simbamamma Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Håper dere har det bra alle sammen, store og små! Link til nr. 22: http://www.dinbaby.com/forum/thread/9183929 Klem fra
Amabolla Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Heisann sveisann Har endelig fått vesla i seng:) Har vært hos Mol i dag i lag med Svanine-veldig koslig. Jeg kjørte bil;) Vesla måtte låne klær av E siden hun bæsja gjennom alt.... Mol- få nett fort- er så stille her uten deg.... Og Cat- kan du ikke komme tilbake daaaaaa?????? Og dere jobbmennesker- kjedelige er dere- vel- nå blir jeg snart kjedelig også Hihi- ser forresten på det innlegget der jeg fikk sug lut på nakken har utviklet seg til den diskusjonen. Skjønner ikke at folk gidder å diskutere dette-fram og tilbake. Folk må få mene hva de vil- men Sug Lut personen virker ikke heilt 100 % tror jeg. Jeje... Hvem skal på Foreldre og Barn messa da?
simbamamma Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2007 Denne sug lut-"personen" frekventerer visst kranglesiden til vanlig, så ham/henne skal vi bare hoppe og drite i...! Er messa til helga? Har ikke fulgt med, jeg... Enig med deg angående Molle og Cat!
Amabolla Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 Er ikke denne helga-tror det er den første helga i juni.
♥Tiny Skrevet 21. mai 2007 #5 Skrevet 21. mai 2007 F&B messa er første helga i juni og ja jeg skal dit Hadde håpet på følge fra noen tråddamer da! (får vel ikke med gubben på å vandre der i noen timer på en lør/søn?) Beklager å måtte være en av de kjipe jobbedamene!!! hehe, sånn er det å ha kjipeLiv på besøk mange dager i uken og gå glipp av all moroa... Skal forresten ha 2 uker ferie snart da (uke 26+27 tror jeg det var) Da må vi finne på noe sammen da! Noen som kan anbefale noen weekend tur?? Har så lyst til å komme oss bort når vi alikevel fikk ferie i år...
_svana_ Skrevet 21. mai 2007 #6 Skrevet 21. mai 2007 Ja, det var kos hos Moll i dag. Bildeshow og kake, Moll disker alltid opp :-D Og Leo er så "voksen", tenk at det bare er en mnd forskjell på hun og gutta... hehe. Edvin har littegranne feber, og tanna kan nå kjennes med skeia. Artig. Så mye prat om den tanna, og så er den plutselig her. H monterer hjemmekinoanlegg. Noe må man jo ha når man mest er hjemme. Skal nok ikke på messa, for H er borte da og ser ikke helt for meg at jeg drar alene med de to krapyls. Hva skal jeg gjøre i morra da? Fortsatt uten vann på dagtid.
*1D* Skrevet 21. mai 2007 #7 Skrevet 21. mai 2007 Heisann hoppsann. Gratulerer med tråd simbamamma, lenge siden du starta en:) Bare innom for å vise at jeg er her jeg da. Har ikke hatt liv i dag, men har hatt en utrolig "sliten" dag. Bare sovet mens gutten sov, og ikke gjort stort utenom. Vært en tur ute, gikk og handla lomper på butikken nedi dalen her. Besøkte ei venninne et par timer også var søs med hjem og spiste pølser. Sov fra 18 til 20.30..... lillingen sov også da, men helt til 22.10. Spiste nå og har lagt seg igjen nettopp... spent på når han vil stå opp i morra jeg! Skal legge meg jeg også. Snørrete og ekkel i halsen.... Skal jobbe 3 dager denne uka, men bare tidlig!!!!! Blir rart med 14-18, 12-16 og 9-16........ Jeg vil på messe........ men får smøre meg med tålmodighet, kommer til bartebyen i september, eller noe var det??? Gratulerer med tann! Klemmer til alle:) Sv: i morra kan du komme på besøk til meg!! (syns det var en god idé jeg)
*1D* Skrevet 22. mai 2007 #8 Skrevet 22. mai 2007 Heisann hoppsann. Da har jeg vært oppe i snart 2 timer allerede. Herreguuu klokka går fort om morran! Lillingen våkna halv 7, og når den var 7 så fant jeg ut at det bare var å stå opp. Han har lagt seg igjen for 30 min siden da, så mamma sitter med en kopp te og har akkurat spist ferdig frokosten. Jeg er nesten uthvilt:) Hjalp å legge seg 12 i går da, sovna ikke med det første men ble ikke for seint heller. Har som vanlig 789327598 ting som skulle vært gjort i dag da........ Rydde hus Tørke støv Vaske kopper Plante om 5 planter før de dør..... Vaske klær/ tørke klær/ henge opp klær/ brette klær/ legge bort klær Tømme ene boksen som skal fylles med klær som er for små til LT Finne et nytt sted for de tingene som lå i den boksen Vaske gulv (eller nei, ble vaska på søndag, ser dritt ut allerede) Fikse utemøblene (er fint for trøndelag å være nå!) Poste returen til H&M Fikse utskrift på noe pengegreier Gjøre ferdig en prøve på jobb +++++++++++ Kan ikke gjøre som i gamle dager og "belønne" meg selv med en røyk mellom hver ting eller.............. Hmmmmmm, noen som bilr med å heier meg frem kanskje?????
