utdrikningslag :o) - Ha en fin helg alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du pt? Jeg har ikke lagt igjen noen piller hos deg? Finner ikke pillene mine;) Nei men sånne Ibux'r i stor pakke og en pitteliten "tannkremtube"? Argh altså!

 

Hare så kult i morra:)

 

 

Skal Mtg ha noe bursdagsfest da tro? Og hva ønsker hun seg?

 

Droppa løkpressa cat, fant en annen gave som vil gagne meg selv mer:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere! Da var det min tur til å bli eldre ja.

 

Noen som skal ut i dag eller? Gabriel skal sove hos bestemor og bestefar så jeg og V skal på byfest og by'n:D

 

Jeg vil at alle skal ut!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal nå en tur på dagen men tror ikke det blir noe på kvelden. Lite barnevakter å få tak i under byfesten serru. Ikke i mora det er TNT konsert a? Eller var det i dag kanskje.. M og jeg vil skråle 10.000 lovers!!

 

Når på dagen Simba? Nei du det aner jeg ikke. Vet ikke sikkert om vi drar mandag engang. Men vi kan da prekas. Har ikke nr ditt lenger så en pm hadde gjort seg:) (mobben er vræka) Hvor lang tid tar det fra Flisa sentrum (haha) og til deg?

 

hehe første gaven din mtg er full gubbe hjem;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først av alt:

 

GOOOOOOOOOOOOD TUR Pt!!!!

pass på å finstille været til vi kommer da:)

Send meg gjerne rapport på hva jeg må pakke, eller ikke:)

 

Jeg skal gi sv og cat en sjans til å tippe også før jeg legger ut resultater på konk, men gidder ikke vente lenger enn til i morra kveld ca:)

 

Har fått tipp av mtg på msn: 7790 g og 70 cm.

 

I dag var jeg passe fornøyd med omsetninga..... (hihihihihi, ble litt mer enn de 3,5 sessa hadde ja...kapitalist blitt...hmmmmm skummelt) men rota fælt med oppgjøret....blæ! Brukte lenger tid enn alle gangene før tilsammen jo, men fant feilen min og da slapp noen andre å gjøre det for meg! Haaater å la ting ligge til nestemann.

 

Helt glemt hva jeg skulle kommentere......... jeje, dere liker meg for det:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, full gubbe får jeg garantert:)

Jeg skal forresten også til flisa(solør), men jeg skal denne uka da. Familien til V har hytte der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først av alt:

 

GOOOOOOOOOOOOD TUR Pt!!!!

pass på å finstille været til vi kommer da:)

Send meg gjerne rapport på hva jeg må pakke, eller ikke:)

 

Jeg skal gi sv og cat en sjans til å tippe også før jeg legger ut resultater på konk, men gidder ikke vente lenger enn til i morra kveld ca:)

 

Har fått tipp av mtg på msn: 7790 g og 70 cm.

 

I dag var jeg passe fornøyd med omsetninga..... (hihihihihi, ble litt mer enn de 3,5 sessa hadde ja...kapitalist blitt...hmmmmm skummelt) men rota fælt med oppgjøret....blæ! Brukte lenger tid enn alle gangene før tilsammen jo, men fant feilen min og da slapp noen andre å gjøre det for meg! Haaater å la ting ligge til nestemann.

 

Helt glemt hva jeg skulle kommentere......... jeje, dere liker meg for det:)

 

(posta en gang til etter oppfordring fra bursdagsbarnet:) og alle vet at de som feirer fødselsdagen sin får viljen sin da!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmm... Jeg vil gjerne ha en fet jobb hvor jeg jobber lite og tjener masse masse masse. Får jeg viljen min eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poff...............

 

 

 

 

 

hokuspokusfiliokus.........simsalabim.......agrakadabra....

 

 

 

 

 

Nei, sorry! Det ønsket var det en annen med bursdag i dag som fikk. Bedre lykke neste år:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du prøvde ihvertfall da:) Det setter jeg pris på.

 

Fikk telefon fra gubben. Han var på Smuget, den luringen! Hihi. Hørtes ut som han kosa seg da. Nå må jeg finne senga altså!! Trøøøøtt....

 

God natt, alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...