Gå til innhold

***Drammenogomegntråden nr 10***

Anbefalte innlegg

Skrevet

hhhhh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

¨Dag 30 i syklusen og enda ingen mens = (

Skrevet

Hei. :)

Er ofte litt uregelmessig i begynnelsen da...... Skjønner du venter Piadi..... :)

Ang. Oslotur......-skal vel litt til å finne en dag der alle kan være med da. Jeg drar gjerne nå på lørdag selv om vi bare blir 3. Kan sikkert bli med senere også, men passer ikke for meg i månedskiftet mai/juni.

Ho-hiha

Skrevet

Håper det kun er det... !!

Denne helga ? Var det ikke den 12. vi snakka om...? Vi skal jo ha treff på fredag. Ja jeg er med og spiser indisk any day = )= )= )

Vi skal ha barndåp den 3.juni så den helga passer dårlig..

Skrevet

Oppdatering om Nathalie :)

Hun har blitt 7375g og er 68cm lang ( overdrev tydeligvis "litt" når jeg sa at hun var 70cm!

Får i henne litt hvetegrøt hver dag, men er ennå leeenge til full porsjon.

Hun har dessuten begynt å si.. mamamama =)=)

Skrevet

Denne helga???? Hmmmm...jeg er visst ikke helt tilregnelig i denne dype ammetåka. Har tenkt helt feil jeg. Var jo klar over at det var den 12. vi snakka om, men tenkte hele tiden at det var nå til helga. 12. har jeg visst ikke mulighet til barnepass da mannen er opptatt og svigermor jobber..... hmmmmm...... Må prøve å sjekke det opp på nytt, har kanskje tenkt feil atter en gang.....

Spist indisk nå. nam-nam

Truls er like lang som Nathalie da, men noe tyngre....

Skrevet

Hei jenter. Har vært ute i hagen med mine ikke så grønne fingre. Plantet jordbær og slikt. Hatt besøki dag også - av begge søstrene mine.De er bare SÅ forskjellige at jeg får fnatt. Denne ene er den jåla og den andre er den bokormen. Ja Skulle gjort så mye her i dag, men svært lite er blitt gjort. Pytt pytt. kan jo sende barna til Herborg. Even har vært litt hos henne i dag og ville knapt dra derifra.

Erle sover nesten ikke noe. Så vidt hun sover ut turen vi går. Så er det bare noen knappe 10 minuttere hun tar igjennom dagen.

Ellers har jeg fått helt dilla på sure skrikerunger- en ny type seigmenn. Nam nam. Jo vi kan gjerne dra den 12 også på indisk vi. Da sier vi det uansett hvor mange vi blir da:)

Skrevet

Tenk at Erle er 9.3kg og 70 lang. Hun er jo den trulta. Skal prøve å se om jeg rekker å få montert trappegrinder i kveld. Ikke lenge til hun krabber. Hun ruller jo over alt.Hun sier ikke noe mamamam men papapapapa. Jeg gjør ALT jeg kan for å si mamamama. Kødda:)

Skrevet

Så deilig vær det er da. Og meldt bra videre også. I digg :)

Hva er planen for uka?? Eller er jo onsdag allerede imorgen jo..... hmmm ...blir vel ikke tid til noe tur før treff hos thea da vel? Gleder meg til å få alle barna på gulvet......legge di på rekke og rad da og ta bilde i full fart før de åler, ruller eller krabber unna.....

Skrevet

Blir vel en tur før treffet på fredag eller thea?

Jeg skal absolutt prøve å få vært med :)

Skrevet

ja vi tar en runde først. Må innom butikken å kjøpe kylling til salaten og da kan vi gå om der vi gjorde sist pia eller hur? Nå har selv Hebbie vært med den runden;) Salat er jo sunt så da kan vi spise med samvittighet. I morgen blir det indisk i Oslo på oss og siden det ble slik skeiet jeg like godt ut i dag også.

Skrevet

Jeg må nok bare være med. Lagt på meg 0,5kg i helga.. Rart det ikke var mer egentlig.. !

Skrevet

Ja da skal vi ut å gå tur med begge babyene og valpen = )

Skrevet

God morgen alle sammen.

SÅ deilig vær da gitt. Vi skal på babysvømming snart da.......-frister ikke så mye i dette været. Skulle heller gått en lang tur ja.

Skrevet

Da er vi tilbake og jeg er 1100 gram lettere = )=) Deilig å gå i dag ja, gikk en tur til gulskogen og tilbake.. : )

Skrevet

Da er det jeg og Nathalie som kommer på fredag, Leon skal være saMMEN MED MORMOR.

Hvem andre er det som kommer ??

Så deilig ute i dag, tar årets første grilling i dag :)

Skrevet

Truls og jeg kommer på fredag :)

Grilling er kjekt. Vi har grillet 2 ganger allerede vi......

Mannen er på prosjektmiddag ikveld så her sitter jeg. Kunne egentlig tenkt meg en tur på trening, men det går jo ikke da, så da blir det nok litt spising istedenfor...... :( -Men i morgen blir det trening da!!!!!

