Chiquita Bananas Skrevet 10. april 2007 #126 Skrevet 10. april 2007 Konemelone - takk for at du gnir det inn !! Fredrik har begynt å våkne halv 7 om morgenen....men heldigvis tar han en lur igjen i 9-10 tiden og kan sove opptil 3 timer ) Nå går vi ikke tur før i 11-12 tiden eller kanskje litt senere ;op hehehehe..... Jeg bor i skafjellåsen og Thea/Naboen bor ved Bekkekiosken..... Enig med deg der - det eneste som er drepen er den bakken opp til Prix alt annet er barnemat.
Thea og Erle Skrevet 10. april 2007 #127 Skrevet 10. april 2007 Sitter her å spiser indisk med hjemmelaget hvitløksbaguetter. Så blir det film oh kanelboller. Namis.Tenkte at vi kan gå fra meg klokken 10 til sande sentrum. Ta en lunsj der og gå tilbake. En start. Kan utforske mange steder vi. Dersom du konemelone vil henge på kan vi jo stoppe ved busstoppet inn til kvernetangen og møte deg der ca kl 10.15 eller rundt der. Klarer å drøye det til 10.30 også. Tar bare en ekstra runde før vi kommer til deg ,rundt sjurud:)
mammaentiltrulte Skrevet 11. april 2007 #130 Skrevet 11. april 2007 bor like ved vinn banen vi så er jo på andre siden av sentrum. blir bra tur til fredagen da :-) var å hentet sprinkelseng og gaaammel barnestol til tuppa i går. så nå kanskje hun vil sove i egen seng snart ¤håpe¤ skal få sitte s tol å spise i kveld. fikk prøve det tidlig i påsken hos svigermor som hadde kjøpt inn egen stol til henne og der storkoset hun seg. så nå har vi vært på loftet til tanta mi og funnet frem litt gammelt retro utstyr.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 11. april 2007 #131 Skrevet 11. april 2007 Hmm.. Alle ute og nyter været i dag ???
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 11. april 2007 #132 Skrevet 11. april 2007 Dyyyyyyyt.. Snart LOST = ) = )
Thea og Erle Skrevet 11. april 2007 #133 Skrevet 11. april 2007 Sitter her nå, akkurat dyttet i meg en super deilig biff.Skal sette meg ned nå å søke på skole. Kan hende jeg setter meg på skolebenken igjen til høsten:)Prøve å få levert selvangivelsen også. noe pes det der assa.
mammaentiltrulte Skrevet 11. april 2007 #134 Skrevet 11. april 2007 har akkurat levert denjeg osgå. uff håper at baksmellen min skal snu seg til at jeg får igjen. trenger masse penger til vi skla bytte tak i sommer. sitter å fråster litt med smash kveld. gubben er å gå tur med en kammerat og tulla sover i sengen vår. thea hvordan skole er det du har tenkt på til høsten, videre utdanning?
Chiquita Bananas Skrevet 11. april 2007 #135 Skrevet 11. april 2007 Mammaentiltrulte - jeg gikk forbi mannen din, hunden vår bjeffer som en idiot når han ser andre hunder uansett størrelse og hunden til kameraten er knøttliten. Driiiiitflaut når han blir slik - men han har aldri blitt lært skikkelig dressur.... Har gått forbi dem tidligere og gubben din går alltid mellom hundene ) Uff - ble oppringt rett før jeg traff dem av sambo - Fredrik hadde skreket i ett i en hel time....Og han fortsatte en hel time til før han sovna helt utmattet i armene på sambo som gikk frem og tilbake og sang for ham. Er skremmende !! Han skrek hysterisk og ingenting hjalp. Legevakta sa vi skulle prøve å massere magen litt på en spesiell måte og han roet seg litt ned, men jeg tror det løsnet for ikke lenge etterpå så sovnet ham. Og dette er bare begynnelsen.....
Thea og Erle Skrevet 11. april 2007 #136 Skrevet 11. april 2007 ja videreutd. i psyk dersom jobben dekker det da. Men vet ikke om jeg oppfyllert kravet om å ha jobbet fullt i 2 år etter endt utdanning. Har jo hatt 2 ganger permisjon med barn samt vært sykemeldt i store deler av begge de siste svangerskapene. Sender inn søknad allikevel.
Thea og Erle Skrevet 11. april 2007 #137 Skrevet 11. april 2007 mannen min har igjen kjøpt nye høytalere i kjellern . Skal jo høre på alt nå. Skifter ofte på de han. Bra han ikke skifter kone like ofte. Men lyden var jo skikkelig bra da:)
mammaentiltrulte Skrevet 12. april 2007 #138 Skrevet 12. april 2007 så spennede får håpe du kommer inn da thea. hebbie: ikke tenkt på det med hunden da. gubben sa han hadde møtt deg ja, han og en kompis er ute å går tur en kveld i uka.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 12. april 2007 #140 Skrevet 12. april 2007 Blir nok bare deg det thea.. hehe.. Neeeeida, kommer sikker noen flere ;o) Jeg skal prøve å komme, tar bare med ett barn da. Vet ikke hvem ennå Når tid skal vi gå fra deg da Thea ?
mammaentiltrulte Skrevet 12. april 2007 #141 Skrevet 12. april 2007 vi er med vi hvisd et fortsatt er tur da? var ti vi skulle møtes hos dere thea?
2nj♥ Skrevet 12. april 2007 #142 Skrevet 12. april 2007 Det blir meg og Truls iallfall Vi kjører direkte etter å ha levert Trym, så regner med vi er der litt før 10..... Vært å trent styrke jeg nå. Så da er jeg igang assa. Føles så godt. Skal prøve å komme meg på trening 2-3 ganger i uka og gå masse tur, så håper jeg å se resultater etterhvert. Fantastisk vær da. Var jo 18 grader idag. Blir nok svett imorgen når vi skal gå.... Tror ikke jeg har klær for dette været jeg....hmmmmm Er det bestemt treff neste fredag eller?
Thea og Erle Skrevet 12. april 2007 #143 Skrevet 12. april 2007 Klokka 10 fra meg. Kan jo ta en lunsj i sande hvis noen må gi mat. Eller bare gå tilbake til meg og gi mat der. Samme for meg det. Ser det an i morgen vi da. Må bare være hjemme til rundt kl 13 for og ordne til vi får gjester. Mannen min har bursdag så må fikse litt da vettu:) Toget går fra meg klokka 10 over sjurud forbi Hebbie og til sande sentrum.
Chiquita Bananas Skrevet 12. april 2007 #144 Skrevet 12. april 2007 og meeeeeg....fant ikke tråden jo -måtte søke den opp..... Mammantiltrulte - hvor langt er det dem går ? dem går jo forbi meg og det er et godt stykke fra der dere bor....
Thea og Erle Skrevet 12. april 2007 #145 Skrevet 12. april 2007 Gå inn på chatten da dere!!!Jeg går inn nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå