Gå til innhold

***Drammenogomegntråden nr 10***

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tro om dette ble bra ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:o) Jeg er med...! Hvordan går det, Piadi? Hvor gammel er Nathalie? Ingvild ble født 18. januar og er nå tre måneder og fire dager. Kjempeenkel å ha med å gjøre; sover bra og spiser bra. Er veldig blid og opplagt når hun er våken. Ei flott jente! Verdens nydeligste, selvsagt (er de ikke det, alle sammen?)

Gullemor og Ingvild

Skrevet

Okay... Hva var galt med den du laget først, Piadi?? Kopierer innlegget jeg la inn før jeg så beskjeden om_ikke_å_bruke den andre:

:o) Jeg er med...! Hvordan går det, Piadi? Hvor gammel er Nathalie? Ingvild ble født 18. januar og er nå tre måneder og fire dager. Kjempeenkel å ha med å gjøre; sover bra og spiser bra. Er veldig blid og opplagt når hun er våken. Ei flott jente! Verdens nydeligste, selvsagt (er de ikke det, alle sammen?)

Sånn!

Skrevet

Ordner og styrer litt her.. hehe..

Hei gullemor =)

Nathalie er 5mnd i morgen og er ei snuppe med vilje og temperament (som mammaen;), og siden dette er nr 2 er det en lek for mammaen, ikke like lett for pappan siden det er hans nr 1 og babyen er "litt" mammadalt kan man si : ) Hun vet hva hun vil og så lenge hun får det er hun strålende fornøyd : ) hehe.. Kommer seg litt rundt på gulvet nå og ruller rundt som om hun aldri har gjort annet.

Gleder meg til å treffe Ingvild :)

2nj: Så klart de ikke gidder treff uten oss ; ) LOL

Ja hva skjedde med osloturen ?

Skrevet

Gullemor: Ble noe rart med overskrifta i den andre..

Hva gjør dere i regnværet da jenter ? Snuppa og sambo sover så jeg vasker litt klær :) Det flyter over med klær her, og vi fikk nettopp utrolig masse arveklær fra onkel`n til A som har 2 jenter på 3 og 1 år.. Litt heldig vi ja som kan arve derfra :)

Skrevet

Skal til mamma og pappa etterpå å spise lammestek. Så skal jeg gå til bommene og bli hentet der. Kan dere skjønne at det gar an å gå opp 4 kg på under 1 uke. Vekt vekt og atter vekt. Blir ikke så mye dessert på meg da assa. Er på tenker`n som du så Piadi.

Skrevet

Ja skjønner det Thea :)

Hvordan blir det med oslotur da jenter.. ??

Må mase litt skjønner jeg ;o)

Skrevet

hei alle sammen..skriver litt her jeg da om hva som skjer...på fredag var jeg hos jordmor og lege hadde da 2 cm åpning,legen strippet meg etter en halv time ca beg takene ca 8-10 mellom hvert tak...helt til kl var elve på kvelden da la jeg meg i badekaret for de beg å daffe av...så var det stille til 3 på natta 7 min mellom....kl 9 ble det stille..¨å tak frem til 13 så stille...slim propp gikk ca 15 tiden...og bare murringer etter det..gikk og la oss og i natt har jeg bare hatt små tak inni mellom....dro ned på sjekk i dag ike mer åpning bare lureri...ble strippet ijen i dag men de taka de kommer ikke i gang så vi får se er sliten nå..min termin er 24 ul 28...kose dere videre damer klem fra meg

Skrevet

Nanna, så utrolig spennende!

Men du får krysse beina litt til, jeg kommer ikke hjemom før den 12! Og da skal jeg bare være her i en dag... Vent på meg:p Hehe...

Skrevet

Skal både du og mannen være så lenge i Danmark ? Har han ferie fra jobben da eller ? Dere er jo så ofte der, blir missunnelig da skjønner du =)

Skrevet

Det er pappapermen hans:)

Er meningen at jeg skal jobbe litt mens jeg er her, får se hva det blir til:)

Samt at vi har jo muligheten siden han har masse turnusfri i hans jobb. Deeeeilig å være norsk i Danmark *nynne*

Skrevet

Okeeeey =) smart da !

Men åssen går det med huset deres nå da, fått vasket ferdig og sånn før du dro ? Si ifra om du trenger hjelp til noe da tilla.. Jeg er ganske travel, men skal nok få rydda plass i timeplanen om du trenger hjelp:)

Skrevet

Huset blir nok aldri ferdig:p Hehe...

