Gjest Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 Deter nok en magisk grense sånn på 120tallet et sted... For nå var den treg som hakka møkk:p Så her jenter; NY TRÅD!!! Weeee...
Chiquita Bananas Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Sliiiiten !!! Helt siden vi kom hjem så har Fredrik skreket. Er såååå overtrøtt siden ettermiddagslurene hans har blitt ødelagt. Etter ALL slags mulige prøvelser så la jeg ham på magen og vips så holdt ham kjeft og sovnet. Liker det ikke så jeg nesten gleder meg til ham våkner igjen, men fy søren det var herlig med fred og ro. Er et herk å legge et barn som er overtrøtt.....har merket at han var trøtt og utslitt og sovnet av og til av utmattelse på meg, men våknet da jeg la ham i senga. Ellers kan jeg som regel legge ham i senga og gå og han har sovnet minutter etterpå. Bra det ikke er slikt hver dag - hadde hengt meg !!!
Gjest Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 Synd det ble krøll med sovingen hans, men veldig hyggelig at han var litt våken for oss:) Han er jo bare helt utrolig skjønn!!! *sjaaaarmert!*
ninni82*Sander* Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 Takk for i går, var koselig å endelig møte dere med babyer! Så skjønne alle sammen:-) Sander var ikke særlig sosial da, men dere får se han neste gang;-) det er sjelden han sover så lenge hvertfall... I dag skal vi på babysvømming, etterpå blir det nok en tur i det nydelige været! Ha en fin dag alle sammen!!
Chiquita Bananas Skrevet 28. mars 2007 #5 Skrevet 28. mars 2007 Måtte nesten ha ham våken siden han har fått et dårlig rykte på seg på at han alltid sover og ingen tror jeg har en baby ;op *Saaaaaander du må våååååkne* hehehehe...... Embla var jo virkelig i farten og var såååå happy for flere enn Mamma ;o) Håper vi får vært hjemme hos noen snart for da kan vi få lekt med alle barna - litt vanskelig med alle bordene. Må jo få hilse skikkelig på dronningen ) Siden hun er eldst så er hun det hehehe... Så kjekt å se at du er inne på tråden Ninni82 !!! Kanskje Sander har fått sovesyndromet i det offentlige av Fredrik - for nå er han våken når vi er ute blant folk !!!! Kos deg på babysvømming. Hehehe....ringte svigers litt før halv 9 og spurte om dem kunne passe Fredrik - dumt spørsmål egentlig !! Var her et kvarter senere for å hente Fredrik. Har maaasse å gjøre i dag og det blir litt dumt for Fredrik ang. middagslurene at jeg tar han inn og ut av 10 forskjellige butikker når han vil leke eller sove. Orker ikke slikt tull i dag og. Herrrrrrrlig vær jenter !!!!!
2nj♥ Skrevet 28. mars 2007 #6 Skrevet 28. mars 2007 God morgen!!! Ja, idag er det babysvømming med Truls. Var med Trym igår...... Egentlig pappan som pleier å dra med Trym (liksom deres greie), men jeg synes det er litt kjekt å gjøre noe bare med han av og til jeg også, og så er det jo kjekt for mannen å ha Truls litt for seg selv også Treff hjemme hos noen ja. Det stemmer jeg for også!!!! Er jo et par Sandedamer som har sagt at de kan/vil ha treff hjemme, så om de fortsatt står på det, så skriver de det vel her....... Ellers så kan alltids Truls og jeg invitere til et hjemmetreff her. Vi har forresten gode muligheter for hagetreff når det blir skikkelig sommervarme slik at barna kan leke på vårt digre teppe på plena:) Må begynne å pakke idag. Skal pakke bilen ferdig i morgen kveld, slik at vi kan dra tidlig-tidlig fredag morgen. Må jo beregne endel stopp med to små, og greit å komme frem litt før leggetid til gutta.
mammaentiltrulte Skrevet 28. mars 2007 #7 Skrevet 28. mars 2007 hei alle sammen. takk for kjempe koselig treff i går, alle babyene var jo så snille og gode :-) leser på dt i dag at det er 48 stykker som ikke har fått barnehageplass i sande til høsten. er redd for at en av de er oss.hovedopptaket har vært og vi har ikke hørt noe. men skal vistnok være andre opptak i morgen så vi får pine oss igjen enda noen dager med venting. uff detta er ikke morro!!! Thea må ha plass!!!! 2nj lykke tilmed dåp i helgen kos dere masse. ninni og sander, så morro at dere har kjøpt tomt og skal flytte til sande :-) jo fler jo bedre. vi trenger noen tur kompiser ja, må bare komme hit på treff :-) tenkte vi skulle invitere dere, emn vil vente til etter påsken, er noen travle dager fremover her.
