Gå til innhold

()()()() Tråden nr 20 ()()()()


Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Trøtt jeg...

 

Hoppeland hadde vært morro-men tror ikke jeg kan på tirsdag.

Nattavvenning hadde vært topp,men tror ikke Leo syns det hadde vært like topp.

Er du i bedre form nå Petro?

Og makan til møkkamann da Herk!

Er jeg en drittkjærring,1D-lettere såra no!! hufs-gjøre bot på skaden mottas med takk;)

 

Leo soverhar savna henne såååååå mye-godt å være tilbake igjen til henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

buseslurper... mmmmm, nice! Mista matlysten litt her, men har kyllingvinger i fryser'n så den er nok ikke borte så lenge!

 

Er det greit jeg slenger meg på litt, eller?

 

Som sand gjennom et timeglass... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

poetisk...

 

Gjett hvem som hadde kava seg bort til buseslurperen og begynte å slafse på den? Joda, min lille A. Niiice...

 

Fortalte mannen at man ikke kunne slenge slikt på golvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å slenge i vei sessa:) Jeg som slenger mest med leppa, er først ute til å innvitere med alt som kommer rekende:) (hihi)

 

Kjenner jeg er veldig fornærma over at ingen har kommenter sydenturhotelletvårt eller hvor flink jeg har vært som leita frem resultater på tippinga på O.....................

 

 

(må finne på noe til ama som plaster på såret.......noe med alkohol kanskje??? tar i mot hint med takk)

 

Jeg har teskje:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar det som en invitasjon fra alle jeg da! hehe

 

Kan jo starte med å fortelle om vårt tapre forsøk på å gjennomføre skrikekur her. (DM eller) L skreik så intest i sted at hun spøy! Vi sto utenfor døren og la slagplan. Løp ganske kjapt inn til henne for å si det sånn. Snill jente da! Sto i senga da hun spøy så ingen ting hadde havnet oppi senga. Men pappas badekåpe var helt spydd ned. hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, så flink hun er som kan stå... eller noe ;-)

 

1D skjønner ikke at du gidda å lete opp tippinga, men ok. Sååå flink *klappe på hodet*

 

Har fortsatt ikke titta på sidene til de sydenfarene *sjalu*

 

Prøve å legge oss tidlig i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det et forslag, forsett eller forlovelse:) hihi.

 

Utrolig hva jeg gidder, skulle sett hva jeg gjør her hver dag du........ikke en dritt:) Har du sett i fleisboka di da?

 

Jeg aner ikke om jeg har lagt inn tallene rett hos O på traaden da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Lenge siden sist! Nå er jeg virkelig ikke oppdatert på hvordan det går med folk. Har bodd hos mamma og pappa i nesten 6 uker da badet vårt har vært under renovasjon. Internetten der i huset er rimelig ustabilt så jeg har ikke giddet å nette. Jenny blir 5 mnd neste lørdag, tenk det!!! Herregud som tiden flyr når man har en liten tullerusk å varte opp hele dagen.

 

Men...

 

jeg har et spørsmål til dere jeg..her goes...Snupp har hele sitt korte liv hatt avføring hver dag. Men nå har hun hatt 2 dager uten, eller dvs det kom er liten steinhard klump tidligere i dag. Men hun presser en del og ingenting skjer. Vi begynte med grøt sånn smått på 4 mnd dagen hennes. Nå er har hun fått et grøtmåltid på kvelden i litt over 3 uker. Er det vanlig at de får mindre avføring og at de blir så harde i magen? Har gitt svikesaft i 3 dager nå og blåbærpure, men virker ikke som om det hjelper..tips noen? Synes det er så ekkelt at hun er sånn i magen.. hvor lenge kan hun gå uten å bæsje ordentlig før jeg bør bli virkelig bekymret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kab: kutt ut blåbærpureen-den virker "forstoppende"- svisker er bra mot hardmage,mens blåbær er bra mot løs:) Tror nok det er noramlt å være hard i magen ved innføring av fast føde. Se det ann ett par dager.

 

1D: alkohol;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sessa, du er hjertlig velkommen til å slærve i vei (er jo tross alt åpent forum) Forvent deg svar og kommentarer på det du sier en gang i blant og gjerne lenge etterpå og plutselig med en gang fra mange. Traaden er du for sent ute til og selve klanen har grodd sammen. (mer eller mindre-kjennes slik ut til tider) Men skravle i vei og om du er i nærheten er det bare å stikke innom på et treff:)

 

Flinke 1D. 1D sjekka opp fordi jeg spurte a;) Men trudde hu hadde det skrivi opp og ikke at hu skulle lese tråder... (gal dame med for lite fritid)

 

ÆSJ ADRIAN!!! Og df H! Men fort gjort. Smakte sikkert godt. synes slurpern min er litt teit jeg. Er sånn lang tupp på den men den er for lang og tynn. (myk) Og tar jeg av den så er det rar form. Var bedre den jeg hadde til Will.

 

Kab: Blåbær hardner magen så det ville jeg ikke gitt;) Fikk beskjed av både lege og hs å gi det da Edvard hadde diare. 2 dager hadde jeg ikke reagert på. Om det går nye to dager kan du jo høre med hs? Ellers kan varmt bad, massasje, trykkeknæraoppimagen, q-tips i rompa(husk litt olje) malt (funker bra her,regulererr magen også+masse Bvitamin+de fleste unga liker det godt) kanskje lage grøte litt tynnere en periode? Mer som velling? Kan også blande sviskepure (mer konsentrert)i grøten eller gi bar. Hva jeg kom på i farta:) Ja og hei og sånn da..hehe. Får møtes for en is en dag.

 

lillemannenmedcaps kjører traktor;)

 

Skulle bodd nærmere Simba. Jeg avlaster meg gjerne hos Tiny og Ama rett som det er. Kjekt altså;)

 

Å kake vil du ha Tiny???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig med ama: blåbær = ikke bra til hard mage. Sviskesaft er veldig greit da:) Mo har bred erfaring i hard mage og lenge i mellom dritt! Hun sverger til såpestykke i stumpen eller våtsåpevarianten: såpe på q-tips:) (hihi, ser nesten ut som det er Mo som stapper såpe i rompa, men mente E seff...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur faktisk Ama drikker det meste jeg. Iaf etter noe innabords. Enkli burde du servere a vaskekte trøndersk Karsk!

 

HEI AMA!!! Bryllupet bra?

 

Er noe jeg glemmer hele tiden...opp å lese igjen

 

Tror hl-land er en fin ting neste uke ser det ut som:) Eller freddan..de fleste av oss har jo ikke fredda-planer lell;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi, du har sett mannenmedcaps:) Hurra!

Gulper fleskepølse jeg...ikke like godt som første gangen den gikk ned...

 

Tenkte meg at ama ville ha alkohyler ja.... ækkelikrestyenavgjengenhun:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihihi-fikk meg en god dose alkohyler i går-morsomt med fri bar. Jo bryllupet var bra i går. Ble t.o.m flørta med!! (av noen andre enn sambo...)

 

Jeg så ikke mannen med caps jeg...

 

Har lagt ut bilder fra bryllupet på hjemmesiden (ikke tråden-den andre).

 

Tror det er natta jeg-veldig trøtt og har jo en A-baby...Stakkars svigermor forresten-vesla ville IKKE ha mme-sv.mor ga henne grøt,middag og vann-men var nok ikke heilt mett når ho la seg. Venta på puppen ho.Så ho hadde visst våkna en god del ganger i natt i håp om at puppen hadde kommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått lest igjennom...

 

Men - formen er bra igjen. Og 1 del bursdag er vel overstått. A er litt blidere i dag, foreløpig (men så har han bare vært oppe i 75 min da, lenge igjen av dagen for å si det sånn ;P)

 

Ugg, om to uker i dag begynner jeg å jobbe (5 uker da) og to av venninnene mine begynte å jobbe i dag - litt rart å tenke på... ;P

 

G tar da min plass på tråden. Oppdaterer dib og hj.side, mens han møter på treff - jeje kan vi tru, hihi ;D

 

Tiny, når skulle du begynne å jobbe - er det snart??

 

Duk er ikke lurt å bruke som klatrestativ opp til bordet - fjerne den....

 

Alt bra ellers damer?? Og hei til sessa (ser du også har fått "nytt" nick, velkommen i *forlangtnickgjengen* hehe) :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kake, ja jeg liker kake jeg :) næh, snaka du ikke om mislykka da? Den er jo god! En dæsj is til så er den enda bedre :) hihi..

 

En lykkelig frøken sitter å tømmer bagen og toalettmappa til pappan sin utover hele gangen her. (var jo på tur i helga han). Foreløpig funker lykkepillen her i huset, men enkelte ganger er det bivirkninger ala "sinna"

 

Velkommen sessa :)

 

Is i ls er alltid bra :) Bare si når så kommer jeg tuslendes med snuppa!

 

Jeg begynner å jobbe 7 mai jeg... ekke lenge til det ass... *skummelt*

 

Har fjernet duk forlenge siden jeg. Har bare en sånn løper midt på bordet og den er foreløpig utenfor rekkevidde.

 

Spise frokost vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 mai ja, det er ikke lenge til nei... Hva gjør dere med Tiril da??

Får beskjed i dag jeg da om vi får dagmamma. Har ei oppe på korset vi kanskje kan bruke. Hun venter tilbakemld fra ei anna ei i dag, om hun ikke skal ha dagmamma, får vi plassen *håpehåpe* - da er det ikke samme stresset i alle fall, selv om jeg helst vil ha bhg...

