Gå til innhold

***Drammenogomegntråden nr 10***

Anbefalte innlegg

Skrevet

klokka 10.00 ??Tar ca 2 1/2 i rask gange.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj...har babysvømming kl 12 vi...... Hva med fredag?

Skrevet

Nei, fredag skulle jo du til Oslo med mannen..... hmmmm.... mandag da? Lyst å gå lang tur snart.....

Når blir det Oslotur på oss jenter???

Skrevet

Hva med mandag 30. da? Er det bare lørdager det passer å dra til Oslo? Skjer så mye på lørdager fremover.

Skrevet

ja kun lørdager !! gidder ikke ta med leon OG nathalie til oslo!!

Skrevet

Jeg kan godt dra til Oslo på en hverdag, men da må jeg nok ha med Truls.....for mannen jobber jo hver dag. Mandag 30. er mamma og pappa her, de skal være til tirsdag..... :(

Utrolig hvor travel og opptatt man skal være da.......trodde vi i permisjon hadde all verdens tid jeg, men jeg har jo noe på programmet nesten hver dag jo.- Travelt detta!!!!

Skrevet

Ja jeg har i alle fall ikke god tid.. puh...

Da er nr 1 lagt, da er det surkelurk nr 2 sin tur..

Må bare få i meg 1 kopp te først !

Men 2nj: Skal ikke du hente Trym i barnehagen om dagene ? Blir dårlig med indisk i oslo da..

Skrevet

Som du sa 2nj - er rart med det, men det er jo ingen som har tid til noe i permisjonen.

Jeg er helt overrasket hvor mye jeg kan ha å gjøre en uke eller dag med tanke på at jeg bare har lillegutt.

Er med logisk at dere med flere barn har mer å gjøre - så jeg får nyte det mens jeg kan ;o)

Får se om det blir en tur før jeg stikker da ;op

Tida går fort og det er ikke lenge til jeg skal dra !!!!

Skrevet

Svigermor kan hente Trym, så det er ikke noe problem. -Men hadde selvsagt vært optimalt med en lørdag slik at vi kunne være barnefri hele gjengen :)

Hebbie: Når reiser du "over there" og where are you going???? Så misunnelig da...... Vil tilbake til New York jeg..... :( Og California også forresten.

Fått dilla på indisk jeg. Tenker på det hele tiden. Hadde indisk på lørdag, og så skal vi ut å spise indisk på torsdag når mannen har bursdag.....-men tror det må bli indisk en dag til helga også når mamma og pappa kommer. Mamma har gått på et matkurs med en indisk kokk engang, og lært å lage tikka masala, så kanskje hun må mekke da..... nam-nam. Tar jo 24 timer å lage fra bunnen av.....

Skrevet

Ja vi spiste indisk på fredag, lørdag og på søndag var det restespising.. :) Så du kan si vi også er litt hekta, neste gang skal vi prøve tikka masala. Hvilken pakke er best da ?

Skrevet

Vi bruker å kjøpe santa maria india. De har ulike spice mix, bl.a tikka masala som vi synes er veldig god:) Men de selger ikke dette i alle butikker da, har det iallfall ikke på vår nærbutikk som er Kiwi. Pleier å kjøpe på Meny. nam nam....

Skrevet

kiwi og rema har generelt dårlig utvalg og er stort sett der vi handler, meny har veldig bra utvalg, og spar har også greit utvalg. Og spar har vi i svelvik :)

Skrevet

Har det sikkert på Spar da :) Koster jo bare noen kroner for den spicemixen, og det andre får man jo kjøpt på Kiwi og Rema som er litt rimeligere enn Spar og Meny :)

Visste ikke at Svelvik var en by jeg..... *grønn* Trodde det bare var en liten plass liksom..... hmmmm.... Er vel ingen stor by da, men så det var den tryggeste iallfall (stod i avisa igår eller noe). ;)

Skrevet

Nei det visste nesten ikke jeg heller :) hehe.. Drammen har 56 tusen innbyggere, svelvik har 6000.. hehe.. Men det er lite kriminalitet der så vi føler oss trygge der ja :) Jeg står på kommunevalglista til høyre så jeg bør vel oppdatere meg litt på "byen" min.. *kremt*

Skrevet

Såpass ja. Burde vel tatt meg en tur til Svelvik engang da. :)

Vært på 5 mnd kontroll med Truls idag. 7990g og 68 cm er han blitt. Hele 1 kg mindre og 2 cm kortere enn Trym var på samme alder :)

Skrevet

Skal på mandag :)

Skrevet

Hei alle sammen.

Skal gi beskjed fra vår alles kjære Nanna at Trym endelig har kommet:)

Det hele startet kl 2 i natt og kl 10.29 i dag kom han.

3400gr og 49 cm lang pluss litt til ettersom føttene er bøyde.

Har fått bilde og han er bare helt nydelig:)

GRATULERER NANNA!!!!!!!

Gleder meg til å se han irl

Skrevet

GRATULERER NANNA = )= ) = ) = ) = ) = )

Skrevet

GRATULERE så masse med lille gutt. For nå er han minst i denne store gjengen:) Erle var forøvrig 9.3 kg på 6 mnd knt. TJOHOO!!!

Klar for tur på fredag jeg 2nj og andre som vil. Det er en skikkelig treningstur det. Ikke sånn som Lierbakkenen da, med duger likevel:)

Vært i Oslo og shoppet litt med min kjære. Må shoppe litt i Tbg på fredags ettermiddag da planene er endret til hyttetur. Mamsen har bursdag på lørdag og da blir det grilling på programmet:)

2nj- hvordan lage indisk fra bunnen?? Har du oppskrift på noe??

Skrevet

Gratulerer Nanna! Og for et flott navn da gitt :)

Thea: Så bra. Jeg er veldig klar for trimtur på fredag. Skal visst bli flott vær og da. 9,3 kg ja. Trym var 9,2 husker jeg.... Men hun hadde vel strekt seg bra også??

Indisk fra bunnen...... jeg skal høre med mamma om hun kan sende oppskrift på mail til meg. :)

Skrevet

Hun var 70 cm. Jo kan gå fra meg klokka 10 på fredag:)

Nå har Hebbie og jeg vært og gått en tur med 2 store oppoverbakker.Trodde ikke hun skulle orke, men jo det klarte hun. STOLT av Hebbie:) Bra tempo begynner hun å få også.

Nå skal jeg se en velfortjent film på sofan:)

OSLOTUR: dersom jeg får avbrutt avtalen min på lørdag den 12 så blir det tur da, dersom det passer dere andre? Får svar på det innen 2 dager. Kanskje alt i morgen. Skjer noe hver helg fremover.

Skrevet

Oj.. Nå merkes det at dinbaby.com er back in buissness.. Tråden hadde tatt seg en tur til side 2!!!

Sliten i dag, baby 1 og 2 har hatt surkedager begge to. Tror baby 2 (Nathalie ) reagerer på grøten hun får. Har surka, skreket og bæsja i hele dag :(

Heldigvis overtok A legginga mens jeg dro på fotballbanen og trimma valpen, som hadde ett enormt energikick i dag og holdt på å rive ned alle bildene på veggene, spise opp matmor (meg), Tulle båndet rundt baklabbene sånn at de nesten ble kappa av.. Dusten ville jo ikke ha hjelp til å komme seg løs, nei da kom han med tennene og så " flytt deg mor, dette åårdner jeg!" Etter litt hyling og hysteriske fraspark ordna det seg.. Da var det noen som var snar på kjøkkenet for å finne frem noe godt... : )

Så nå har vi vært å prøvd å forbedre rundetida vår på fotballbanen, rundt og rundt.. Vått og ekkelt ! Nå har matmor dusja og har lyst til å legge seg men valpen er ikke helt klar enda, truer med å bæsje inne i natt om jeg ikke venter en halvtime !

Dessuten må jeg vente på pusebabyene til mor, for de klarer seg jo sikkert ikke ute i natt. Tenk jenter at av og til når jeg har lagt meg, MÅ jeg bare gå opp å sjekke at begge kattene har kommet inn. Tenk at jeg står opp fra den varme senga for å slippe inn kattene.. Jeg er så RAR og LETTLURT ! Men siden jeg ikke gidder stå opp å plukke hundebæsj (lukta følger deg hele dagen) og ikke har samvittighet til å gå på veien i morgentidlig å skrape opp kattene, får jeg vel bare vente da. Til dyrene finner ut at NÅH mor, er det på tide å finne frem til senga.. !!

Skrevet

Aner ikke ...

Skrevet

Fy søren jeg kjenner det godt i bekkenet da !!

Men det føles godt ut ;op Var veldig grei den turen der - utenom den første bakken !! andre var bedre :o)

Nå går gubben rundt og syter at han ikke finner noe å spise fordi han ikke gidder å stresse for mye. Kanskje jeg ikke er den rette personen å høre på hva han skal spise ????

2nj - jeg reiser 12 mai når dere skal ut og kose dere ;o(

Gratulerer med babyen Nanna - endelig kom han !!!!

Hva er det med dere og indisk jenter ????

Er jo godt, men jeg kan jo ikke spise det. Men som Thea sa til meg - jeg får bestille pølse og pommes frites ;op

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...