Skrevet

Fredrik har slutta å sove masse på dagen med meg, våkner opp under turen og vil ikke sove når vi er hjemme - så i dag var han mye våken og sutrete og jeg trodde jeg skulle gå på veggene av trøtthet.

Var på en lang 2 og en halv times tur alene - og Fredrik var våken og kikket rundt seg.....

Har vært snill - til tross for at jeg spiser for det meste grønnsaker og litt rent kjøtt/kylling eller fisk og ellers måltidserstattere så laget jeg snitzel og potetstappe til gubben nå i kveld. Han var så dårlig i form og har holdt på med internett som hele tiden faller ut.

Lite det fristet med den type mat !!!! For at jeg ikke skal plage meg selv så har jeg sluttet å lage middag til ham. Igår leste jeg en ny kokebok jeg fikk av meg selv til jul - selvpining !! Og har sett på en matkanal i hele dag - mer selvpining !!!

Så bra at det blir salat på fredag.

Jeg blir ikke med på tur fordi jeg er hos helsesøster med Fredrik - han skal få vaksina si. Håper bare han ikke blir grinete og dårlig.

Therese - eg har mine metoder ;op

Even kommer til å mase på deg om å få besøke kule Herborg ;op hahahaha......

Skrevet

når er det treff igjen på fredagen. vi blir gjerne med på trilletur først. trenger virkelig å få trmmet litt, blitt leeeenge siden sist nå-

Skrevet

Lager kyllingsalat , siden vekt er det stooore temaet. Har akkurat vært i Oslo og spist indisk. Gikk så igjennom byen og spiste snop. Jeg kødder ikke når jeg sier at jeg var så forspist at jeg nesten ikke klarte å gå. Det var skikkelig ubehagelig. Hebbie tror jo ikke på alt jeg stapper i meg så her om dagen måtte hun forhøre seg med Ø om det stemte at jeg hadde spist 10 boller med vaniljekrem etter middag. Og jepp det gjorde det:( Nå har jeg bestemt meg for å kutte helt ut godis og søte bakevarer. Begynner i morra. Er ikke bra med alt det sukkeret.

Kan gå fra meg klokka 10. Spiser ca kl 12. Blir koselig med treff. Tror vi blir: naboen , hebbie, 2nj, pia, mammantiltrulte.

Kozy kan du? Astronaut kunne ikke. Nanna er vel ikke klar ennå? Ninni?? Mayken og andre?? Bare og komme. Kan hente evt fra togstasjonen.

Kommer til å bli festlig den 12 mai jeg;) Skal på fest i Oslo den 11 og det er lenge siden sist det ;) spiste sterk indisk i dag og det var digg.

Skrevet

Skulle gjerne blitt med men jeg har gitt meg selv husarrest frem til 1.juni (bortsett fra en liten tur på color fantasy til helgen!!!).

Jeg er SÅ misunnelig på dere som skal nyte været og kose dere i morgen! Jeg har veldig lyst til å bli med hvis det skjer noe etter 1. juni da...

Skrevet

Kommer ikke lailaelin ??

Kozy: Hvorfor hussarrest ? Skjer garantert noe etter 1.juni da=)

Thea: Jeg også ! SÅÅÅÅ Flink i går å gå tur, men bare MÅTTE spise en kanelbolle før jeg kom meg i seng.. Skjønner ikke hva det er med meg, er helt gal etter mat, var ikke sånn før jeg ble gravid. Men det er vel sukkeret som gjør meg avhengig... Må drikke te med sukker og te må jeg ha, så det er en evig ond sirkel..

Skrevet

hei hei alle sammen...skulle gjerne kommet på treff men er enda mega forkjølet etter sykehusoppholdet he he...blir jo ikke bra nesa er potte tett og har jo nesten ikke stemme..får ta det igjen en annen dag...i natt sov trym hele natten faktisk det var deilig det,i går var vi å bytta gips oxo og man ser at føttene bare på en uke er blitt mye bedre..de er nå gipset i utover stilling og de skal vist i 70 grader utover før skinner... fra mandag skal jeg slutte m brus og godt midt i uka og beg å gå en gang om dagen tur...så håper jeg bekkenet mitt går seg til litt fikk så vont etter fødsel....men gikk deres babyer ned i vekt i starten eventuelt hvor mye og når beg de å legge på seg igjen....håper vi ses snart igjen..piadi er deilig ute i svelvik nå el savner å bo der jeg nå..er så deilig der på sommeren...

Skrevet

Klart lailaelin kommer. Det er jo derfor det ble den datoen, men kom ikke på nicket hennes igjen da jeg skrev. Hebbie henter henne:)

Ja hvorfor husarrest?? Jeg burde jo hatt det jeg også.

Herregud kor den tia flyg. Håper dere er overbærende med rot når dere kommer i morgen da. Ser ikke ut:(( Gidder ikke gjøre stort heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...