2nj♥ Skrevet 21. april 2007 #126 Skrevet 21. april 2007 Det er forresten build-a-bear butikk i Sandnes tror jeg det er..... (buildabear.no) -men tror ikke de er kommet igang med nettbutikk enda, iallfall så var de ikke det da vi skulle kjøpe til Truls.
lana<3 Skrevet 21. april 2007 #127 Skrevet 21. april 2007 Ja vi har en slik butikk her på kvadrat... helt utrolig hva man kunne få til bamsene....gikk rett forbi den idag og det var en av grunnene til at jeg gikk på kvadrat idag hi hi... Tillab: Har blitt spådd av Sjaman at jeg skal bli gravid om 7 uker, kan ikke du spørre henne om hun kan spå deg og??? Har ik lest hele tråden denne gangen bare skumlest litt og har derfor ik hele oversikten.... Når var det Nanna skulle føde igjen...føler det var igår hun hadde termin.... seriøst thea og erle husker du meg ikke haha.. Super dupert at det blir treff 3-4 mai...jeg kommer til drammen 2 mai og reiser 7 mai så det blir noen dager borte hos dere juuuhuuu.... Så trist at du ikke er hjemme når jeg kommer tillab så fram til å treffe deg etter så lang tid...Mona sa du reiste til Danmark til familien din... Og dere, er dere på masse diett når jeg kommer bort? For det er ikke jeg og det synes...og har nesten sluttet og amme også så boobene kan jeg snart slenge over skuldrene eller for en fyldigere versjon kan de rulles opp i bhen... Går på kortison både mona og jeg nå og en bivirkningene er oppblåst mage...og jeg som trodde det var en liten hybelboer inni der *snufs*...
Chiquita Bananas Skrevet 21. april 2007 #128 Skrevet 21. april 2007 Var på Build-a-bear i USA, tantebarna var helt gira for å dra på dette for det hadde dem fått i gave. hehehehe....rulle puppene i bh'en...... Må nok være på diett så mye som ble stappet i munnen under svangerskapet - jeg for min del har ikke fått tatt meg i sammen før nå med å trene bort fettet. Så heldig du blir Lailaelin om du blir gravid om 7 uker da !!! Gleder meg til det blir min tur, men det må nok vente litt til.... husker ikke termindatoen til Nanna, men chattet litt med henne i dag og da hadde hun fått rier og åpning - men det roet seg..... hun er rimelig lei og sliten stakkars.... Anaaaaalhår ;op Fredrik bare ler og ler ja ;o) Lurer på hva som kverner i hodet på ham.. Er bare å kosesnakke med ham så ler han seg i hjel - så sant det ikke er noe galt da.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 22. april 2007 #129 Skrevet 22. april 2007 Nanna har vel termin i uka som kommer : ) Hun har vært gravid sååååå lenge nå. Tenk at hun var 4-5 uker på vei på det første treffet, så da må jo det være ca 8 mnd siden.. hehe.. Så lenge har vi kjent nanna, snart kan hun også være med på treff med baby UTENFOR magen =) Jeg gleder meg sånn til å treffe deg lailaelin. Nå har man jo hørt om deg og snakket med deg i mange mnd.. =) Tro om du er så rar som jeg forestiller meg ;o) lol.. Diett og diett.. spiser ikke sjokkis til lunsj for å si det sånn =) Tenk at dib er nede da.. Helt rart jo !
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 22. april 2007 #131 Skrevet 22. april 2007 du er jo på bim ?? det er jeg i alle fall:(
Thea og Erle Skrevet 22. april 2007 Forfatter #132 Skrevet 22. april 2007 Der kom jeg inn ja. Puhhh.... sinna på Dib. Kødde slik da.
Thea og Erle Skrevet 22. april 2007 Forfatter #133 Skrevet 22. april 2007 lailaelin- klart jeg husker deg. Bare det at jeg ikke husket hvordan nicket ditt ble skrevet i det jeg skrev innlegget. Blir koselig å hilse på deg. Hebbie snakket om å hente deg i Drammen til treff hos meg:) Jeg er i allefall i gåform igjen jenter. Klar for å gå til uka jeg:) Skal vi prøve oss på Lierrunden? Noen som kan og når? Jeg kan bare onsdag og torsdag. Fredag er det shopping i Oslo med min kjære:) Tirsdag er det kontroll og bytte av bandasje. Og i morgen er det første tannlegebesøk med Peder.
2nj♥ Skrevet 22. april 2007 #134 Skrevet 22. april 2007 Jeg er på dib jeg. Logga inn på vanlig måte og her står det dinBaby.com , så det er ingen tvil.... småtroll 0-1år og tråden vår......-alt som før. Derfor jeg ikke skjønte hva du mente.....
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 22. april 2007 #135 Skrevet 22. april 2007 Nancy skal også til tannlegen i morgen. Og Nathalie blir 5 mnd i morgen. Tirsdag skal a til Nav, onsdag er jeg ledig, torsdag skal Nathalie på helsestasjonen for vaksine.. og fredag er jeg ledig
Gullemor Skrevet 22. april 2007 #136 Skrevet 22. april 2007 Hei dere! Kan jeg menge meg med dere på tråden deres? ;o) Jeg er også på dinbaby.com nå - alt som før, her også. Er det satt opp noe treff i Drammen den nærmeste tiden?
Gullemor Skrevet 22. april 2007 #137 Skrevet 22. april 2007 ...tror forresten dere trenger en ny tråd... Tok laaang tid å lagre, gitt! ;o) Hehe!
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 22. april 2007 #138 Skrevet 22. april 2007 Bare jeg som ikke kommer inn på dib nå da ?
2nj♥ Skrevet 22. april 2007 #139 Skrevet 22. april 2007 Hadde vært topp med Lierrunden nå ja. Enda ikke prøvd oss på den.....-men onsdag og torsdag kan IKKE jeg desverre. -Utrolig hvor travel og opptatt man skal være når man er i permisjon da???!!!! Men skulle ikke dere ha treff på Glass på torsdag da??? Eller blir det for kjiipt når 2nj og Piadi ikke kan? tihi.... Men kan vi ikke avtale nå at vi går den dagen det ikke blir treff hos deg neste uke der igjen da thea? Må jo planlegge så langt frem i tid..... Torsdag han mannen bursdag (har vel sagt det før, men...) og fredag kveld kommer mamma og pappa og skal bli til tirsdag Blir koselig. Var i Sandvika (jeg og Truls) igår, men heller ikke der hadde de geox-skoene jeg skulle ha til Trym, og ikke noen andre modeller i 24 heller. Str 24 er visst mye brukt for det er utsolgt over alt. Men fikk mamma til å kjøpe i Molde, så nå er endelig skoa i boks. Når blir det shopping i Oslo?? Er jo snart mai nå.... Jeg kan ikke neste helg når foreldrene mine kommer, så da er det mai om jeg skal få være med iallfall.... -første helga?? Når kan dere da?
2nj♥ Skrevet 22. april 2007 #140 Skrevet 22. april 2007 Tar treff litt sånn på sparket av og til.... og har litt hjemmetreff også, og trilletreff, men var snakk om treff på torsdag, men vet ikke om det ble noe av jeg......-Jeg kan ikke da, så har ikke blandet meg så mye Men står stort sett her på tråden om det er treff, og oftest så er det på Glass når det er "ute" for der er det bra med plass til vogner.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 22. april 2007 #141 Skrevet 22. april 2007 DA HAR VI FÅTT NY TRÅD !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå