Gå til innhold

****TRÅDEN nr. 23****


simbamamma

Anbefalte innlegg

Kose dere med kaker da! Jeg skal på Tori i dag jeg :-D

 

Ingen som har tips til grøtleie barn? Kake?

 

Jeg vil også gjøre noe til uka (øh, ja, tror det, men da er sikkert Edvin syk). Kan ikke torsdag.

 

Lurer på om rampe-Adrian trenger nattpose.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen er på rett 1000-tall engan. Men det er jo ikke så rart.

 

Edvard var 8940 og 7,5

 

Veide ham 1 juni og da var han 9130 og hum..var det 71 a? Han har nå iaf både krympet og gått ned i vekt. 200gram på 2 uker er vel litt kjipern. Men vært varmt og dårlig matlyst. Så da er vi UNDER 9000 igjen.

 

svanine, husker ikke helt tippen din. Den var ganske nærme herk sin. Skriv inn hva det var (ærlig nå!-hehe) så vil en av dere være vinneren. Hadde 92-etellerannet du og tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, her goes:

 

Er E 7,5 ???????? da har de virkelig krympa han denne gangen, ikke rart han har gått ned 200 g på 2 uker da........

 

 

Kom igjen nå og tipp på min da vel!!!!

 

7070 g og 67 cm 3 mai.

 

Kan fortelle at han ikke har bekket 8tallet enda da og at han ikke er krympet i lengden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da begynner jeg å bli klar for avreise:)

 

Tipper 7340 og 67 på 1D sin;)

Og Petro sin tipper jeg 10560 og 76 cm:) (han må jo være lengre enn Leo?)

 

Men hva gjøre med brilleetuiet til svana...hmmmm. Legger det i postkassa så kan Tiny eller Mol hente det:)

 

Klemklem

Ama, 28 år....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ama, snart 29?????? hihi

God tur søta og hils ålebyen fra ei gammel kjærring på 29:)

 

 

Jeg har tippa feil på A....... har skrevet feil rett og slett..... hihi, skriver at jeg skal tippe på 10 tallet også skriver jeg 11 kilo..... hmmmm ..må sjekke jeg nå da.... var vel 11 213 g jeg hadde skrevet da.....skulle stå 10 213 da, men er vel flere med tipp nært den.......*sjekke* joda, sniker meg mellom molle og simba tror jeg...jeje kanskje snike meg forbi ama i stede:)

 

Var noe jeg skulle kommentere tidligere, men glemmer det stadig:( Litt vond denne bihulebetennelsen enda....

 

Simba:??? var det her det var grøtnekt??? nei sv det.... har ingen tips jeg... hva med å bløte opp brød da? eller kjøpe weetabix og la ligge bløtt lenge? eller gi jernrik middagsmat med kjøtt og grovt brød med jernrikt pålegg (står i sosial- og helsedirektoratets hefte)..... kjenner det var et dårlig svar.....

 

må stikke skal hente pizza til middagen i dag:) Gubben jobber overtid igjen:( (jobber inn ferieuka si disse 2 ukene før vi reiser bort....... hva er vitsen med ferien da?? hmm jeje)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man jobber inn en ferieuke har man faktisk ikke ferie. Mer en merkelig form for flexitid.

 

Jepp, ta brød og hell over mm/mme. Evt smør på leverpostei (eller syltetøy-nam) først. Ikke så mye melk da.så moser du litt med gaffel eller skje. Brødsalp som jeg kaller det. Blir litt som grøt men smaker annleis.

 

Du har fått grattistråd cat:)

 

haha 28 ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har så mye å gjøre for tia at egentlig har han ikke tid å ta ut pappapermen engang.... blir tussete av evig mAS OM overtid!!!!!! har hatt bihulebetennelse (1Ddritt? eller nei, det er nyrebekjenbetenelse det!) og han jobba overtid både mandag og i dag og jeg kunne tenkt meg litt mer hjelp...menmen. Skal jo på jobb i morra i 8 timer selv, gruer meg siden jeg er utslitt allerede i dag har ikke jobba 1 min i dag:(

 

Har unge som suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurver!!!!!!!!!!!!!!! blir gal snart jeg, ikke noe er bra nok: ikke synge, ikke rideranke, Ikke fanget, ikke tur, ikke magen, ikke ryggen, ikke sitte, ikke ligge, ikke gå, ikke stå, ikke leker, ikke ikke leker, ikke bære, ikke spise, ikke drikke mme, ikke drikke vann og ikke kose pupp............. har til nød spist litt grøt 2 ganger i dag og han ler hvis søster snakker til han......... blæ! hjelper ikke akkurat på hodepinen og bihulevondtene!

 

Pt: sender deg pm med nr mitt jeg:) Send meg melding så vi kan avtale:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med dagen Cat!!!!!!!!! Håper dere har kosa dere masse med kaker idag :) Skulle gjerne vært der, men er jo en av de kjipe som jobber...

 

Endelig er det litt liv på tråden igjen :)

 

Ser jeg ikke fikk tippet på E, men kan jo prøve meg på de andre..

A: 10450 og 75 cm

LT: 7560 og 69 cm

 

Her går det nå i en rasende fart på 2 små bein :) Hun er så søt der hun stabber avgårde!!! Nå greier hun å reise seg opp midt på gulvet og gå også.. Hvor ble det av babyen min??? Må snart ha en ny :) hehe...

 

Vi skal vel ingenting i ferien vi.. Har kjempelyst til å reise bort, men har vel egentlig ikke penger til det (skal pusse opp så mye)... Mulig det blir en weekeend tur ett eller annet sted, men ikke bestemt oss for noe.

 

Blir vel noen turer på stranda og noen trådtreff tenker jeg :)

 

Noen som kunne tenkt seg å være med på en jentetur til høsten? Trådweekend tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brødsalp kaller jeg det nå ikke..brødslaps vaffal.

 

Takk for kaker og greier i dag cat:) Var så koselig atte. Noe skeive bilder fikk vi tatt og;) Artig.

 

1D, jeg så at sove ikke var nevt i oppramsinga di...prøve det kanskje? Ellers har jeg det litt som deg for tiden. Synes ikke jeg ser gubben jeg.

 

Tiny, du hadde sikkert tippa helt på jordet des sa jeg jo til deg at han hadde gått ned da jeg var innom:)

 

ser simba skle pent forbi min lille kommentar..jaja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det den med at du kjører forbi du mente, molle? Ikke meningen å skli over noe som helst altså! Når er det dere kjører forbi, da? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nå et vagt hint om å bli invitert da du. Blir det koselig kanskje vi kjører forbi en hel uke;) Nei skal vi se...Solørmart'n mnd skifte juni-juli. Drar vel kanskje mandag etter den helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønte jo det da, molle ;-)

Skulle vel bli mandag 2.juli det da. Vi er nok hjemme, for A starter ikke ferien før uka etterpå. Når på døgnet kan det passe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar også imot besøk av trådejenter altså:)

Pt har pm ja.... glemte jeg skrive det her inne i sta? husker ikke altså. men har sendt den i hvertfall:)

 

Jeg brukte lista mi og fant ut at det var søvn som mangle der ja..... oppdaget det når jeg fikk posta den, så gikk ikke lang tid før han lå i vogna. (vil pressisere at han hadde hatt 4 dupper tidliger på dagen da.....noe av grunnen til at jeg ikke tenkte på søvn først.) Han har sovet mye, surva masse, mye dritt og lite mat.... Typisk tannform tror jeg. Om ikke den andre er igjennom i morra så blir jeg overrasket!

 

Morsomt navn på brødsørpa di moll:)

 

(skrev langt og ijoalt om gubben, sletta før jeg fikk dårlig samv)blæ!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiny: hvor mye skal du bruke da og hva er et must for deg på tlf??? Vi er jo så forskjellige, så er vanskelig å si uten å vite hva du vil ha i tlf. Er det viktig med kalender, kamera, Mp3, radio, alarm, eller noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... tips skulle det stå :)

 

jeg vil ha en rosa eller rød telefon, er så lei av den svarte eller hvite tradisjonsmobilen. Mp3 funskjon, ok kamera, lett å skrive sms, liten og søt. Har ikke hustelefon, så den må være ok å bruke daglig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld i stuggu!

 

Tusen takk for hyggelig treff og kjempe gode kaker Cat - djiii, bare blitt kaker på meg i dag etter å ha vært i to bursdager... Busy dame sjø...

 

Hmmm, tror de fleste har tippa på A nå (i alle fall en del) - ikke helt oversikten, skal få den i morgen.

 

Tipper 7495g på LT (ingen som har tippa det eller??)

 

Nå skal jeg køye God Natt! Simba og 1D, svar foreligger på pm - hihi (sånn passe formell nå eller *kveldsfnis*):o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sony Ericsson Z310i Pink er jo passe rosa og søt da:)

Ellers så fins jo flere i rødt og annet morsomt da. Men er jo forskjellig hva man liker da, og noe syns merket er viktig da:) Jeg liker min sony, men var fornøyd med nokia før det..... Samsung klarer ikke å overbevise meg, men MOtorola har hentet seg inn igjen etter en dårlig start (var min første mobil for mer enn 11 år siden)

 

Nå må jeg legge meg. Jobbe hele dagen i morra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sony Ericsson Z310i Pink er jo passe rosa og søt da:)

Ellers så fins jo flere i rødt og annet morsomt da. Men er jo forskjellig hva man liker da, og noe syns merket er viktig da:) Jeg liker min sony, men var fornøyd med nokia før det..... Samsung klarer ikke å overbevise meg, men MOtorola har hentet seg inn igjen etter en dårlig start (var min første mobil for mer enn 11 år siden)

 

Nå må jeg legge meg. Jobbe hele dagen i morra!

 

Faan glemte svare pt, skal lese nå:)

 

Pt: u got mail:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATTIS MED DAGEN D-AMA *blåsemann*

 

Jeg skal og ha ny mobil. Farge er ikke SÅ viktig. Bra kamere, MINNEKORT, kanskje mp3 ja. Ellers er det vel kalender og sånn på alle nå. Har ikke noen bindingstid så vil nå få billigere uansett. Men hvilke er kuuule?? Må jo være litt sånn "næ så kul mobil du har" ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...