Gå til innhold

Drammenogomegntråden nr 9. Ny 12 april.

Anbefalte innlegg

Skrevet

2nj med barn om det er hverdag og uten om det er helg (håper jeg da).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp.....masse gode råd her!! :)

Begynt så bra med Ingers rugbrød, men etter påske har jeg ikke kommet med til CC og kjøpt...... skjerpings!! Dra og kjøpe idag!!!!!

Sluttet jo helt med godis etter nyttår og det gikk greit i mange uker, men når vekta stod bom fast, så ble det litt sånn at: nei-nei, ikke noe point liksom, og så skle det ut der også......

Trille tur......burde blitt mye flinkere der også. Synes det er veldig kjedelig å gå lange turer alene...... Gjorde det daglig med Trym og ble litt lei meg selv liksom,- plutselig hadde vi ikke mer å snakke om ;) Men jeg er kjempeglad i å gå, så om noen vil slå følge med meg så er jeg hoppende glad for det :)

Trening......har nå meldt meg inn i Elixia og har som mål å trene der 2-3 ganger i uka.

Tran i flytende form klarer jeg ikke, men kapsler tar jeg hver morgen.

Vann.....drikker jeg mye av, og alltid 0.5l på morgenen. Blir tørst av amminga. :)

Spiser nok litt for mye, så må bli flinkere til å kun forsyne meg en gang.... må spise NED magesekken, for den er blitt stor....

Jaja, får ta meg en tur på trening i kveld tenker jeg, og kjøpe ingers på veien. :)

Thea: ble du operert eller?Går det bra?

Skrevet

Jepp jeg ble operert. Skal fjerne drenet i morgen.

Synes du er flink jeg. Prøvd tran med sitronsmak? Etter 1 uke eller litt allerede etter 3 dager merker en at magesekken blir mindre og du da blir lettere mett. Ikke forsyne seg mer en 1 gang. Ta gjerne en pause i måltide og reis deg rett opp etter maten og begynne å rydde sette på klesvak etc. kjenner deg snart mettere da. Hjemme skjønner de sikkert at du en liten periode ikke orker å se mannfolka lave innpå og derfor kan gå fra litt før. Kan jo sitte ved bordet men bytte fokuset bort fra mat.

I dag blir det bilkjøp håper jeg. Lei av å bare hatt en bil i snart 2 uker. Bor sånn til at det er nødvendig med 2 biler. Om 1 uke skal jeg shoppe litt med mannen min. Han skal fornye seg mye og jeg bitte litt.

Skrevet

Så spennende da. Hvilken bil skal dere kjøpe??

Tar du tran om morgenen? Gulper tran hele dagen jeg da nemlig, og det er vel ikke noe som er værre enn det????

Skrevet

Om morgenen ja:) Har tilla dratt??

En skikkelig old passat. Vil vente et par år til før vi smeller til med noe annet. Da jobber jeg nok nærmere også, så da faller den ikke så fort.

Når jeg vandrer litt rundt i huset og sysler så kommer det mer blodvæske på drenet. Ugh... skal jo fjernes i morgen så jeg burde jo ta det med ro. Har ikke ro i baken:( Som jeg sier til mannen min så hadde han liggi rett ut med bena i kors dersom han hadde fått beskjed om å ta det med ro. Mannfolk snakker jo om sånt i flere år etterpå.

Hva gjør dere andre i dag da??

Skrevet

Jeg vil også ha ny bil, en STOR en =) lei av å tenke plass..

jeg er med til oslo, kan ikke på ukedager, så lørdag Uten barn helst :)

Og det hadde vært fint om jeg fikk sitte på med noen, orker ikke tanken på å rote meg bort i storbyen. Plutselig står jeg på trikkelinja... grr..

Skrevet

Tilla dro i dag kl halv fire:(

Var og kikket på det nye huset hennes i dag og der kan det bli fint etter hvert! God plass til treff der og plass til å sitte ute:)

Skrevet

I dag er det mannen sin tur å legge lillesnuppa, gi grøt og melk, + få henne til å sove. Jeg skal nemlig se gilmore girls og LOST ! : ) : )

Blir spennende å se hvor "bra" han klarer det ja.. Ender nok opp med at han kommer opp 10 gang uten å ha fått henne til å sove og at jeg legger henne uansett ;o)

Skrevet

Det hadde jeg ikke gitt meg på. Kuuult for han om han klarte det. Vokser flere hakk da:)

Her bakes det atter en gang boller. Siden jeg ikke kan gå turer kan det bare være. Da trøkker jeg i meg alt jeg kan. Ø skal steke ostesmørbrød til oss med ost salami og chilli inni. De er bare så super digge. Boller til dessert da. Gjett om det er luft i magen etter oprasjonen da. Kan jo fise meg til hardangervidda . Ja ja Hebbie der traff jeg vel din bæsje fise humor:))))Det er det snilleste noen har sakt til meg før..... jeg ler av det du skrev ennå. ha ha. I morgen er det 6 mnd knt med Erle hvor mamma skal bli med å bære henne, siden jeg må la være en stund til. Vil jo bare ha henne inntil meg og kose masse.

Ja da ble det bil da. Den går fremover og det er vel stort sett det.

Skrevet

Hvordan skal du få rygga om den kun går fremover da? blir nok tungvindt det ja.. ! ;o)

Jeg skal prøve å få gått meg en tur mellom gilmore girls og lost, men nå begynner gilmore girls så se u later :)

Skrevet

Var på barseltreff - sent ute som vanlig !!

Men det var bare tre av fem som møtte opp.

Fredrik er tydeligvis tidlig ute med motorikken ifølge fysioterapeuten som sa hva man kan kunne forvente å se antydning til når dem er 4 måneder - noe han gjorde fra 3 måneders alderen og noe dem gjorde i 6-7 månedersalderen. La ham på ryggen og han snudde seg på ryggen på magen til hver side - lå en baby på begge sider og han var sååå snakkesalig.

Lo og smilte til alle og snakket i munnen på folk - ville snakke ham også.

Hehehe....han var eldst, men kortest !! Var på kontroll 5 mars og da var han 5.450 gr - nå er han 4 måneder og veier 5.940 gr !!! Trodde han var nærmere 6.5 kg...og var bare 60.5 cm.......lille dvergen min.

Mens jeg var på kontroll så var gubben hjemme i dag fra jobb fordi han ikke følte seg så bra - men var godt i gang med å støvsuge og vaske gulv og rydda i stua..... Ble litt bedre plass nå - skal få gjort mitt imorgen siden det ble tull hele tiden. Sambo fikk jo aldri satt seg ned og passet Fredrik - fordi han sutret litt og ville ikke være alene.

Sambo gjør alltid slikt når jeg er borte - fordi han vil overraske meg. Kanskje jeg får stikke bort mer ;op

Hehehe....fise prompe bæsj.....

Gleder meg til å se gliset ditt Fise Thea ;o)

Skrevet

SALUTT der kom hu prompemaja Hebbie ja. Lurte på hvorfor du hadde holdt deg unna tråden i dag. Her er vi i ferd med å få lagt alle barna så da er det dags for voksentid:))) Bare eldstemann igjen og han vil smake på bollene han har vært med på å lage. Skal straks stekes. Skal ligge litt ved siden av Erle og kile henne i nakken- she loves it- just like her mother;)

Skrevet

DUUUUUUHHHHHHHHH....isn't THAT obvious Goofy Thea ????

Voksentid ??? skal dere pule ?

tiihiii......

bolle - bolle - bolle - hva med meg ??

har spist fiskepinner - ingenting annet - digg.

Ugly Betty - litt rar - kul serie - Salma Hayek er produsent.

Skrevet

puuuule nei. Skal spise. Blir feit av begge deler da:) Går ikke an å pule slik jeg går nå assa. Da popper nok tarmer etc ut av stinga. Dirty fantasi. tamæ med drenet slengane rundt:)

Skrevet

får frysninger på tanken.....Godt jeg har spist !!!

Lo da du sa til Ø at han tenkte dirrrrty med din franske åpning....

Skrevet

God morgen jenter :)

Ja thea: Regner med at du ikke er klar for tur i morgen med dren og greier :) Tar det neste uke da.. Hvordan er formen nå forresten ? Litt sånn fjern som ikke har spurt enda...*flau*

Skrevet

Good morning.

Så da blir det ikke engang et lite treff imorgen??? *sipp-sapp*

Skal gå inn til Drammen etterpå og shoppe litt......

Skrevet

Hvordan går det med din nye livsstil 2nj ? ;)

Jeg motsto fristelsen til å kjøpe sjokolade og muffins i går, men herregud det var hardt ! hehe.. Sykla først 20 min på trimsykkelen, deretter gikk og jogga jeg en halvtime med pøbel :) Hadde gått ned litt i mårrest på vekta, men så hadde jeg jo gått opp 3 kg de siste 2 ukene :( Har litt å stri med nå ja.

Skrevet

Akkurat kommet hjem fra tur til Drammen, og etter 0.5l vann sitter jeg nå og spiser 2 skiver ingers rugbrød til lunsj.....men 0.5 l vann til.... Så foreløpig går det bra, men kjenner sug etter søtere ting ja.

I kveld skal jeg ut og spise med noen venninner og da blir det lett litt brus, litt dessert......

Var og trente igår kveld, så glemte helt å lese i boka.... Hadde forresten lagt den frem, men min ryddemann hadde satt den inn i hylla igjen.... Prøver igjen etterpå :)

Skrevet

Ja det hadde jeg helt glemt av :)

Så flink du er som trener og går så masse tur da ! Jeg tror det er treningsstudio i svelvik, skal jeg få undersøkt ! Er jo så deilig når man bare får kommet i gang.. :)

Skrevet

Ja, det er bare å komme igang. Kjempedeilig etter hver trening, og man merker jo at man får mer energi og overskudd med en gang....

:)

Skrevet

Herregud for et gufsevær det er her, opphold nå, men det blåser jo som bare det..

Skrevet

Herregud

Skrevet

dytter.....

er ikke i form - er trøtt og vil legge meg tidlig for en gangs skyld.

Halsen er vond....

Fant ikke tråden - ble lei meg - søkte den frem - lite liv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...