Thea og Erle Skrevet 28. mars 2007 #8 Skrevet 28. mars 2007 Trultemamma- mulig du da ikke har fått plass for fristen gikk ut i går for å takke ja til bhg plass:( Ring og sjekk!!! Så må du mase masse. Klar for treff jeg, men det er ikke alltid like lett å plotte inn, med syke barn og jeg har jo 3 stk av de for så å bli satt ut selv:) Så har det vært 100 ting og ordne i det siste. Jeg påtar meg nok litt mye innimellom. Og siden mine foreldre er litt skrante så blir det jo fort at alt faller på meg og ikke min bror som bor et steinkast unna de. TYPISK det:( Men en så lenge så må vi jo treffes andre steder og ikke minst gå mange turer sammen. Jeg er jo ute hver dag, samt at jeg godt kan reise litt. Men nå skal jeg ut å gåååå!!! Kanskje terrorisere Hebbie kjerringa! 2nj- lykke til med dåp til helgen:) Når er du hjemme igjen?
Konemelone Skrevet 28. mars 2007 #9 Skrevet 28. mars 2007 Hei! Sandefolk....er det noen av dere som har noen erfaring med Selvikstua barnehage?? Eller kjenner noen som har?? Vi har fått plass der. Det var førstevalget vårt også det altså fordi at den er så liten og ligger så nærme der vi bor. Men egentlig vil jeg ikke ha vesla i bhg før om et år,- syns hun er for liten... Foreløpig ser det ikke ut som jeg har noe valg, dessverre, men er det noen som vet noe ang denne bhg??
2nj♥ Skrevet 28. mars 2007 #10 Skrevet 28. mars 2007 Trultemamma: Kjedelig å ikke ha fått plass da. Men som Thea sier:mase-mase..... Det er faktisk det som hjelper. Dere skulle selvfølgelig begynt med det tidligere, men.... Kjenner mange som har fått plass på førstevalget fordi de har ringt ned styrer i bhg og rett og slett mast seg til plass til barnet sitt. Thea: Får ikke mannen med på å være lenger enn mx 1 uke (da er han lei svigerforeldre og å bo hos andre osv....), så da er vi iallfall hjemme til 6. april. Så blir det noen påskedager her også før hverdagen starter igjen. Er veldig gjerne med å gå tur. Det er jo bare så knall digg vær om dagen da. Har desverre ikke fått gått noen ordentlig tur enda, men men... Truls er våken
mammaentiltrulte Skrevet 28. mars 2007 #11 Skrevet 28. mars 2007 visste ikke at det funket å mase jeg, for da hadde jeg terrorisert de i mange måneder allerede. skal begynne i morgen den dag !!!!!!!!!
mammaentiltrulte Skrevet 28. mars 2007 #12 Skrevet 28. mars 2007 konemelone. har en vennepar som har hatt sønnen sin er inntil i høst da han begynte på skolen og de var knallfornøyd. tor ike du ahr noe å bekymre deg over.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 28. mars 2007 #13 Skrevet 28. mars 2007 Har dere også hatt 18 grader idag ?? Er så deilig ute nå : ) Vi tok med oss Leon, snuppa og valpen å trillet en lang tur i dag. Jeg har blitt alt for sløv med å trille tur nå.. Full skjerpings!! Hvilken dato passer det best i april jenter ??
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 28. mars 2007 #14 Skrevet 28. mars 2007 Kan vi forresten ta et kafètreff i neste uke ? Har fri fra barnevakttjenesten nemlig
Gjest Skrevet 28. mars 2007 #15 Skrevet 28. mars 2007 Tror at cafe neste uke er bare mas, da er det jo ferie... Men dersom dere tåler litt pappesker og uoppusset rønne så er dere hjertlig velkommen til meg. Har også platting i solveggen så vi kan være ute om været tilsier det:) Men da er det forbudt å kommentere rot asså Torsdagen kanskje?! Evt så blir jeg gjerne med på cafe jeg!
ScaryMama Skrevet 28. mars 2007 #16 Skrevet 28. mars 2007 Jeg sniker meg inn her for å takke for hyggelig treff i går:) Fikk ikke hilst på så mange av dere men jeg vil gjerne komme neste gang og hilse på resten- jeg tar gjerne en tur til drammen neste uke hvis det skjer noe da:)
Gjest Skrevet 28. mars 2007 #17 Skrevet 28. mars 2007 Så hyggelig, kos å ha deg med og ikke minst kjekkasen;) Gleeeeeeeder meg til fredag!!!
Chiquita Bananas Skrevet 28. mars 2007 #18 Skrevet 28. mars 2007 Her blir det liv - rai rai !! Søstera mi kommer på besøk torsdag neste uke så fra da av blir det ikke treff på meg. Men ellers er jeg med. Håper det blir bedre oppmøte neste gang så dere får hilst på alle, og jeg er kanskje litt våknere. Er så trøtt for tida. Fredrik liker å våkne i 8 tida - det gjør ikke jeg !!!! 2nj - lykke til med dåpen....håper det blir kooooozzzzzzelig......
ScaryMama Skrevet 28. mars 2007 #19 Skrevet 28. mars 2007 Jeg og gleder meg maSSE! Jeg fortalte pappa hva jeg skal og han trodde det var en spøk:) He he, er vel ikke akkurat typisk meg ting å gjøre, men det er på tide at jeg blir litt integrert i buskerudkulturen... Jeg har endelig funnet ut hva jeg skal ha på meg, kjøpte et par off-white støvletter i dag... Jippi! Nye sko!
Gjest Skrevet 28. mars 2007 #20 Skrevet 28. mars 2007 JUKS!!! Jeg har bare "nye" negler:( Jooo, ok da, skjørtet er også nytt... Har ikke tatt av merkelappen ennå... Jeg skal forresten også ha offwithe støvletter:p Hehe... Men har også rotet fram et par blå sko dersom været holder seg. *jålejåle* DDE er jo egentlig ikke buskerud heller, men det er faktisk knallmoro! Det er så harry at det er kult;) Hehe... Til de som falt ut nå; Jeg og Kozy skal på DDE konserten i teateret på fredag! Har en mysitisk følelse av at det kommer til å gå drinker i morsomme farger på høykant:p
Thea og Erle Skrevet 28. mars 2007 #21 Skrevet 28. mars 2007 Nå m¨å jeg se fotballkamp. Bare en liten tur innom. Selvikstua er sikkert greit det. Ikke hørt noe, men liker ikke veien forbi der. Det er jo den nærmeste bhg til oss også, men har kommet inn på Galleberg der jeg hare mine 2 andre barn. Har sittet i eiersyret der og vet mye om den bhg og defor et soleklart valg for meg. Tror også Barken naur bhg er bra.
Chiquita Bananas Skrevet 28. mars 2007 #22 Skrevet 28. mars 2007 Tror ikke jeg har fått plass siden jeg ikke fikk noe i posten. Men det gjør ikke noe fordi vi trenger det ikke i år eller en stund fremover siden svigers skal passe Fredrik. Fredrik driver å kave og vrir seg mot venstre sida når han ligger i senga. Plutselig hadde han nesten lagt seg på sida og sambo kom inn til meg etter å ha sjekket til ham og spurt om jeg hadde lagt ham på sida. Så det er ikke lenge før han snur seg selv på magen..... Faen lite surt - hadde kjøpt 4 nye pyjamaser i dag til Fredrik siden han har vokst ut av alt annet. Nå ligger han og sover i pyjamas nr. 3..... han presterte å søle maaaasse melk da han drakk så jeg skiftet på ham da han var ferdig. Etterpå så lekte han og etter en liten stund la jeg ham på magen og ikke lenge etterpå gulpet han litt og gned seg i det !! Skjønner hva folk mener at det vaskes mye klær når man har barn...
ScaryMama Skrevet 28. mars 2007 #23 Skrevet 28. mars 2007 Jeg har begynt med facebook.. Tror det kan være litt gøy om man får fylt opp friendslisten. Andre som har det?
Konemelone Skrevet 28. mars 2007 #24 Skrevet 28. mars 2007 Takk til de som har svart meg ang bhg:-) Jeg hadde forresten også sønnen min i Galleberg andelsbarnehage for noen år siden. Da skulle jeg til Drammen hver dag så det passet bra. Men nå blir det helt feil retning derfor har jeg ikke søkt der denne gangen. Mine to eldste går på Selvik skole. Ikke at det har så mye å si men nå får jeg alle i samme retningen. Skal selv tilbake på skolen i Horten. Ser det er fler her som skal på konsert til fredag... Vi skal også dit og jeg gleder meg SINNSYKT:-)
2nj♥ Skrevet 29. mars 2007 #25 Skrevet 29. mars 2007 ÅÅÅÅÅÅåååååååååååååååååååååååååååååååå................er så trøtt og lei idag. Truls har vært et lite mareritt i natt iforhold til hva han pleier. Ikke vant til slikt lenger....... Sovet urolig, våknet masse og skriker av full hals.....-mannen prøver etter alle kunstens regler å roe og legge tilbake i senga, men uten hell. Så blir han lei og legger Truls bort til meg i senga vår, og hva skjer......helt stille med en gang og sovner! Denne gutten vet hva han vil og hva som skal til for å få det som han vil ja. 4 mnd imorgen, så det er vel på tide med første "trass"....hehe Lurer på om vi skal begynne med litt tillegg på kvelden for han våkner ofte bare 3 timer etter at vi legger han mot tidligere 5-7 timer...... Kan jo være fordi han er litt forkjølet, hoster og snørrer også. Jaja, ikke helt dagen for de store tankerekker føler jeg. Skal gå til Drammen etterpå og ordne siste rest til reisen. Så deilig vær jo. Heldigvis akkurat samme været i Molde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå