♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 19. april 2007 #102 Skrevet 19. april 2007 KA I Hælveta hold du på med ?? Stjel du innlegg nr 100 også nu ?? Sånt blir det bråk av !!
Gjest Skrevet 19. april 2007 #103 Skrevet 19. april 2007 Gææærne småberter! Jeg kan ikke reise til Danmark engang uten at dere tar av helt og skriver ned tråden med slankepjatt! Har forøvrig veid meg i dag og vekta bare fortsetter nedover, riktignok ikke sånn kjempefort, men nå er jeg nede i 74 kg, med mitt horrible kosthold! *stolt* Mitt tips er følgende; vær lat som en pottitsekk, gå noen tilfeldige trilleturer, helst ikke i oppoverbakker, start dagen med sjokolade og brus, vent helt til sent på kvelden før du spiser middag, gjerne kebab, burger eller grandis... Jeg ser jo nå at jeg kommer til å daue før jeg er 40 om jeg ikke skjerper meg! (evt, jeg kommer til å leve fint og holde meg greit slank, men kommer til å ta livet av mannen min stakkars:p) Hahaha... Jah, jeg har egentlig ikke sånn kjempemasse å berette da, har jo ikke klart å dy meg så jeg har shoppet litt i dag, ny herlig dansk design, Halling. Minner litt om Katvig, men stiligere, synes jeg i allefall. Dyrt, men SÅÅÅÅ verdt det! I morgen skal vi på den største Babysambutikken i DK, i Ålborg, gleeeeder meg vilt. Tror kanskje det også blir dyrt. Tenkte jeg skulle kjøpe meg litt sunne godter til dere og ha treff i finværet når jeg er tilbake:) Nå skal jeg finne meg en deeeeilig armkrok og se film med tjukkebolla mannen min:) Kozy; takker for besøket. Godt å se at N har litt temperament han også Ble enda mer sjarmert jeg nå, passer godt til Embla, de kommer til å hyle om kapp:p haha...
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 19. april 2007 #104 Skrevet 19. april 2007 Når jeg legger på meg går kjæresten min ned i vekt og motsatt.. Så nå skal han bli tjukkis og jeg skal bli deilig og slank =)=)=)=) hahaha.. !!
ScaryMama Skrevet 19. april 2007 #105 Skrevet 19. april 2007 Hei Tillab! Jeg skrev til deg inne på facebook men kan skrive her og! Er så spent på hva Embla syns om båtturen! Takk for oss og jeg må bare beklage det fryktelige humøret til min sønn. Han har et temperament men han pleier bare å vise den hjemme. Ja ja, det betyr i hvertfall at han følte seg som hjemme hos deg;) Gleder meg til å ta et treff i det nye huset ditt!
mammaentiltrulte Skrevet 20. april 2007 #107 Skrevet 20. april 2007 hei alle sammen. her blåser det apekatter i dag når vi var ute å trillet en tur( heldigvis ikke så ille som i går, da tror jeg det var storm rundt veggene her). så hvis ikke det løyer blir det en kjedelig dag inne. med masse rydding og vasking. trengs da.:-( men så kjedelig .... tilla: så koselig å se deg her inne igjen. godt å høre at dere kom vel frem til danmark. får kose dere masse :-) misunnr deg som kan gå å shopp i aalborg. jeg vil også !!! thea: hvordan er formen i dg, har du klart å slappe av noe?
Chiquita Bananas Skrevet 20. april 2007 #108 Skrevet 20. april 2007 Tillab - du er dum....ikke fortell meg om kostholdet ditt nå !! Blir amper når man slanker seg ;op Men i morgen kan jeg spise hva jeg vil - sist gang fikk jeg ikke gjort det fordi jeg ble for fort mett og hadde ikke tid.. Ble lite snurt da.... Sendte deg en sms dagen du reiste - fikk du den ?? Hæ ?? hæ ??? Fredrik sitter på fanget og raper herlig stinkende melkeraper.... Thea som sa til meg at hun kom til å sitte klistret foran pc'en og skravle masse - ser henne ikke her inne jo ;op Jeg får gå ut og sjekket været da - hadde tenkt meg en tur inn til Sande og levere søknadspapirer til kommunen...Vil flytte !!! Nei da - bygge garasje og nytt inngangsparti. Men hvis det blåser masse så gidder jeg ikke - sletta er jo helt åpent og man føler seg som en sitting duck når man går der.
2nj♥ Skrevet 20. april 2007 #109 Skrevet 20. april 2007 Tillab: KOs dere masse i dk da! En smule misunnelig på shoppingen jeg også..... Æsj, enig med Hebbie......-ikke et ord til oss slitere om slikt kosthold når vi prøver ræva av oss å gå ned noen gram ved å kutte det ut..... Blæ, heldig du! Var ute og spiste med ei du hadde spådd igår.... Hun er gravid med termin i juli.... Visste ikke at du kunne slikt. Ser du flere barn på meg??? Mener også å ha lest at thea skulle "bo" her på tråden om dagen..... Vært og trent jeg nå. Deilig å være ferdig så tidlig! Nå sitter Truls på fanget mitt og promper og bæsjer.....-kjekk gutt detta! Hva skjer neste uke?
Thea og Erle Skrevet 20. april 2007 Forfatter #110 Skrevet 20. april 2007 3- eller 4 mai blir det treff. Mest sannsynelig hos meg da. Kan ta et treff til uka også. Skal vi ta Glass da? Torsdag 26 /4 på glass kl 12.00. Jeg kan bestille bord.hvem kommer: Hebbie Thea
2nj♥ Skrevet 20. april 2007 #112 Skrevet 20. april 2007 Zipp-zapp......hvorfor treff når jeg ikke kan være med?????????? *helt oppløst i tårer*
2nj♥ Skrevet 20. april 2007 #113 Skrevet 20. april 2007 Jeg kan både 3. og 4. da...... Men neste uke......kan vi ikke gå tur mandag, tirsdag(kan ikke før nærmere 11) eller fredag???? Må jo få trimmet litt flesk.....
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 20. april 2007 #114 Skrevet 20. april 2007 26. skal vi på helsestasjonen 3. eller 4. er vi med. Blir på dagen da sant ? Er noe greier på skolen til Nancy den 3. på kvelden
2nj♥ Skrevet 20. april 2007 #115 Skrevet 20. april 2007 26. er en dum dag da gitt...... -Eller, ikke så dum. Mannen har bursdag, så på kvelden skal vi ut og spise indisk "Bursdagsselskapet" tar vi først på søndag, lettere å samle litt familie da. Treff 3. el 4. må være på dagen ja. Skal jo ha med småttisene og ta bilde av lang rekke med småtroll på gulvet.
Thea og Erle Skrevet 20. april 2007 Forfatter #116 Skrevet 20. april 2007 Jepp det blir på dagtid:) Da var jo hun som jeg nå ikke husker nicket på her i Drammen sa Hebbie, så da passer det jo bra da. Vi skal faktisk ut å spise i Oslo på Indisk fradagen den 27. Jett om jeg gleder meg til det. I dag har jeg hatt besøk av Hebbie og det synes. Det er laaaange sorte analhår i hele huset. Ja da var det på prompehumorstadiet med det samme jeg skal snakke om den dama- så søt da hun dukket opp med sjokolade ,blomster og krydderplanter ( Vi mått le litt da vi begge røyter som besatt- og det synes jo i rompesprekken etter en hårvask i dusjen). Fredrik smeltet jo en hver old lady.Bare smiler den gutten:) Skal vi ta et gåturtreff til uka her i sande eller? Tør ikke reise til Drammen for å gå langtur før neste uke siden jeg er så nyoperert. Går ikke så veldig fort. Sikkert kommet seg til uka. Her har vilaget skoleboller og indisk. Namis nam:)
2nj♥ Skrevet 20. april 2007 #117 Skrevet 20. april 2007 ÆSJ...... fatter ikke at du kan se så smekker ut når du til stadighet har godisdager, boller i alle varianter og indisk meg her og der...... Jaja, her sitter jeg sur og grinete og lengter etter sjokolade, sjokoladekake, brownie, kladdekake, boller og enda litt mer sjokolade..... -så blæh....
Thea og Erle Skrevet 20. april 2007 Forfatter #118 Skrevet 20. april 2007 Trøst deg med at etterat en har tyllet i seg alt blir en kvalm og angrer. Gjør det nå I slankeperiodene etter fødsel var det ikke så mye godis. Men tar lissom litt skippertak innimellom. I morra er det slutt. Ligger her å eser ut i magen med all maten og ikke går noen turer heller, så ikke bra. Skal begynne å gå turer i morgen litt forsiktig.Tenk på at det kun er midlertid og at det er digg og våkne i morgen å være stolt av at du ikke ødela alt du tidligere i dag har gjort av trening etc. Gå å legg deg om det blir for ille. Sååååå stolt i morra du blir da:)
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 20. april 2007 #119 Skrevet 20. april 2007 Ja husker at lailaelin skulle komme en tur den 3. Det blir jo spennende da. Vi har spist indisk =) Nam Nam. drakk 2 glass brus i motsetning til 1.5liter... hehe... Så litt flink er jeg. Nå skal jeg lalle meg før jeg finner veien inn på kjøkkenet igjen
Gjest Skrevet 20. april 2007 #120 Skrevet 20. april 2007 Hebbie; jeg har fått den , men er tom for batteri på telefonen og laderen ligger nederst i en eller annen dum bag. Ooooorker ikke lete ennå. Kozy; Godt han følte seg hjemme:) Om ikke annet er det jo koselig der oppe! Gleder meg som en unge til å få pusset opp rekkelet. Embla er båtvant hun da, vi har jo vært her nede mange ganger med henne, desto dårligere vær, desto bedre sover hun:p Det bølger jo! Hehe... Fant verdens kuuuuleste butikk i dag, Build-a-bear! Da får man lage sin egen bamse om de har virkelig ALT av tilbehør til bamsene, tom gullsandaler og karatedrakter! Sjekk ut www.buildabear.dk Gjett hva Embla får i bursdagsgave av mamma og pappa! Hehehe... Så klage syte litt; vi fikk avslag på lån i dag:( De mener jeg ikke kan dokumentere fast nok inntekt! Er jo tross alt i permisjon! Hva er det for slags piss? Jeg hadde med lønnslipper fra 2003 for å bevise at jeg har jobbet samme sted og med samme ting og tjent det samme LENGE, men siden jeg ikke har en kontrakt som sier hvor mye jeg må jobbe og hvor mye jeg tjener så er det ikke bra nok. Ahrg, gjett om jeg er drittlei a, grrrrr. Sånn, det var dagens fra meg;) Har dere det bra alle sammen? Skal dere ha treff i massevis nå som jeg er borte?! *furte* Jeg kommer en liten svipp hjemom den 12 da, uten mann og barn! Første gang jeg er lengre vekk fra mannen min enn et døgn, hehe. Samme med lillemor. Men jeg gleder meg noe veldig. Skal drikke ut en venninne (stemor27 her inne) og det blir knallbra! (skulle dere treffe på henne her inne, glem den datoen:p haha) Nei, får komme meg i seng, veslemor har vel ingen planer om å sove lenge i morgen heller kjenner jeg henne rett! Nattnatt snupper.
Gjest Skrevet 21. april 2007 #121 Skrevet 21. april 2007 DiB er nede:( Jammen godt denne tråden er tilgjengelig fra BiM også!!! Hehe...
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 21. april 2007 #122 Skrevet 21. april 2007 Takk for linken Tilla, noen som fikk panikk nå ja !!
2nj♥ Skrevet 21. april 2007 #123 Skrevet 21. april 2007 Tillab: Vi var på build-a-bear da vi var i New York, og da kjøpte vi bamse til Trym. For en stund siden bestilte vi bamse til Truls fra build-a-bear i DK. Superfine bamser der ja.
Gjest Skrevet 21. april 2007 #124 Skrevet 21. april 2007 2nj, også alt det tilbehøret!!! Jeg får ikke tak i sketchers sko til meg selv hverken i N eller her, men til bamsen derimot! Det er helt rått;) Har funnet Levis Babygirl og babyboy i dag, søttsøtt... Jeg tåler ikke utenlandsreiser jeg, blir helt shoppegaaaaal! Noen som har en kur?!
2nj♥ Skrevet 21. april 2007 #125 Skrevet 21. april 2007 Finnes det en kur da???? Vil ikke vite om den nei......shoppe-shoppe-shoppe, det er gøy det. Hvor lenge skal dere være der nede??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå