♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 26. april 2007 Forfatter #76 Skrevet 26. april 2007 Du får hilse han, og gratulere så masse : ) ***MISSUNNELIG PÅ ALLE SOM SPISER INDISK !!! *** Jeg er bare såå hekta.. : ) Blir tikka masala i helga tenker jeg : )
2nj♥ Skrevet 26. april 2007 #77 Skrevet 26. april 2007 Ja, dere MÅ prøve den. Kjempegod!!!! Jeg og er blitt helt hekta. Har alltid syntes det er godt, men nå er jeg nesten besatt....-neida, ikke fullt så ille
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 26. april 2007 Forfatter #78 Skrevet 26. april 2007 Gleder meg skikkelig til helga da
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 26. april 2007 Forfatter #79 Skrevet 26. april 2007 Nå sover begge barna SAMTIDIG !! Jippi = )
Chiquita Bananas Skrevet 26. april 2007 #80 Skrevet 26. april 2007 Gratulerer med dagen til mannen til 2nj ) Jenter - greit at jeg har en gubbe som passer på meg og hjelper meg, men det er ikke så kult å se når han lager seg masse god mat og spiser foran trynet på meg ,op Men jeg har ikke særlig appetitt for tida så jeg blir nesten kvalm av matlukt. Smakte Nutrilett med sjokoladesmak i dag og det var knalldigg og da slipper jeg å tygge ;o) Jeg skal maaaange kilo ned så jeg har lang vei igjen, men ser forandringer allerede. Fikk beskjed av ham i dag at neste uke så må jeg trappe opp enda mer !! Nå blir det en times sykling for en halvtime var ikke bra nok - enda jeg måtte presse meg. Han lever virkelig opp til det nye navnet sitt - Nazi Roar !!!!! Må gjøre mest innsats på sykkelen siden den er mest fettforbrennende. Han liker å se meg pines.... Vekta har stoppet opp, men jeg krymper for det.....så jeg måtte skjerpe meg enda mer slik at vekta også går ned. Ammer ikke lengre - slutta for en måned siden pga. store smerter inni brystet når Fredrik drakk. Etter så mye tull fra fødselen med amming og kurer og astmaanfall så orket jeg ikke tyne meg lengre - han har jo tatt flaske uten problemer siden fødselen så det var ikke noe problem. Gleeeeeder meg til lørdan' for da kan jeg spiiiiiiise maaaaat....... Blir en bra økt på fredag med lysløypa - kjente det i bekkenet dagen etterpå og var helt støl i bekkenet og lårene, men det var en god følelse ) Nazi Thea lurte meg på tur hihihihihi.........
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 26. april 2007 Forfatter #81 Skrevet 26. april 2007 Da dytter vi igjen : )
2nj♥ Skrevet 26. april 2007 #82 Skrevet 26. april 2007 Det blir tur imorgen ja? Oppmøte hos thea kl 10?? Vi kommer Gleder meg til en skikkelig trimtur. Vært ute og spist indisk nå, nam nam......
Chiquita Bananas Skrevet 26. april 2007 #83 Skrevet 26. april 2007 Blir tur imorgen ja.... Jeg og Thea har vært på tur ikveld og har nettopp kommet inn.... Gled deg ;op moohahahhahaaaa......................
Thea og Erle Skrevet 26. april 2007 #84 Skrevet 26. april 2007 Går herifra klokka 10 ja. Klare vi. Blir 2nj, naboen , Hebbie og mæ foreløpig. Om litt skal jeg og Hebbie ha spisekonkurranse , noe jeg vet jeg vinner, Skjønner ikke at hun gidder og utsette seg for det nederlaget, men hun er jo voksen og må velge selv. Ha ha....Deilig å gå tur på kvelden assa. Hebbie og jeg tråkket opp løypa til i morgen.
Chiquita Bananas Skrevet 26. april 2007 #85 Skrevet 26. april 2007 Jeg og Thea har urinert og markert løypa så det vi kan ta den i blinde ;op Æ vinn den spisekonkurransen Thea !!!!!!!
Thea og Erle Skrevet 26. april 2007 #86 Skrevet 26. april 2007 Skal få noen til å ta deg i mot når du faller Hebbie. Bedre at du dropper den konkurransen nå - så kan du ha æren i behold. Du urinerte ikke i løypa , men i buksa 1881. Ikke skryyyyt!!!!
Chiquita Bananas Skrevet 26. april 2007 #87 Skrevet 26. april 2007 Løype er løype - uansett om det drypper dråper fra buksa når man går.... hahahahaha............ 188111111111111..........me snakkas !!
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 27. april 2007 Forfatter #88 Skrevet 27. april 2007 Ja ser det er noen som har kosa seg på dib i gårkveld : ) hehe... snakk om ELENDIG humor !! Hvorfor ble ikke jeg invitert med på tur i gårkveld ? Jeg og pøbel tar en svipptur over fjellet.. Ikke nå problem det asssss..
Thea og Erle Skrevet 27. april 2007 #89 Skrevet 27. april 2007 Måtte bare lure denne tråden opp foran de andre useriøse innleggenen Hebbie lager. Hi hi. Ja jeg sitter og inntar frokosten før det skal trilles. Gleder meg til uka. Da står det styrketrening på programmet igjen. Er så gøy og kjenne det gjør vondt i musklenen etter en økt. (saddist thea). Planen for treff blir da : Hos meg den 4 mai kl 11.30. Spiser ca 12 da, slik at flest for vært med. For de som vil kan vi gå en tur på 1 time først med start klokka 10.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 27. april 2007 Forfatter #90 Skrevet 27. april 2007 Fant du ut hva masaisko er thea ? sambo informerte meg nettopp om at sånne vil han ha.. sånne ergonomiske riktige sko som ikke er flat under:)
Chiquita Bananas Skrevet 27. april 2007 #91 Skrevet 27. april 2007 Er dere fjerne jenter - jeg la ut link tidligere til skoene.... http://www.nettkatalogen.no/bransjelist/masaisko/1.htm http://www.swissmasai.no/Default.aspx?lang=nn-NO
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 27. april 2007 Forfatter #92 Skrevet 27. april 2007 Ja jeg så det hebbie Men jeg lurte bare på om hun hadde sjekka det ut. Mamma har jo sånn sko i gangen her.
2nj♥ Skrevet 27. april 2007 #93 Skrevet 27. april 2007 Takk for flott tur jenter!!!!!!! Nå har jeg dusjet og sitter her med verdens beste følelse og god samvittighet Thea: Vi kommer på fredag. Regner med vi er klar for en lite ntur først også, men det kan vi evt avtale senere. Kanskje vi får til en tur til uka også????
Thea og Erle Skrevet 27. april 2007 #94 Skrevet 27. april 2007 Tror jeg skal kjøpe slike sko. Bra for ryggen. Sies at det er bra for muskalturen også Nå blir det hyttetur. Jepp det blir tur til uka:)
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 27. april 2007 Forfatter #95 Skrevet 27. april 2007 2nj: Er du her ? på santa maria pakken står det at det skal 1 tern oppi, hva er det ?? Er det noen som kan sende meg nr hennes evt ? eller noen andre som vet ?
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 27. april 2007 Forfatter #96 Skrevet 27. april 2007 Nå har vi spist tikka masala... Utrolig godt = )= ) Vi har bestemt oss for å flytte til india, we like alot!!! Men sambo tok under 3 dl crème fraiche, og det skulle være 4... Blie "litt" sterkt kan man si ;o)
Gjest Skrevet 27. april 2007 #97 Skrevet 27. april 2007 hei damer da er vi hjemme ijen,deilig.jeg ble jo syk dagen etterpå m noe feber og kraftig forkjølelse var helt kaputt...er enda ikke bra like tett og fæl he he...gikk fort dette her he he...har fått masse melk og flommer her..det er deilig å få han ut..føttene er i gips det gikk veldig bra skal inn hver uke å byttte..fikk ordnet mye på den ene foten.han løfter hodet og beina.men skriver fødselhistorie senere får gå noen skriker he he..klem
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 27. april 2007 Forfatter #98 Skrevet 27. april 2007 Er så glad på dine vegne for at han endelig er her =) GRATULERER igjen nanna..
Gjest Skrevet 27. april 2007 #99 Skrevet 27. april 2007 takk er så gla nå så da er det å få kroppen inn i de gamle klærne ijen uff...jeg vaeide så masse nå på slutten ...
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 27. april 2007 Forfatter #100 Skrevet 27. april 2007 Det skal du ikke tenke på enda, gikk opp 26 kg jeg i svangerskapet.. !! blæ.. Skal nok få dratt deg med på trilleturer ettervært : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå