Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er mer enn gjerne med på hjemmetreff!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi triller enten til Sande sentrum (med pause på Stamcafeen før vi triller hjem igjen:-)) ellers så triller vi litt kortere turer andre veien (mot Bekkestranda) Kan godt hende dere har passert meg på veien, skal ikke så rare farten til for å gå forbi meg:-)...., jeg orker ikke løpe over slettene!

Skrevet

Fint å se at tråden går videre uten meg til stede.

Ser det er en del nye på tråden, eller kanskje ikke så nye lenger???

Bare jeg som har vært for lenge fraværende?

Hyggelig er det uansett:)

Har ikke vært så aktiv i det siste, orker ikke sitte så mye forran dataen nå når det er så fint være, ute å går tur sammen med snuppa mi i stede.

Hun har blitt så stor, plutselig over natta var alle klærne for små, og vi måtte opp i str 68, var ikke lenge vi fikk brukt 62 gitt, en knapp måned eller no.

Dro på helsestasjonen og veide henne på eget initiativ for 1 1/2 uke siden.

6770g og ca 65-66cm lang.

Har begynt å slite med legginga igjen da.

Kan sovne, men våkner nøyaktig etter 30 min og hyl skriker, eneste som funker da er å puppe henne i søvn.

Eller så er hun oppe mange ganger i løpet av natten og spiser, så jeg er rimelig kjørt. Tenkte å introdusere grøt nå i løpet av påsken og se om kanskje det hjelper noe, selv om jeg har nok melk.

Fått barnehageplass til Ina på Konnerud, så nå må vi bare finne oss et hus der snart.

Tilla: har du flyttet ennå?

Skrevet

hei damer. da blir det hjemmetreff hos meg i morgen :-)

hvem passer det for og når på dagen?

Skrevet

Passer fint for oss, uansett når :) Koselig med hjemmetreff ! :)

Skrevet

hei, sambo og jeg skal bort en god stund utover dagen nå så da får jeg ikke tittet innom tråden før i kveld.

passer det for folk i 11-12 tiden? tenkte vi kunne kose oss litt ferskt brød og pålegg?

legger ut nr mitt så kan de som vil komme sende en melding og så kan jeg forklare veien, ikke vanskelig. for de som ikka har bil stopper toget fra drammen 5 min unna.

nr: 90 07 98 41

thea og jeg gleder oss, håper mange har mulighet for å komme. :-)

Skrevet

bare en liten tilleggsbeskjed. snakket akkurat med tillab og lille embla. siden de driver å flytter og har mye å gjøre så ville de helst at det skulle bli tidligst mulig i morgen. så om det passer for alle så blir det kl 11.00

Skrevet

Så koselig mammaentiltrulte! Vi kommer gjerne! Jeg sender deg en meldig senere slik at jeg kan få adressen din:)

Skrevet

11.00 passer fint : )

Skrevet

Da blir det kl. 11 hos deg.

Hebbie

Naboen (Renate)

Theaokt

Tillab

Kozy K

Piadi

Mammantiltrulte

Blir en del nå :o) Men vi kan jo spleise og gi deg noen kroner siden du fikser dette.

Vil du være med Konemelone ????

Du bor visst mellom meg og Theaokt/Naboen :o)

Jeg får adressen og hvor det er av Naboen - regner med hun får vite det av deg siden hun og Theaokt skal gå.

Gleder meg.....

Skrevet

Ser du har meldt på meg du Hebbie. Ja jeg rekker nok kanskje en liten tur innom, men da må jeg ha med storegutten min. Han sitter på med deg han da Hebbie. Han sykler til deg og sitter på deg derifra. Han er jo helt bestatt av game boy og kommer nok til å sitte klistret med det:) Men tar et lite forbehold med meg. Kan jo kanskje dersom jeg kjører selv. Vurdere vurdere. Må få gjort en del her hjemme siden det er lillegutt sin bursdag på fredag. Dessuten ser det jo bombet ut her.

Skrevet

Kan du sende meg en Pm med adressen mamman til trulte ?

Så kan jeg finne huset på gulesider.no før jeg kjører.

Skrevet

hei hei alle sammen se på nicket mitt nå...er masse inne på sjekk ang den navlestrengen da men gir snart opp de sier så mye forskjellig..men inn på nytt på fredag da..i m skal barna til fedrene sine så da har vi barnfri hellt frem til mandag..passer godt å føde da...men men...klem

Skrevet

hehehehe.....Nanna - du kan ikke planlegge når tid babyen kommer ;o)

Tror alle tenker slikt da.

Jeg ville helst at det skulle skje fredag 15 desember for da tok sambo ut ferie - men han ville ha det tidligere for da fikk han litt fri :o)

Håper babyen kommer ut litt før tida !!!!!

Gratulerer som fødeklar !!

Skrevet

Håper du får gutten din snart nanna !! :)

Skrevet

nei jeg kan desverre ikke bestemme det...skulle ønske det da he he...kanskje de vil sette meg i gang da for på fredag skal jeg snakke m de for nå er jeg lei av at de skremmer meg der..snakker om at det kan hende jeg blir satt i gang den ene dagen så noe annet den andre...og i dag var det galt for lillegutt sov så godt når de skulle ha han til å sparke..de likte ikke det,men jeg har kjent mye i kveld jeg så..oxo tok han ikke pustebevegelser de 2 min hun så på han på ul..hva tror de om han...skal han ikke få sove i fred el nå....arg blir frustrert på de på sykeh......

Skrevet

hei så koselig å se at så mange har mulighet for å komme i morgen.

thea: er bare å ta med storgutten, bare koselig, har noen x-boks spill g en stor lekekasse som nevøene mine pleier å digge kanksje det faller i smak..

paidi kan du ikke sende meg en mld så kan jeg sende deg adressen min. prøvde å sende deg en pm men postkassen din var full.

Skrevet

Hei!

Jeg regner med å ta toget i morgen, men er det veldig vanskelig å finne frem til deg fra toget? Jeg har aldri vært i sande før!

Skrevet

nei ikke vanskelig. når du kommer på stasjonen skal d bare gå opp "trappene" til du kommer oppå brua så skal du gå over broen. bli i retning vekk fra sentrum, mot høyre. når du kommer ut på veien er det første til høyre og over en liten slette. da ligger det en vei på venstre side, et lite byggefelt , inn der og så første vei til høyre. er et gammelt tofarget hus. nr 4.

men hvis du er usikker kan jeg jo komme å møte deg på stasjonen.

Skrevet

Skal klare å finne det, men det kan hende jeg må ringe en gang eller to;) Men du skriver "trappene", er det ordentlige trapper eller kommer jeg opp med vogn?

Skrevet

det er bare å ringe :-) er ikke trapper er sånn rampe/ gangvei for vogner og rullestoler, men kom ikke helt på ordet i farten i stad.

Skrevet

OK da sees vi i morgen! Blir hyggelig:)

Skrevet

Tusen takk for hyggelig treff i dag :) Nancy ville ikke hjem så hun hadde det i alle fall kjempekoselig =) Hun har en "liten" trasseperiode for tiden og er SÅÅÅÅ lett å ha med å gjøre..

Når blir det treff med mennene forresten ??

Skrevet

Tusen takk for treff i dag! Det var kjempe koselig aa vaere hjemme hos deg mammaentiltrulte! Haaper at det blir treff igjen snart om ikke saa lenge:)

Skrevet

Hei! Hebbie,- tusen takk for invitasjonen men den så jeg ikke før nå dessverre:-) Hadde jo vært kjempehyggelig å treffe dere, blir gjerne med en annen gang!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...