mammaentiltrulte Skrevet 29. mars 2007 #26 Skrevet 29. mars 2007 jeg har begynt med facebook, er å anbefale. har funnet igjen mange gamle venner og skole kammerater. prøver å få tak hun som har med student barnehagene i drammen, var en mulighet for at de hadde ledige plasser der. krysse fingrene XXXXXX. har ikke lyst til å ha henne der, den ligger midt i drammen, men må få tatt det siste året på skolen, mulig jeg får fikset det sånn at det bare blir tre dager i barnehagen. hadde vært deilig.
ScaryMama Skrevet 29. mars 2007 #27 Skrevet 29. mars 2007 Mammaentiltrulte- legg meg til da! Sender deg en pm med navnet mitt:)
Thea og Erle Skrevet 29. mars 2007 #28 Skrevet 29. mars 2007 Ja da har jeg vært ute på tur med hele familien og trent styrke i dag. Deilig. Nå er det rikets røst og soffn som venter:) Hva har dere gjort i dag da?
Chiquita Bananas Skrevet 29. mars 2007 #29 Skrevet 29. mars 2007 Var jo hele storfamilien på tur hehehehe......synes faktisk det mangler et par unger til jeg ;o) hehehehe....så flinke dere er å gå tur sammen. Jeg har hatt barnefri i dag også og rota det bort med å sløøøøøve lenge og fikk aldri gjort alt det husarbeidet jeg skulle. Skulle gå en lang tur med Fant i dag, men nærmet meg Oasen da jeg ble skikkelig uggen i magen og det var ikke en fis som var på vei kan man si !!! Gjett om den turen var laaang tilbake og jeg måtte synge for å holde meg. Så etter det har jeg vært hjemme og gjort småting. tillab - gi beskjed hvis det ikke gir seg med Embla. Mora mi sa at det kunne ta opptil en uke eller to før vaksina slår ut, men broren min som er lege og mora mi er evig uenig om ting. Men jeg kan høre med ham om hun er slik enda og høre om han har en ide. Men det letteste er selvfølgelig å kunne sjekke Embla fysisk for å finne ut hva det kan være.
mammaentiltrulte Skrevet 29. mars 2007 #30 Skrevet 29. mars 2007 her har vi vært på hjemmetreff med barselsgruppa, var kjempe koselig selv om vi bare var 2 av 5 som kom. satt inne å spiste lunsj. hadde så lyst til å gå ut, men hunjeg var hos er ikke noe glad i å gå tur. men fikk luftet meg litt for det da thea og jeg gikk frem og tilbake. og i kveld har vi vørt i bursdag igjen til min bestefar. godt mars snart er over, er den stooore bursdagsmåneden i familien vår.
Gjest Skrevet 29. mars 2007 #31 Skrevet 29. mars 2007 Hebbie; jeg skal holde deg oppdatert, blir jo sprø snart. Blomman sa jeg skulle prøve med paracet i morgen og se om det hjelper. Og gjør det dèt så vet jeg jo virkelig at det er noe som plager henne også. Og Mari81 sa at hennes Lucas harhatt samme runden, og han og Embla følger hverandre på nesten alt asså,nesten litt oppsiktsvekkende! Der var det tennene oppe som plutselig bare poppet frem. Jeg tror forøvrig at vaksinen gir utslag jeg, hun reagerte mye mindre på den forrige men ble litt i ulage da også. Og dette med "de er i den alderen" stemmer ikke fordi Emblas vaksinasjonsgruppe er 2-3 uker yngre enn henne, så hun får vaksinene senere enn hva som er normalen. Men vi får nå se da! Konemelone; Nå er det under 24 timer igjen! Skal du på den første eller andre av dem? Vi skal på den seneste. Hadde vært moro å rairaiet og sagt hei om vi er der på likt:) Hele bunten; blir det treff av en eller annen art til uken? Jeg må planlegge alt til punkt og prikke, flytting er noe herk:p
mammaentiltrulte Skrevet 30. mars 2007 #32 Skrevet 30. mars 2007 god bedring til embla fra oss :-) bli snart frisk :-9 vi er veldig klar for treff til uka, er vel egentlig bare torsdag vi ikke kan for da er det edn årlige koke blåskjell og grille pølser dagen på stranda i slemmestad. kan ikke gå glipp av det :-)
Gjest Skrevet 30. mars 2007 #33 Skrevet 30. mars 2007 Hmmm, skal høre med gutta og værmeldingen om insdag kanskjeer bra jeg da;) Eller?!
Chiquita Bananas Skrevet 31. mars 2007 #35 Skrevet 31. mars 2007 hmmm.....dere var så opptatt med å skrive gratulasjonspøbel tråder at dere glemte helt ut denne ) hehehehe...... DERE ER GÆRNE !! Får ikke kommet inn på tråden til anonyme og lest. Er det moderator som har stengt tilgang ? Hva ble skrevet ? Sitter her jeg.....venter og venter.....og jeg som ble mast ut av senga fra gubben også går han og legger seg og sovner. Har fått sortert bilder av Fredrik som jeg skal sette i et album til mora mi. Skrevet i en bok som skal være minner fra Fredrik - blir gøy å lese den når han er stor nok til å forstå og evt. når han er voksen. Kul bok med Mikke Mus utenpå. Møtte Nanna76 på Gulskogen - stakkars rimelig lei av å vente og ha det vondt. Håper noe skjer snart !! Blir rart å se en nyfødt igjen - Fredrik er jo blitt en liten stor gutt )
Gjest Skrevet 31. mars 2007 #36 Skrevet 31. mars 2007 Nederst på side 3!!! Jenter da:( I går var jeg og kozy på konsert og byflaksing, det var bare så moro! Og gjett om det var himmelsk å sove lenge i dag! Mmmmmm... Og Embla er blitt sitt søte seg igjen, er så godt å ha fått tilbake babyen min! Og hun har i samme slengen fått ny livrett, fiskeboller i hvit saus fra Småfolk, hehe... Fikk et videoklipp fra barnevakten i går hvor hun bare sitter og smatter frenetisk, var bare sååå søtt:) Store jenta mi:) Nei, armkrok og kjekk mann venter i sofaen, tenkte jeg skulle sovne der i kveld:)
mammaentiltrulte Skrevet 1. april 2007 #37 Skrevet 1. april 2007 hørtes deilig ut. hadde en sånn i armkroken kveld med smågodt i går vi også :-) så bra at embla er seg selv igjen:-) må få til et treff til uken. når er det folket kan?
Gjest Skrevet 1. april 2007 #38 Skrevet 1. april 2007 Jeg kan egentlig hver dag jeg:) Også lurer jeg på noe; dere som er flittige turgåere, jeg har ei flott hundejente som blir igjen her i Norge når jeg drar til Danmark, og jeg stoler overhode ikke på at broren min går skikkelige turer med henne. Noen som har lyst til å trimme henne litt en gang i uken eller så? Bare så hun virkelig kommer seg ut?! Betaler gjerne! Synes så synd på henne, men får ikke tatt henne med meg siden hun ikke har fått hundepass ennå
Chiquita Bananas Skrevet 1. april 2007 #39 Skrevet 1. april 2007 hehehehe....jeg kan ikke klassifiseres som flittig turgåer og sliter selv med en hund som trenger lengre turer. Men Theaokt er mesteren her !!! Til og med hun synes synd på vår hund ;op Flere som bet på aprilsnarr ja...... Fredrik har begynt å snu seg på magen !!!! 3.5 måned. Fikk helt sjokk i dag i senga da han gjorde det, mens sambo har sett han gjøre det før denne uka. Nå lager han maaaasse rare laaaange lyder for full hals...men stopper når jeg skal filme ham.
Gjest Skrevet 1. april 2007 #40 Skrevet 1. april 2007 hei hei alle sammen....noen som vil tippe noen dato for meg når skal jeg føde.... har jo termin den 24 så litt artig om noen av dere tipper en riktig dag... nå er jeg rimelig lei,mye vann i kroppen og sliter m å få puste ordentlig... snorker masse sier sambo oxo sånn at han ikke får sove noe..oxo er det den navlestrengen de på sykeh ikke er så gla i da er noe for høyt pi el hva det heter.... nei nå har jeg ikke mer å skrive he he kose dere klem
mammaentiltrulte Skrevet 2. april 2007 #41 Skrevet 2. april 2007 Hva med et treff på onsdagen enten hjemme hos noen eller i drammen?
Konemelone Skrevet 2. april 2007 #42 Skrevet 2. april 2007 Hei! Tillab: vi var også på den seneste konserten.Rad 5, plass 12 hi-hi:-) Var en super konsert og noen sårt tiltrengte timer med fri. Har ei lita tulle som er syk for første gang og det har vært grusomt. Frem og tilbake til legevakt/ sykehus og masse prøver i hytt og pine. Når du har et barn som bare smiler dagen lang blir hverdagen helt annerledes når de gråter to døgn i strekk...... Så etter konserten bar det rett tilbake til Drammen med vesla og da viste det seg at trommehinnen hadde sprukket. To leger hadde undersøkt henne fra topp til tå det siste døgnet og INGEN av dem kunne se at hun hadde vondt i øret........ Nei, det har vært en slitsom helg, med konserten som et lite lyspunkt i det hele:-) Nå får vesla en hestekur med pennicillin og er mye bedre. Sykdom hos barn burde vært forbudt!!!
Thea og Erle Skrevet 2. april 2007 #43 Skrevet 2. april 2007 Æsj... baksmell på 12000 kr. Det var den shoppingen. Skulle dra og trøsteshoppe, men bilen begynte og koke i Asker. Hører jeg ny bil snart???
Chiquita Bananas Skrevet 2. april 2007 #44 Skrevet 2. april 2007 Nanna - jeg gjetter den 12 april ) Hadde vært koselig med treff - og det passer på onsdagen fordi fra torsdag er vel de fleste opptatt. Konemelone - hvor er det du triller i Sande ? Theaokt og jeg lurer på om vi har gått forbi deg. Er så mange jenter som triller tur over sletta.... Stakkars jenta di !!! Håper ting er myyye bedre og at hun ikke har vondt. Rart at dem ikke hadde kikket i øret hennes eller man kan vel ikke se det slikt. Her er Fredrik litt småsutrete i dag og jeg vet ikke hvorfor. Er kanskje gommene som klør eller noe..... Ga ham enda litt mer mat og da slokna han ) Velkommen stillhet !!! Håper han sover til langt på natt.
mammaentiltrulte Skrevet 2. april 2007 #45 Skrevet 2. april 2007 kan vi ikke si onsdagen da? hvor manger er det som kan? stemmer folk for glass eller hjemmetreff?
ScaryMama Skrevet 2. april 2007 #46 Skrevet 2. april 2007 Vi vil vaere med! Onsdag skal det visst vaere knallfint vaer saa jeg stemmer for Glass, kanskje vi kan sitte ute?
Chiquita Bananas Skrevet 2. april 2007 #49 Skrevet 2. april 2007 Foreløpig så vil jeg, men vet ikke hvordan dagen blir. Og Tillab er vel med - hun er uten nett for tida så jeg skal holde henne oppdatert om det blir treff. Men det hadde vært litt gøy å være hjemme hos deg MammantilTrulte - er litt lettere å få snakket med alle og få lekt med babyene. Litt mer avslappende enn å sitte på en kafe. Du hadde jo en stor veranda hadde du ikke ?
mammaentiltrulte Skrevet 2. april 2007 #50 Skrevet 2. april 2007 ja her er det bare å komme. :-) sant det blir litt enklere med dissa små hjemme. ikke så store verandaen, men greit stor stue.har ikke fått kjøpt noen utmøbler enda. men vi kan jo sitte inne med terassedøren oppe? kommer mye god sol inn da. flere som har lyst på hjemmetreff??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå