♥Tiny Skrevet 12. februar 2007 #26 Skrevet 12. februar 2007 Hei hei og god dag! Rakk ikke skrive her før jeg kom meg ut av døra idag... Skulle møte ei venninne på gamlejobben og lunsje etterpå Snakket jo med molle på msn før jeg dro da Så nå venter jeg spent på taco-invitasjon (må jo ta med desserten selv da .. hihi) Sorry M, jeg er allerede gift og jeg tror T er ganske fornøyd med dette husmoremne!!! Men kan komme med kaker i ny og ne vettu Her har man sovet hele natten igjen!!! woho!!! Og nå har vesla feber.. Ikke mer enn 38, men sutrer til den store gullmedaljen.. T prøver å få i henne litt drikke nå og mat... Og fått seg en paracet.. Nå har jeg ordna litt mer på traaden jeg også hehe..
Molait Skrevet 12. februar 2007 #27 Skrevet 12. februar 2007 Hadde åpnet for å skrive jeg og, menrakk ikke før man fikk besøk. Koselig mtg, og ja versågod for kaker...hehe. Jeg tenkte ikke på at du ikke sa takk for kaker i det hele tatt jeg. Glisa litt da jeg så melding:) Jaha, meg og den store munnen min. Får vel bli taco en dag da. Men da må det bli bra tråta også assa!! Så finnatt du har hatt da Tiny...her var det helvete!! Sovnet rundt 20. Spiste 23. Våken med rap 24 og spise masse mer. Spise 3. Hadde tissa seg ut. Merka det ikke før jeg hadde lagt ham til. Oppbrudd i mating på natt er ikke pop! Fant et teppe og la det over ham under dyna, orka ikke finne ny pysj+at han hyyyla. Spiste videre og sovnet greit. Opp 4. Vondt i magen. Måtte opp å bysse og gå rundt i mørten. Raaaap!! La oss og sovnett nesten men så...VÅKEN! Lå å dytta smokk i halvsøvne. Men hvordan få et lysvåkent barn til å sove?! Han sovnet vel etter rundt halvtimen. Da var kl 5. Fikk sovnet igjen selv, men kl 6 var det opp igjen. Prøvde pupp og smokk og alt, men var våken. Eller trøtt men våken. Lei kombinasjon. Det samme gjalt meg:( Etter å ha blitt overfalt i ansikt og pupper og hender (klorrafsebiteklype) snudde jeg ryggen til. Bedre å bli klora opp på ryggen iaf og orka ikke stå opp. 6.30 snudde jeg meg. Da lå han i bare bleia (sparket av dyne og teppe) kald og stinka drit. Bæsj i bleia og på låra og leggen og stinka virkelig! Opp, skifte, kle på, inn til far, flump ned i seng. Men da fikk jeg jo ikke sove:( Sovnet vel 7.30. M skulle egentlig ikke jobbe før 12.30 (woho) men kom inn til meg kl 09.30 og sa han skulle jobbe 10.15. Sto opp, og fant ut at Edavard faktisk ikke hadde spist fra rundt kl 4-10!! Det er lenge herr i husett. M hadde lagt han fra 8-9. Blid som ei sol, men sulten da han så meg ja...hehe. Jepp så DET var min natt da. Han sover nå. Begynte på samme som i går med 30 min fra 12.30-kvelden. Etter MYE kamp fra kl 17.15 sovnet han 17.45. Vekke ham snart tenker jeg. Heller kvelden 1 time senere enn 2-3 timer med trøtt grinete unge. Bare jeg som ikke rakker å få gjort stor med den siden eller?? Får ta meg en helkveld snart. Rekker jo bare kikke meg rundt jeg:)
Amabolla Skrevet 12. februar 2007 #28 Skrevet 12. februar 2007 Molait: ja,det er bare du! hihi-neida-er bare så heldig at jeg har hatt litt tid ledig til å somle bort:D Hørtes ikke ut som en veldig avslappende natt du har hatt! Håper denne blir bedre. Mi si har begynt å våkne på natta- sikkert pga tann,veldig mange nye ting å lære og hun har vært syk- men det er jo ikke i nærheten av hva du rusler gjennom... Tiny: så bra Tiril sov godt-og du! Det har vært så stille på tråden i dag- manko på noen medlemmer ja!
♥Tiny Skrevet 12. februar 2007 #29 Skrevet 12. februar 2007 Ama jeg glemte å svare deg ang det tanngreiene! Tiril var jo survete kun på natta, våkna i ett sett og sov veldig urolig.. Men spiste som vanlig på dagen og var blid og fornøyd. Kanskje littegranne mer klengete enn vanlig?! Har heller ikke peiling på om den dentinoxen funker, men kliner nå på i håp om at det går bedre! Har den første tanna tittet ordentlig opp?? Idag har vi senka bunnen i senga til Tiril, så nå gjør det ikke noe om hun reiser seg (ikke det at hun gjør det enda, men bedre å være føre var altså..) Gir Molle en god klem og håper at E sover mer snart... Noen som vet noe om Simbamamma? Lenge siden hun er observert både her og msn...
_svana_ Skrevet 12. februar 2007 #30 Skrevet 12. februar 2007 Ingen som savner meg nei. Det er greit det... er ikke snurt :-P Har ikke skrevet et ordentlig innlegg siden torsdag. Her går dagene sin vante gang. En del våkenturer på nettene, men ikke på langt nær så ille som Molls natt over her. Vet ikke helt om det er tenner eller sult som plager de, eller en kombis. E har en liten hvit hjørnetannprikk forresten, tror ikke jeg har fortalt det. Kult at tråden har fått nettside, men jeg kommer ikke til å se på disse pizcopiczoshcitzogreiene for jeg får vondt innerst i mitt lille it-utdannede hjerte av det.
_svana_ Skrevet 12. februar 2007 #31 Skrevet 12. februar 2007 Forresten; i dag har jeg vært forlovet i et år.
Amabolla Skrevet 12. februar 2007 #32 Skrevet 12. februar 2007 Jo-svanine-savna deg-har t.o.m skrevet ett tips til deg lenger opp på tråden. Grattis med forlovelsen!
_svana_ Skrevet 12. februar 2007 #33 Skrevet 12. februar 2007 Ja, Amalie jeg så det! Takk skal du ha, skal selvfølgelig se det om jeg husker det. Fikk vite for flere uker siden at det skulle sendes, hehe.
Herkules Skrevet 12. februar 2007 #34 Skrevet 12. februar 2007 hei på dere:) Ikke savna jeg heller svanine:) Kult med traaden passe bra kult at den er litt snobbete litt sånn bærumsk med dobbel a:) Grattis og huff ang ulike bra og dårlige netter Her går nå dagan og nettan sånn någenlunde i samme tralten han var såå trøtt i går så det ble kvelden 19. og sov til kl 8.30 men med 3 amminger tror jeg det ble grøten er populær men umulig å få i seg mer enn ca halv porsjon I dag drakk han av tranflaska:) grep etter den med begge hender og helte innpå Tannlegen er kipt og kipe penger men nå er du ferdig Hva er det med ithjertet og pizco eller hva det nå heter svanine Håndtverkerne har begynt og vi har ikke do hehe O og gikk ned til mamma og pappa i dag og da sovnet vi begge i senga der og sov i 2 timer nå skal vi se på krim tror jeg
Molait Skrevet 12. februar 2007 #35 Skrevet 12. februar 2007 hihi, kom det masse tran da? Dette med hjertet til svanine..hun er litt for snobbete til å nedverdige seg til å gjøre noe med piczo;) Så å forstå? hihi. Nei men kan du ikke legge inn et bilde av gutta og navn på dem vaffal da, så ikke alle har noe stående der men svanine er helt hvit. Litt trist det da Har utdannelse innen det jeg og. Hjemmesidemekking. htmlprog. fra 1997. Så tenk deg det du svana!! (hils til H og skryt litt av meg for det da..hihi) Ja natten var et sant helv... Han kan godt få spise 4 ganger i natt bare han sover etterpå og ikke tisser mengder eller bæsjer. Er det så mye å håpe på litt søvn etter et halv år?? GRATTIS TIL BYFOLKA!! Tenkte jeg skulle grattise deg på msn, men var nesten ikke på i dag og så tok du kvelden da jeg kom på. Måtte jo se ER først:) Ja og jeg laget hjemmelaget babymat i går *stolt* Ikke at det er så vanskelig da men det skal finnes tiltak. Kokte poteter og gulrot. Hadde oppi litt olje (som ble litt for mye) og litt av kokevannet. Ble litt slimete og lukta olje og ..ja..blærk. Satte et glass i kylen og et i frysern. E fikk smake i dag og den gikk ned i turbofart. Var bedre konsitens og lukt etter en dag i kylen. Litt moro. Skal prøve meg frem på en del selv jeg tror jeg:) Kanskje jeg skal selge trådmat? hehe For de som gidder, ta gjerne vare på noen glass til meg. Greit å lage opp litt når man først lager og har ikke samlet opp så mange glass enda. Er så greit med barnematglassa. Hvor bæsjer du herk?
Amabolla Skrevet 12. februar 2007 #36 Skrevet 12. februar 2007 Sitter med kakaokopp med krem attåt:) Kan ikke ta vare på glass til deg mol-da jegtar vare på de til eget bruk-har planer om å bli slik ei flink tøtte som lager mat selv:D Rart hvor smårotete det blir i løpet av en dag! Gått å rydda litt rundt om kring heilt siden vesla sovna. I morgen skal vi til oldemoren til vesla. Å må huske å ringe ei venninne som har kommet hjem fra amerika. Ho og har ei lita tulle-bilde av ho på traaden forresten:) Spør om ho ikke har lyst å campe hos meg på onsdag-da jeg er husredd og sambo er på skitur til fredag. Trøtt jeg og sitter bare å skriver babbel
*1D* Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #37 Skrevet 12. februar 2007 Hei igjen skjønner damer:) Er så fysen at jeg snart blir gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal. Har spist så mye i kveld og alle de andre dagene i det siste:( Jeg blir snart tullete jeg alså! Har støvsugd skapene og nå er det bare sunne ting igjen..........(har spist snack a jacksene til og med:( æsj!) Har begynt å drikke Cola Zero bare for å lette litt på samvittigheta. Går jo turer også da, var flink og gikk fram og tilbake til søs i dag. Blir litt over 6 kilometer det da, og det var -10 (ikke -4 som de sa på tv`n!). Også må jeg si at dette med unge og soving og alt er litt pes, men det går seg til. Han sover enten på meg eller i stua mens jeg sitter på data`n...... Blir litt sånn at man ikke gidder legge seg, for han sover jo ikke alikevel da. Da kan man haller være oppe og slippe å slite med han på soverommet........... høres dette kjent ut for flere eller?? Spør bare så noen kan fortelle meg at det går over snart:) Jeg har lyst til å legge inn bakgrunn på de jentene som ikke har vært inne og gjort noe på traaden da......bare sånn for å slippe helt hvit side lissom......siden vi er litt snobbette mener jeg:) Jeg savner fler av dere jeg da! Jeg har bare ikke skrevet det i et av de få innleggene mine da siste dagene................. Sorry altså! Klem
Molait Skrevet 13. februar 2007 #38 Skrevet 13. februar 2007 Får ikke frem hele innlegget ditt 1D. Mangler på høyresiden. "svar på innlegg" også, derfor jeg svarer deg over:)
Molait Skrevet 13. februar 2007 #39 Skrevet 13. februar 2007 Nei kom under gitt:) Nattinatt og bøfn alle sammen. Hvorfor er jeg oppe så sent??!!! argh
Petronella♡mor til to Skrevet 13. februar 2007 #40 Skrevet 13. februar 2007 Kjapt innhopp - gjett hvem som våknet 0515 da... Ærre mulig a... Da holdt han på å hoste seg i hjel og så var det gjort. Tyna´n til 0545, så var det bare å krype til korset. Ulempen ved å ikke lenger amme. Og det etter å ha lagt meg 0145, grunnet denne "dumme" hekta på traaden... ;P Utålmodig er´n også vøtt - nei får vel prøve en flaske - snork ;o)
♥Tiny Skrevet 13. februar 2007 #41 Skrevet 13. februar 2007 God morgen!!! Her har natten (igjen) vørt bra!! Var en liten surv når jeg skulle legge meg, men inn med smokk og snork. Sov da helt til 6, våken - bæsj - skift og snork. Trodde jeg måtte stå opp ved 6 tiden jeg, men den gang ei Stod opp 7.30! Hun er snørrete og småvarm, så her er både far og datter kjøla... Idag skal vi skrive kontrakt på nye leiligheten!!! Woho!!! Og nå er det ikke lenge igjen før leiligheten vår hvaner på finn heller!! Traaden-avhengighet??!!! hehe.. Den begynner å bli ganske bra nå da!! Får noen fjernet de 2 boksene øverst på siden? Jeg prøvde som en gal her igår, men får ikke åpnet den boksen (den er bare helt hvit)... Får se om mitt lillt troll sovner snart så jeg kan ta meg en laaang dusj.. Hører hun snøfter og lager masse lyder der inne.. Jage opp gubben må jeg også.. hehe.. sånn er det å ha ferie!
-MtG- Skrevet 13. februar 2007 #42 Skrevet 13. februar 2007 Hei og god morgen:) Koselig hos molle i går. Greit med noen som bor litt nærme. G sovna i bilen hjem klokka 17.30 og våkna ikke av at jeg kledde av og la han i senga. Prøvde å pirke på han utpå kvelden, men han bare grynta og sov videre. Så her var det natta kl. 17.30!!! Fikk vel mat i 24-tiden og trodde det var morgen 04.30, men stappa i han ei flaske etter puppen også sovna vi igjen. Ihvertfall jeg:) Klokken 08.00 var det morgen. Det er litt bedre enn 04.30 altså... 14,5 timer natt med 2 matinger er ikke værst synes jeg. Nå skal jeg inn og titte på traaden. Jeg holder meg ikke for god for den:) Nå gjespes det fælt her. Kanskje mer soving allerede? Ja, hvor bæsjer du???
-MtG- Skrevet 13. februar 2007 #43 Skrevet 13. februar 2007 Så gøy med kontrakt, Tiny! Da er det liksom på ordentlig.
Molait Skrevet 13. februar 2007 #44 Skrevet 13. februar 2007 Gøy med kontrakt:) Litt skummelt og..hehe. Gler meg til infløtfest Og skal bli gøy å se på finn.no Der har jeg vært liksom..hihi Her var natten ok tror jeg. men rart det skal være så mye om og med etter 4 på natten. Fikk noe mat. Hadde tissa seg ut rundt 5 tror jeg. Tok vekk håndkle under ham som var litt fuktig og skifta bleie. Pysjen var jo "tørr"?! Kjekt med ull. Den fikk bli på. ndmg (nattens) Våken rundt 5--6 eller deromkring. Husker og at kl var 7. Og at han da var våken. Våknet 8.10 og da var han våken. Har han sovet noe og hvor mye imellom der tro? Far tok med å satt ham i vippestolen i stua. Jeg bråvåknet 8.45. Hørte han klaga litt. Kasta meg ut av senga. Will var jo der. Hadde glemt han jeg. Han hadde lett etter meg men ikke funnet meg så han satt nå der å passa bror sin han. Hallo, hvor vanskelig er det å finne meg i senga tro. Vel de satt nå å så på Istid de:) Traaden ja..hmf. Rekker å titte rundt og prøve ut litt, men klarer aldri å bli enig med meg selv. Må være den sidne som har hatt flest mulige løsninger og bakgrunner og ja etterhvert..hehe. Jeg får prøve å få opp en mal snart, så kan jeg heller bytte om på ting etter det. I går var det jo et virrvarr der inne:)
Petronella♡mor til to Skrevet 13. februar 2007 #45 Skrevet 13. februar 2007 Godt noen har hatt en god og lang natt med søvn - hehe. Og grattis med kontraktskriving i dag Tiny - blir artig, som nevnes her - da blir det liksom mer ordentlig. Gleder meg til vi skal komme på treff der ;o) Vel, da skal jeg kjøre maskinen min på service og det tar vel sin tid tenker jeg. Da blir det mao hverken mye tråden eller traaden på meg før den er tilbake. Men stikker nok innom her en gang for dag i alle fall. Vi snæiks om jeg ikke dør av abstinenser innen jeg får maskinen tilbake...
Petronella♡mor til to Skrevet 13. februar 2007 #46 Skrevet 13. februar 2007 Har forresten planer om å veie A på HS i morgen el tors. Gjett vekt a damer... Vekt historikken hans finner dere inne på traaden
Molait Skrevet 13. februar 2007 #47 Skrevet 13. februar 2007 Der er du ja. Så deg ikke på msn. Kjipern. abstinenser er no dritt. Men om gubben har lagt seg og du sitter oppe så kan du jo like gjerne sitte på kottet og være sosial med oss:) Tippe ja..gjøre etterpå. Jeg tipper tung!
Amabolla Skrevet 13. februar 2007 #49 Skrevet 13. februar 2007 Hei I dag stod sambo opp med vesla så jeg sov til kl 10.40:) Veldig digg! Fikk også frokost av han- så veldig snill sambo i dag. Kan ha noe med at han skal på 3 dagers skitur i Hemsedal? Tipper 9050 gr jeg:) Har vært å posta bursdagskort til ho mor-flinke dattra:)
Herkules Skrevet 13. februar 2007 #50 Skrevet 13. februar 2007 halois hvor jeg bæsjer? gjør som O vel driter i bodyen:) Nei har kort vei til m&p så jeg har egen do der. Bad og Ja ellers så har O gjort det i bodyen to dager på rad så vet dere det også siden bæsj har vært et hett tema ser jeg Jeg tror han fikk sin dose tran ja Nå har de pigga opp gulvet på badet og det mens O. sov!!!! i etasjen over hm Godt sovehjerte? Han klarte å være våken i nesten 3 t før han sluknet igjen og ligger nå og drar seg på 3. timen skulle lage grøt så han fikk 2 grøtmåltider i dag men nå får vi se da. Spennende med bolig kjøp og salg Tiny greit å få kontrakten på plass fåkke til no traaden jeg siden jeg aldri har sett noe sånn greier før 1D prøvde å si at jeg skulle gå på noe å trykke ???????????????? Skal jeg jgøre noe må jeg nok ha litt tips ja jeg er sulten og har lyst på noe godt og her sitter jeg uten noe hmm Blir treff svanine? Jeg skal i begravelse den 21. tror jeg det var Deilig morgen ama Fikk kaffe¨og cd og kosedress på sengen på morsdagen Var en kjapp tur innom svigers for boller og kaffe Hilste på 18 dg gammel gutt han v ar så søt og rar:) på lørdag hilste jeg på 3 mnd gammel gutt han var litt slapp syns jeg greit å sove mye men er du 3 mnd så er det vel litt futt i en i våken tilstand?????????????????????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå