Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tuuuuuuusen takk for treff i dag MammantilTrulte !! Var kjempekoselig og gøy å kunne få hilst skikkelig og lekt med babyene :o)

Blir jo mye lettere å ha treff pga. finværet for da blir det enda bedre plass. Vi har jo som jeg sa en svær veranda med lyst hus, men ikke plen ;o) bare jord - har ikke fått sådd gress enda......

Så da kan jeg også ha treff....

Og det blir flere treff fremover Konemelone :o)

Blir vel ganske rolig her i påsken - håper dere får en fin påske uansett !

Så snakkes vi kanskje neste uke eller uka etter eller uka etter det......

Nå må jeg rydde litt her så jeg ikke får kjeft av søstera mi over hvor

j#¤#%¤ det ser ut her....har prioritert å leke med Fredrik heller......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

takk for treffet i går ja. var jo bare kjempe hyggelig at så mange kunne kommer. var litt lettere når babyene kunne ligge litt på gulvet og leke og vi mammaene ble litt bedre kjent også.

nå prøve å få til et treff etter påske :-)

det var dumt du fikk vite om treffet så sent konemelone. håper du vil være med neste gang

Skrevet

God morgen jenter =)

Skjønte ingenting jeg nå.. fant ikke tråden, men du posta vel ett innlegg akkurat nå mammaentiltrulte, og da hoppa den jo helt opp :)

Nyydelig vær i dag, blir nok tur på hele familien i dag=)=)=)=)

Skrevet

God morgen jenter. Ser det er flere som er oppe nå. Håper været holder seg til i morgen. Noen som vet om det er meldt bra vær i morgen. Lurer på hvordan det går med 2nj. Hun lengter nok hjem til oss igjen. Hi hi...Hun fabler om en gang å flytte til Molde , men det må vi få henne bort fra. Hi hi... ja her skal det bakes. Blitt bedt på middag til søsteren min i dag samt at hun ville ha storegutt til i morgen og levere han igjen i bursdagen . Deilig det:) Svigermor står sikkert snart på døra her for å hjelpe meg med barna. Først da kan jeg få væt effektiv. Dersom det ikke blir så mye stress til uka så kan det jo hende vi kan ha et grille pølsertreff her. For neste uke der så skal jeg på sykehuset og tapper et hematom:( Men men helt greit og fort gjort , men tar det litt med ro etter det. Fikk kjøpt baba stol til Erle i går. Synes de er så søte:) Guttenen har også vær sin.. Hmmm.... på tide å vekke mannen min.... Han sin sove dag i dag.

Skrevet

Takk for treff jenter!

Da er jeg tilbake på nett, deeeeeilig...

Og jeg har flyttet, noe som egnetlig ikke er fullt så deilig.

Til dere som kjenner litt av historien rundt bror og far så kan jeg jo berette at huset ser ut som en krigssone, pappa har bare tømt de møblene han skulle ha med seg og latt innholdet fra skuffer og skap ligge der han har tømt det, ingenting var vasket og soverommet vi skulle inn på, det var knapt påbegynt med rydding. Jeg var så skuffa og sint at jeg tok med med Embla og Jens hjem til gamleleiligheten med en madrass i bagasjen så sov vi på gulvet der.

Hadde jeg ikke gjort det tror jeg at jeg hadde drept noen i dagmorges:p

Men, jeg har kommet meg etter sjokket, har begynt å ordne, har holdt på i 5 timer uten pause tidligere i dag og nå ligger vesla søtt og sover på soverommet vårt... (det er da 5 timer på ett eneste rom, etter at lillebror hadde tatt ut nesten alt av møbler og eiendeler! gjettom skitten var grodd nesten til taket ja!!!)

Så jeg kommer til å jobbe meg ihjel frem til jeg skal til DK tror jeg, har i allefall nok å gjøre! Regner med å nedlegge minst så mange timer på vasking av badet før jeg legger meg i natt...

Men har saaavnet tråden, good to be back!

Skrevet

Høres slitsom ut Tillab. Ta et og et rom etter hva som er viktigst å få i stand. Såvet du jo at det blir skikkelig gjort. Etter du er fedig så kommer det nok til å bli koselig og bære preg av det har skiftet beboere der. Når reiser dere?

Har vært hos søstern vi nå. Der vi fikk vi deilig lammestek med massedigg ved siden av. Til dessert var det is med varme bær. Har forøvrig forspist meg på påskegodis og sjokoladekakerøre. Sitter nå her og lurer på hvilken m påskekrim jeg skal få med meg. Mannen er dratt på nattevakt. Buhu... alene her med lillegutt og Erle. Nå ropes det på mat.

Skrevet

tillab så bra at du er tilbake på nett :-)

uff, hørtes ikke noe morro ut å flytte inn i et sånt rot. blir nok kanonfint når dere er ferdig med å vaske og rydde. Kjempe flin er du!! spm tha sier ta et rom av gangen for da er det ikke så lenge før man ser resultater, er litt mer motiverende.

thea, lurer på om erle glemte igjen leken sin når dere var på treff her? en sånn med pinner og stikker, vet ikke helt hvordan jeg skal forklare, og masse farger.

Skrevet

Tror det er Erle sin ja - Theaokt kjøpte vel den da vi var på Bærums verk.

Er så sløve for tida - vi skulle ut på tur idag hele gjengen, men endte bare med bilturen og da jeg kom hjem så la jeg meg til å sove halvannen time !!! Skikkelig sløvedag.....

Enda sambo tok Fredrik i natt og morgenen....

Ble oppringt av sambo kl 9 om å se på Rocke Fredrik ??!!!

Gikk ut i stua og fant sambo med Fredrik oppå SPISEBORDET og dansa som en gal etter musikk !!!!

Fredrik sov fra rett etter 19 - 3.....sover lengre og lengre.....

Hadde blitt dritsur på knehodene Tillab - kan du ikke sende en vaskeregning til dem ;op

Skrevet

God morgen : )

Idag blir det middag hos mamma =)=) nam nam.. Skal spille TP også, gøy !! =)

Skrevet

Hei alle sammen og god påske!!!!!

Da er vi tilbake :) Svigerfar har bursdag idag, så da passet det bra å være tilbake til den.....

Ellers har vi kost oss i Molde en uke. Søndag hadde vi dåp og det gikk bra. Hadde tapas (lagde selv) og kaffe og kaker. Var litt jobb å lage all maten, men nå vet vi iallfall at vi greit kan mekke tapas til 40 personer.....-var bare 24 (inkl 4 under 2 år) i selskapet, så det ble LITT igjen ja ;)

Var greit å ha unnagjort dåpen, så kunne vi kose oss og slappe av resten av tida. Gikk noen småturer, men været var betydelig dårligere der enn her gitt. Det vil si, t.o.m søndag var det fint der også.

Så dere har hatt treff uten oss ja......hmmmmm.... Hva skal vi si til det Truls??? Håper det ikke blir lenge til neste da, for nå har vi veldig lyst å se dere igjen. Er sikker på at alle babyene er blitt mye større siden sist.

Tillab: Høres slitsomt ut. Men blir bra å få det i orden da.

Nei, nå må jeg vel sjekke mail og orden litt i nettbanken osv.

Skrevet

God påske til alle på tråden her......:)

Skrevet

Trultemamma- så bra å høre at den er der. Har lett overalt etter den. Godleken hennes. Hun digger den og jeg var redd den var blitt borte. Hun klarer vel seg uten den noen dager til, men kan ikke jeg gå til sande en dag til uke og hente den. Du kunne jo vært med på en tur når jeg kom innom deg da. Flere som er med på turer til uka. Kaster ut et forslag om onsdag kl 11 fra meg eller torsdag rundt 10 eller 11???

TP kvelder er gøy. Elsker og spille alt fra spm spill til kortspill. En liten gambler i meg;)

Velkommen hjem 2nj- savner gåturene våres. Klar for å intensivere gåturer?? Deilig med overstpårtt dåp tenker jeg. Truls har sikkert vokst mye siden jeg så han sist.

Her blir det film , biffmiddag ofg MASSE påskegodis. Må nok ta av litt til uka etter denne påsken!!!

Skrevet

Det var godt jeg fant den da :-) vi blir gjerne med på noen gåturer til uken. har blitt litt lite den siste tiden så nå vi klare for å få trimmet litt. bare å komme innom her å hente den. ellers kan jeg jo prøve å kjøre utom å levere den hos dere i morgen når vi skal ut å kjøre.

2nj gratulerer med vel overstått dåp.

Skrevet

2nj, gratulerer med døpt pode:)

Huset begynner å "ta form" nå...

Sitter og koser meg i en strøkent ryddig og gullende ren stue nå. Er jammen ikke hverdagskost:p Hehe...

Jeg ville egentlig blitt kjempeglad om vi fikk til et treff til før jeg rømmer landet jeg asså! Blir gjerne med og triller også men vet ikke om Jens er så innmari gla for at jeg forsvinner helt til Sande for å gå tur:p

Neeeeei, kjeder meg, har hatt påskemiddag hos naboen, masse mat og flytende føde! Kjempenam! fint å ha muligheten også, er jo så nært! Vesle troll har sovet seg gjennom hele greia. I egen seng.

Hun har forresten begynt å reise seg opp etter alt mulig nå, lurer nesten på om jeg skal tre på henne hjelm asså, for hun kommer ikke ned igjen selv før hun faller... Unektelig ganske morsomt dog...

Skrevet

Jeg vil gjerne trille tur, men helst ikke i Sande.

Når drar du da Tilla?

Skrevet

Er jo satt opp dib trilletur på tirsdagen i Drammen, ingen her inne som skal være med på den?

Blir gjerne med på flere turer vi og er mobile kommer gjerne til Drammen og triller tur eller Konnerud om det passer best for dere Tilla?

ja må vel snart kjøpe hjelm til embla. er kjempe flink da :-) gleder mde til thea begynner å komme seg litt rundt

Skrevet

Kanskje vi blir med på tur, sambo blir jo 100 %sykemeldt og kan være med på trilletur ;o)

Nathalie liker også den leken godt, men mamma er litt egen på den så vi får ikke overta den helt ennå. Selv om Leon er mest opptatt med lego, keyboard og bøker for tiden.. :) Nå går han noen skritt og det er gøy da.

Tirsdag skal Nathalie til fysioterapaut, er så spent. Ser jo litt brutalt ut måten de vrir og klemmer på dem.

Skrevet

Thea: Jeg er veldig klar for trilleturer, men onsdag og torsdag kan jeg desverre ikke.... :(

Jeg kan fredag, ellers så er det vel bare onsdag jeg er opptatt neste uke. MÅ få til et treff også da. -FØR Tillab reiser. Når passer det da????

Vært oppi skogen og gått tur idag vi. Var ikke helt bart enda, så drøyer et par uker før neste gang tenker jeg. Men er så deilig å gå på skogsveier istedenfor asfalt-asfalt-asfalt.....

Blir det forresten shopping i APRIL? Har ikke hørt noe mer om det....

Skrevet

Jeg er for TJUKK til at jeg gidder shopping i april.. !!! BLÆÆÆÆ.... ; ) Men er gjerne med og kikker og shopper sikkert noe til barna da. og INDISK er jeg ihvertfall med på !! = ) =) = ) = )

Greier ikke å ta meg sammen og komme meg ut og trimme. Tror nok jeg må på treningssenter eller noe sånn, trenger ei Thea i svelvik.. : ) Noen som henter meg og tvinger meg til å gå tur. Eller, jeg går jo tur.. Men det er ikke ofte nok og langt nok liksom. Tror jeg skal sette inn annonse i Svelviksposten, THEA SØKES !! ;o)

Skrevet

Har vært dårlig på skikkelig gåturer når vi har besøk - så det må full skjerpings på tirsdag !!!

Det SNØØØØØØØØØØØR........buhuuuu......ikke gøy !

Hehehe....jeg har Thea hos meg og kan henge med på toget hennes ;op

Skrevet

Var deg jeg tenkte på ja.. Hun er veldig flink å dra deg med seg. Tror jeg får kjøre til Sande hver dag og slenge meg med toget jeg også !

Skrevet

Hei jenter, ligger oppdatering fra meg på sliter siden på bim..

Skrevet

hei hei. Kan jo dra deg med å gå i Svelvik Piadi. Nå som Hebbie er i sving så blir hun nok med:)

Kan jo hende jeg kan få til en tur i på fredag. Noen som vil være med å gå i Drammen på fredag dersom det ikke SNØR!!!????

Sitter her hjemme med 3 barn og min kjære er på jobb. Kjedelig assa. Tror jeg må være en nærtagen frøken:-I Er så fornærmet både på mamma og svigermor. Synes lissom de ikke ber oss så mye i forhold til andre de ber. Tror vi er blitt for mange for dem. Håper de tenker det når de blir skikkelig gamle også. Så slipper jeg og stille opp da!!!

Leide 2 filmer i går. The contract som jeg sovnet til og Hunter som varer i 6 timer!!!!! Ikke visste jeg at det var en serie!!! Ups. Leide Happy feet til gutta i dag. Sett den på kino også. Så søt. Vært på stranda med de i dag og samlet skjell, men det var jo bare så kaldt.

Hva gjør dere andre i dag da??

Piadi- Hvor skal du lissom være tjokkis. Tullete du. Så deg jo sist. Klar for shopping jeg, med alle pengene mine. NOT. Men kan jo alltids shoppe litt og spise INDISK:) Er nok litt slapp i fisken . Litt trening så blir dt nok bedre. Tror ikke jeg er der jeg skal før neste sommer. Så jeg prøver og innføre ny mote. HEL BALLONG BADEDRAKT:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...