 

A hadde en liten minipille av lykke nå på morgenen før han tok en blund igjen... Håper bare den varer resten av dagen og at den ikke er forsvunnet under søvnen. Skulle møtt noen på ls jeg assa, men tør rett og slett ikke dra meg på noe senter med det krapylet mitt, tilfelle lykken ikke varer - forutintatt???? ;P

 

Slang på en duk i går i og med at det var bursdag og greier (har jo aldri duk jeg... Ikke et dukmenneske). Har gått bra, men i stedet for å ta tak i bordkanten når A skal opp, tar han tak i duk kanten for å reise seg, ikke like enkelt... Blir nok ikke duk de neste bursdagene :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hadde vel ikke forventet meg å komme helt inn i de innerste trådkretser. Men deilig å ha nok et sted å skravle litt. Når det gjelder treff så er jeg sjelden på den siden av byen, men takker for invitasjon. Blir her bare for å skravle litt tenker jeg.

 

Gikk fint med frøkna etter spying i går. Sov ganske bra i natt. Har nylig nattavvendt. Så kanskje det er håp om en hel natts søvn før jeg begynner på jobb igjen i juni. Måtte skifte bajs kl 24. Hun sov da jeg løftet henne opp, men våknet til på stellebordet. Inne på soverommet roet hun seg igjen og vips så sov hun jommen. Deilig, as! Har hatt tøyseunge fra starten av. (Oppe annehver time om natten for pupp de første 3 mnd, kolikk m.m.) Har vurdert å bytte henne inn i en som funker flere ganger, men er usikker på hvor jeg skulle henvendt meg. Nå har jeg bestemt meg for å beholde henne likevel.

 

Ellers så er det fjernkontrollfetisj her, da. Vurderer sterkt å kjøpe en egen fjernkontroll til henne, for jeg får jo aldri se tv i fred. Hun er en switcher! Har tannmerker i alle kontoller nå...

 

Snart sove litt, Linnis, mamma kan dusje litt, kanskje og se tv i fred? Husarbeid? Ingen hast. Mannen legger jo uansett ikke merke til om jeg har støvsugd eller ikke. Så lenge det er sokker og boxere i skapet så trenger jeg vel strengt tatt ikke å vaske klær heller, da! Hmmm... deilig!

 

Flytter inn i nytt hus om en mnds tid, skal pusse opp litt først, så jeg må vel ta meg en tur ut i verden i dag for å se på vegghengt do. Viste ikke at det fantes så mange varianter, jeg. Skal jo liksom ikke sitte der i evigheter, trenger ikke allverdens, er ikke så kravstor!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiril skal være hjemme med pappa fra 7 mai til 5 august henne :)

men ang bhg plass aner jeg ikke hva jeg gjør enda.. Avventer frem til mai ihvertfall for å se om det kan dukke opp en mulighet for bhg..

 

Sukk, den første luren ble avslutta allerede 10.30 den, så her blir det litt på utur, men kommer klokka 12 vi molle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utur her og. Går en liten runde nå i håpp om at han sovner. Kom når du kommer, er jeg borte er døra oppe:)

 

Jepp HS. Tipp i vei:)

 

1/3: 8255g 67,5cm 45,6ho

 

Hadde en mellomveiing. Står ikke påkortet. Husker ikke når men hadde gått opp lite da. Etter spysjuka vøtt og så diaregreia. Var på hs siden han bajsa Hele tiden.

 

Skal ikke se bort ifra at det vanker en liten premie. Vet hva, men det vet ikke dere;) Blir en flat sak.

 

Tippe fort du da Tiny!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel prøve meg på tippinga...

hmmm... tar Linnis som utgangs punkt og trekker fra litt spying og bajs... Går jo ikke opp like mye nå som de er blitt så store

8320? 67,7?

 

Lett når jeg aldri har sett ungen! hehe

 

Ser tiny-mannen har gjort som mannen min, tatt pappaperm, hele j*vla sommeren! Var for gravid til å skjønne hva jeg gikk med på da jeg sa ja til dette. Skal jeg liksom jobbe og slite inne, mens han bare koser seg i finværet. Satser på drittvær i hele sommer minus helgene så klart!

 

Er bhg situasjonen like dårlig hos dere som her? Jeg begynner å tenke på å ta ulønnet permisjon igjen etter jul, hvis vi ikke får plass. Må jobbe over jula, for jeg jobber i en bransje som er mest hektisk da... noen som vil gjette hvilken? ;D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper 8665 g og 69,5 cm.

 

LH våkna 4:30, var våken til 7:15, før han, OG jeg, sov en halvtime. Klarte å drøye til 8:30 i senga da men... Nå har jeg nettopp trillet i over en time, men null soving. Og jeg gjentar: WHY?

 

Prinsessemari: Tror du jobber i leketøysbransjen ;-) Velkommen hit forresten!

 

Mangler bursdagen til Herk og Svana, og årstallet til Pt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...