Gå til innhold

***Drammenogomegntråden nr 11***


♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

er ikke sikkert det hebbie. var fra student barnehagen i drammen jeg fikk svar. har ikke hørt noe fra barnehane i sande enda.

 

hører noen rykter om at du skal over there. på ferie eller? så deilig. misunner deg litt. vil også på tur :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hebbie:

Du kan titte her;

http://www.abteknikk.no/ under "barnerommet"

 

(der ligger også sensorene til lastbiler som jeg selger om dagen om noen vil titte...)

 

Og siden vi formidler lenker her:p

Her er hjemmesiden til "jobben min" her i Danmark:)

Med bilder av Jens, Embla og Svigerfar!

www.autosense.dk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grrrr.. Tok du nr 100 nå igjen hebbie..

jaja.. Jeg har vært og shoppa så da går det bra = ) hihi..

2nj:; Jeg har svart at det er uansett for meg når vi drar, så det er bare å ordne sånn at det passer : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piadi - jeg sitter bare og venter på nr. 100 ;op hehehe....

 

Da sitter jeg her og venter på treigingen - gubben som alltid.

Jeg er glad jeg maste nok i går om å flytte bilene da og ikke i dag som han ville - vil skal dra om 5 min i følge ham. Men hunden er ikke luftet og bilen er ikke ferdigpakket - fordi han måtte ligge 20 min lengre. Jeg sto opp ti på halv 6 og gjorde mitt og tok Fredrik kl.6. Og nå vil gubben at jeg skal ta Fant - glem det !! Er det samme hver gang - jeg er ferdig før tida fordi jeg står opp tidlig. Nå svinser gubben rundt og steller seg selv....

Så vi sitter her og dibber og leker med en eske linser - jeg og Fredrik.

 

Og han ville vi skulle flytte rundt på 3 biler i dag og alt det andre ?? Hvorfor er menn så primitive ? Jeg ville pakke bilen også i dag - regnet med dette her, men det var det ikke snakk om.

Hvem hadde rett ??

 

Nå er Fredrik lei av å sitte så jeg må stikke.

Ha det jenter - kos dere så snakkes vi på DIB :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere. Jeg tilbake fra murene.

Ja Nanna- hvordan hadde det passet for deg til uka da??

 

La oss feire at Hebbie har dratt. Hun har muligens landet. Blir sikkert forvekslet med en terrorist. Vet der hva den søtnosen der gjorde i dag. Jeg ler meg skakk av henne-. Er jo veldig morsom. Jeg hadde handlet noe matgreier for henne i Sverige. Tenkte selv at det ikke var vits at hun trengte betale for det før hun kom hjem fra USA. Trenger sikkert litt lommepenger da vøttø. Men jo da. Hun hadde satt en konvolutt i postkassa vår i dag der det sto på konvolutten :

" To Theresa......Thank you so much for a lovely night. Here is my payment. See you soon my love. Kisses from Guiseppe.

 

Ha ha På baksiden stod det:

" Text me when your husband is working again. I miss you so much"

 

Først sperret jeg faktisk øynene opp siden jeg har hatt en kjæreste fra Italia som også het Guiseppe.

Gjett om jeg looooo ho ho hi hi hi hahahahahahaha.

 

Ellers har jeg smuglet sykt mye godis fra godisfabrikken. Så ut som en utsultet unge der jeg sto og spadde oppi godis. Faktisk ganske støl i armenen ennå:o) Jaja... det inntas med høygaffel i dag. Lager også boller med sjokoladebiter i. Kjøpt MASSE indiske matretter nå. Ferdigsauser på glass fra santa maria. Dere vet slik kylling som finnes i foliebokser i frysedisken i butikken. Også kalt lørdagskylling eller no. I sverige fant jeg slik som var tandorimarinert. Det har vi spist i dag. Skikkelig godt.Så var det noe alla den toro varianten som jeg ikke har smakt ennå. Handle mye. Skal reise dit 1 g pr mnd. fremover. Mye å spare på det samt så mye bedre utvalg:)

Pappa spanderte all maten jeg handlet samt en inmaria fin kjle fra Filippa K. Even fikk 2 par sko til samt leker og fotballer. Bilen var virkelig baktung. Så kjøpte jeg noen kjoler selv også. Skikkelig gøy:))))

 

I moregn MÅ jeg gå tur. Vært slapp i perioder. Men svar på spm ditt 2nj. Når du er ferdig med dugnaden så henter vi deg. Kjører 1 bil da.

