Gå til innhold

***Drammenogomegntråden nr 10***

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du får hilse han, og gratulere så masse : )

***MISSUNNELIG PÅ ALLE SOM SPISER INDISK !!! ***

Jeg er bare såå hekta.. : ) Blir tikka masala i helga tenker jeg : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, dere MÅ prøve den. Kjempegod!!!! :)

Jeg og er blitt helt hekta. Har alltid syntes det er godt, men nå er jeg nesten besatt....-neida, ikke fullt så ille ;)

Skrevet

Gleder meg skikkelig til helga da :)

Skrevet

Nå sover begge barna SAMTIDIG !! Jippi = )

Skrevet

Gratulerer med dagen til mannen til 2nj :o)

Jenter - greit at jeg har en gubbe som passer på meg og hjelper meg, men det er ikke så kult å se når han lager seg masse god mat og spiser foran trynet på meg ,op

Men jeg har ikke særlig appetitt for tida så jeg blir nesten kvalm av matlukt.

Smakte Nutrilett med sjokoladesmak i dag og det var knalldigg og da slipper jeg å tygge ;o)

Jeg skal maaaange kilo ned så jeg har lang vei igjen, men ser forandringer allerede.

Fikk beskjed av ham i dag at neste uke så må jeg trappe opp enda mer !! Nå blir det en times sykling for en halvtime var ikke bra nok - enda jeg måtte presse meg.

Han lever virkelig opp til det nye navnet sitt - Nazi Roar !!!!!

Må gjøre mest innsats på sykkelen siden den er mest fettforbrennende. Han liker å se meg pines.... Vekta har stoppet opp, men jeg krymper for det.....så jeg måtte skjerpe meg enda mer slik at vekta også går ned.

Ammer ikke lengre - slutta for en måned siden pga. store smerter inni brystet når Fredrik drakk. Etter så mye tull fra fødselen med amming og kurer og astmaanfall så orket jeg ikke tyne meg lengre - han har jo tatt flaske uten problemer siden fødselen så det var ikke noe problem.

Gleeeeeder meg til lørdan' for da kan jeg spiiiiiiise maaaaat.......

Blir en bra økt på fredag med lysløypa - kjente det i bekkenet dagen etterpå og var helt støl i bekkenet og lårene, men det var en god følelse :o)

Nazi Thea lurte meg på tur hihihihihi.........

Skrevet

Da dytter vi igjen : )

Skrevet

Det blir tur imorgen ja? Oppmøte hos thea kl 10?? Vi kommer :) Gleder meg til en skikkelig trimtur.

Vært ute og spist indisk nå, nam nam......

Skrevet

Blir tur imorgen ja....

Jeg og Thea har vært på tur ikveld og har nettopp kommet inn....

Gled deg ;op moohahahhahaaaa......................

Skrevet

Går herifra klokka 10 ja. Klare vi. Blir 2nj, naboen , Hebbie og mæ foreløpig.

Om litt skal jeg og Hebbie ha spisekonkurranse , noe jeg vet jeg vinner, Skjønner ikke at hun gidder og utsette seg for det nederlaget, men hun er jo voksen og må velge selv. Ha ha....Deilig å gå tur på kvelden assa. Hebbie og jeg tråkket opp løypa til i morgen.

Skrevet

Jeg og Thea har urinert og markert løypa så det vi kan ta den i blinde ;op

Æ vinn den spisekonkurransen Thea !!!!!!!

Skrevet

Skal få noen til å ta deg i mot når du faller Hebbie. Bedre at du dropper den konkurransen nå - så kan du ha æren i behold. Du urinerte ikke i løypa , men i buksa 1881. Ikke skryyyyt!!!!

Skrevet

Løype er løype - uansett om det drypper dråper fra buksa når man går....

hahahahaha............

188111111111111..........me snakkas !!

Skrevet

Ja ser det er noen som har kosa seg på dib i gårkveld : ) hehe... snakk om ELENDIG humor !!

Hvorfor ble ikke jeg invitert med på tur i gårkveld ? Jeg og pøbel tar en svipptur over fjellet.. Ikke nå problem det asssss..

Skrevet

Måtte bare lure denne tråden opp foran de andre useriøse innleggenen Hebbie lager. Hi hi. Ja jeg sitter og inntar frokosten før det skal trilles. Gleder meg til uka. Da står det styrketrening på programmet igjen. Er så gøy og kjenne det gjør vondt i musklenen etter en økt. (saddist thea).

Planen for treff blir da : Hos meg den 4 mai kl 11.30. Spiser ca 12 da, slik at flest for vært med. For de som vil kan vi gå en tur på 1 time først med start klokka 10.

Skrevet

Fant du ut hva masaisko er thea ? sambo informerte meg nettopp om at sånne vil han ha.. sånne ergonomiske riktige sko som ikke er flat under:)

Skrevet

Ja jeg så det hebbie ;) Men jeg lurte bare på om hun hadde sjekka det ut. Mamma har jo sånn sko i gangen her. :)

Skrevet

Takk for flott tur jenter!!!!!!!

Nå har jeg dusjet og sitter her med verdens beste følelse og god samvittighet :)

Thea: Vi kommer på fredag. Regner med vi er klar for en lite ntur først også, men det kan vi evt avtale senere. Kanskje vi får til en tur til uka også????

Skrevet

Tror jeg skal kjøpe slike sko. Bra for ryggen. Sies at det er bra for muskalturen også:)

Nå blir det hyttetur. Jepp det blir tur til uka:)

Skrevet

2nj: Er du her ? på santa maria pakken står det at det skal 1 tern oppi, hva er det ?? Er det noen som kan sende meg nr hennes evt ? eller noen andre som vet ?

Skrevet

Nå har vi spist tikka masala... Utrolig godt = )= ) Vi har bestemt oss for å flytte til india, we like alot!!! Men sambo tok under 3 dl crème fraiche, og det skulle være 4... Blie "litt" sterkt kan man si ;o)

Skrevet

hei damer da er vi hjemme ijen,deilig.jeg ble jo syk dagen etterpå m noe feber og kraftig forkjølelse var helt kaputt...er enda ikke bra like tett og fæl he he...gikk fort dette her he he...har fått masse melk og flommer her..det er deilig å få han ut..føttene er i gips det gikk veldig bra skal inn hver uke å byttte..fikk ordnet mye på den ene foten.han løfter hodet og beina.men skriver fødselhistorie senere får gå noen skriker he he..klem

Skrevet

Er så glad på dine vegne for at han endelig er her =) GRATULERER igjen nanna..

Skrevet

takk er så gla nå så da er det å få kroppen inn i de gamle klærne ijen uff...jeg vaeide så masse nå på slutten ...

Skrevet

Det skal du ikke tenke på enda, gikk opp 26 kg jeg i svangerskapet.. !! blæ.. Skal nok få dratt deg med på trilleturer ettervært : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...