Gå til innhold

***Drammenogomegntråden nr 11***


♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥

Anbefalte innlegg

Jeg er her......

 

Er jo nesten bare oss to piadi.....og noen av de andre som slenger innom en sjelden gang, men det er som du sier mange som mangler her ja......

 

Mayken er savnet. Astronaut er savnet. Mammantiltrulte er savnet. ...... osv.

 

Piadi: Jeg vil jo gjerne gå turer jeg, men imorgen skal jeg på barseltreff kl 12, og så håper jeg at rørleggeren kommer en tur før det og fixer ene doen vår som ikke er helt bra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei alle sammen. ikke vært så mye på dib i det siste. vært litt kjip stemning her. men blir gjerne med på treff igjen snart om noen har planer om det.

 

skulle gjerne vært med å tur i morgen men da kommer besteforldrene, tanten og moren min på besøk å skal spise her så må bruke dagen til å få huset i stand og lage litt god mat. er så sjelden de kommer. bor en time unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2nj, er her jeg, bare har ikke så mye å skrive om:p

Vært stille og rolig og i bunn og grunn litt kjedelig her i det siste...

 

Og ikke slanker jeg meg ELLER har dille på indisk:p Haha...

Her er det kinamat og ristet hotdog med det hele! Hehe...

Det tror jeg forresten jeg skal servere når jeg får rotet meg til hjemmetreff hos meg:) Hehe...

 

Jeg kommer hjem, for å bli, den 21 mai...

Tror jeg hopper over helgen hjemme, skal egentlig dra i morgen, men har fått litt kalde føtter for å dra fra lillemor en hel helg (avreise 0130 natt til lørdag, tilbake samme tid natt til mandag...)

Samt at jeg synes det bare blir stress, her 2 timer på å komme meg fra Langesund til Drammen og så til Kongsberg... Usj...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa - bra forslag Tilla !!!!!

Kinamat ;o) luuuuuuuv it ........

 

Jeg slanker meg ikke !! Hvem sier det ?? Thea igjen ??

Hun er så ustabil og farer med så mye usannheter ;op

 

Så gubben din i drammen forleden dag, MammantilTrulte - tror det var du som plukket han opp på en parkeringsplass. Jeg skulle til Lailaelin.

 

I dag har jeg støvsugd og vasket huset så jeg må få pakket koffertene og søkt på jobber. Men måtte innom Facebook som jeg brukte hele kvelden på i går - gubben spurte meg om hva det var.

Jeg visste ikke sa jeg - bare opprettet en profil for å legge invitasjonene en plass så jeg ikke fornærmet noen ;op

Men så begynte det å komme noen invitasjoner og jeg kikket litt på sida - så da ble både jeg og gubben sittende til langt på kveld og holde på med hver sin pc.

Jeg som skulle sykle og slikt.

 

Gleder meg til et treff hvor alle er samlet - det er så mange som har falt fra !!! Hva driver dem med egentlig ?? har et liv ?

Nanna skulle også kanskje ha et treff - blir rart å se en liten baby igjen. Fredrik er jo som en liten gutt nå - ikke bebis lengre.

Så noen babybilder igår av ham og fatter ikke at han har vært så liten.....så bare forskjellen på hodet og flaska - iforhold til det det er i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kremt*

Hebbie, det var hotdog med det hele jeg tenkte på asså...

Men joda kinamat er digg det også, men jeg er ikke fullt så habil på det, bedre på thai:) *siiikle*

Det er saker det, og NESTEN kinamat... Men bare nesten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thai blir bra da sier vi det tilla. du laget thai på neste treff??? men er klar for hot dog med det hele og vi, ingen lager pølser og pølsebrød som danmark. jamm mmm

 

hebbie: stemmer det var nok meg og gubben du så ja, var på vei for å prate med en dagmamma som vi kanskje hade funnet til lillegull. siden vi har hørt noe fra barnehagene enda. men det var ikke noe ås krte av så om noen vet om noen i området her vi bor evt drammen så si i fra. pleeease....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tillab: Ja, kjenner den.... Blir litt tom innimellom, og da kjører vi oss visst fast i samme spor.....-som nå er indisk og slanking. Jeg hater egentlig slanking, selve ordet og prosessen..... Så nå er jeg igang med trening, for det liker jeg (skulle gjerne vært håndball da, men...)

 

Blir bra med et stort treff med alle mann snart ja :) 21.mai er jo ikke så lenge til det....Skal du begynne å jobbe igjen allerede da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piadi og thea: Når tenker dere å dra innover til Oslo den 29.? Viser seg at det er dugnad i bhg den dagen nemlig...... -Er med jeg assa, må bare organisere litt mer om det kræsjer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg liker heller ikke ordet slanking, men det er jo det man gjør.. Selv om jeg spiser samme mat som før, så har jeg bestemt meg for å kutte ut godis og sånn unødvendig fråtsing. Er jo verre med fråtsing enn slanking mener nå jeg..

 

Men det blir jo litt ensformig her når det kun er jeg, 2nj, hebbie og thea som svarer her på tråden.. For akkurat nå er det jo det vi er opptatt av, men det betyr jo ikke at man ikke kan snakke om andre ting : )

 

2nj : Vi får ta den turen en annen dag da:) Hadde ikke du en rute i Lier som er uprøvd ?

 

Hvordan går det med jobbing i Danmark da Tilla ?

 

Noen som vet hvordan det går med Mayken og husjakten `?

 

nanna: Thea er på hytta tror jeg så du får vel svar etterhvert tenker jeg :)

 

Thea: Når var det du skulle reise på langtur ?

 

hebbie : Går det bra med alt sammen ? Blir du lenge borte ???? Jeg som hadde tenkt at jeg skulle komme innom en dag før du dro.. Tiden bare raaaaser avgårde :( Fredrik har det vel flott hos besteforeldrene nå ja...:) Han har ikke blitt mammadalt han da ?

 

Nathalie kommer seg rundt helt utrolig fort nå.. Kryper som en helt, så da må vi vaske rundt og rydde ut av hyllene allerede, hadde tenkt at vi hadde noen mnd på oss.. men men.. Barndåp om en mnd så da er det vel greit å få det gjort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. løy jeg nå ? Er ikke Thea på hytta ? Hvor har jeg det ifra ? hihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2nj : Hadde ikke tenkt noe egentlig om den turen, bare henger med jeg ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thea skulle på harrytur idag hun:)

 

Ja, Lierrunden må vi ta snart. Thea er nok med på den hun også.....

 

Nei, nå legger jeg meg. Trøtt jeg...... sovedyr.....zzzzzzzzzz Sove meg slank....tihi Leste nemlig utenpå et blad nettopp: hvordan sove deg til flat mage..... Jaja, tenkte jeg, det hadde vært noe. Men fikk ikke sjekket ut hva det faktisk gikk ut på da.

 

God natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel noe sånn som at sover du spiser du ikke ;o) LOL

 

God natt, er også på tur i seng..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2nj; jeg jobber nå jeg:) For svigers...

Har sagt fra til jobben at tøttemor begynner i bhg 8 august og da er jeg fullt tilgjengelig igjen, men at jeg kan stille om det er krise i sommer...

Men siden Jens er den som lønnes best så er det hans jobb som prioriteres i sommer, ikke min.

(har forøvrig tenkt å bruke det til å presse dem litt lønnsmessig også, snart vært der i 4 år uten lønnshopp! Tragisk...)

 

Pia; du har PM...

 

Jeg vil gjerne sove meg slankere! Finn igjen den artikkelen a!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten.. må man skatte av ting man kjøper i utlandet uansett ? Tenkte å lure hebbie til å kjøpe noe til meg.. ;o)

Babymonitor med bilde!

 

Jeg som var på tur i seng ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nanna: Beskjed fra thea..... Babygymmen er din. Dere kan avtale levering til uka :) Hun har satt seg fast i tollen med alle smuglevarene sine, så nå er hun uten nett til hun blir løslatt...... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2nj ja den er grei he he....i dag skal jeg til legen min er jo ikke blitt bra enda,og jeg som har gått på pencelin en uke oxo...gud hvor lei jeg er å vere tett og ikke høre på et øre slitsomt...i morgen er det grand prix det blir artig synd norge ikke gikk videre men...sambo må sitte å se det m meg tror dere han er gla for det el he he....thea ja vi får avtale henting til uka...kose dere videre snart legen for meg klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peøver igjen:::::::: NÅR tenkte dere at vi skulle dra innover til Oslo den 29.????

Det er nemlig dugnad i bhg, så jeg må organisere litt om det kræsjer :)

 

Er bare piadi som kan svare da siden thea er uten nett, men..... Er det ingen andre som vil være med oss da???????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo jeg kan være med ;op

Satt og skrev et langt innlegg da skjermen ble helt svart og pc'en restarta seg selv og det ble bare tull etterpå. Så da gadd jeg ikke skrive mer igår...Har nok av andre ting å gjøre - men nå er det ikke noen nåde. Reiser imorgen tidlig (kl.5 i natt) så da må jeg jo bli ferdig i dag.

 

Hehehe...morsom den 2nj - ser ikke ut som hun er løslatt enda. Tenkte å besøke henne og gi henne en bolle gjennom sprinklene ;op

 

Tillab - jeg er veldig nysgjerrig på hvilket merke babymonitoren er. Den jeg har er helt ræva - så jeg skal se på ny i USA. Gidder bare ikke dra inn til Tønsberg en gang til og klage. Fikk ny sist gang, men samme dritten.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle sammen. fikk brev i posten i dag. og vi fikk BARNEHAGEPLASS !!! Jippi i studentbarnehagen i drammen. er så lettet nå. slipper å tenke på å lete etter dagmamma :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...