 

Gosh så mye tøy jeg må få vsket. Tenk om det gjorde seg selv:) Men nei det gjør da ikke det:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha............tror jeg også hadde reist på harrytur 1 gang per måned om pappa hadde betalt alt jeg kjøpte. Da er det jo VIRKELIG mye å spare!!!!!

 

Piadi: thea har spist indisk........(sladre-sladre) Hadde ikke vi en avtale?

 

thea: Om dere kommer å henter meg ca 19 da, så suser vi innover??? Å gleder meg villt.

 

Tur ja. Skal vi få til en tur snart eller??? Denne uke er jo litt kort da, med 17.mai på torsdag. Og fredag skal mannen og jeg på SPA......-Tror det blir superdeilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes digg ut med SPA. Hvor da??

Pappa betaler ikke hver gang( bare nsten) Lønner seg jo selv når jeg betaler. HI hi. Det jeg kjøpte av mat hadde sikker kostet 4000 kr i Norge, men 2000 i sverige.

Ja vi kan hente deg da. Even har fått invitasjon fra skolen i dag. Han skal dit den 30, men når du sier det så fikk jeg for meg at det er foreldremøte den 29. Jepp det er det, Hvilken annen dag kunne vi dra på indisk??Må bare på det møte synes jeg.

Hebbie skulle betale meg 390 men gav meg 400. Så nå skal hun få 10 kr tilbake slik:

Skal sende en konvolutt tilbake til Hebbie. Der det skal stå: " Hello my darling. Here is the money I had left after the night with Therese, so I pay you what I owe you. One night 10 kr. It`s that okey for you? You deserve it for the sex, it was ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi.. så tøvete dere er :)

 

Ja hvilken dag passer det med indisk ?? Hva med den uka 21-28 `? Er det ingen dager der som passer ?

 

Thea: Spist indisk du ? Klarte du målet ditt så fort ? Kanskje du skulle hatt et strengere mål da ;o) Neeeeida.. Er det noen som er flink er det virkelig du !

 

Jeg legger på meg bare jeg ser på sjokolade : ( Var nede i 63 på fredag, men da hadde vi taco. Og når jeg veide meg på fredag veide jeg 64.. URETTFERDIG! Hadde ikke engang spist godis, 1 glass brus og litt taco! Men men.. Mer tur på meg da..

 

Nå hyler snuppa her !

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nanna- skal se nærmere på det.

Ja Pia- var nede i 62 kg på morgenen i går- gått opp 1 kg til i dag jeg også. Men men.. har vært så forkjølet de siste dagene, men kommer seg nå. Ja må bare få sjekket hvordan min mann jobber ang indisk. 29 var det foreldremøte, men på den 30 skulle Even på dagen ha besøksdag på skolen sin. Herregud jeg har snart skolebarn!!!!! Var ikke det sprøtt Pia, når N begynte på skolen? Skal gå en liten tur med Erle nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja kan du ikke bare si fra til meg ev sende meg en mel på mobilen da....

noen her som har lyst på kattunger om 5-8 uker.katta vår har fått 2 stk de blir nok langhåret da katta vår er det...og tror faren er langhåret oxo.bare si fra hvis noen ønslker det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thea: Ok, så da blir det ikke noe 29. Den er grei. 30. kunne du heller ikke eller? Når er dere på utenlandstur igjen??? Kanskje vi ikke rekker det i mai heller da?? O-my-god for noen travle damer her altså!!!!!!!!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Stikker bare innom en liten tur.

 

Så det var noen som lurte på hvordan husletingen vår går.

Vi har fortsatt ikke funnet noe.

 

Ellers har vi det bra.

Sliter litt med søvn på natta da Ina bare vil sove sammen med mamma etter første amming.

Sambo og jeg har bestemt oss for å sette foten ned og jobbe med den uvanen neste helg.

Denne helgen har snuppa vært syk, så da har vi på en måte sagt at det er greit.

 

Ellers var vi på 5 mnd kontoll, Ina var 66cm og 7515g

Og vi ble tatt bilde av og var i avisa forrige lørdag:)

 

Hebbie: har du forresten hørt noe fra NRK?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å se deg her inne Mayken. Ikke særlig med syke barn. Håper hun blir fort frisk da:) Hvordan går det pinnsvin og marie?? Vi savner henne stort her inne.

2nj- det besøket på skolen er på dagen så skal nok gå bra på kvelden med litt indisk den 30. Tror faktisk det passer bra da;)

Erle datt akkurat ut av sengen vår. Gikk bra men nå er det SLUTT med å sove i vår seng før vi kommer dit. Ligger jo bra i sin egen seng, men våkner av at hun slår hodet inn i sengen.

GLeder meg til å stikke til Danmark. Vi drar dit den dagen da Tillab kommer hjem. Reiser på kvelden den 21. Gutta gleder seg også masse.

Til uka skajer så masse. Erle har fått øyeinfeksjon. BLÆÆÆÆÆ... kommet etter at hun dro snørr inn i øyet da hun knidde seg i øyet. Er så kjedelig og smittsomt. Må få dratt til legen i morra da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

 

Mayken: koselig at du stakk innom her en tur :) Savner dere!!!! Hils til pinnsvin og Marie også.

 

Skal vi satse på 30. da eller???? Det passa for deg også piadi eller?

Kjedelig med disse syke små, og øyeinfeksjoner det har Truls hatt noen ganger også. Men vi har heldigvis greid å bli kvitt det med masse skylling med Nacl, så har bare måttet ty til legehjelp 1 gang. :)

 

Denne uka flyr nok fort ja. Idag skal jeg starte med trening ialllfall, så suser rett ned etter levering i bhg. Tenkte å gå inn, men gidder ikke det i dette været. Da går jeg heller en tur etterpå......

Er jo 17.mai på torsdag...... håper det blir bra vær da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg skulle ha gått selv også , men det gidder jeg da ikke i dette været. Himmeles sluser er virkelig åpnet i dag:) Passer så supert den 30. mai. Har dobbeltsjekket det. Tenkte å få vasket og ordnet litt her hjemme da siden været er pjuk. Mannen min og Æ skal trene litt først. Har blitt bedt i bryllup til Trondheim i sommer. Gleder meg masse til det.

Bør vel prøve å holde meg til saltvann på øynene i først omgang.

Hva skal dere gjøre 17 mai da? Noen små med bunader??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi skal vel ent ur inn til sande en tur å se på barnetoget på 17, mai. kanskje vi ser dere der thea?

 

etterpå bærer det inn til Drammen for å se russetoget. lilleøster`n er russ. hehe skal bli morro å se henne.

 

så blir det grillings med hele familien hjemme hos mammaen min. blir kjemep koselig.

 

blir nok ikke bunad på tulla i år, skal arve en etter minste søsteren min som mammaen min har strikket, men den passer ikke før neste år. blæ!! men skal ha e nydelig rosa hjemmestrikket kjole med tilhørende hvit kåpe og lue. så det blri nok bra.

 

dere da, hva skal disse andre små ha på seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, da er 30. spikret. Håper det slenger seg med noen flere også da for dette blir koselig. Kjekt med en tur uten småttiser da. :)

 

Vært og trent nå. Om litt kommer det en rørlegger hit for å fixe toalettet nede......-endelig!

 

17.mai skal vi en tur inn til Drammen og se tog, og spise is om været er ok. Så skal vi til svigers og spise senere på dagen. Trym skal ha dress og Truls skal enten ha festdrakt eller matrosdress.....

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært og gått tur med naboen i øs pøs regnevær. Har ikke lyst til å gå ut igjen i dette været, men barna må jo straks hentes. Tenkte ta en deilig innedag i dag. Skal faktisk fyrer i peisen i kveld. Skulle så gjerne ha bakt, men ingen slik dag i dag før helgen. Kommer til å kose oss gløgg i hjel når vi er i Danmark. Gleder meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er. Gadd rett og slett ikke ut å gå i dette været jeg. Det er jo ikke det at det bare regner, det høljer jo ned jo. Blir jo gjennomvåt etter 3 sek.

 

Men nå må jeg ut for å hente i bhg. Har allerede fyrt i ovnen, så det er varmt og godt her. Men vil ha sol-sol-sol.....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ina skal ha på seg bunad på 17.mai.

Fått låne av fadderbarnet vårt, for hun har vokst ut av den.

Skal en tur på sparkjøp å se om jeg kan finne en fin ulltrøye hun kan ha på under, tror det kan bli litt kjølig på 17.mai.

Håper på å finne et hvitt skaut også, er utsolgt over alt, er visst litt sent ute:(

 

Regner med vi blir på Konnerud på 17.mai.

 

28.mai drar vi til Ålesund i konfirmasjon til broren min. Ina og jeg skal ta toget begge veier, er litt spent på hvordan det vil gå.

 

Pinnsvin og Marie har det fint.

Har vært litt sammen med dem, og Pinnsvin og jeg skal begynne å gå rundt kollen 2 kvelder i uken, men først må jeg blir frisk, snuppa har smitta meg:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...