Ble nesten ferdig med vaskingen, fått tatt alle vegger og sånt i allefall. Men bikkja røyter jo så mye at det tar knapt en dag før gulvet er like ille igjen:p

Men jeg får nok gjort en masse når jeg er tilbake. Og så snart finansieringen er i boks så skal jeg jo rote til alt igjen;)

Takker for tlibud om hjelp, sier fra om det skulle være noe jeg, er langt fra umulig det;) Hehe...

Er DiB oppe igjen som normalt for dere nå? Det er det ikke for meg i allefall, dumme DiB...

Skrevet

nei ikke som normalt, er på dib.NO nå jeg. og når jeg svarer som nå er jeg på bim.. Merkelige greier :)

Ja jeg har jo jobbet som renholder vettu.. hehe.. Og kan visst dette greiene med barn også.. Så kan brukes til mye. Men trenger du mat.. må du nok ringe noen andre ;o)

Vet hva du mener med hår ja.. Valpen røyter ikke ennå, men den forrige hunden røyta jo som en gal, og kattene røyter noe helt forjævlig! Nesten sånn at man ikke kan stryke dem for sitter igjen med halve pelsen under neglene..

Skrevet

Oslo???? NÅR??? Vi tar vel kollektivt da for å tenke miljø..... Må finne ut hvor de selger biodiesel slik at vi kan gå over til det. Fyller diesel max hver 14. dag nå, så bruker ikke bilen mye. Og vi har jo bare en bil nå mot 2 før......

Får jo så dårlig samvitighet overfor de søte, uskyldige og UVITENDE små barna vi har satt til denne verden. *klump i halsen*

Vært på Lekeland med Trym idag jeg. Var der sammen med en gjeng vi traff da jeg hadde permisjon med han.... koselig, men utrolig mye folk da. Tenkte igrunn det siden været var som det var. Etter det var vi hos svigers og spiste middag hele familien. Trym er ikke helt i form da. Hoster masse og er full av slim og snørr. I natt hostet han til han brakk seg og spydde...... kjipe greier!

Skrevet

Ha ha var den siktet til meg. Blir litt engasjert rundt dette om dagen. Som dere sikkert vet har jeg vært inne på dette før filmen i går. Høres jo ut som vi har forskanset oss i kjellern som de fanatikerne, men synes bare det er så VIKTIG. Hadde det bare vært meg så skulle jeg ikke bekymret meg slik.

Skrevet

Ikke særlig ,med syke barn.Hører på Peder at han også er litt småforkjølet nå. Litt sånn hoste til han brekker seg opplegg.Brrrr... ikke bli syk nå:

Skrevet

Så det er her ting skjer ja.....

Blir sikkert med til Oslo ja - uten Fredrik ;o)

Men ikke glem at det blir treff 3. eller 4. mai da - med Lailaelin. Vet ikke om det blir hos Thea eller en annen plass. Vi må se det an da ting kan skje underveis.

Og det blir siste treff før jeg stikker til USA for 3 uker :o) hehehehe....

Så du skrev et laaaangt innlegg, Thea, om miljø og slikt...fred og slikt...

Men jeg får lese det en annen gang fordi jeg må holde meg til treningsplanen og er allerede en halvtime over tidsskjema. Må stikke ut på en langtur med Fredrik.

Kommer sterkere tilbake jenter....

Håper Truls blir frisk igjen - eller var det Truls ? Går fort i svingene her - må skynde meg ;op

Heia Nanna Heia Nanna !!!!!

Go girl go girl....

Gullemor - bli med treff så vi får se Ingvild. Har ikke sett deg siden Pigen jo og DET er lenge siden det !!

Deg og meg og 2nj :o)

Skrevet

Fred vil jeg ikke ha. Og hvis du sikter etter fred mellom deg og meg må du vente leeeeeeenge. Går med tanker om å pushe deg fort rundt lysløypa i dag . Kan du gå i laaaange oppoverbakker??Blir treff hos meg skal vi si den 4 eller??

Skrevet

4. er bra:) Men når blir det Oslotur???

Du kan godt få pushe meg en tur rundt der hvis du vil..... :)

Nå har jeg gått inn til Drammen, trent på Elixia og gått tilbake. Spiser ingers rugbrød og drikker masse vann :)

Trym som er syk, eller ikke værre enn at han er i bhg da. Hoster litt og er full av snørr. -Men mye mindre hosting i natt, så derfor ble det bhg idag. Truls er jo også litt forkjølet, men det har han vært hele livet sitt mer eller mindre.....-er vel slik med en storebror som går i bhg og drar med seg bakterier hjem.

Truls sover og jeg skulle ha dusjet, men vet jo aldri når han våkner...... hmmmmm

Skrevet

Jepp da kan vi gå der til onsdag??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...