Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Glimrende, da sier vi lørdag:D hehe. M måtte jobbe fredag. Og torsdag er i morgen alt det jo. Nei men tenkte på det at kanskje vi skulle ta det på lørdag om du ikke har noen planer? For de små er i bedre humør på dagen. Og kan jo hende det tar litt tid med 3 stk.

Har du aldri kokt ris før??

Har du seriøst sett noe henge på greip? Annet enn løv og hestemøkk?

hehe, greit nok det 1D;) (til det meste av hva som stod i innlegget ditt)

Måtte virkelig tyne E på kvelden i dag. Sov 40 min til 13.30. Var da trøtt 15-15.30. skal egentlig dra 15.30 til svømming. Ja litt senere da, men begynne å pakke seg sammen. La meg med ham 15.15 i håp om at han skulle få en liten dupp. Han sovnet han. Vekte 15.45. Hyyyylskrik og gråt. Liker IKKE å bli revet opp av søvn tydligvis. SOver ellers på vei hjem fra svøm, men nå var det jo ikke så lenge siden han hadde sovet så han satt nå å kikka. 18 begynte det for alvor å bli sutring. Fikk flaske kl 18.30. 200ml!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sovnet med flaska og surv av å bli vekt, men må rape masse etter flaske. La ham 19.20 og brukte vel en 20 min på å sovne. Men uten gråt og skrik da:) Gråt da vi gikk inn på soverommet (hehe han har skjønt hva som skal skje) og da jeg la ham ned, men så begynte kampen med å drepe dyna:)

Mulig jeg har bil i morgen. Og har man først det så bør den brukes..hehe. Hva har folket for planer i morgen a? Lurte litt på en tur til LS...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

møter gjerne folk i LS i morgen jeg. Er jo aleine hjemme og ingen plana....

Skrevet

Skulle gjerne tatt en tur til LS jeg, men har bare ti kroner:D Så ikke så innmari gøy.

Skrevet

Er sent på som vanlig jeg

Nå har vi hatt nok en kjedelig dag vel ikke kjedelig med oskar da han og jeg har kost oss masse.

Han er hekta på egne tær, hunden og mobilen

Må få meg det passordet jeg da for å gjøre noe på traaden:)

Vi kommer på rester svanine så du skal ikke diske opp bare så du vet det altså

O s ov fra 19 til 945 han med amminger.

Ha ha elektrikkeren kom kl 7 i dag og min mr T vekket ikke meg plutselig kom de troppende inn på rommet hvor jeg lå og sov!

Så der lå jeg og holdt rundt hunden mens elektrikkeren og mannen min spurte om ting og tang Følte med litt lur da ja

Nå er gubben hos nabon og dusjer og jeg sitter her og fryser litt har lyst på sjokkis men mannen min har begynt å "nekte " meg det:(

Skrevet

Man kan da ikke nekte noen sjokolade? Huff.

Var nedi byen i dag og handla masse stæsj til dåp og dentinox og biteringer og bildepapir og bodyer og gave til lillesøss og lillebror og sokker til meg og genser til H. Han ble glad for overaskels, men så kom jeg på at det var valentines og da var det jo litt teit. Pytt.

Natta var bedre, for E sov til halv seks u/mat. A spiste hver tredje, men han sov i senga med meg så kunne han bare forsyne seg selv. Orka ikke å bære fram og tilbake. Håper denne tullinga gir seg snart, kjipt at han ikke vil ha noe særlig på dag. Tenkte at han ville spise mye fra flaske på dagen i dag (for det er jo lett), men så hadde han bare drukket hundre.

Det kommer noe nettside fra meg. Etterhvert. Håper jeg. Men det kommer ikke før det kommer. Tror det blir pent. EA er jo søte så da må det jo bli bra ;-)

Vi har egentlig hatt en fin dag. Dagene er så mye enklere når H er hjemme. Alt flyter så mye bedre, tida går fortere...nesten som helga :)

Skrevet

haha, synes jeg ser deg der du holder rundt bikkja;)

Vet ikke helt om jeg får sulla meg ned til LS da, men jo forresten, jeg MÅ ha linseveske. Brukt samma siste rest litt for lenge kan man si. Skal linser være slimete?

Så effektiv dag du har hatt da svanine. Godt å få unna. Alt klart til dåp nå da?

Og hva sier du om lørran ama?

E ikke våknet enda?! Fikk jo mat frem til 19.00 (ferdig da altså) 4 timer siden det. Og sovnet jo før 8 så over 3 timer på det og. Om han sover gjennom og jeg våkner 8 uten ham i senga kommer jeg til å kaste opp av frykt for at han ikke puster. gruer meg ikke til han blir 9 uker, bare den første natta han er det:)

Skrevet

Lørdagen passer heilt fint den Mol:)

Natta til dere alle!

Skrevet

Så tidlig alle legger seg da;)

JEG har slette "hvite prikker" på hjemmesiden, de som et par andre hadde flytta rundt på;) (litt stolt da,selv om det var veldig enkelt..) ;) Også sitter jeg og prøver å tenke ut en smart løsning til vektskjema dings;) Tror ikke jeg kommer på den i dag da men......vi får se:) Jeg prøver meg frem på "hjemme igjen" siden inne hos meg til jeg kommer på løsningen! Hvis noen gidder sjekke der inne så kan de gjerne komme med kommentarer altså!

Jeg gidder ikke leggemeg tidlig i kveld heller. Gjorde ett tappert forsøk igjen i går................ HVa skjer?? Joda, er i seng til 12 og gutten er pill våken til nesten kl 2, da har han sovet fint hver kveld i nesten en uke (på sofan mens mamma sitter på nettet....) Så i kveld gidder jeg ikke ligge i senga halvt i svime og ikke tenke klart eller få sove... da er det enklere å bare holde seg våken.

Skrevet

Jeg eeeeeeeeeeeeer sååååååååå trøtt!

Sover ikke bra når sambo ikke er her + at vesla meinte det var morgen kl 04.45. Tok en time å få henne til å sovne igjen! Så sov hun til 06.30-opp i senga mi og sov til 07.30. TRØTT!!

Fikk henne til å sovne ved puppen kl 08.30-går opp i senga-men nei-våken! Fikk slumra litt meds ho lå å prata med seg selv.

1D-skal gå inn og titte:)

Skrevet

Flakser inn til LS en tur i dag. Ama dukker opp. Fler som plutselig dukker opp?

E skal sove litt nå snart. Om det er 30 min el 2 timer vites ei. Etter det er det grøt og så dra.Er nok ikke der før 12 jeg tenker jeg.

Super natt:D Spiste 18.30-19.00. Sovnet ca. 19.45. Sov til 00.13!!! Masse mat. Rap. Op i kurven. Sov til 4!! Liten sup 5.30 (mest for å sovne igjen) og våken 7.30. Det kvalifiserre til bra natt her:)

Skrevet

Gratulerer med fin natt Moll! Ikke så aller verst natt her heller, tatt i betraktning noen av de nettene vi har hatt i det siste. Tror kanskje vi er på bedringens vei...? *knock on wood*

A sov faktisk til 2345, noe som ikke er så aller verst. E ville ha mat 0315, A rundt 04 (men var egentlig ikke så sulten, bare våken, så la sprellegutt tilbake i senga si), E innsovningspupp kl tidlig (5-6?) også sov vi alle til 0720. Så alt i alt en helt grei natt :) (... men håper på enda bedre selvfølgelig).

Jeg flakser ikke noe sted, eller kanskje på trillings. Men triller meg ikke helt opp til LS. Kjipt å være trøttings Ama, vet hvordan det er...

Traaden: Liker den nye overskrifta MYE bedre! Dersom vi kan ha en annen bakgrunn enn en intergalaktiskromferdsbakgrunn blir jeg også glad. Og hva med å gjøre boksene så store at nickene ikke går utenfor? Og svart skrift på svart bakgrunn funker dårlig.

... og hva er disse boksene med "hentesider" og "html"? Trenger vi de? De har da ingenting med tråden å gjøre? Eller er det noe som bare er lagt der for enkelthetsskyld under laginga av nettsida?

Skrevet

God dag god dag. Dette har vært en pyton natt!

Sov 19.45. Mat 01.00, ble lagt i sengen sin, skriiiik, mere mat.. 03.00 VÅKEN!!! Skravla og spiste i en evighet. Klokka 04.30 måtte jeg legge han i senga si og da skreik han og pappa gikk og la seg på sofaen. Ville ikke sovne av seg selv så han sov i sengen min resten av matten.... morgen 07.45. Blææææææ!!! Hvor har det blitt av den ungen jeg hadde for en stund siden? Den som sov hele natten og lå og slumra med meg til klokka var både 11 og 12 på formiddagen??

Svanine: Siden du har skryti av dine datakunnskaper så kan vel du ordne det fint?? :D

Skrevet

Uff, høres slitsomt ut ja mtg. Gutten din har blitt stor og nysgjerrig på verden, kan ikke sove hele forniddagen da.

Jeg har ikke skrytt på meg pisso-kunnskaper....

Skrevet

hihi. Ok da.

Jeg skal ikke klage alt for mye over natten heller. Mange som strir med den. Er jo oppe noen ganger du også da:)

Skrevet

Hei og hå!

Rekker ikke lese nå for sambo har lagt sin elsk på pc´n (har 2 lesedager - jaaaa, sier jeg må jo det nå når den andre er på service - søffern... hihi). Men håper jo sef at alt er bra med dere alle store og små :o))

Men jeg har fått disp nå til å komme innom å si at A er veid i dag. Er vel sannsynligvis noen som fortsatt ikke har gjetta vekt??

1D lurte på når han var veid sist og det var 13 des, da veide han 8210g.

Så da er det bare å gjette i øst, vest og vildenvei ;o))

Kommer inn å leser i kveld - da venter jeg gode tippebidrag!! :o))

Skrevet

Hei på dere!

Petro: tipper 9430 gr (har jeg tippet en gang tidl. kanskje-tror kanskje det-men tipper lell)

Har vært i LS og møtt Mol som måtte vente en time på meg stakkar. Men is fikk vi-og shoppa litt fikk vi.

Har hatt besøk av ei venninne i dag-gikk nå og Leo ble jo sliten av den hyperaktive ungen! Skikkelig "rakkerunge", men tror hun har hatt det kjempegøy:)

Skrevet

jeg tipper 9000 jeg da:)

kjipt med netter som ikke er som de skal gtm og flott med greie og ok netter molle og svanine

O våknet når pappan skulle legge seg og det var ca 2345 da fora jeg siden jeg ikke gadd å bruke tid på å få han til å sovne for så å våkne for mat 1-2 timer

Så sov han 6,5 time amming. kl 07.15 så survet han og da tok jeg han opp i senga mi og da koste han seg til 09.45

på lørdag skal vi på hotell igjen og da skal hunden være med Hun kan desv. ikke være alene på rommet siden hun åpner dører

Skrevet

Tipper 9525.

Ang. vekstskjemaet, foreslår jeg at vi bytter plass på navn og alder, slik at alder blir loddrett og navn vannrett. Tror det blir mer oversiktlig. Ellers vil jeg henge meg på svanines ønske om ny bakgrunn...

Har fått gjort bittelitt, men det er jo et evighetsprosjekt å få til noe ordentlig da, særlig når man er nybegynner... Fort gjort å bli litt hekta, og det passer jo så godt sammen med LH som ikke akkurat sover døgnet rundt, not!

LH spiser mer om natta igjen nå, får høre med hs på 5 mnd-kontroll hva hun mener. Spent på å se vektoppgangen også, går ikke så mye opp nå som det har gjort før.

Men LH er blid og glad, har begynt å stå på fanget og åler nesten på lekematta si. Moro!!

Er rallyhelvete i byen forresten.... ;-)

Skrevet

9435...ja det hadde jeg planlagt å tippe. Skrevet ned før jeg gikk inn til og med. Og så tipper ama 9430?! Blir nesten for dumt å tippe så nærme. Men er nå det tallet jeg kom frem til.

Om tippingen min ikke blir registrert grunnet for nære annen tipping så får jeg si 9370 da.

Takk for koselig tur ama, skjønt var ikke så lenge vi var sammen da..hehe. E slukna 16.30. La meg ned med ham. Stakkarn var jo helt oppløst av utslitthet. Sove 55min. fra 07.30-16.30 er meget veldig for lite for ham. Sov i 2,10!!! Og da vekte jeg ham. Var ikke lett å vekke heller. Helt pudding:) Legge ham snart. Ble jo trøtt med en gang igjen jo. Tror han har en klokke på rundt 20.00 fått jeg.

Edvard har bæsja 2 ganger i dag!! Det har ikke skjedd siden han var 2 uker. Den første bar preg av fast føde. Type brøddeig. Neste var vann med prikker kan man si. Hvorfor så stor forskjell i lukt og form og farge på samme dag?? (Og med samme føde)

Ser pt har dilla litt på traaden i dag:) Har du lagt ut på dib nå eller? Ikke sett etter jeg...Var jo veldig til hopp i besøkende her i går var det vel. Kom det av a? Og er det bare å fortelle slekt og venner nå eller? Jeg er ikke ferdig, men det er samma.

Skrevet

Kan dere ikke låse døren da herk? :)

Er bedre det ja simba. Og da kan man føre på videre nedover også etterhvert. For ellers blir det jo en laang mark til slutt:) 1D har noen forslag inne hos seg på "hjem igjen". Bare noe hun har klussa litt med. Vet ikke om hun har kommet lenger.

Ny bakgrunn er på plass det...

Skrevet

Hei igjen!

Venter fortsatt på noen tippinger - er vel svana og 1D? Tiny og Cat er jo borte - hmmm venter til i morgen med å gi noe svar jeg... :o)

Vil bare si at jeg har gjort noen småting på forsiden. Endret bakgrunn og overskrift, samt fjernet HTML og henteside (eller jeg har fjernet buttonsene, men dere finner linkene under venner) flyttet de så de ikke skulle bli så fremtredende, men lot de stå tilfelle noen vil bruke dem.

Også synes jeg gjesteboka er litt søt da - er jo tross alt mange her som ser på oss som dragene - hihi :o)

Synes det er vanskelig å finne fine gjestebøker som ikke er glorete, eller med hvit bakgrunn. Men jeg bytter den ut om dere vil. Fant et hjerte med noen blinkende stjerner, nesten samme blåfarge som buttonsene (se deleted items) gi beskjed om dere vil bytte eller om dere har andre gjestebok forslag...

Kan jo i så fall legge de inn nederst på siden så kan alle komme med forslag på hvem som er den fineste :o)

For å få helhetsintrykk - trykk preview oppe i høyre hjørne, om dere ikke har fått det med dere :o)

Skrevet

hihi kunne ikke dy meg. Måtte jo bare flytte litt på det du holdt på med der inne pt;) Ja ikke nå da, men mens du holdt på. Vet ikke om du la merke til det jeg. jaadaa, tørr humor, men flira for emg selv jeg.

Bortsett fr a den linken hos 1D...hvor er det kule musepiler henne a?

Legging over all forventning. Hakke hørt et pipp inn hit. Sover nå hørte jeg ja. Tok vel under 10 min det. Og hadde vært våken under 2 timer. Spiste bare 120 da.

Om vi legger alle nederst kan det bli litt forvirrende for de som er på besøk og vil skrive:) Hvorfor har du lagt den helt ut på høyresiden? Bedre å ha den nederst i midten vel. Hvorfor er du ikke på msn samtidig? Og når er laptop friskmeldt?

Skrevet

Hihi, på buttonsene??

Jobber litt med vektsiden, men nå må jeg rydde litt før jeg går videre (ehe kremt vaskedama kommer jo i morgen, pes hver gang veit dere for da må jeg rydde pust, pes...) - derfor ser det helt kaotisk ut der...

Gir beskjed når jeg er ferdig, tilfelle jeg har surra til litt med tallene :}

musepiler finner du blandt annet her Molle (corsors)http://www.piczo.com/hjemmesideting2?g=17279993&cr=4

:o)

Be back later!!

Skrevet

nei flytta på gjestebøkene dine. Du drev å la inn hjerte og dragen mens jeg satt å så på. Du flytta hjerte ned og jeg opp igjen..hehe og så flytta jeg dragen bortover. Men tenkte jeg fikk gi meg før det ble bank;)

Midlertidig kaos er greit:)

Ja stakkas deg som må rydde før vaskedama kommer. Vi må vaske selv etter å ha rydda vi:( Men skjønner deg. Er litt pes å ha hengende over seg et tidspunkt det må være røddig på. Et tips? Legg fra dere ting der dere tok dem fra. Da blir det ikke rotete;)

tt for link

Skrevet

Unge som griner på armen i kveld og... :(

Enig med svana om det meste ang traad, bytt bakrunn, større bokser (likte liste også jeg..), gjerne dumpe linketingen også for min del:)

Flott å se at det meste er ordnet så raskt:)

jeg holder en knapp på dragen jeg...... men er enig med Molait at det kan være greit med "vannrette-navn" og vekt under da. Blir mer oversiktelig i lengden tror jeg. (jeg er litt uskikker på om jeg liker den som er på gang noe særlig, ikke vondt ment da) Har sletta *rote* forslagene jeg hadde på hjemme igjen. (bytter den ut til å hete Ukens bilde jeg også, pushover som jeg er) Jeg skal prøve den andre varianten og legger den under pt på vektsiden...... skal prøve å være på msn ei stund til jeg....men gutten griner og jeg sover jo bare 3-4 t om natta....

Ulempen med å være sist er jo at man man må tippe noe annet enn det jeg hadde tenkt siden noen allerede har tippet dette (nevnt tidliger ser jeg...) Så da må jeg sjekke om hva jeg vil tippe:) okei, jeg vet det er grisenært Mo, men jeg tror han veier 9080 jeg da (vet ikke om jeg skal registrere den tyngste eller letteste tippinga av Mo der da....)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...