Gå til innhold

****TRÅDEN nr. 23****


simbamamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det farlig å gå under en høyspent ledning???? hehe...

 

Har også nett, men har fått noen hint om at jeg får storfint besøk av hele familien Molle imorgen :) Gleder meg!!!

 

Idag har vi vært på besøk i Sesam familiebarnehage på Skjetten og takket ja med en gang til å ha Tiril der. Damen hadde papirene i orden og virket veldig bra organisert! Hun var også veldig flink med Tiril og Tiril var veldig avslappa.. Mulig mammahjerte gråter litt snart, men det går vel over.. *sukk*

Hun begynner da 27 august sammen med 3 andre barn på hennes alder! Hva vi gjør fra 6-27 august aner jeg ikke for både jeg og StoreT jobber... Kanskje parkere hos Molle?? hehe..

 

Var det noe jeg skulle kommentere da tru? Husker ikke jeg.... Jeje, ha en fin kveld damer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med barnehageplass! Og så fint at dere har en god følelse i forhold til dette stedet. Sikkert ille nok å levere fra seg ungen sin i utgangspunktet, om man ikke skal gå og være bekymret for om barnehagen henger på greip i tillegg.

Molle hjelper sikkert til, fordi hun er så snill!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

natt=crap.

 

Adrian våkna 22, 00, 02, 03 - og da tok jeg han i senga. Der sovna han med ansiktet mitt helt inntil. Et aldri så lite snev av seperasjonsangst eller? Han tygger veldig på gommene da. Fikk ikke pupp og virka ikke desp etter det heller. Edvin våkna 04 og fikk pupp. Stakkars pappa som sov i stua i natt....

 

Skal på besøk i dag. Se lillebaby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

natt=heilt grei.

 

Vesla sovna kl 19-våkna ett par ganger av at ho hadde reist seg opp i søvne,men la ho bare ned igjen. Våkna kl 23.30 og ville ha pupp. Våkna igjen 02.30 og så morgen kl 06. 08.30 sovna ho igjen.

 

Skal selge trilla mi-hva kan jeg ta for den? Er en gracco mirage-full pris 1450 ca,jeg kjøpte den på salg for 900. Svingbare forhjul,stor shoppingkurv,mulighet til å feste bilstol på...

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!!

 

I dag har sambo bursdag og jeg laget ostekake i går (snill kjæreste ;o)). Foreløpig har han fått et perlet hjerte fra C (alle får sånne perlegreier i bursdag her - det er en fetisj hun har, hihi søt da og veldig kreativ, det må jeg si) også har han fått bok - Presidentens Valg av Anne Holt, skal visstnok være veldig bra. Ellers vet jeg ikke, hmmm får se om jeg finner på noe i løpet av dagen på jobb.

 

Tiny: Dersom du trenger hjelp til Tiril i august, kan jeg helt sikkert ha henne noen dager i uka i alle fall om du vil :o)

 

Nei, får jobbe - vi hørs, bare 3 dager igjen nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ama - dersom den er pent brukt ville jeg forsøkt å selge den til ca halv pris av full pris (det har jeg gjort med det jeg har solgt) - ellers ville jeg sjekket litt på finn om det ligger andre like vogner der og hva de går for, så du evt ikke overpriser deg helt i forhold til de...

Det spiller jo ingen rolle om du kjøpte den på salg eller ikke - ny pris er jo ny pris og dersom noen skal kjøpe den i butikken nå er det jo den prisen som gjelder... :o)

 

Kipt med kip natt svana - jon blund støv herved oversendt til kommende natt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen lille tråden da - hva gjør du der nede helt alene?

 

Fikk meg en liten time mens gutta sov på morran i dag, og det hjalp det. Skjønner ikke helt hva som gikk av Adrian jeg altså. Håper det blir bedre i natt. Er tenner fortsatt vondt når de synes? Vet dere?

 

Alltid greit med halv pris, har en del ting ute på finn nå. Hardbagger, bæreseler, microsterilisator og tv-ammepute. Si i fra om dere vil ha så skal dere få en god pris :-P

 

Har vært og hilst på liten baby i dag. Så liten og tre uker. Helt ufattelig at mine har vært mindre! Men var nå litt stolt av meg selv, dura avgårde med vogn i regnværet. Mata grøt på fang etter tur mens jeg var der, bar begge gutta + stellebaggen (samtidig altså) ned 3 etg da jeg skulle dra.

 

I am a super(twin)mom!

 

Hm, tenkte at Edvin skulle sove litt nå før det ble for seint. Det vil visst ikke han *mumle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje slenge den ut på halv pris da- må jo finne ei anna vogn først:)

 

Har ikke gjort no spes i dag jeg-ikke anna enn brukt penger på ting jeg strengt tatt ikke behøver....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle:)

 

Tiny som må låne bort i dag. svana, du bor jo så langt unnaaa. må bli dagsprosjekt det. stikker ikke innom deg bare liksom.

 

 

Tatt bilder på svøm i dag. Mye artig..hehe.

 

Også: EDVARD SOV HELE NATTEN:D Sov fra 21.30 til 07.15. Sovnet med en gang jeg la ham i vogna da vi kom hjem fra ama. Sov i over 2 timer og måtte vekke ham 17.15. Derfor det ble litt sen kveld. Håpe på 2 sovenetter på rad nå da. Er nr. 4 fordelt over flere uker.

 

jepp trøtte unger. gotta go.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis Moll.

 

Ser ut til at legging (som er det som alltid har funka her) ikke er a piece of cake lenger :-(

 

Adrian: Hylhylhyl - pupp - kosepåmammanmin!

