Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe...vi har nok ikke diskutert om simbamamma er dum, dessverre for de som hadde syntes at det var på sin plass:)

Vi diskuterte om hvordan løse det med forslaget til tabell.....ikke sååå spennende eller sensasjonelt akkurat, men alt for at alle skal bli fornøyde da!

Når skal lanseringen skje?

Det har jo vært noen andre enn oss innom allerede da.............. for det er jo allerede telt 73 forskjellig der inne.............. jeg fikler litt der inne enda jeg da..men det kommer jeg til å gjøre i evigheter tror jeg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihi ja det tenkte jeg og;)

VELKOMMEN HJEM CAT :)))))

(ikke fått kort enda...)

Legging var litt mer knirk i dag. Tok vel en 20 min. Mye surv og sutring. Klarte å kaste dyna på gulvet under dreperitualet. Til slutt vræææla han. Regna med jeg måtte ta ham opp men da han fikk smokken snudde han seg rundt og prøvde å sove. Helt svett var han etter kveldens kamp mot søvnen.

Jepp, snakka med svanine jeg og. Hun har besøk i kveld og drar i morgen. Kommer tilbake mandag. Men vektsaken kanjo bare stå sånn imens. Man ser jo hvordan det skal se ut.

Da sitter man klare...hvor mange hit blir det det neste døgnet tro? PT: skriv opp hvor mange vi har rett før du legger ut (om du ikke har lagt ut alt) Artig å se responsen:)

Skrevet

registrer bare 1 gang i døgnet, så vent til etter dagens resultat er kommet da....bruker være ca nå det:)

Skrevet

joda, vet det har vært flere innom

bare tenkte fra etter vi la ut på dib igjen jeg. Hvor mange som kikket inn pga det

Lagt ut litt på treff. Heller tilbake på det jeg nevnte tidligere om å ha linker til videre sider for hvert treff. Ellers må alle legge ut samtidig til hvert treff. Blir som å ha album og så finne et bilde som hører til på første. Om man har satt opp bildene og tekst og så kommer en med sine bilder fra treffet og da må alt flyttes nedover fordi noen da har lagt ut for de 3 neste treffene?! Evt. ha en "overskrift" (treff dato hvor) og et bilde tilhørende det.

Enig med deg pt om det med mye trykking og bedre å scrolle, men du ser hva jeg mener eller?

hum, evt lage en siden forhvert treff og så når alt er ferdig flytte det over på bare en side...

Slik jeg har satt opp bildene trenger ikke være endelig. Bare gjorde noe så det ikke skulle være tomt der. Om vi vil ha det anderledes satt opp er det helt ok assa:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...