Gå til innhold

***Drammenogomegntråden nr 11***


♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥

Anbefalte innlegg

ÆSJ... Kom oss ikke på tur :( begge barna bare sovna og, leon må bare få sove nå ellers blir hele dagen feil. Da blir det lang tur i kveld, eller en kort joggetur.. får se.

MÅ SLANKE MEG =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig med beøsk av anonym på tråden vår da.....:)

 

Jeg har syndet med bolle med sjokoladebiter idag (burde smurt med meg niste med ingers vettu, men det ble glemt gitt og da er veien kort når sulten melder seg)........-så får vel stikke fingeren i halsen nå. HAHA

 

Vært en liten tur i Oslo idag, på Zara osv. Og innom Ikea på vei hjem, så ble ikke noe trening på meg idag, men vurderer om jeg skal ta en tur i kveld. Har skikkelig gangsperr etter treningen igår, så tror jeg burde tatt en tur. Litt godt å trene etter at barna er lagt også.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vi funnet dato for indisk ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke slanker jeg meg og ikke diskuterer jeg mat...

 

Og anonym, siden du foerst har saa lite underholdning at du leser vaar traad, kanskje, bare kanskje finne noe annet aa gjoere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilla: Du som pleier å spå folk kan vel spå meg ;)

Når blir jeg gravid og blir det nok en jente eller en liten gutt ? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig lagt det paa hylla, men send meg en pm saa tar jeg det i morgen, ikke helt i form i dag...

Men den klypa med salt som foelger med er GIGASTOR asse! Hehehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe.. selvfølgelig = ) Det er jo det som er gøy..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2nj- har du kjøpt de bollene på statoil?? Da er de i såfall knalldigge;) Namis nam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Statoil..... hørte reklamen på radio og så den på plakater langs veien, så bare måtte teste de ut. -GODE boller ja:)

 

Men dato for indisk da jenter!!!!!!!!

31.mai??? Er vel greit at thea kommer med et forslag som har flest "baller i lufta" og kabaler som må gå opp......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei den datoen kommer svigermor, kan vi ta det noen dager før ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, for meg kan vi ta det omtrent når som helst...... eneste dagen jeg kommer på som ikke passer er 24.mai, men da er kanskje thea utenlands fortsatt eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag 26. eller søndag 27. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle her har vi kanskje babyer som er for store for et slikt stativ som babyene ligger under på gulvet med rangler og div. Men dersom det er noen her som vil ha for nå eller til senere bruk så har jeg en som jeg ønsker å gi bort. Den er av tre og en kan henge en ting og tang på den. Kjøpte den på sprell når Erle kom og hun har likt den godt, men nå vil jeg ha den bort. Noen som vil ha??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Men passet vel ikke for piadi med den dagen??? Synes igrunn det er greit å ta en hverdag jeg da, for helgene er det ofte mye som skjer ellers så har mannen og jeg kosekveld......

 

Ang. din babygym..... kjempefin synes jeg, men tror Truls også straks er for stor for det, og han har igrunn 2 stykker selv, så...... -Men kanskje nanna??? Hennes lille Trym er jo så fersk at han ikke har begynt å interessere seg for det enda engang :) *rope på nanna*

 

Vært på babysvømming vi nå. Truls er helt vill i vannet, spreller og plasker hele tiden, og dykker som en liten sel....... Så nå sover han nok en stund ja. Pleier å være helt ferdig etter svømmingen, får mat og sovner i bilen med en gang.

 

Tillab: Når kommer dere tilbake til Norge?? Skjønte at du skulle hjem en tur snart, men det var vel bare for ei helg eller noe.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nanna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eller andre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men da tar vi mandag 28. da ? Eller tirsdag ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag 29. Hvordan er det for deg thea?

 

Men er det ikke flere som er interessert i å være med oss da??? Trenger jo ikke være indiskfan (men det er en fordel haha) om noen ble skremt av all indisk-praten.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2nj. Sender deg sms i kveld på aktuelle datoer for meg. Reiser til Tønsberg nå, da vi skal til Sverige i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hebbie's' in'da hoooooooooooouse !!!

 

Smakte på de bollene da jeg besøkte Lailaelin - fyfy...men jeg måtte ha i meg mat. Dessverres så liker jeg Pain au chocolat mye bedre. Men dem var ok dem altså.

 

Thea - jeg har 3 sånne babygym og jeg vil bli kvitt dem alle - så snart Fredrik er lei.

 

Smart Piadi - dele opp, da blir det lettere å nå målet. Ooops - nå skrev jeg om slanking igjen....*slå meg i hodet med en hammer*

Blir en utfordring i USA med all maten som er overalt, men jeg skal prøve å trene. Gjett om jeg skal kose med den dagen jeg kommer til matchvekta og da er alle invitert til å feire ;o)

 

Uff - må stikke igjen. Har jo fått barnefri for å ordne til turen og da kan jeg ikke sitte foran pc'en.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja hebbie.. DA FEIRER VI = ) Gleder meg til den dagen jeg når mi matchvekt.. !

 

Sånn ellers.. Noen som har tid til å gå tur på fredag ? Jeg har FRI =) = )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen : )

 

I dag er jeg alene med Leon og det er stille og rolig her : ) Skal snart dra hjem til oss da, men foreløpig nyter jeg stillheten !

 

Thea: Tulla du når du sa at du klarer å gå fra 66- 62kg på en uke ? Hvordan går det med den første 0 godisuka da ? Her går det bra :)

 

Nei nå er det grøtlaging og legobygging på gang her : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piadi: thea kan 29. og 30. mai. Er det en av de dagene som passer for deg???

 

Noen andre som vil være med på storbyutflukt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan 29. : ) Da sier vi bare den dagen ? !

 

Hvor har det blitt av alle sammen ? Er vi virkelig blitt så ensformige at ingen gidder å komme innom lenger ? Bare slankeprat liksom..

 

MAYKEN HVOR ER DU ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei ser dere roper.... ja jeg vil gjerne ha har ikke fått kjøpt noe sånt enda jeg....så jeg tar imot og takker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...