2nj♥ Skrevet 14. april 2007 #26 Skrevet 14. april 2007 Brukte cream fraiche Nå var forresten Isak-sidene opp og gikk, så fikk kikket litt mer der. Tror det blir sofakjøp på oss der ja når det nærmer seg.....
mammaentiltrulte Skrevet 15. april 2007 #27 Skrevet 15. april 2007 ååå da må jeg inn å kikke på sidene snart har så mye fint på isak. hva er linken dit igjen 2nj? thea: hadde du hatt mulighet til å spurt om de har noen ledige plasser på i barnehagen når du leverer på mandagen? klarer oss med 60 evt 50% plass om det ikke er noe annet ledig. hadde væst mega snilt :-) vi er mer en gjerne med på tur til uka, er så kjedelig å gå alene. men akn ikke mandag for da er det babysvømming og bursdag på kvelden og torsdag skal vi på 6 mnd kontroll på helsestasjonen. padi hvordan var det på smart club, fikk dere handlet noe?
Thea og Erle Skrevet 15. april 2007 Forfatter #29 Skrevet 15. april 2007 Tjoho så effektiv jeg har vært i dag da:) Vasket super masse tøy og brettet. Gått den skogsturen noen av dere var med på, trent sammen med mannen min, vasket alle vinduene i kjellern. Skal snart ut og spyle gårdsplass og olje terassen før jeg avslutter med å shine opp kjellern. Deilig når uka starter nå og ha huse og hage tipp topp. Og kom ikke nå Hebbie og skittne til vinduet mitt med å dra nese oppover det:)) Ja mamman til trulte- klart jeg skal høre, men lederen pleier ikke være der om morgenen så jeg kan høre når jeg henter. Sjekker selvsakt når jeg kommer. Deilig å få spist litt lunsj- var jo super sulten. Gutta er med mamma på Karius og baktus i dag. Helt i hundre siden de ELSKER teater. Pleier å ta de med en del dit.Håper Erle kommer til å like det også.
Chiquita Bananas Skrevet 15. april 2007 #30 Skrevet 15. april 2007 Rekkkkkkkoooooooooooooooooord !!! Fredrik sov gjennom hele sin første natt !! Sov fra litt over 21 og sov helt til 07.30 !! Hvorfor gjør han ikke det når JEG skal passe ham ?? Og han var bare god om morgenen og smilte og lekte....Så Roar hadde en drømme morgen..... Men så har jeg fått sovet godt da ) Og nå har han sittet på fanget til roar og sett på meg spise og hatt hodet på skakke og bare kikket og smilt salig til meg *smelt* Nå skal hele familien ut på langtur - har vært litt sløv med trening i helga og har gått opp 1 kg !!!!! Så nå har jeg syklet en halvtime og spist en frokost og venter på lillegutt skal våkne så vi kan gå. Lurer på om jeg får noen barnehageplass - men jeg trenger den ikke nå så det er ikke noe krise om jeg ikke får det. Men jeg ble overrasket - med så mange barnehager her i området så trodde jeg at det var bra barnehagedekning og at alle kom til å få plass. Hadde hele roen helt til jeg får vite at første inntak er gjort og nå skulle restplassene deles ut.....
Chiquita Bananas Skrevet 15. april 2007 #31 Skrevet 15. april 2007 Thea - jeg har fortsatt drittmerket på vinduet etter deg så jeg har en hevn på lager ;op Må få meg en høytrykkspyler så jeg kan ta en overhaling på dette møkkete huset er såååå drittlei av alt rotet og møkket. Dæven så effektiv og flink du har vært i dag og klokka er ikke mye.... Blir sliten av å lese dette.... Forresten Fredrik hadde en rar bæsj i går. Var hos svigers og skulle skifte bleie og så bæsjemerker på bodyen, men ingenting i bleia da jeg så oppi fra sida. Tok av bleia og fant det helt øverst på bleia foran. Han hadde en grønngrå kornete bæsj som var smurt ut på hofta, rumpa og magen - og i navlen !! Måtte pirke inni der med Q-tips..... Hvordan har han klart å bæsje slik ???????
Thea og Erle Skrevet 15. april 2007 Forfatter #32 Skrevet 15. april 2007 Vil ikke si alt jeg har gjort idag. Har gått i ett. Har ennå litt å gjøre igjen. Orker ikke å bli helt ferdig med kjelleren i dag så det får vente til i morgen. Tror sofan venter med en film nå. . Fytti katta så hoven lilletåa er blitt. Fikk stor vannblemme der og den tok jeg hull på med en ikke steril saks. Ergo :skikkelig betennelse. Pakket det inn med compeed. Og jeg skal lissom være sykepleier. Gjør ikke slik da:( Ja ja har jo permisjon og da har hodet det også!
mammaentiltrulte Skrevet 16. april 2007 #35 Skrevet 16. april 2007 hei alle sammen :-) så flink du var i går thea!! fatter ikke hvordan du rekker alt. fikk raket siste delen i hagen i går og vasket og brettet en haug med tøy i går. det var deilig å gå gjort. og så koste jeg og sambo oss med hjemmelaget pizza på kvelden. 2nj takk for linken piadi: hvordan var det smart club. fikk du shoppet noe?
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 16. april 2007 #36 Skrevet 16. april 2007 Vi kjøpte bare noen småting, men det var utrolig artig å gå der å se... Min type butikk ja
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 16. april 2007 #37 Skrevet 16. april 2007 hahaha... fant et bilde av meg når jeg var 17år og nancy var 11 mnd Den pingla var jeg
2nj♥ Skrevet 16. april 2007 #38 Skrevet 16. april 2007 hei:) Gått til Elixia, trent og gått hjem igjen. Glemte å ha med noe å tygge på, så nå var jeg så sulten at jeg forspiste meg......-hehe.... Når blir det trilletur igjen da?
Thea og Erle Skrevet 16. april 2007 Forfatter #39 Skrevet 16. april 2007 Når tåa er amputert:) Hadde Hebbie og naboen her innom på et lite spontant besøk. Skulle mekke opp noen boller , men har tydelig spist for lite i dag, for når jeg kom hjem og Hebbie hadde kommet var blodsukkeret så lavt, at jeg var så kvalm at jeg kastet opp. De trodde at jeg sikkert hadde omgangssyke og forsvant en etter en. Ha ha... men ingen ting som tyder på det nå nei. Så bra . Da fikk jeg ALLE bollene for meg selv.
2nj♥ Skrevet 16. april 2007 #40 Skrevet 16. april 2007 Hvilken tå???? Må huske å spise vettu!!!! Er det noe jeg ikke glemmer, så er det det.... hmmmm.... skulle iverksatt litt mer ammetåke rundt det temaet ja.
Thea og Erle Skrevet 16. april 2007 Forfatter #43 Skrevet 16. april 2007 Skulle stikke hull på en vannblemme med en usteril saks- sykepleier vettu. Ja jøss! Pakket det så inn med compeed bare for å være sikker på at det ble skikkkelig bakteriebombe- åååå jada det klarte jeg! Ser litt roligere ut nå , men har blitt rød nedover tåa ( pluss litt puss)samt pitte litt utover fotrista. Sjekker det opp ofte. De ville sette kniven i meg i morgen selv om. Bruker nok en uke før jeg går noen langtur, men treff på fredag høres aktuelt ut.Skal nok bli aktiv her inne denne uka ja.
2nj♥ Skrevet 16. april 2007 #44 Skrevet 16. april 2007 Jeg fikk forresten et skikkelig gnagsår av turen på fredag.... Gikk med noen joggesko jeg ikke har brukt på lenge, og mulig de var litt trange eller at sokken lå litt feil eller noe......-men fy så vondt da gitt. Og alle skoa mine presser jo på akkurat der jo.....au-au
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 16. april 2007 #45 Skrevet 16. april 2007 Jeg ble litt øm på hælen når vi gikk tur på fredag, må nok finne frem mine gamle gode joggesko ja Tar gjerne den skogsturen din en gang uten vogn Thea... For det er jo en fin tur, men med vogn var det litt mye Nå har jeg vedda med sambo, 6 kg skal bort til 1. juni og da får jeg 2000 kr som kun skal brukes på meg : ) Klarer jeg det ikke må jeg lage middag i 1mnd !! *skrekk o´gru!!!!!* Sånn ellers gleder jeg meg til vi skal fyke over slettene igjen Nå skal jeg være med på tur så mye som jeg bare har mulighet til ! Har Erle og Truls begynt å åle seg rundt ?
