Gå til innhold

Drammenogomegntråden nr 9. Ny 12 april.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nu tok det tid å lagre. På tide med ny tråd så skravl i vei. Går inn på chatten en tur nå jeg og ser om jeg kan dra med meg noen av dere dersom dere er her inne nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønte ikke hvordan jeg gikk inn på chatten jeg? kan du forklare meg thea om du fortsatt er her? eller har alle msn så kunne vi møtes der?

Skrevet

Står blå kolonne med chat på til venstre. Så logger du deg bare på. Prøv

Skrevet

fikk til slutt, måtte bare laste ned java først. tar litt tid før jeg skjlnner meg på sånne data ting. hehe

Skrevet

ja skal si det ble lite jentefilm på meg pga Hebbie. Den dama assa:)

Skrevet

ble det sakt noe om hvem som vant eller Hebbie?

Skrevet

jeg vant Ustabile Thea.....

Skrevet

trege dame. Gider ikke vente mer på deg nå.Trer av natta

Skrevet

hilste de fra meg?

Skrevet

hvem da Fjerne Thea ?

Skrevet

Jepp der vant jeg jammen meg her og...

sistemann igjen...

Gleder meg til å møte polakken Thea.....

Skrevet

Takk for turen jenter :) Middag hos mamma nå...

Skrevet

Det hørtes da digg ut. spist hjorte middag vi da. Nå har alle dratt og vi har nesten barnefri.

Skrevet

Hellois. Her var det da liten action. Kor hen er Tilla og mayken?

Nanna: blir det fødsel snart?

Spennende med annen idisk i morgen da 2nj:)

Hebbie- æ dårleg samvete for å latt deg være ensom i sentrum i sted. Gikk det greit eller?

Skrevet

Hva betyr "nesten barnefri" ? Er det kun Erle hjemme da ?

Vært en laaang dag i dag, blir deilig å komme seg i seng om ikke lenge :)

Var godt å få gått skikkelig, men neste gang du foreslår å gå opp på fjellet for å komme frem Thea, tror jeg at jeg avstår fra å være med. Gidder ikke reise til sande for å gå i bakker når dere har så fine sletter å sprade etter ! Bakker går jeg nok i her ! = ) = ) = )= ) Tror forresten jeg tar med sambo og lillesnuppa også neste gang vi skal gå..

Skrevet

Jeg har vært nettløs noen dager igjen...

Men nå er EB oppe og rocker så da skal det være knallbra!

Nå gjenstår bare ny maskin så er vi på topp:p

Jeg vasker og rydder og vasker og rydder, men det blir liksom aldri ferdig:p

Hmmm... Jeg reiser onsdag regner jeg med. Skal være med på trilleturen mandag, håper å få sett dere alle før jeg drar!

Skrevet

Skal det være trilletur på mandag ? Hvor ?

Skrevet

Thea - neste gang kommer jeg på middag !! Basta bom ;op hahha...skulle stått utenfor vinduet og kikket inn hahhaha....

Ikke ha dårlig samvittighet - var koselig å sitte med Piadi å skravle og turen hjem er jeg jo vant med å gå alene, var jo knallvær. Hadde ikke vært verre enn at roar henta meg - han var på vei hjem og hilste på meg da jeg var på vei hjem.

Piadi - er jo bare for deg å kjøre bort til meg eller Therese så kan vi gå turen fra henne (og lure hun og Naboen med) og inn til sande og tilbake.

Da starter vi med noen små bakker og ender med de flate slettene ;o)

Skrevet

Hei på dere jenter! I helgen skal det vaskes, for her er det møkkat. Bra å se deg tilbake Tillab:) Jo Hebbie har jo blitt bedt på middag her tidligere, men dere turde ikke. OOOææææææ...... Kan godt prøve oss på en Drammenstur også jenter. Med jeg...

Skrevet

hei jenter. takk for koselig trilletur i går:-) fikk trimmet skikkelig da

Skrevet

God morgen:)

I dag skal vi på smart club for første gang, gleder meg litt :)

Skrevet

kos deg på smart club piadi. jeg og lille snupp skla i bursdag til niesen vår. blæ!! har lyst til å være ute å trille i fine været

Skrevet

Kos deg kjempemasse på Smart club - liker den plassen dritmasse !!

I dag kan jeg fråtse i mat - med måte da og det er knallvær så jeg vil ikke være hjemme og sture. All dritten og rotet får bare være.

Thea - det er nok min dårlige halvdel som backa ut ;op neida - han var sliten og siden han ikke kjente noen av dere særlig så blir det mer stress å være i selskap med noen man ikke kjenner. Men nå har han jo truffet Naboen og mannen i flere anledninger og din andre halvdel kjenner han fra før av - deg gidder jeg ikke gå inn på ;op hahahaha......

Må få fikset verandaen her hjemme så kan vi invitere til grillings....

Nei nå må vi ut og finne på en gave til svigermor som har bursdag i dag.

Skrevet

Takk for flott tur igår jenter. Tar gjerne den eller en annen tur igjen snart:) Er så kjekt å slippe å gå alene....

Thea: Vi tok indisk igår.....-greide ikke vente. Var veldig godt, men må si jeg synes den vi pleier å ha er vel så god. Men greit å ha litt mer å variere i da. De vi bruker heter forresten Santa Maria India. Det er poser med saus-pulver, Tikka Masala, tandori chicken osv. Vi bruker som oftest tikka masala og den er veldig god synes vi da :)

Vært en kjapp tur i Asker på formiddagen, hele gjengen. Skulle se etter sko til Trym, men fant ikke de Geox-skoene jeg ville ha...... men fikk svidd av litt penger på andre ting da, så ingen bomtur likevel :)

Skrevet

Hmmm... da må jeg prøve den assa:) Brukte du creme fresh eller fløte i?

Her har det vært vaskings. Deilig det. Masse vindusvask osv. Vært i Drammen en tur Ø erle og mæ. Shoppet litt. Bl.a potte til Erle så å skal det snart trenes på potte. Ellers ble det teppe til sofaen og pledd i senga- nemlig blitt så varmt om natta. Tjoho her er det grandis. Ikke noe superdigg det på en lørdag, men mistenker at det blir flere lørdager til uka. Ø har tatt fri hele uka siden jeg skal opereres mest sannsynlig. Da har det vært greit med litt vaskings i dag. Kjøpt noen nye tyrkisk pepper i dag - super digg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...