Gå til innhold

***Drammenogomegntråden nr 10***

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ha nr 100. siden hebbie stjal den på forrige tråden !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da får jeg ta nr. 101 da ;op

I dag har jeg gjort en innsats !!!

Etter den harde gåturen i dag ( den blir tyngre og tyngre jo !!! Første gangen gikk det veldig greit - men etter en slik tur sent på kvelden og deretter morgenen etter i solsteika - my god jeg slet !!!) så støvsugde og vasket jeg huset nøye - svetta som en gris....

Enda jeg eide null lyst til å bevege meg - men fikk dårlig samvittighet så gikk jeg kveldstur med Fant og satte røven på ergometersykkelen og ble så overrasket hvor ok det var. Før slet jeg meg gjennom å presse meg i 3 min og lettere i 2 min...nå pressa jeg meg (ikke maks engang) og klarte 30 min i strekk og svetten rant og rant....

HA !! Dette var ikke meg på mandag ihvertfall !!!

Thea vett du som tar nazi turen med meg 3 ganger i løpet av en uke og truer med en tur på søndag - hvis jeg orket. Som jeg sa til henne - det dukker kanskje opp en sykemelding ;op......

Piadi - hvor fikk mora di tak i skoa ?? Var dem dyre ?

Thea sa dem kosta rundt 900 kr. Men funker dem ?

Nanna - kos deg masse med den første tida. Husker godt hvor sterk morfølelsen var og hjertet hoppet nesten ut av meg når jeg skulle amme Fredrik og ha han helt for meg selv ;o)

Skrevet

Jeg henger meg på her...

Jeg har bestillt de masai skoene det har vært så mye snakk om her inne. De kostet nesten 300dollar, koster de virkelig bare 1000kr her? Kan jeg ikke skjønne... Gleder meg til å prøve de! Det skal visst være en stor utfordring å gå med de til å begynne med.

Skrevet

Kozy.. : Egentlig på tide kanskje `?

Hebbie: Tante som hadde ordna.. skal spørre henne i morgen :)

Skrevet

Heia Kozy :o) Så kjekt å se deg her inne igjen !!

Kanskje vi skal kjøpe slike sko ALLE sammen og gå på tur og se hvem som tryner først ;op hehehe.....

Hmm.....kanskje jeg skal se om dem er billigere å kjøpe i USA...

Håper du får sjekket det opp Piadi...

Nå måååå jeg legge meg og sove.....

Skrevet

Ja og må bare få si at du har vært kjempeflink hebbie :) Blir nok slank og smekker på notime !

Jeg og sambo gikk også tur i dag.. Var jo så deilig vær. Og jeg jogga/gikk tur med pøbel gjennom skogen i kveld. Måtte jogge litt, for var så redd for at det skulle bli mørkt før jeg kom meg til sivilisasjonen igjen ;o) Ikke mørkeredd jeg nei =)

Skrevet

Får nå se på det da :o)

Er mye jobb og jeg har aldri hatt interesse for kondisjonstrening eller husarbeid ;op

Er ekkelt å gå alene i en mørk skog - enda man har med en hund :o)

Du har jo en liten valp da så det blir ikke store beskyttelsen enda...

Skrevet

Han har begynt å bli ganske stor nå da : ) Men mot et spøkelse er han en pinglegutt ;o)

Skrevet

cdcbhn bmmmiug gm,.

-

Skrevet

Nathalie sitt første svar på drammenstråden :)

Skrevet

hei har lagt ut bilder av Trym på siden min hvis noen vil se

Skrevet

Kommer ikkeinn på bildene dine via profilen Nanna...

Vil se !

Skrevet

Nydelig gutt nanna : ) ligger i albumet tilla.

Skrevet

Hva var målene hans ?

Skrevet

han veide 3400 og målte han til 49 cm men fikk ikke helt riktig mål pga føttene hans...34 i hode omkrets

Skrevet

Åh, han er nydelig:)

Jeg vil ha sånn, min er blitt så stooor:(

Skrevet

Skjønn gutt Nanna :) Gratulerer igjen!!!

Ja, da har vi feiret bursdagen til mannen og hevet innpå store mengder kake......sjokoladekake, ostekake og kladdekake :) Og det er rester i kjøleskapet...... o-la-la....

Gikk tur idag da. Ny plass, så nå har jeg er tur til å tilby her...... den kan enten være ikke-så-lang, litt lang eller veldig lang :) Det er oppoverbakker i fleng og masse av turen går på skogssti/-vei, så underlaget er topp. Hebbie: klar for litt mer bakketrening???? ;)

Så bra at dere likte "min" indiske også Piadi. Regner med dere fant ut av det......tern.... skjønte ikke jeg. -vel.......

Blir nok indisk her imorgen eller tirsdag tenker jeg. Er vel ypperlig 1.mai-mat det??

So long. :)

Skrevet

Nanna- Nok en gang grattis. Såå nydelig Trym Andre er da:) Gleder meg til å se han.

Kommet hjem fra hyttetur. Goshhhh så slitsomt hjemreisen var da. Unger som har vært ute hele dagen, nær sjøen = super trøtte/grinete. Hadde lyst til å haike hjem. Ø og jeg måtte glise til hverandre. Peder ville at Ø skulle fortelle historie om den lille gutten i skogen som jeg pleier å fortelle om(diktet opp). Han klarte den ikke helt som den pleide å være og da ble alt bare sååå galt. Ha ha KRISE! Så da måtte jeg trøste spise i kveld med skloeboller og godis. SJOKK!! Sorry Hebbie . Tar det igjen i morgen. Når jeg drar til mamsen og papsen så blir det bare så mye digg mat og greier og det er vanskleig og takle abstinensene dagene deretter. MÅ bare være streng. Huff huff skikkelig irriterende. Måtte inn å tappe serom i Drammen på lørdag i magen. Når jeg slo på magen var det væska der. Legen drenerte det med sprøyte. Tok bare 3 min. Hadde trodd han måtte åpne igjen. Ta det med ro så legen. You right!! Deretter gikk jeg nesten 2 mil tur i dag. Bare så deilig å hytta. Mange marinaer som hadde sesongåpning i dag og da blir det liv på sjøen. Tenkte ta et treff der ute i juni mnd. Så ideelt for barn der.

Skrevet

Så bra at det ikke bare er jeg som har gafla i meg i helga ;o)

Men jenter; Hvem er det som blir med til oslo den 12. mai for å shoppe og spise indisk ??? Blir vel ikke bare 2nj, thea og meg vel ?

Skrevet

Goed morgen..

Skrevet

God morgen alle sammen! blir nok ingen Oslo tur på oss. lommeboken er skikkelig slunken om dagen! Blæ.... hadde vært kjempe koselig da :-)

Skrevet

Det er jo mulig å vente bitte litt med turen. Da kan jo Hebbie og Tilla være med og kanskje flere. I slutten av mai er jo alle hjemme igjen. Samme for meg:)

Nå må jeg komme meg ut å riste av helgens karbohydrater.

Skrevet

du er gal thea. kjenner ingen som går så mye som deg. Kjempe flink er du. en inspirasjon. må få lettet på den late kroppen min g få gjort oe i dag jeg også. ahr et berg av støy som venter på å brettes sammen

Skrevet

Hjeeeelp... Dag 29 i syklusen og mensen har ikke kommet. Den som alltid kommer presis på dag 28.... Håper virkelig det bare er litt forsinkelse siden det bare er 2.mens etter fødselen.. !!! Vi har jo kun brukt kondom så kan jo ikke være gravid heller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...