Gå til innhold

***Drammenogomegntråden nr 11***


♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥

Anbefalte innlegg

i dag har jeg hvert på sykeh m han på 7 år og nå er han friskemeldt ang ørene sine deilig...så spilte han fotballkamp så sambo var hjemme m trym jeg pumpet meg før i dag. så han kunne gi han mat...det gikk vist greit da skrek en del he he...så i m er det inn på sykeh igjen m trym ul av hoftene de gjør det på barn født m klumpfot,så ny gips på onsdag..ellers på 17 mai skal jeg se unga mine gå i toget 1 gang for han på 7 år..trym skal nok ha på seg en lyseblå snekkerbukse vi har fått gidder ikke kjøpe noe nytt når han fikk så mye annet fint og vokser jo ut av det innen kort tid..mayken jeg vil bli med på tur etter hvert..

men lurte på en ting hva er best av nan og collet jeg tenkte å ha i krise her for noen kvelder har jeg lite melk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hello girls....missed me or what ??????

 

Thea - I take fucky fucky one dollar :op

Skal jo ikke ha de ti kronene tilbake da din tullekopp.....

 

Jenter - det er farlig aa vaere her borte. Var paa Babies R Us i dag - fikk ikke gaatt gjennom hele butikken. Er sykt mye babyting og biiiiiillllig og alt det man kunne tenkt seg og ikke hadde tenkt paa. Dessverre maa vi tenke oss godt om og tenke fornuftig siden vi skal sende det med fly.

 

Flyturen gikk overraskende bra med Fredrik som var fornoyd saa lenge vi hoppet opp og ned med ham. Litt slitsomt i lengden, ble en 16 timers lang tur fra vi reiste fra Sande til vi var fremme. Ingen forsinkelser saa det gikk bra :o)

Ellers har overgangen gaatt greit med Fredrik - maatte ha hjelp av svigerinna mi til aa legge Fredrik paa ettermiddagen, han var overtrott og sur og ville ikke sove. Hun klarte det fint....

Maa stikke - naa skal vi to ut og gaa mens barna har lagt seg og gubbene sitter barnevakt.

Imorgen blir det tur til en svaaaeeer Outlet mall med all slags ting.

 

Snakkes senere......

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud- trodde vi skulle få fri fra deg når du er så langt avgårde. Men nei da... stikker snuta de innom overalt;)

Misunnelig på deg Hebbie. Tenkte på deg på treninga i dag. Ikke sånn da dumme kjerring. Tenkte at når du var tilbake så skal du melde deg inn her så skal du få kjøt deg. Har øynene åpne når det gjelder jobb til deg;) Bortsett fra skippergata så ha jeg kke funnet noe. Sommerjobb i skippergata da. Går det bra så kan du få forlenget konrakta di. Hi hi. Jeg fikk ikke jobb der da. Men derimot som tigger på Karl Johan. De syntes jegå for sliten ut. Nok tull for i dag. Jeg skulle jo vært med i kofferten din jeg da vettu.

Ellers har jeg og min kjære trent i dag, så nå skal det vaskes litt her:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...