Thea og Erle Skrevet 16. april 2007 Forfatter #46 Skrevet 16. april 2007 Jepp hun har. derfor funnet frem trappegrinder vi må få montert. Ikke særlig pent men kan fort bli styggere med ei lita tulle ramle ned trappene:( Skal få satt på de innen et par dager, siden jeg finner henne flere meter fra der hun lå sist. Hun reiser opp rompa i krabbestillling samt armene,MEN ikke samtidig. Ser ut som en fulgeunge som styrter der hun ligger. Hun kommer da seg på et sett fremover. Å gosj som hun sparker da. Auuuu. Jassa, så jeg har gitt dere gnagsår med å presse dere opover sletter. Si i fra dere en dag dere har mulighet for barnefri. Så skal jeg ta dere med på en gåtur dere sent vil glemme Ollaala... Laaaangt og skikkelig trim. Når nok målet ditt kjapt da. Har selv 2 kg fra der jeg var før, men synes at jeg da blir så hengslete hvis jeg skal dit. Mer vil ha mer , men det må jo være grenser. Er jo ikke 16 lenger og 3 svangerskap skal jo sette litt spor. Pleier og spørre mannen min hvilken strekkmerke han liker best. Han peker og sier den der kanskje? DUST!!! Dette med slanking er et evigvarende prosjekt for oss kvinner. Har fått et mer avslappet forhold nå. Før kunne jeg jo spise absolutt alt uten å gå opp, men nå sier det bare poff poff her og poff poff der.Noen ganger tenker en hva er egentlig vitsen med å bruke hele livet på tenke hvordan en skulle sett ut. Hva er poenget med å være så jæ...tynn og ditt og datt osv. Men dersom man føler seg altfor stor, så er det irriterende og stadig tenke på at en skulle gått ned litt. Mamma har alltid holdt på slik, men ikke gjort stort for å stoppe vektoppgangen.Dessuten setter en seg stadig nye mål når de gamle er nådd, så fornøyd, DET BLIR EN ALDRI Neste liv skal jeg bli mann. Nei forresten.... deilig å være mamma:)
Thea og Erle Skrevet 16. april 2007 Forfatter #47 Skrevet 16. april 2007 Erle sover så jeg får vel kaste meg over å lage kjøttboller til gribbene. Så blir det boller ute i gården etterpå De ble mega gode Hebbie!!!
Chiquita Bananas Skrevet 16. april 2007 #48 Skrevet 16. april 2007 Takk for den informasjonen Thea - kjekt å vite....NÅR MAN IKKE FÅR EI LUSEN BOLLE I KJEFTEN !!! Så mye var det for DET besøket...... Lagde noen kjøttboller som var skikkelig gode en gang - gubben digga dem, så det blir det når Fredrik blir større og vil ha mammas kjøttboller ;op Fredrik prompa og bæsja hos Abdul - kjente bæsjelukt da han skulle høre på lungene hans...hahahaha.....klarte ikke å la være å le - skikkelig rompehumor....med skjev munn ! Fredrik har vært skikkelig vrang i dag etter vi kom hjem fra legen - tror han var skuffet fordi han ikke fikk ei bolle.......
2nj♥ Skrevet 16. april 2007 #49 Skrevet 16. april 2007 Piadi: Kanskje et veddemål er tingen for meg også....hmmmm... Trenger litt motivasjon, for jeg er SVAK for mat og godis gitt. Er også med på tur!!!! Barnefri etter 19 hver kveld, for da er begge i seng..... Truls har ikke begynt å åle. Løfter bare rompa høyt i været og blir kjempesint for at ansiktet da blir klistret fast i teppet......-så han prøver, men har ikke skjønt det med armene enda. -Og det synes igrunn mor er helt greit!
Chiquita Bananas Skrevet 16. april 2007 #50 Skrevet 16. april 2007 Du hadde rett Thea !! Prøvde middagsglass etter han hadde fått drukket seg nesten mett - han var litt skeptisk og fikk litt på leppene og begynte å smatte litt på det. Han likte det tydeligvis fordi han begynte å ta etter den knallgrønne skjeen som han var veldig interessert i og prøvde å ta den i munnen. Gapte opp når jeg tok skjeen foran munnen og smatta..... Jeg har mata gutten min !!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå