Gå til innhold

***Drammenogomegntråden nr 11***


♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥

Anbefalte innlegg

Ny tråd igjen.. Vi har akkurat kommet hjem fra tur =) Nydelig ute..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra. Siden det er siste godisdag på lenge så skal vi feire den med indisk. SJOKK. Denne gangen med santa maria 2nj. Den bør være god;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..... let me know!!!

 

Piadi: Jeg også har blitt helt besatt av mat...... -var da ikke sånn før. Og jo mer jeg tenker at jeg skal slutte å tenke på mat, jo mer tenker jeg på akkurat det, og da helst på alt det jeg IKKE burde putte i munnen når jeg ønsker å bli kvitt litt overflødige kilo...... ÆSJ, tror jeg trenger litt hypnose eller noe. :)

 

Thea: Kommer nok til 10 vi da og blir med på tur før treffet.

 

Har litt nettrøbbel her for tida, så jeg er uten internett. Nå surfer jeg med mannens mobil........... -Men send meg en sms om det blir noen endringer i planene da, ellers så kommer vi imorgen som planlagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thea: Blir det skogsturen tror jeg at jeg melder pass..?!?! Merker at skoene mine ikke er gode nok for en sånn tur :( Må nok skaffe meg nye. Tror enda jeg har vann i kroppen, merker det spesielt på føttene.. Hvordan blir jeg kvitt det fortest mulig? Eller det er vel bare å kutte ut salt og sukker :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter. får ikke vært med på tur i morgen. har funnet ut at jeg må til byen i morgen og shoppe sko. skal i konfimasjon til søndagen til niesen min og har ingen sko å ha på meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Piadi - du kan prøve konsentrasjonsleir metoden min.....Spis suppe hele uka - gikk ned 6 cm rundt midjen med en gang og flere cm rundt omkring på kroppen....Trodde jeg skulle spy suppe !!!!

 

Jeg er hos helsesøster kl.11 med Freddy boy og stikker til Drammen og henter Laila - så er vel der etter kl. 12.

 

Ninni reiste til Spania i dag og Astronaut har besøk fra i dag av iforbindelse med dåpen. Snakk om å ha kontroll på alle - er rene skravlekjerringa jeg ;op

Nettet har endelig vært stabilt i dag, men jeg har vært opptatt med noe hele tiden.

 

Kozy - har du gjort noe galt siden du har satt husarrest så lenge ;op hehehehe......Er det noen som trenger husarrest så er det Thea !!

Hun er gærn og burde blitt fjernet fra gatene !!!!

Kreeeeembollllleeee.....kødder ikke når jeg sier at jeg kan kjenne bakverk ooooooveralt !!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere. Hmmm 2nj- den indiske var ikke bedre en den vi pleier. Kanskje er det fordi vi er så vant til den andre:) Denne her minnet meg om noe vi pleier å ha som fåes på glass. Du skal få se hva jeg mener i morgen. Vet ikke hva det blir av mat, men dersom det blir fint vær er det mulig jeg smeller på pølser. Skal ha den sunne kyllingpølse varianten også da. Får se på været. Håper dere tåler rot, for her ser det ikke ut. Hebbie- du har å ta med deg skurefilla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp jeg har gjort noe fryktelig galt. Jeg har utsatt ALT skolearbeidet til nå og har tusen ting som skal leveres og leses til. Jeg er så misunnelig på dere som kan bare nyte å være mamma!

 

Kos dere på tur og treff og det som er da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thea : blir det skogsturen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for turen og koselig treff jenter =)

 

Nå har jeg handla inn Tandori og Tikka masala. Ble uncle bens tikka masala denne gang, så får vi prøvd det også. Så da skal vi ha indisk i dag og i morgen.. JIPPI = )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BLÆÆÆ.. Den tikka masalaen var IKKE god altså! Nei da er det bare å glede seg til Tandori i morgen : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da. Nei den aller beste er jo toro og santa maria sin. Den andre har vi brukt sånn i uka når det skal gå litt fortere. Men bare vent til du har testa mother india i oslo. Namis nam:) Peder gikk å la seg nå. Mulig han står opp igjen, men han er nok ikke helt i slaget. Bare må dusje barna rett etter bhg. De er jo bare så svette da assa. De synes godt om det selv når det først er gjort. Erle er jo heller ikke særlig i form, så det skjer ikke stort her i kveld. Kanskje få vaska litt. Så lei av husarbeid altså:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for koselig tur og treff idag. Deilig salat thea!!!

 

Spist hos svigers idag, og der er det ikke indisk nei..... Imorgen stemmer mannen for pizza, så da spørs det om jeg får han med på indisk på søndag da......

 

Synes santa maria er mye bedre enn toro vi da..... men spicer litt opp med chilipaste osv da. -Men vi får finne en kveld vi kan dra til Oslo og spise da. Hvem er med på det????? Og når passer det for de som ønsker å delta på mother india besøk i hovedstaden????

 

Nettet er fortsatt nede her da, så må surfe "gjennom" telefonen til mannen. Koster litt det da, men-men....

 

Når passer det med tur til uka da? Jeg kan ikke onsdag og fredag.....

 

Hebbie: Ser at du er på slanker'n da. er jo snart smekker lekker du nå..... værre med meg. Tror jeg må ta suppekur når jeg er ferdig å amme ja.....

 

Skal gå inn og trene imorgen. Syndet med litt sjokolade ikveld.....

 

Thea: Har du sjekket ut www.barnigjen.no? Endel kule klær der.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2nj- må ikke la meg se sider som kan lede til shopping;) og joda- var masse jeg likte der ja.

En stor konkurranse pågående: Hvor har vi vært og spist i dag???

Barna er hos svigermor så vi er alene hjemme- tjoho lite avslappende da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har spist hjemme, TANDORI = )= ) = ) = )

 

Har jeg skrevet her inne at Nathalie begynte å krype i går ? Må skrive det her inne sånn at jeg kan spore opp datoen en gang i fremtiden om det behøvs :) Og hun er vel 5,5 mnd snart : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thea - er det grunn til at persiennene har vært igjen i hele dag og kveld ??? ;op siden dere har barnefri ?? hahahaha.....

 

2nj - det har gitt resultater så det er jo gøy. Enda jeg har hatt en elendig uke med særdeles lite trim så gikk jeg mer ned denne uka enn forrige hvor jeg trente som en gal og spiste suppe. Gikk ned 4 cm rundt midjen, men det skulle hjelpe på når jeg introduserte fast føde igjen - som var sunt. Så jeg må bare få skjerpet meg og spist hver 3. time så forbrenningen blir bra så går det bedre.

Men etter å ha ymtet til gubben om rumpetømminga (tarmskylling) som du og Thea hadde tatt og dere hadde fått bra resultater så hadde sambo ringt og fått en time, mens jeg intetanende kjørte Fredrik til svigers. Fikk en tlf på veien og beskjed om å skynde meg fordi jeg hadde fått time i sandvika !!!

Var ikke mye som kom ut i rørene - men damn det ble tømt bra på do ;op er enda ikke tømt så det blir spennende. Ble ihvertfall en god kg, men jeg tror det ble mer enn det. Fordi jeg spiste både mat og ekstra masse nutrilett (sambo laget blandingen for meg og hadde i altfor mye vann) før jeg kom hjem og da hadde jeg lagt på meg 200 gr siden i morges. Så jeg fikk ut ganske bra med dritt....

Må til flere behandlinger siden det var plombert.

Måtte du eller holdt det med en gang ?

 

Men sambo fatter ikke at jeg går så mye ned i mål (gikk ned flere cm denne uka rundt på hele kroppen), men vekta går veldig lite ned. Skulle nesten gått ned det dobbelte med mitt kosthold og treningsplan med tanke på cm som jeg går ned...

Så jeg skal ta meg en tur til legen for blodprøver og sjekke stoffskiftet og insulinnivået for det virker så rart at vekta går skikkelig tregt, men alt annet går slikt det skal.

 

En ting er sikkert - jeg trenger ikke slite med å finne på noe mat til dere om det blir treff hos meg ;op

lager bare indisk....hahahaha.....Jeeeezzz - ALLE jentene er jo bitt av basillen jo. Jeg får holde meg til sushien jeg - helt for meg selv.

Driver enda på å finne ut hva vi kan spise på konkurransen, Thea - så vi kan stappe i oss mest mulig. Jeg sliter nå - blir jo stappmett av middagsporsjoner som var som en forrett for meg før...ikke bra....

 

Gratulerer Piadi !!!

Synd vi ikke fikk sett det hos Thea....Så gøy - lurer på når Fredrik kryper :o)

 

Kozy - fy fy...hehehe......Lykke til med skolearbeidet - håper det går bra slik at du kan få vært med på treff og nyte noe tid med gutten din :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må spise pølser hebbie, lett å måle opp og da er vi sikker på at det blir heeelt riktig : ) Men er du sikker på at du skal klare å slå thea da ? Tror hun er en kløpper i spisekonkurranser altså.. ;o)

 

Ja hun var faktisk veldig rolig hos thea, hjemme er hun litt mer aktiv : ) Er så artig for hun har blitt så interessert i andre barn..

 

Så tarmskylling, det er tingen ?? hehe.. Nei det blir nok ikke det for min del. Heller masse vann og kanskje en skje eller ti med lakserende ;o) LOL..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så svær som Thea er i kjeften så klarer hun vel å vinne ;op hahahahaha...snort snort....tiiihiiii....

Nå får jeg vel DEN saftige kommentaren når hun leser dette.

Likte den ideen om å slenge en indrefilet i midten - med midtstrek og så spiser vi på hver vår ende.....Må bli noe som ikke metter med en gang....

 

Piadi - kanskje det har med omgivelsene. Fredrik er jo helt apetroll på gulvet blant lekene sine og har beina til værs og flytter seg 180 grader rundt hele tiden og snakker og lager masse lyder. Men er litt mer forsiktig blant andre - til han blir trygg. Sikkert pga. nye leker og lukter. Men han er blitt helt overbegeistra for andre babyer - før kikka han bare rart på andre, nå strekker han seg og skal ta og snakke med dem med en gang.

 

Jeg likte ikke tarmskyllinga !! Får grøssninger bare ved tanken, men med så treg mage som jeg har og det har jeg hatt i alle år - så tenkte jeg at jeg måtte få gjort noe med dette. Blir bare verre på reiser og jeg reiser på lørdag om en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo...... vi har fortsatt ikke nett da, så jeg er litt utenfor om dagen føler jeg..... tihi Får gjort litt annet da. Vasket og polert bli sammen med mannen idag. :)

 

Og idag skal vi ha indisk til middag...... *gleder meg*

 

Er det noen som LIKER tarmskylling da????? Æsj, nei. Det er ikke akkurat deilig, men tror det gjør godt da.

 

Jeg hadde tre behandlinger og gikk ned 3 kg, så var nok endel gammel dritt inni meg også ja.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på kafè sammen med maybeme? i dag.. Vi hadde det kjempekoselig : ) Skulle hilse..

Også fant jeg ut i dag at bestevenninna mi i Harstad er gravid igjen.. sååå lyst å joine henne.. rasler i eggstokkene mine og det er jo bare ca 14 dager til eggløsning ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hebbie- jeg har aldri tatt tarmskylling, men hadde kanskje ikke vært så dumt. Nei nå skal jeg slutte meddenne godisen. Er så lei å høre meg selv si det , men jeg klarer ikke. Men i morgen så skal jeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Erle tulla mi er ikke så bra stakkars. Hun har 39.5 i feber og snørrer. Er da noe grinete. Er så daff om dagen assa:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...