_svana_ Skrevet 22. mai 2007 #9 Skrevet 22. mai 2007 *Heia Heia* Gratulerer med nick forresten. Vi har vann i dag! Jeg kan ikke bruke vasken på badet på to timer, men jeg kan gå på do og på kjøkkenet er det vann! Trøtt. *Heia heia* Trille tur å kjøpe barselgave i dag tenker jeg.
-MtG- Skrevet 22. mai 2007 #11 Skrevet 22. mai 2007 God morgen alle sammen. Jeg vil gratulere: Simba for ny tråd Svana for tann og vann:D Også vil jeg heie masse på 1D. Jeg har også en fantasillion ting å gjøre i dag. Det har jeg alltid, men jeg gjør ikke noe allikevel. Men i dag skal jeg prøve å ta meg selv i nakken og få unna litt så V slipper å gjøre alt:) Også har jeg satt opp en plan over dagen til G. Er veldig dårlig med rutiner her så jeg skal om jeg klarer å følge planen min i dag. Foreløpig ser det bra ut. Han sovna til og med når jeg hadde skrevet at han skulle sove:D
-MtG- Skrevet 22. mai 2007 #14 Skrevet 22. mai 2007 Jeg tror ikke G hadde lest planen min. Jeg hadde skrevet "sove 1,5 time" men han våknet etter en halv. Da fikk jeg ikke gjort noe nå heller. Han skal bare sitte p fanget når han er våken:(
*1D* Skrevet 22. mai 2007 #15 Skrevet 22. mai 2007 Mon tro om 1D glemte logge seg på msn i dag..... hihi Og jeg tror ikke G kan lese jeg mtg............... (men er mulig han er prepubertal da, og bare ikke gidder høre etter) Har forresten ikke gjort en dritt enda......... men nå har lillingen liggi på puppen ei stund igjen da, så kanskje jeg får hivd meg rundt etterpå
_svana_ Skrevet 22. mai 2007 #16 Skrevet 22. mai 2007 Frem med fløytemenn! Molait melder om at Edvard sov fra 1845 til 0645 uten å våkne en eneste gang!!! Hurra! Hurra hurra hurra! 9 uker eller 9 måneder - sannelig er det deilig når det skjer. Selv gleder jeg meg vilt til jeg kan si det samme. Nå skal vi snart på tur. Adrian sa noe som kunne minne om pappa i går. H syntes det var veldig stas. I dag går det mest i ajajaaa, bubb-bubb, vævæ og heeeei. Samt sånn heshul latter som Moll og Ama fikk gleden av å høre på mange ganger i går.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #17 Skrevet 22. mai 2007 SAVNER DERE!!! Komme hver dag jeg MtG:D Kaffe OG nett, ikke ille. Selv om man må kjøpe melka selv:) Kos med besøk. Greit man slipper inv. folk;) Onsdag er det svøm men torsdag er alle vælkømmin eller så kommer jeg til noen. Skal på familietur til helga. (sånn 30-50 stk og fullt kaos..frivillig tvang) Ser ut til at ukens bilde blir bytta i morra om MtG lukker opp døra:) Preikas på jenter. -Molle-
_svana_ Skrevet 22. mai 2007 #18 Skrevet 22. mai 2007 Sjekk dagens tur! http://www.adrianogedvin.net/tur.gif
Amabolla Skrevet 22. mai 2007 #19 Skrevet 22. mai 2007 Puh-lang tur svana!! Hei til Mol og grattis med sove heile natta-det gjorde mi og!! Har vært i Oslo i dag,sambo og jeg..Bare tuslet rundt og skrevet meg opp på jobblisten på jobb. Leiligheta ser ut som ett bomba horehus...må rydde. Blærk! Vi skal på hytta i helga-hvis noen vil være med så er der sengeplass:)
Molait Skrevet 22. mai 2007 #20 Skrevet 22. mai 2007 SYK! Du er SYK svana!!!! Hvor lang tid brukte du??' Grattis til natten ama:) Men ikke nåååå!! Jeg skal jo bort i helgen. Og jeg som hadde tenkt å spørre om å låne den bagen din og;) Blæ på deg! Også er jeg opptatt neste helg. Men helgen etter det blir jeg gjerne med:D Jeg skal på messa, men grunna konfer må jeg dra på fredag:(( Men de som vil kan på fredag må gjerne bli med:)
_svana_ Skrevet 22. mai 2007 #21 Skrevet 22. mai 2007 Ja, er vel litt syk. Skulle egentlig bare på babyshop, og så skulle jeg gå en liten runde først fordi de sovna med en gang. Og så tok jeg noen snarveier som viste seg å være det motsatte, og vips så var det gått litt tid ja. Var nok ute i nesten tre timer inkludert babyshop. Det kan vel nesten kalles trening. Grattis Ama! <-- se jeg kommenterer i blant. H må jobbe masse overtid i helga for å bli ferdig med et prosjekt. Han stresser fælt med det fordi det er så mye å gjøre. Jobber ganske seint hver dag, og det blir jo lange dager for meg og. Han stikker i seks-sju-tida og kommer i seks-sju-tida. Noen har virkelig putta penger på Adrian og det virker som om han kjefter mindre nå når han har fått skravla i gang. Bedre å høre på babb-babb-baa enn kjeft-kjeft. Edvin sovna nå etter å ha holdt det gående med sutring/gledeshyl i en time. Tenkte jeg skulle prøve å la han sovne igjen uten pupp, det gikk jo bra. Nuvel, nå sover han i alle fall.
*1D* Skrevet 22. mai 2007 #22 Skrevet 22. mai 2007 Velkommen tilbake søta! (og nei du er ikke feit) http://www.krusedull.net/ Sjekk elastiske sjal og moby wrap
simbamamma Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #23 Skrevet 22. mai 2007 Hipp hurra for E! Håper han fortsetter i samme sporet. Er gode netter her også, og det er så deilig. Ble sliten av å se på kartet, jeg.... Dere vet den inkompetente sjefen til A? I går var A innom kontoret hennes tre ganger i løpet av dagen, og alle gangene satt hun med msn og Facebook. Er tydeligvis noen som har det travlere enn andre.... A har fått et betraktelig utvidet arbeidsområde siden han begynte der for et år siden, men har fortsatt samme lønn. Så nå har han lagt fram krav om 25000,- i lønnsforhøyelse! Skal bli spennende å se hvordan det går... Hvor er herk? Sto på Facebook at hun var sliten og bekymra... Talk to us, please!
Molait Skrevet 22. mai 2007 #24 Skrevet 22. mai 2007 Da takker jeg for meg for denne gang:) Også bare for å ha sagt det så skulle det vært flagg på ukens bilde hos me og!! Har bare ikke tid til å fikse det på lånt pctid;) Talast ja bøfn og sånn:) Jo jeg la Gabriel da! Skjønner ikke hva den dama klager over:P
*1D* Skrevet 22. mai 2007 #25 Skrevet 22. mai 2007 Ble sliten jeg også Duste sjefer! (sparke henne i kneet jeg!) Vil gjerne være med på hytta jeg! FLIIIINKE Gabba i dag!!! (teller jo ikke på msn) Har sendt sms til herk, venter på svare:) (har sett henne inne på traaden nå nettopp da) simba: var veldig koselig å hilde på deg, du var jo enda koseligere enn jeg trodde jo:) hihi Noen som blir med på våren08 i stede??? (hihi) Babyen min sover ganske godt igjen nå, men beste natta på lenge var på treffet da:) Når var første gang han fikk velling?? (sjekke traaden... (glemme meg helt og oppdattere traaden.....løpe og amme.natta)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå