Gå til innhold

****TRÅDEN nr. 23****


simbamamma

Anbefalte innlegg

Mårnings!

 

Er litt støl i dag, wonder why.

 

Var hilde også på festen? Ho ho.

 

Hvor lenge passer egentlig en supermanbody?

 

Hva skal jeg gjøre i dag? Tenkte på tur, men ikke så lang. Kanskje trille bort på hs, det bare drøye 3 km. Har jo ikke veid på halvannen mnd. Men hvordan gjøre det når jeg ikke har baggene? *kløsegihodet*

 

Flinke Gabi da *klappepåhodet*

 

(mye hoder her nå ser jeg)

 

Noen som kan fortelle hva som skjedde på sist pb? Fikk ikke sett det på søttendemaien skjønner dere.

 

Nå har håret til E blitt så langt at de ikke står rett opp lenger. Trodde det var tilfeldig på mandagen, men etter bad i går er det fortsatt sånn. Men ser jo fortsatt litt snålt ut, en lang "lugg" i midten.

 

Mista en ubrukt fleksikort på turen i går. Argh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

La gutten på vømmølsauen jeg, ligger og spiser gardina til mor nå:) hihi

 

Sv: du kan jo gå ruta igjen og se om du finner fleksikorten ditt da...... eller du kan la det være:) Hvem er hilde? (jeg vet jeg ikke blækka....) Hva er pb??? (du og forkortelser!) Grattis med ord forresten! Godt med prat i stede for kjeft ja, her mest kjeft her i gården....håper han begynner å prate snart i stede:) Ligger å kjefter nå faktisk....kankje gi han mat da??

 

 

Jeg skal på jobb i dag, er faktisk ikke mer enn 2 timer til barnevakten kommer og jeg burde gjort ihvertfall 1 av tinga på lista fra i går da..... (okei, gjorde et par ting i går, men var på middag til søs og da går jo tia.)

 

Pt: kom deg inn her og skriv også da, når du har tid å sende mailer mener jeg:) Var morsom den med mannen....hihi, var vel om menn begge når jeg tenker meg om... jeje, var morsomme begge to.

 

Jeg har brukt så lang tid på dette innlegget også, så nå er det 1 t til barnevakten kommer. (har fora unge og laga meg frokost også da, men ttt)

 

Skulle gratulere ama med noe også........ hmmm...... var det natta tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våren-08 1D? Noe på gang??? Gratuler meg med natta ja:) Var litt mer pes den natta her-eller-ikke PES-men pittelitte pes:) Våkna 4 ganger mellom 19.00 og 22.00-sov så heilt til 05.15-fikk pupp og sov til 07. Ho måtte ligge på fanget mitt en 40 min tid i går kveld. Hadde magevondt tror jeg får prompa som en voksen fisker! Og ja-ho gulpa som en tulling i senga si da ho nesten hadde sovna-måtte skifte sengetøy og pysj. Urk.

 

Og vesla har blitt redd støvsugeren. Mol prøvde seg med å si at vi må støvsuge oftere.... Mol-vi støvsuger hver uke jooooo..............

 

Sambo har auaføtter etter fotballspilling så han sitter med føtter i grønnsåpevann.

 

Kjiipern med ubrukt flexikort svanine-du må nok gå turen en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djises, hva er det med meg og flexikort??! Det er uaktuelt å gå den runden igjen, og den heldige finneren koser seg nok rundt på buss og trikk nå tenker jeg.

 

Tenkte vi skulle ta banen hjem fra Lambert og ikke gå for gutta begynte å bli sultne. Stikker 200-lapp inn i maskin og tror dere ikke at den helvetes maskinen sluker lappen og låser seg! Så der står jeg uten penger og uten billett. Banen suser forbi. Så inn på Narvesen å kjøpe nytt kort (som jeg passer godt på), for så å oppdage at Adrian har slengt solbrillene sine et sted. Går tilbake der vi har vært, men finner de ikke.

 

Argh!!!

 

Ja, dere kan tippe om dere vil. 1 mnd og 4 dager siden sist, både vekt og lengde var vel mer som forventa denne gang.

 

Var en bitteliten tass der på 3100 gram og jeg kan ikkje skjønne at jeg har hatt mindre babyer enn det.

 

Det var du som skrev hilde 1D :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg nesten litt utafor jeg... Får jo aldri tid til å svare her, nesten ihvertfall... Men leser hver dag og ser noen av dere innimellom :)

 

Grattis med tenner og fine netter!!! Her er også netter bra!

 

Flinke svana som går langtur med gutta!!! Lenge siden jeg har lagt ut på langtur nå ja!!

 

Her består hverdagen av å ha mest mulig tid sammen med Tiril etter jobb og så er det denna mannen i heimen som skal ha oppmerksomhet også :) hehe.. Ikke så lett å være karrierekvinne nei!!! Vil være hjemme mer jeg... Men så var detta med penger igjen da...

 

Har dere Skedsmo damene hørt noe mer??? Har forlengst gitt opp det å få plass, men sjekket litt på websiden til skedsmo idag og der er det en familiebhg på skjetten med ledige plasser!!! Skal på besøk dit på tirsdag og snakke med damen! Får vi plass der får vi jo automatisk plass i kommunal bhg etter fylte 3 år!!! Og jeg kan søke overflytning neste år feks... Så nå nærmer det seg en ok løsning for oss :)

 

Guh, jeg er sliten ass..... Husker jo ikke halvparten av hva jeg har lest.. Jo, savner deg her jeg Molle og savner masse-treffen våre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk hilda på simba jeg....... (simba: var det godt?)

 

Ikke noe på gang:) Var bare en tanke..hihi, må begynne snart hvis man skal bruke like mange pp som sist ihvertfall.... Ikke mange som har svart simba på spm heller om hvor mange man kunne tenkt seg osv..... Bare jeg tror jeg?!? Og jeg skal jo ikke ha noen;)

 

Får gjøre som meg: aldri støvsuge..... slipper redde unger også da:)

 

Hvor mye penger har du brukt på offentlig transport i det siste da????? (hva med et månedskort i stede???) Her i bartebyen koster det 685,- for et og er verdt hver krone:) Jeg har forresten et sånn fleksikort fra Oslo liggende med 5 klipp som jeg ikke bukte denne gangen......

 

Du er ikke utafor Tiny, jeg er utafor! Jeg er den som er lengst utafor av alle:( Men dere er i hjertet mitt da:)

 

Jeg har ikke søkt barnehageplass engang jeg..... er det sånn at deres komuner også "jukser" seg til å ha full dekning gjennom at hvis de som har søkt på hovedopptaket bare får plass, så er det greit???? Jeg søkte jo ikke da, for jeg viste ikke at jeg hadde person nr til T allerede..... jeje

 

sv: hva er pb????????????????

Og jeg tør ikke tippe på de unga jeg altså..... har vært langt unna mange ganger jeg nå...

 

Hva veier G nå da??? Spent på om min følger han nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal tippe på G jeg, men trenger tid. Tar det i morra jeg:)

 

Jeg lurrer litt på et par ting jeg:

 

Når begynner man å gi ku melk?

Og blir det for varmt med lamme skinn i vogna når vi reiser til mallorca?

 

 

Nok humor. natta på dere:) Bøfn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er farlig å gi ku melk. Den har alt for få mager til å klare å fordøye de skumle enzymene. Det er derfor viktig å gi ku gress.

 

Hvordan går det Herk?

 

BøfN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå, nå er jeg her en liten tur vett :o)

 

Er litt som Tiny, får stort sett lest hver dag og prøver skrive litt innimellom. Men når jeg først begynner å skrive, skriver jeg nesten til kråka tar meg og da kan jeg bruke evig lang tid. Derfor blir det litt vanskeligere på jobb.

 

Men grattis med tenner og netter...

 

Fikk ikke lest om gåturen din svana, men skjønner av alle kommentarene her at det var en bragd, så jeg kaster meg på bølgen - you superwalker, hihi...

Men noen flexikort dame er du så visst ikke - den saken er herved notert!!

 

Ingen bhg her heller. Men har fått dagmamma da, som virker toppen så nå kan det være det samme med hele barnehagen - hu dærre kommunedama kan dra til sjøs...

Nuvel, men om jeg skulle få plass tør jeg nok ikke takke nei - for jeg har mailet og ringt henne flere ganger tilsammen, så om jeg da ikke tar plass blir vel A utestengt både fra bhg og skole i denne kommunen på livstid - hehe ;P

 

Miss U Cat!!!

 

Facebook er kuli jo - trodde ikke jeg skulle synes det, men akk... Er vel ikke den mest aktive (der heller), men det er moro da bla "møte gamle kjente"...

 

Blir nok forresten ingen barn her hverken i 08 eller 09 faktisk ever again... Så sant storken ikke kommer med en sjokkmelding en vakker dag - men det gjør den nok ikke, hehe...

 

Bare en drøy uke igjen på jobb and "I´m back" - juhu...

 

Minner om at bursdagen til A er endret til fredag 8 juni fra kl 11 - håper alle kan komme!! Da skal de få grise litt, hihi (selv om jeg skal ha voksen bursdag både lør og søn - urk, venter litt rydding og vasking fredag kveld...)

 

Vi hør´s damer - thank you and goodnight arbeidskvinnen må køye ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etterpåslenger - jeje...

 

Må jo bare fortelle 1D at pb - er Prison Break - sukk, gutta mine ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere jobbedamer må jobbe mindre å skrive mer på tråden. I tillegg må Molait få seg nett snart. Kan ikke la tråden støve ned!

 

Men hva skjedde på sist pb da? Skriv! Ny episode i dag jo.

 

I dag skal vi i frognerparken.

 

Edvin gråt i natt og jeg lå en stund og håpet at han skulle sovne igjen. Til slutt tok jeg han opp, og stakkars gutten var helt innklint i snørr. Masse snørr i ansiktet, det hadde blitt skorpe på (dm)! Sugde ut masse snørr, trodde han var blitt frisk! Men tydelig blitt på snørra igjen (SukK)

 

Og ja, gutta må jo bare være eneggede for nå har Adrian også fått tann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, skulle gjerne fortalt hva som skjedde i pb sist, men det er så lenge siden jeg så disse episodene at jeg vet ikke hvem som var sist av de... Hva skjedde gangen før der da, så skal jeg prøve å nøste inne i hodet mitt - hehe :o)

 

Du får kose deg i Frognerparken - håper du ikke blåserbort på den store blåsbortdagen...

 

Grattis med tenner - sikkert eneggede da... mm ;D

 

Kanskje lage egen gruppe på facebook - "De som ikke ønsker å ha tråden lenger ned enn på side en" hoho :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sover LH sin tredje lur for dagen! Riktignok har han en klokke som tydeligvis er innstilt på 40 min, men det er bedre enn ikkeno'. Må også si at det er litt mer behagelig for meg å trille i 10-30 min over dørterskelen, framfor å trille gatelangs i timesvis. Jeg blir ikke så sprek av det, men det er ålreit å få gjort litt her hjemme også.

 

Må klage litt også da; nå er det grøtnekt igjen. Bittelitt irriterende!

 

Syntes jeg hørte en lyd, har da ikke gått 40 min ennå.... *gå og sjekke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klageinnlegg:

 

Jeg har en gutt som ikke virker. Han vil jo ikke sove! Er nesten umulig å få han til å sovne inne, orker ikke den kampen mange ganger om dagen. I vogna må jeg trille i 10-15 min før han sovner og da sover han maks en halvtime.

 

Nå har han begynt å tulle om natten også. De to tre siste nettene har han vært våken mange ganger og er vanskelig å roe. Står i senga og hyler. Tar han over i vår seng og han ligger der og er mark i en times tid før han sovner. Våkner flere ganger når han ligger der også:(

 

Veldig lite motiverende å skulle få han til å sovne i egen seng når jeg vet det er maks et par timer før han våkner og at han kommer til å holde oss våkne store deler av natten... :(

 

Blææææææææ!!!! Jeg trenger litt trøst jeg...

 

Kan hende det er litt mye som skjer med han om dagen da. Har nettopp lært å reise seg opp selv og står langs tv-bordet store deler av dagen. Og i dag poppet tann nr. 8 fram. Ser ut som det er fler på vei. Stakkars liten...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mtg: er nok mye utvikling hos G som gjør han litt trøblete. Mi si hadde jo sin periode fra 5-8 mnd, har begynt å gå seg til nå.

 

Har vært på Strømmen stors. og på Rudo i dag.

 

Snart legge vesla og snart middag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med tenner på begge svana :)

 

Trøste litt på mtg for dårlige netter!

 

Hurra for over 1 time soving :)

 

Her kommer det også mer tenner.. Oppe! Hun har begge fortennene og en hjørnetann, så ser litt skjeiv ut i munnen.. Det kommer ikke til å rette seg opp på en stund for nå kommer det en på hver side igjen... hehe...

 

På lørdag skal vi til fotograf!!! Kom med alle de gode tipsene deres da jenter! Vet dere har noen...

 

Når skal junibursdagene feires med party da dere? vors og fest/ut eller bare en kveld med alle oss og god mat og masse drikke??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phui! Har vært myyyyyyye stress i det siste. Orker ikke skrive alt så detaljer nå, men kan nevne spy, feber og diare på Linea, spy på mann og fire dagers jobbreise på meg... Legg til hus som vi snart må flytte inn i... Shit!

 

Bare ville si i fra at prison break har pause... er shark i stedet. Sist uke... hmmm.... han fyren som jobbet for presidenten, men som bytta side, vitna i retten og frikjente linc, slemme kineseren ble skutt og Michael tok på seg skylden og havnet i fengsel, etter først å ha lurt mr fbi i en felle, hvilket resulterte at de havnet i samme fengsel og der havnet også han fengselsvakten.... ish.... husker ikke så mye gitt, men det er i hvertfall en cliffhanger.... siste vi så var vel michael som går inn i fengselet, og det er et skikkelig farlig fengsel... tror det å miste såpa i dusjen der er det minst farlige du kan gjøre...

 

jeje, får se om jeg klarer å klore ned noe mer siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på:

 

Hvordan er det med feriepenger på permisjonspengene? Har fått feriepenger fra NAV, men tror de stammer fra da jeg var sykmeldt i fjor-men er ikke sikker. Når kommer de evt.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Molle: er du på nett nå !?! Gratulerer Jeg må prøve å ringe deg i morgen Grattis med god natt

 

1d hei og hoy går det greit med å jobbe? begynt med mer velling hjemme?

Det er en fordel at skinnene er lamme ellers kan de finne å ¨stikke av.

 

Svanine: wow så langt ut hvordan har du fiksa det kartet?????????

Grattis ned tann x2

 

simba: kjip sjef hakke fått med meg alt der tror jeg.

 

MtG grattis med nikk og tror vi har det likt om dagene Søvn= mareritt

 

sessa takk for tips om grøt den er kjøpt men ikke prøvd

 

kjedelig med så mye sykdom.

 

Pt og Tiny ikke slit dere ut

 

Tror jeg kan komme på bursdag 8.

 

aMA har du det bedre for tiden med søvn på frøkna? Hva med spisingen

hva har du kranglet om på dib????

 

Meg: Vi h ar hatt noen tøffe netter og jeg er SLITEN alt som har med søvn å gjøre er et helvete. Det går meg på nervene

 

Jeg vet ikke om det er forkjølelse og tenner som er på vei jeg men nesog munn renner og gutten er survete.

 

ALL honør til dere som har hatt MANGE tøffe netter. Hvordan overleve???

 

Hunden min var også litt dårlig her så jeg lurte på hva vi måtte gjøre.

 

 

Foreldrebarn messe? vet ikke kanskje men må bli fredag eller søndag

 

9 uker/9 mndr er oppskrytt her har allt vært verre etter 9mndr

 

HEIE på 1D

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ama: Ja, er ganske fornøyd med den vogna! Fikk kjøpt sånn bøyle til den også nå, så da er den litt sikrere... Er en litt "plastikk" vogn, men en super vogn nr 2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får legge til at vi var ute å gikk fra 10.30 til 16.00 på mandag da

 

Leverte bil på service, gikk derfra til legen (ca 1,5 time)

Etter et kjapt legebesøk så gikk turen videre på kjøpesenter med middagspause for O. første gang han har spist opp et middagsglass, også kaldt da.

Gikk deretter hjem og brukte drøye timen

 

SÅ vi har vært flinke vi også

 

GIkk ned å hentet bilen på tirsdag

 

Har vært på møter tirsdag, onsdag og torsdag

 

SLITEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare gi opp. Lest en del. Får ta meg en helaften da jeg får nett. Savner dere alle!

 

Beklager terrorisering av amadama i går. Var oppe i x ant sms noen tlf og et besøk hvor vi tok mat. Turte ikke ringe å spørre om en ny greie på kvelden for herregud dama må jo bli smårar eller tro jeg er det. Og når gubben sier: Ja hade bra og bare kom igjen hvis dere er sultne... Ja da vet du at du har kibba mat noen ganger;)

 

Jeg har bæresjal:D Bare så digg da. Han satt i sjalet med skinntøfler på..måtte glise..litt påvriket av tråddamer ja:)

 

I dag er Edvard 9mnd da. Takker for alle gratulasjoner her og på traaden;)

 

Drar på familietur i morgen og kommer hjem mandag så da har jeg meldt fra (trådvettreglene vet dere)

 

Det ble med den ene natten. Natten etter var det pupp 24 men sov da til 6:30. Så greit nok. Men nu er dagen her. 9 mnd. Nå blir alt så meget bedre, var det ikke så herk? ;)

 

Jeg er enda ikke på nett. Er innom svigers nå. Bare sender du den tanngreia i posten eller? Og du sendte ikke noen sum:) Vet jo ikke hva tanndingsen kostet. Kan du ikke bare sende på sms a så kan jeg paye over telefon evt.

 

Må gå. Skal pakke. Patetisk..jeg sitter og er trist for å skru av nett. hihi.

 

miss tiny tooooo. Miss alle jeg:)

 

grattis til alt man skal grattise til og blåse på.

 

BØFN

 

-Molle has left the building-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...