Gå til innhold

()()()() Tråden nr 20 ()()()()


Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Største ostepop-en jeg har sett ;-) Grov bom på tippinga der, ja, veldig ulikt meg å ta i så lite...

 

Jeg venter spent på butikknavn, 1D. Bruk pm da vel?!

Vet ikke om du bør begynne med grøt, jeg. Er selv ingen tilhenger av tidlig grøtintroduksjon, med mindre det er spesielle grunner for det, så meg er det liten hjelp i ;-)

 

LH sovna 19, såå sliten etter dagen. Siden han sover så lite på dagtid, mener legen og hs han er en oppvakt gutt som vil ha med seg alt som skjer. "Ja, han er nok veldig intelligent", sa jeg... Ga smaksprøve på havregrøt i dag, er forsiktig optimist. Avventer flere tippinger før jeg avslører noe.

 

Jeg tror vi går for én bleieunge om gangen her, i den grad det går an å bestemme slikt 100% selv. Har fortsatt den gravi-testen, Cat, så bare rop ut ;-))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe.. har da en gravitest liggende, men går jo for å ikke bli på feita på et år i hvertfall da. Har aldri vært noe problem å hoppe av i svingen, så satser på at det går greit et år eller to til :)) Ellers er det som sagt ingen krise hvis-om-atte-dersom-atte.

 

Og svanadarling: gidder du oppdatere vektskjema for meg. Resultatet fra 5 mnd kontrollen ligger i et innlegg rett over her.

 

Men nå var jo lilleL nesten 5 1/2 mnd da og 6 mnd kontrollen er allerede den 26. april...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SIMBA du her fått PM!

 

 

(grattismedinnlegg100)

 

 

 

hihi.........

 

 

 

Jeg vil helst vente lenst mulig med grøt, men mamma mener han kanskje kunne begynt litt nå for han våkner så ofte om natta igjen...... Han sov jo 6 t før, men det har han ikke gjort på mange netter nå............ Også sover han først og spiser når han våkner på dagen..... Så når han er grinete må jeg legge han, også våkner han etter 20 min eller 2 timer for å få mat.... men drar og kaver endel....... blir litt sliten av det jeg, bruker lang tid og det er vondt! Syns han ser tynnere ut nå da, men tror det kan være at han har strekt seg masse!

 

SImba: bursadagen din da?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, helt på bærtur med vekta på Linea ser jeg... Nærmer seg min lille hun nå :)

 

Fine bilder på traaden hos alle som har oppdatert :)

 

Vært ute å gått en tur idag også jeg :) Gått til den bhg'n jeg skal begynne å jobbe i. Brukte vel 25 minutter å gå en vei. Og Tiril synes barna er kjempespennende å vær epå besøk hos!

 

Er vel heldig som har en aktiv klubb som arrangerer treff og sånn!! Juliklubben har jo detti ut så vi har jo laget oss et eget forum og der er det jo liv!!!

 

Er helt greit å få besøk av Nina&Emil og gleder meg til å få servert kake!! Skal gjøre innkjøp av lunsj til uka så får vi se om det kanskje blir noe godt!! Tiril gleder seg til besøk!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst å komme å se huset (og alle dere andre) jeg også. Er det lett å kjøre dit eller er det vanskelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett :) Lettere enn bl.lia ihvertfall!!

 

Bare å kjøre til lillestrøm, ta av til Fetsund (Den lange fort-fort veien bak messa). Ta til venstre i rundkjøring og ta til venstre i neste rundkjøring. Etter en bilbutikk eller hva det nå er og før en bhg, kommer det en vei du skal kjøre inn. Da ser du et guuuult murhus der bor jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har glemt å si at jeg kommer på treff jeg og. Og 1D-det er Petro som skal ut på tur:)

 

Tippe ja-må komme tilbake til det-holder på å skifte på senger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjohooo alle sammen..

Jeg har satt opp DIB treff på mandag på pikerne på hjørnet kl 13,00 kom dem som kan..

 

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei tiny kan du beskrive den veien litt bedre for meg.. jeg går jeg.. gleder meg til att komme på besøk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm..ja hvor går du letteste vei tro nina..vil vel tro det er opp til sørumsgata (tiny?) Du nina? vet du hvor den parken er? Med paviljong og barnepark i?

 

Og kjære lille bymusa mi:) Utfra hva tiny har forklart har du vel hetta nå. (neeeida mobbmobb) men er ikke så vanskelig. Kjør mot meg. Forbi varemessa. Helt til du kommer til veien mor fetsund. Ikke ta til fetsund som er til høyre men sving til venstre. Rundkjøring rett etter også venstre.Det ER en bilbutikk. Saab. Sving til høyre der. Rett frem og rett frem til gult murhus og masse kvinns og babyr utenfor:) Alternativ 2 er å stoppe midt i rundkjøringa, ringe fortvilet til Molle så kommer hun å guider deg:D Sorry ass, men jeg klarer ikke la være! Det bare renner spydigheter ut av meg. Jaja, du begynner vel å bli vant til meg...

 

KUL link. Lo flere ganger:) (sv)

 

du har skrevet nok 1D. godt å få noen ikke halvmeter lange innlegg fra deg og:P Også roter du mye... (what else is new?!) (mer:P)

 

Jeg kan sende deg adr.til Tiny på sms nina, for da jkan du gå på gulesider.no, ta ut kart og printe ut og følge det til du er fremme:)

 

Kan ikke komme på mandag nina, for skal på hs. Kanskje jeg stikker innom etter det. Får se hvor sent det blir.

 

Ja når blir pt, herk og mtg hvor gamle da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nina-du kan jo evt. møte meg på veien så går vi sammen bort til Tiny? Litt enklere å finne huset mitt:) Sender deg en privat post jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nevnte det på svømminga:)

 

Er vel på tide å natte...

 

E våknet 24 men sovnet med smokken! (pleier ikke funke rundt den tiden) Sette som mål å ikke mate før 2 fremover? også forskyve det etterhvert? ka dokker tru? Tror ikke jeg er sterk nok:)

 

Bøfn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gudd mårning evryboddy ;D

 

Kjapt innpå (må rydde også skal jeg i 1 års bursdag til ei lita tulle i dag :o))

 

Jeg har bursdag 26.6 - jeje ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen:)

 

Jeg kommer nok på tordag, Tiny.

 

Molle, jeg vil til lillestrøm i dag!! Var der i går på shopping, men ble liksom ikke helt ferdig. Trenger sko, veske, belte og litt til. Også må jeg bytte en topp som jeg kjøpte uten å prøve. Når skal du til lillestrøm da? Kunne jeg eventuelt sitti på inn? Vi har vogn i ls.

 

Har ikke fått tippa på disse andre jeg, men jeg skal legge inn resultatene på G nå:)

 

Har dere det bra alle sammen?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Riktig svar på tipping er 6945 g og 68,5 cm. Har blitt stor gutt jo!

 

Petra: 7845 (-100)

Cat: 7820 (-125)

Ama: 7770(-175)

1D: 8150 (+ 205)

Simba: 7715 (-230)

Svanine: 7700 (-245)

Tiny: 7690 (-255)

Molait: 7680 (-265)

 

Og vinneren er Petronella! Fin premie kommer i posten, du må bare sende meg adressen din:)

 

Simba var nærmest på lengde, men det tells ikke:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wohooo!! Da har jeg en andre plass på vekttipping også!! Tror jeg har 3 førsteplasser, og maaaaaange laaaaaangt unna.. Hehe..

 

Mange med bursdag i juni her altså!! Skal vi rotte oss sammen og bestemme at det er den beste måneden?? HIhi...

 

Vinne en lunsj må vel være bra det?

Jeg kan gå innom meny og kjøpe lunsjkaker på vei til senteret også kjøper jeg noe annet digg på rimi og take away kaffe på bakern, så går vi til Huseby og setter oss i solen :)) Blir så fint atte!! Beste lunsjen du har hatt, bare vent!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo men jegmå nå få fiksa dett jeg må mens jeg har bil og.

 

mtg, jeg prøver men får ikke lov til åp ådra til LS! sukk.. Jeg skal visst opp på korset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa jo du kunne dra til ls først og fikse linser. Pysj kan du kjøpe på korset. Er 2 butikker som selger barneklær her..

Ellers får vi bare treffes til uken, regner med jeg kommer til Tiny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...