Gå til innhold

forbanna drittsjef(laangt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Borderline?? Hørt om psykiatere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen.... jeg har ikke vært inne her siden lørdag-kveld, så det er nok ikke meg med all den fine utdannelsen. Jeg har bare en enkel sosionom-utdannelse. Men det holder for meg. Jeg har foresten gått lei av denne diskusjonen. Måtte bare innom når jeg såg den hadde fortsatt utover dagen. -mener også at det bør avsluttes her nå...

Bye

Skrevet

sosionomutdannelse gir deg nok innsyn og forståelse i en del ting kanskje . ikke vet jeg. greit å avslutte denne diskusjonen snart ja. hi er så bestemt alikevl.

Skrevet

Fy faen, HI virker som hun er skikkelig tjukk i hue. Tenkte i begynnelsen på denne tråden at hun må være veldig ung, men det sier hun at hun ikke er, så da må hun virkelig være lettere tilbakestående.

Skrevet

og yeaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 5 uker senere...
Skrevet

Molde29, jeg ble litt nysgjerrig: Hva slags priser er det du har mottatt?

Skrevet

Men i alle dager, hva er det her for slags krangling. Det må da være mulig å oppføre seg som normale voksne mennesker og ikke slenge så mye dritt til hverandre!

Skrevet

"Hvis hun vil gjøre ting surt for meg, gjør jeg ting surere for henne ved å ta det opp med selveste sjefen. Da hadde det nok blitt andre boller!"

Hva skal du ta opp med "selveste sjefen" (mannen hennes?)? At hun reagerer på at du henger henne ut på internett?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...