Chiquita Bananas Skrevet 24. april 2007 #51 Skrevet 24. april 2007 Her Thea : http://www.femina.no/php/art.php?id=356497 Får finne ut hvor dem selger slike og hvor mye dem koster...
Thea og Erle Skrevet 25. april 2007 #52 Skrevet 25. april 2007 Ja da pøser det ned. Gjenstår å se om jeg får dratt med Hebbie inn til Sande etter gåturen i går:) Og den hadde faktisk verre bakker en dre var med på jenter:) Blør neseblod- undres??
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 25. april 2007 Forfatter #53 Skrevet 25. april 2007 Skjønner ingenting, går bare opp i vekt nå... Har jo ikke spist eller drukket noe jeg ikke skulle gjort siden helga, og så har jeg jo gått tur, men vekta stiger.. hmm.. Skikkelig oppmuntrende må jeg si ! Dessuten har mamma satt en STOR pose smågodt på kjøkkenbenken.. Og når jeg har veid meg nå har jeg bare lyst å dykke laangt ned i den posen
Thea og Erle Skrevet 25. april 2007 #55 Skrevet 25. april 2007 Den 12- er det oslotur. Hvem blir med?? Med eller uten barn? Hvem trenger å sitte på med noen??
2nj♥ Skrevet 25. april 2007 #56 Skrevet 25. april 2007 Jeg er med. Når drar vi ca og hvor lenge blir vi ca?? Skal prøve å ordne litt barnevakt, slik at Truls kan være hjemme.....
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 25. april 2007 Forfatter #57 Skrevet 25. april 2007 OSLOTUR: thea 2nj piadi
2nj♥ Skrevet 25. april 2007 #58 Skrevet 25. april 2007 Hebbie: Tåler du ikke indisk????? Hvilken diett er det du går på da????????? (har smuglest et innlegg du skrev en eller annen plass...tihi)
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 25. april 2007 Forfatter #59 Skrevet 25. april 2007 2nj: Liten oppfordring bare, svar på det nederste innlegget så er du sikker på at den det gjelder får det med seg, og jeg slipper å lete ;o) haha..
2nj♥ Skrevet 25. april 2007 #60 Skrevet 25. april 2007 Haha.....det var jo ikke til deg jo...... Ja, det er kanskje greit. Takk for oppfordringen!!
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 25. april 2007 Forfatter #61 Skrevet 25. april 2007 Ingen vet jo hvem det er til før det leses vet du ; ) hehe..
2nj♥ Skrevet 25. april 2007 #62 Skrevet 25. april 2007 Nei, det er jo sant. Ehhhh....langt inni ammetåkeland jeg nå tror jeg....
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 25. april 2007 Forfatter #63 Skrevet 25. april 2007 hehe.. kjenner til det ja Skikkelig æsjvær i dag !! Vet jeg må gå tur, men gleder meg ikke når det er sånn ute =(
2nj♥ Skrevet 25. april 2007 #64 Skrevet 25. april 2007 Vært å kjøpt ei Brio sportsvogn idag.... Synes den vogna Trym har i bhg er blitt for liten til han (Quinny), så måtte finne en større sovevogn for jeg vil ikke ha TFK-vogna i bhg. Den er så god å trille så den vil jeg helst bruke til Truls så lenge jeg er hjemme og triller turer med han Så da er det bare 5 vogner i husstanden gitt, jaja.....
2nj♥ Skrevet 25. april 2007 #65 Skrevet 25. april 2007 Er vel meldt bra fra i morgen tror jeg...... Har vært på babysvømming idag vi, så har ikke blitt noen trilletur her heller...... -men i kveld skal jeg dra å trene etter at barna er i seng.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 25. april 2007 Forfatter #66 Skrevet 25. april 2007 Ja da har dere vel ei til enhver anledning ; ) hehe..
Gjest Skrevet 25. april 2007 #67 Skrevet 25. april 2007 *flire* Jeg har bare en unge men 4 vogner:p Sitter her i solsteika i shorts og tskjorte og koooser meg. Vi har vært og spist is, tatt vårshiningen på bilen, +++ Deeeilig. skulle nesten tro det er sommer. Og to andre GODE nyheter, iallefall for meg:p 1. Jeg har endelig blitt ferdig med krangelen min forsikringsselskapet og får bytte, slipper å betale NOENTING! (ca 11 lapper jeg har holdt igjen i betaling) 2. Ser ut til at vi får boliglån likevel!!!! HURRA!
Chiquita Bananas Skrevet 25. april 2007 #68 Skrevet 25. april 2007 2nj - jeg har blitt satt på den suppa som brukes i Sykehusdietten og er mildt sagt drittlei av den !!! Den skal visst rense eller skrape meg - er ingen kalorier i den, særdeles lite ihvertfall. Neste uke blir det torsk, kylling eller kalkun med ris eller salat annenhver dag. Uka etter der vet jeg ikke....Jeg får garantert mindre i meg nå iforhold til akiviteten... Kjenner nå at jeg er sulten !!! Er tredje dagen.... Theaokt - kjenner det godt i bekkenet enda jeg ;o) Men er med på fredag for det. Torsdag og fredag måtte jeg gjøre en skikkelig innsats sa gubben - tror han er liiiitt hekta på The biggest loser og tror dette er en konkurranse ;op Spurte hvorfor jeg skulle gjøre en skikkelig innsats ;op Driver alle dere og smugleser på den andre tråden min eller ? hehehehe.....er flere og flere som sier det. Hvem av dere er frekke anonym som slenger kommentarer der inne ?? Thea ???? Jeg har bare to vogner som jeg har lånt. Blir vel bare en når jeg leverer dem tilbake - trenger vel ikke flere enn det ?? Tror jeg skal få sjekket hodet på Fredrik - han sitter i lenestolen og leker med lekene sine og ler seg i hjel......Jeg ser ikke noe morsomt...
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 25. april 2007 Forfatter #69 Skrevet 25. april 2007 Ååå Hebbie, Fredrik har humor han.. klart du ikke skjønner det ! ; ) Jeg kan godt være anonym, å plage dere på skravletråden ; ) hehe.. Har jo fulgt med dere siden Bli gravid jo. Jeg, titsi og idefix ble jo gravid nesten samtidig : )
Chiquita Bananas Skrevet 25. april 2007 #70 Skrevet 25. april 2007 Ja humor har han - er ikke vanskelig å få ham til å le enda han eeeegentlig er sint for noe. Han klarer aldri å la være å le tilslutt - og da er det lett blanding av klaging og latter og jeg ser at han stusser på hva han skal gjøre - og må gi seg tilslutt ;op Han ler jo i søvne også - er like morsomt å høre ham hver gang. Ja - du hører nesten til på tråden du også Piadi......
2nj♥ Skrevet 26. april 2007 #71 Skrevet 26. april 2007 Hebbie: WOW..... Skulle hatt en sånn mann jeg også, trenger nemlig noen som pusher meg og et spark bak rett som det er......for jeg er SVAAAAAAAK når det kommer til mat og godis. Har du sluttet å amme da eller? Er vel ikke noe særlig med den sykehusdietten når man ammer etter som jeg har forstått......-eller?? Hvor mye er det du skal ned da? Er det slik at du er sulten hele tiden? Så bra at du er med på fredag:)
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 26. april 2007 Forfatter #72 Skrevet 26. april 2007 2nj: Du også ja, min mann saboterer for meg, kjøper sjokolade og finner på Gode middager som jeg ikke kan holde meg unna.. ! hehe.. Liker visst at jeg er litt bollete. Men jeg liker det IKKE, hater når vekta går OPPOVER !
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 26. april 2007 Forfatter #73 Skrevet 26. april 2007 Forresten Tilla: Glemte å si forsiktig gratulerer = )= ) Er jo supert at ting ordner seg !
2nj♥ Skrevet 26. april 2007 #74 Skrevet 26. april 2007 Piadi: Ja, det er jo forsåvidt betryggende å tenke på at han er glad i meg selv om jeg ligner mer på en flodhest-hval...., men jeg HATER det, så vil ned ned ned ned ned ned...... Idag har mannen bursdag og vi skal ut og spise indisk ikveld Gleder meg!!
Thea og Erle Skrevet 26. april 2007 #75 Skrevet 26. april 2007 Jeg har også en mann som erter meg. Ikke med mening, men han er matmoms. Som meg:( Her om dagen var i på shopping. Hadde funnet en genser som jeg trodde han kunn kjøpe siden jeg var sikker på at den ville kle han. Det ville den sikkert gjort. Men ikke prisen. Det var en D&C. Kostet 3500 kr. Rygget ut igjen jeg. Dro på en indisk lunsjsjappe i sandvika med veldig god indisk. Får ikke masse på tallerkenen men nanbrød ved siden av så hjelper det. Rettene ligger på ca 80-100kr. Kluet er at jeg satte bare og så på at han spiste. Når han var ferdig tenkte jeg at da klarte jeg det og var glad for det. Ikke det at indisk er usunt for det er det ikke. Han bare provoserte ytterligere da han stappet i seg en sånn godissak som jeg digger. Da kikket jeg på han og lot sikla renne nedover haka på måfå. Han sa bare æsjjj og spiset videre. Nå venter nok naboen og hebbie at jeg skal komme meg ut på tur. Da dreg eg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå