♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 8. april 2007 #101 Skrevet 8. april 2007 Kjedelig med snø ja !!!!!!!!!!!!!!! blææ..
2nj♥ Skrevet 8. april 2007 #102 Skrevet 8. april 2007 Jeg er med på tur på fredag!!!!! Piadi: Jeg er iallfall TYKK...... Skal ned 20 kg jeg, så går nok noen år før jeg kan slippe jubelen løs. Det er bare deprimerende. Synes det er helt pyton å shoppe til meg selv slik jeg ser ut nå, så det blir det ikke noe av nei..... -Men er jo alltids med på shopping og shopper klær til gutta mine for det er kjekt Og indisk!!! Skulle hatt en THEA i Lier også ja. Nei, nå er barna i seng og vi skal se film og spise siste rest av påskegodisen.......
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 8. april 2007 #103 Skrevet 8. april 2007 Nå har vi spist nybakt brød og rundstykker med Sjokade = ) NAM.. Lillesnuppa er bada, mata og putta i seng, nå skal vi og storesnuppa spille litt kort. Skal lære henne Idiot i dag tenker jeg, blir kjedelig å kun spille hopp i havet og Olsen ( vriåtter). Må si det er dårlig med filmer i påsken. Hadde gleda meg til noen ordentlige skumle filmer, men det er lite å skryte av må jeg si. Dårlig med Cash for tiden, så godteskapet er heldigvis ikke stappa med godis.. Tror nok jeg glatt kunne lagt på meg 5 kg i påsken hadde jeg fått kjøpt så mange marsipanpølser som jeg skulle ønske. Men litt blir det jo uansett så klart.. = )
Chiquita Bananas Skrevet 8. april 2007 #104 Skrevet 8. april 2007 Håper snøen forsvinner til imorgen - har sommerdekk på bilen. Måtte skifte for halvannen uke siden fordi det ene vinterdekket var nesten flatt og da skiftet vi om likesågodt. Er med på tur jeg - får heller dra med meg den svære vogna, ikke så lett å få med i bilen. I går så kjøpte vi babycall med monitor - så nå kan vi se på Fredrik sove i senga si ) Ikke den beste kvaliteten må jeg si, var satt ned fra 2000 kr til 1000 kr så jeg regnet med den var bra. Men det kan være vi gjør litt feil. Har nesten ikke penger selv og skraper sammen det jeg har. Må nok pent vente til USA og håpe på at jeg har gått ned noen kg. Ser dårlig ut med søstera mi på besøk - ble ikke noen skikkelige turer og spisinga blir jo heeeelt tullete. Laget Dim sum i dag - angra halvveis uti det. Holdt på i flere timer. Tok si tid å lage selve fyllet og så var det å pakke inn disse små greiene. Men jeg måtte få brukt food processoren jeg fikk av Roar til jul - som hadde mat i tankene da han kjøpte den til meg. Gratulerer med døpt prins 2nj !!!! Og velkommen hjem.....håper vi får se deg snart !!!!!
Thea og Erle Skrevet 9. april 2007 #105 Skrevet 9. april 2007 jeg har sovet til nå jeg:) Deilig. Nå blir det ut på tur. I går var det siste godisdagen på lenge. Har bare spist så masse. I kveld kommer min søster på overnattingsbesøk, så da blir det noe god mat ;( Kan jo ikke servere ingers rugbrød. Men hun elsker og gå turer så det blir vel en liten tur. Fredag så går vi i Svelvik. Du må tenke ut en 2-2 1/2 times tur som gjerne ender på cafe med tanke på amming osv. Har noen løyper her i Sande. Kan jo gå langtur her i sande og grille litt pølser eller lage noe her når vi kommer hjem igjen. Med på alt. Noen synspunkter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Chiquita Bananas Skrevet 9. april 2007 #106 Skrevet 9. april 2007 Heldige deg !! Jeg har vært våken siden halv 7 i morges.... Men så har Fredrik sovet fra kl 20.30 - 12.30 og deretter til 06.30 !! Nesten en hel natt !!!! Men jeg har fått syklet en halvtime før jeg ble kvalm og dårlig og måtte avslutte - så jeg fikk i meg en skive og tok en dusj. Og så satte jeg på en klesvask og tok halve kleshaugen nede som må brettes og alt det rene til Fredrik. Og holder på å koke opp vann så jeg skal trekke fisken i - skal lage hjemmelaget fiskegrateng til søstera mi som ønsket det og jeg må begynne allerede nå fordi hun reiser hjem i ettermiddag. Skikkelig husmor i dag ) Kan vi ikke gå tur på Liertoppen langs spisestedene og ta en "barrunde" ? hahahaha......tuller !!! Er med på tur jeg ihvertfall - nå skal det intensiveres siden det ble litt tull med besøk her.
mammaentiltrulte Skrevet 9. april 2007 #107 Skrevet 9. april 2007 vi er med på tur på fredag. når og hvor?
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 9. april 2007 #108 Skrevet 9. april 2007 HAHAHAHA... Thea har du vært i svelvik ?? På 2 1/2 time får vi sett hele svelvik jo : ) Jeg er med på tur i drammen eller sande, men svelvik er kun bakker Og gatene i sentrum er så smale at man såvidt kan gå med 1 barnevogn i bredden og det tar 15 min en vei gjennom hele byen !! = ) Planer for dagen jenter ? Må ta meg sammen å få gjort noe husarbeid i dag også, har så sinnsykt mye klær som skal vaskes, tørkes, brettes og legges på plass.
2nj♥ Skrevet 9. april 2007 #109 Skrevet 9. april 2007 Vi er med på trilletur på fredag, og hvor det er er det samme for oss......-bare det er mulighet for litt amming om det er snakk om lamgtur.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 9. april 2007 #110 Skrevet 9. april 2007 2nj.. Pakk Truls inn i sjal så har han fri tilgang til melk hele turen ;o)
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 9. april 2007 #111 Skrevet 9. april 2007 Nå skal sambo legge snuppa.. Håper det går bra da, ellers ender det opp med at jeg må gjøre det allikevel.
Thea og Erle Skrevet 9. april 2007 #112 Skrevet 9. april 2007 OKI da går vi tur i sande eller drammen. Har en super runde her i sande. Tar ca 2 1 /2 time. Enten går vi inn til sande eller så går vi en tur med litt bedre underlag en asfalt. Der er det fint og gå med barnevogn. Kan ikke gå sent den dagen siden min mann har bursdag:) Skal ha noen gjester. ellers så skal vi feire den i Oslo helgen deretter. Søstern har dratt hjem i kveld. Har hjulpet henne med å lage bryllupstale. Ikke noe problem dersom den bare skulle vært preget av ærlighet og humor, men det egner seg sjeldent. Stappet i oss MASSE popcorn og lo godt. Nå kaller sengen atter en gang.Er forøvrig så sugen i det siste på alt fra snop til kaker og grillmat. Passer jo godt det før sommeren. NOT;(
Thea og Erle Skrevet 10. april 2007 #113 Skrevet 10. april 2007 Må hente opp tråden igjen. Nå er gutta levert i bgh med is for å feire bursdagen til Peder som var på fredag. Stolt var han der han tuslet inn med ispinner i posen:) Ikke mindre stolt da han så flagget de hadde hengt ut for han. Nå skal Erle og jeg ut og trave. Hebbie- jeg gidder vel ikke vente til at dere har stått opp. Du og naboen sitter ligger vel langt under dyna ennå. Søstra de fikk vel sjokk da hun møtte de gale damene i går. Hi hi. Kanskje vi møtes underveis i dag.
2nj♥ Skrevet 10. april 2007 #114 Skrevet 10. april 2007 ja, det hadde vært noe. Tenkte jeg skulle være flinkere til å bære nr 2, men har aldri kommet igang med noe og nå er han plutselig blitt over 4 mnd så da ble det ikke noe denne gangen heller gitt......
2nj♥ Skrevet 10. april 2007 #115 Skrevet 10. april 2007 Var svar på piadi sitt innlegg dette da...... ehhhh
2nj♥ Skrevet 10. april 2007 #116 Skrevet 10. april 2007 Hei-hei Tur på fredag det er snakk om nå, ikke sant??? Fredag den 13. Vi er i så fall med, og fint å starte tidlig, så kan jeg bare kjøre direkte etter å ha levert Trym i bhg. Stemmer for å gå runde på annet underlag enn asfalt, men er med på asfalttråkking også om det er flertall for det Gått inn til Drammen idag, trent på Elixia og gått tilbake. Så nå håper jeg at jeg er igang. Måtte bare melde meg inn på et senter jeg for å få litt trening gitt, et spark bak på meg selv. Men skal vi få til et treff til uka da? Vil ha treff, vil treffe alle for det er så lenge siden sist
Thea og Erle Skrevet 10. april 2007 #117 Skrevet 10. april 2007 Ok da blir det tur i Sande på fredag med start fra meg klokka 10.00. Plukker med oss Hebbie på vei bort. Skal opereres på tirsdag, og trenger nok et par dager på meg. Neste fredag på Glass?? eller kinamat?? vært ute på tur og ertet et par kråker på min vei( Hebbie og naboen) Nå skal jeg få svingt meg litt før Erle våkner i vogna. Bra 2nj med treningsenteret. er det squash der? Kunne jo tatt en match en dag. Kan gå en tur på 2 1/2 time. Kan jo begynne å gå til sande og ta den skogsturen på mandag om noen vil være med da. Hebbies bekken tåler ikke bakkenen i den skogen på fredag tror jeg. Eller hur? Tenkte på lysløypa.
2nj♥ Skrevet 10. april 2007 #118 Skrevet 10. april 2007 Squash hadde vært kjekt, synes det er topp, men er ikke det der nei Vet ikke hvor de har det hen heller jeg..... Klokka 10 er bra. Vi er med iallfall Treff neste fredag passer også bra. Samme for meg hvor det blir..... Nå har Truls sovet 2,5 timer, så våkner vel straks tenker jeg.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 10. april 2007 #119 Skrevet 10. april 2007 De har squash på akropolis på åssiden I dag har Nathalie vært hos fysioterapaut og det var jo spennende . Hun er det som blir kalt "irritable baby", en baby som ikke er i ro med andre ord.. Fysioterapauten var mektig imponert over hvor sterk hun var. Og sånn som jeg ser det er det nok ikke lenge til hun kryper, er litt tung i magen så foreløpig tror jeg det er det som holder henne igjen.. : ) Hun våkner opp feil vei i senga, med hodet der jeg er sikker på at jeg la fotene.. Skikkelig action i den senga ja blir forresten fulgt opp av fysioterapauten i alle fall frem til hun lærer seg å gå og det er jo bra
2nj♥ Skrevet 10. april 2007 #120 Skrevet 10. april 2007 Piadi: Bra at hun får oppfølging da:) Kryper snart ja, da er hun sterk Truls har begynt å skyte rompa opp i været når han ligger på magen, og prøver å komme seg fremover.....-men kommer liksom med ansiktet ned i matta. -Og ruller som en helt, så her er det action for tiden ja. Lille babyen min som lå så stille og fint der jeg la han er en saga blott. Synes det går altfor fort jeg......
mammaentiltrulte Skrevet 10. april 2007 #121 Skrevet 10. april 2007 vi er med på gåtur på fredagen. da møter vi opp kl 10 hos deg thea. neste fredag er vi gjerne med å spiser. det er vel på formiddagen eller? stemmer for kinesisk er sååå lenge siden jeg har spist det. sambo liker det ikke så da blir det ikke så ofte på meg heller. og bugner jo ikke akkurat av kinaresturanter i sande. hehe
Konemelone Skrevet 10. april 2007 #122 Skrevet 10. april 2007 Hei! Er litt nyskjerrig på hvor dere pleier å gå turer i Sande... Dere høres da litt i overkant spreke ut når dere snakker om turer på 2 1/2 time....,-i hvertfall hvis det er snakk om en vei uten stopp....:-) Bruker en time fra meg og til sentrum så når jeg gått den veien frem og tilbake kjenner jeg det godt i min (ikke altfor spreke) kropp:-) Den turen dere snakker om som ikke er på asfalt, hvor er det??? Opp bak hallen?? Syns mange av disse stiene rundt her er så kronglete med barnevogn, jeg... (Juger litt nå, for så m a n g e har jeg ikke prøvd...)
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 10. april 2007 #123 Skrevet 10. april 2007 er vel 2-21/2 time totalt frem og tilbake thea mener tenker jeg
Chiquita Bananas Skrevet 10. april 2007 #124 Skrevet 10. april 2007 Konemelone - det er der borte med hallen ja. Bor du borte ved lyngstadfeltet (husker ikke helt navnet ;op) eller der ved barneskolen du bor ?? Håper du kan være med tur da - Thea og Naboen går daglig inn til Sande og jeg prøver å få kommet meg der selv helst hver dag. Ikke alltid lett. Ja - bakker er ikke så kule med den klomsevogna mi. Gikk den bratte bakken opp til Prixen fra deg, Thea og den kjente jeg.....men var bedre enn jeg forventa. Kjente det i bekkenet etter turen med Naboen da jeg skulle opp den lille bakken til meg fra hovedveien. Fredrik gulpa på jakka mi ( så det stinka da vi var innom Meny og kikka. Blæh..... MammaentilTrulte - vi er aldri vanskelig å få med til kinarestaurant ) Jeg og samboeren min er så hekta på kina mat at vi spiser det hver gang vi skal kose oss - klarer ikke å prøve noe annet....kjedelige. Og før spiste vi det to ganger i uka. Håper Nathalie blir bedre....så bra at hun kan snart krype !!! 2nj - Fredrik ligger ikke stille lengre - skal rulle seg på magen og sitter han i en stol så går det ikke lange stunden før han sitter og vrir seg og holder på å falle ut - så han er til enhver tid fastspent ! Og idag så var det ikke snakk om å ligge i vogna på vei hjem - da måtte jeg bære ham et stykke og bygge opp i ryggen så han kunne sitte og se rundt seg. Og jeg må holde ham på fanget hele tiden så han kan sitte rett opp eller løfte ham opp og ned...... Husker når han lå helt stille og klarte å bevege armene som gikk som trommestikker - nå er det hele gutten som beveger seg som en meitemark i senga )
Konemelone Skrevet 10. april 2007 #125 Skrevet 10. april 2007 Jeg bor på Kverntangen ja, det er rett ved Lyngstadfeltet. Hvor bor dere andre Sandejenter?? Bakken opp til Prix er skikkelig seig, den absolutt verste biten herfra til Sande. Når jeg kommer på toppen av den er resten som barnemat å regne:-) Ser liksom ikke så bratt ut når man kjører forbi den....hm... Men jeg skal ikke skryte på meg kondis heller jeg altså!!!!! Blir gjerne med på tur en dag, kjedelig å gå alene. Men jeg er velsignet med et barn som sover litt utover morgenkvisten så jeg er sjelden ute når sola står opp:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå