Gå til innhold

***Drammenogomegntråden nr 11***


♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥

Anbefalte innlegg

Thea som lurte alle til å ta tarmskylling har ikke prøvd det selv.. LOL = ) = ) Hehehe..

 

Nåh thea... har vi sluttet med godis, jeg slutter sammen med deg.. Men da er det 0 godis på lørdag også.. !! : )

 

Prøver å finne jobber jeg kan søke på.. Kjedelig.. Har litt lyst å jobbe litt som bartender, for det gjorde jeg sommeren før jeg flytta fra Harstad og det elska jeg. Og da slipper jeg å være så mye borte fra snuppene.. Men akkurat nå var det jo INGEN ledige bartenderstillinger da, såå typisk : ) hehe.. Dukker vel opp noe ettervært, bare jeg som blir så utålmodig når jeg endelig har kommet i gang med søkingen.

 

Noen som kan noe om sånn fjernundervisning?Utdannelse på nett.. Finner ikke ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff da. Stakkars Erlemor. Håper hun blir raskt bedre og klar for tur. Trulsemann hoster og snørrer, men har heldigvis ikke feber.......

 

Imorgen satser jeg på trilling og trening igjen. Masse godis og god mat her i helgen gitt...... uff ja, det er ikke lett å slutte.

 

Spist indisk idag da, nam-nam. Når skal vi ta Oslotur da????? Fått sett på noen datoer thea?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut av det nå 2nj.. :)

 

Har lyst til å gjøre meg ferdig med utdannelsen min en gang for alle.. og da er det bare å sette i gang da.. men ser ikke for meg MEG på videregående nå liksom.. sammen med en gjeng tenåringer.. hehe.. Høres kanskje rart ut for dere siden jeg ikke akkurat er den eldste av oss, men det er mange mil i forskjell på meg og en som er 17-18 år ! believe u me..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny avtale mine slankevenninner ;o) hehe..

 

Alle setter seg et mål og det målet MÅ være nådd før vi kan spise indisk igjen..

 

Jeg skal ned til 63 kg før jeg får spise indisk igjen, veier nå 65kg.. Hvem er med på denne ? Bra lokkemiddel da ;)

Hebbie: Du kan jo ha din favoritt som lokkemat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det virkelig et så dårlig forslag at ingen har gidda å svart engang ; ) hehe..

 

God morgen jenter =)

 

Vi holder på å ordne te og kaffe til oss og mat til barna, for vi skal ut å gå rundt 10 : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippi jeg går ned i vekt =) = )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min fødselhistorie jenter

Fredag den 20 april var jeg inne på ny vekst kontroll hos lege og var hos jordmor først,legen strippet meg ettersom jeg var så utrolig sliten og hadde så mye vont,hadde 2 cm åpning før hun gjorde det..Da jeg kom ut derfra beg riene,holdt på i 12 timer med ca 10 min mellom.Ringte føden som sa jeg skulle ta meg et bad,jeg la meg i badekaret og da jeg sto opp tror du ikke riene ga seg da..Gikk og la meg,sov greit den natta sto opp og ikke no mer vont det hadde stoppet opp typisk..Cakl 1500 den 21så gikk slim proppen det var nok nesten hele proppen ettersom det var ganske mye,hadde noe vont inni mellom..Men ingen rier,søndag den 22 april var jeg inne på sykehuset for å sjekke ettersom alt var stoppet opp og proppen hadde gått,neida fortsatt 2 cm åpning.De strippet meg på nytt,men det var funket dårlig..Den 23 april beg jeg å få svake mens murringer som tok seg opp litt mer på kvelden,kl 0200 våknet jeg av harde tak med 10 min mellom..Vekte sambo etter 3 timer sa jeg hadde vont, men var så rart for magen strammet seg ikke det satt liksom der nede hodet satt,der hadde jeg takene.Ringte føden og sa det fikk beskjed om å ta en paracet og gikk det ikke over så var det rier,så kl 0600 ringte jeg ned igjen fikk beskjed om å komme...Jeg kjørte selv ned på sykeh m rier,sambo har ikke lappen og jeg tenkte ikke på no taxi der og da ville bare fort ned på sykeh.Kom ned kl 0700 ca ble sjekket m sparkeprøve og sjekket åpning hadde da 3-4 cm åpning..La meg i badekaret der og riene kom mer hurtig kl 0830 kom en ny jordmor på sa jeg ville ha petidin hadde så vont nå.Hun sjekket åpning igjen da var den 7-8 cm og under en ri var den 9 cm.Viste seg at vannsekken lå i helspenn derfor hadde jeg så nedpress og lyst til å trykke,gikk tilbake til rommet fikk akupunktur som hjalp kanskje litt men ikke mye..Jeg spurte om hun kunne ta vannet kanskje det gikk fortere da,så hun tok vannet og jeg fikk petidin etter mye om og men...Det fordi at det går over i barnet etter 20 min og ut igjen etter 2 timer.Men ettersom hun så at jeg kom til å føde før det rakk å komme til barnet fikk jeg det.. Jeg ba om å få komme opp i fødesenga og fikk sparket på de støtene der under press riene...Etter få min etter tok vannet måtte jeg beg å presse kl 10.29 kom min skjønne gutt til verden etter ca 3-4 press rier..Han er født klumfot så dagen etter ble han gipset så skal bytte gips en gang i uka..

Tror jeg har fått med alt nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig fødselshistorie Nanna. Tenker du koser deg- og vi gleder oss så til å se han. Si i fra når du er klar for treff du ;)

 

PIADI- BESTE IDE NOEN SINNE. GJETT OM JEG ER MED!!! Ingen godis på på lørdager for meg heller og det fordi at en blir til ti. Klarer ikke stoppe. Jeg veide forrige helg 62 kg og nå 66. Skal egentlig ned til 60. Regner med at jeg er på 62 kg til mandag og da gjenstår 2 kg men tror ikke jeg skal gidde å ta av de før jeg spiser indisk:) Skal jo opp ihgjen litt igjen så , men da i muskler håper jeg. Vi kan jo ha et/flere midlertidig mål?

Reiser jo til Danmark den 20 mai tror jeg det var. Blir så borte 3 dager. Kunne jo tatt det rett etter det. Stå på som f... til da og ha det som lokkemiddel. Klar ferdig gå!!!!! Har gått 1 t tur til morgen i dag. Måtte lufte toppen. Erle fikk 39.8 i feber i går. Sov nesten ikke i natt. Skal trene nå siden Erle er med Øyvind. Får sove når bilmotoren går da- er derfor alene hjemme

Skal gå langtur i kveld når barna har lagt seg. Blir så sta jeg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal lese fødselshistorien Nanna og skrive den mailen du vet.....

 

Skal treffe Lailaelin før hun drar hjem...

 

Det er urettferdig Piadi !! Du trenger bare gå ned 2 kg - det er jo gjort unna på mindre enn en uke.....jeg har laaaang vei å gå enda....

Men jeg skal nå målet mitt en dag !!! heheheheh....

 

FRedrik har våknet så jeg må stikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målet mitt er ikke 2 kg, men 2 kg før jeg får spise indisk : ) Jeg har 7 kg før jeg er der jeg vil være. Og 5 kg til målet jeg og sambo har.. Kiloene mine RENNER ikke av hebbie : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle dra nå, men så kom Erlemor hjem og kastet opp all over. Kviknet skikkelig til i badekaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heldig dere jeg har 14 kilo igjen jeg til jeg er der jeg var da jeg ble gravid..og skal ned 20 kilo æsj... hebbie ja kjempefint...jeg har fått pencelin kur nå oxo har fått bi hulebetennelse oxo oppi alt typisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nanna: Du får nok noen gratis.. Jeg har allerede gått ned over 20 kg, uten å jobbe for det... Og når du er klar for det kan du være med å gå tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars lille ErlePerle.. God bedring til henne, og lykke til til mammaen som kanskje har en del dritarbeid fremfor seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

It's good to be back.....

 

 

Da har vi endelig nett igjen.

 

Piadi: Synes også forslaget ditt var bra. Jeg må ta et delmål da, for jeg har mange-mange kilo å gå ned. ca 15 kg skal jeg ned før jul..... Er det før vi kan spise noe som helst indisk eller før vi kan dra ut og spise?

 

Slutten av mai, ja, da tar vi ut-og-spise-indisk-i-oslo turen vår. Gleder meg allerede :)

 

Thea: Uff da. Gi god-bedring-kos til Erle fra meg da.....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte som delmål ja.. Og ingen indisk før vi har nådd målet.. ! Eller, om vi avtaler en dato i slutten av mai for å spise indisk må vi jo bare få til det da.. Men sette oss mål som vi klarer å nå! Så flytter vi bare målet ettervært som alle klarer det :)

 

Welcome back forresten =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på den, men kan ikke love at jeg greier å slutte helt med godis......-skal prøve, men lover ikke :)

 

Gått inn til Drammen, trent og gått tilbake idag. Tenkte faktisk å dra og trene imorgen også, og kanskje gå en tur i tillegg. Er egentlig veldig glad i å trene, så nå som jeg er igang, så er det bare moro gitt.

 

Ja, kan vi ikke finne en dato i slutten av mai som vi kan dra til Oslo og spise indisk??? Da skal jeg jobbe mot det og glede meg masse til "premien". Motiverende å ha noe å jobbe mot da. :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har jeg gått tur med Hebbiemor. Hun ba meg ikke ringe på når jeg kom, men gjett hva jeg gjorde. RINGT PÅ!!!!! duste meg. Ja ja skal si hun går på oppover bakkene assa.

Jo i morgen er det trening på meg også siden mannen min er hjemme med sykt barn. Kan jo ta det nå som snuppa ikke er i form. Deilig å stikke av litt å trene. Lufte hodet som jeg pleier si.

Vært å kjøpt litt hagemøbler. Blitt litt annerledes en planlagt. Kjøpte noe som egner seg som spiseplass også. Smakte også på boller med sjokolade inni, men tok bare 2 biter. Knall digg.Hjemme lå nye blader blandt annet kk kropp og henne samt kk. Så har jeg noe annet å kose meg med en godis. Tenkte å stikke innom biblioteket å få lånt meg noen bøker å kose meg med. Blir bare så oppslukt, noe jeg føler jeg ikke allitid har tid til nå i disse dager;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld at jeg spør, men har alle på denne tråden spiseforstyrrelser eller? Det er jo bare snakk om mat her, og hvordan man kan kvitte seg med kilo.

 

Løsning- Slutt å fokuser så inmari mye på mat! For en ensporet tråd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL =)

 

Bare å la være å lese det om du ikke liker det = )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

Planer for dagen ?

Må jo selvfølgelig gå tur, så håper det tørker fort opp ute og at regnet ikke kommer tilbake !

 

Tenk at andre gidder å lese vår tråd da.. Om tarmskylling og kalorier og indisk og slanking = )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei..tilla datt ut i går jeg da på msn... piadi ja er noen som har lyst til å krangle sikkert det ikke fått respons av noen andre sikkert så da går de inn her... ja ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg og Hebbie gå tur. Slanke oss;) Så skal vi spy opp det lille vi har tatt innpå av mat på turen. Så skal vi hjem å spise toilax slik at vi får tømt det lille som er igjen av næring;) Hi hi. Hva skal dere andre gjøre da jenter? Bortsett fra å trimme og spy??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei jeg skal spise litt frokost,oxo skal jeg kjede meg for i dag orker jeg ikke gjøre så mye....så skal jeg ete pencelin pillene mine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...