 

Edvin: Jeg ække trøtt - jeg ække trøtt! Vil ikke ha pupp! Ikke siden 07 i dag faktisk.

 

Han ligger i grinda og leker. Har prøvd å legge han et par ganger med det resultat at Adrian våkner og ja, se over.

 

Håper bare ikke denne natta blir som den forrige.

 

Noen som vet hvorfor da? Alt for få orakler på denne tråden!

 

Gleder meg til dingsen er på plass hos Moll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel-vesla sov til 06.45 i dag-det fortjener ett lite smil:) Hun våknet bare 2 ganger etter leggetid kl 19-noe som også er greit:)

 

Hva gjøre i dag da? Møkkavær!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møkkavær! Jeg får besøk :D

 

Grattis med natt Ama. Her ble det stilt til slutt, E sov til 0720! Men A var våken 06, klarte å lure han til å sove litt til (sammen med meg) heldigvis.

 

Vet dere hva?! Edvin har fått en tann til!

Kanskje det er en til like rundt hjørnet på Adrian også, derfor han har vært/er urolig? Bedre natt i natt da. Bare våken en gang 01 og amma 03. Betre betre.

 

Mollenett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm-er det bare du og jeg svana som har noe ufornuftig å si i dag? "du og jag, Svana,du og jag".

 

Har fått mei tai i dag-veeeeeeldig fornøyd:) Vesla sovna etter 5 min og sov heile veien hjem fra oldemoren-sov også gjennom coop besøk (bruker alltid å våkne da). Så den anbefales:)

 

Nå er det snart karbonade middag.

 

Adrian får nok tann han og snart da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du och jag, Ama.

 

Kanskje jeg kan få prøve mt'en neste gang våre veier krysses? Så bra at Leo likte det da.

 

Som jeg skrev fikk jeg besøk. Koselig det. Ei fra barselsgruppa med en liten Fredrik. Han og Edvin fant virkelig tonen, de var litt sånn samme typen. Rolig og kosete :) Adrian herjet rundt, tok armehevinger, viste hvor flink han var blitt på krabbestillinga, løfta opp matta, tok babygymmen bort fra de andre osv.

 

Det lover godt for framtida...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, så kan jeg jo si at 1D vant tippinga!

 

Hurra hurra!

 

Nå var det ingen andre som tippa så det var strengt tatt ikke så vanskelig...

 

Men her er altså resultatene:

 

7 mnd 23.05.2007

Edvin: 7765 gram, 68.5 cm

Adrian: 7230 gram, 66 cm

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for mere tann :) Det kommer fort flere!!! Så store gutta har blitt (tar jo snart igjen min lille fjær)!

 

Tiril har funnet ut at det holder å sove bare 1 gang om dagen og det resulterte i 10-13 igår (som gikk veldig bra) og 9-11 idag (noe som ble litt lenge). Hun sover allerede ganske søtt i sengen sin :)

 

Snart helg :) Har planleggingsdag imorgen så det skjer ikke så mye da.. Etter det er det fest (sommerfest med personalet), så da blir det vel en liten øl på mor ja :) hihi...

 

Gleder meg til shopping på lørdag og bursdagsselskap på søndag :) Elsker pakker og selskaper!!! Om noen vi er det bare å komme på mandag etter 15 å sniksmake på noen kaker!!! (er ikke selskapssjuk jeg nei.. hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har krapylbarn som nekter å legge seg - hvorfor har dere smitta Edvin med dette viruset???!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere. Har ikke vært innom på et par dager jeg.

Vil bare meddele at Gabriel har fått sånn pose med stropper til å binde han fast i senga. 3. natten med den nå og dette ser veeeeeldig lovende ut!

1. dag: Brukte 40 min. på legging med bare litt sutring.

2. dag: Brukte 30 min. på legging. Null grining.

3. dag: Brukte 8 min. på legging. Bittelitt sutring.

 

I går hadde jeg hengt et teppe foran vinduet også for å holde det mørkere om natten. Da sov han 2 timer lenger enn vanlig og våknet 05.45 i dag tidlig. Det var seint i vår verden:)

 

Wohoooooooo!! Jeg har en gutt som virker!!!

 

Må utnytte kveldstiden med å kose meg og se på film med V:)

 

Kanskje du skal prøve sånn stroppepose, svana?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest hver dag, men er litt tom for ord for hjernen og kroppen jobber høygir med hus hele tiden.... Stress med flytt/oppussing og baby på samme tid!!

 

går nå av nett for noen dager... bare tenkte jeg skulle si i fra.

 

Herk?? HERK?? La gave i postkassa i dag... var litt fullt der... Men håper den var i god behold... Litt sen, så tekst på kort ble litt feil, men men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort oppsummering siste to døgn:

 

Natt til onsdag: Sov uten en lyd 19:30 - 06:30

Onsdag: Sov 12:00 - 12:30 og 15:00 - 15:30, ellers full fart.

Natt til torsdag: Sov 19:45 - 03:15, første nattmåltid på evigheter, før han sov videre til 06:30.

Torsdag: Sov 8:45 - 09:05 og 14:00 - 14:30, ellers full fart. Sliten mamma!

Fortsatt fremgang når det gjelder grøt. Og nå får jeg i ham litt vann, riktignok på skje, men lell da!!

Klør fælt i munnen også, har prøvd litt Dentinox, men vet ikke helt om jeg synes det virker. Andre som har prøvd?

Har begynt å reise seg opp i badebalja, så nå har vi senket bunnen i senga. Bedre føre var osv...

 

Har ingen råd når det gjelder søvn!!

 

Hei og hopp til alle! Eller forresten, jeg er for sliten til å hoppe... (Legge seg da kanskje?)

 

Bøfn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...