Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer med Morsdagen!

Må nevne hjemmeside også da: Gratulerer!

Da er vi igang med tråd nr 13 her inne på DiB:)

Siden jeg 13 er mitt lykketall har jeg bestemt meg for å starte denne gangen!

Link til tråd 12: http://www.dinbaby.com/forum/thread/8092199

Jeg har funnet ut hvem som har startet trådene her inne på dib:

1- 5/11 - Molait - Herk(helt til anonym skulle være morsom) - 220

2- 11/11 - Tiny - svana - 239

3- 25/11 - Molait - Tiny -206

4- 1/12 - Simbamamma - Molait - 191

5- 9/12 - Amalie - svana (egentlig pt som varslet ny tråd da:) - 204

6- 20/12 - Petronella - Molait - 224

7- 30/12 - Tiny - Pt - 207

8- 7/1 - Herkules - Ama - 218

9- 16/1 - Mtg - Molait (varslet ny tråd) - 208

10- 22/1 - Molait - svanine - 216

11- 29/1 - Tiny - Pt - 203

12- 5/2 - svanine - 1D (varslet ny tråd) - 203

13- 11/2 - 1D - ?

Har listet opp hvem som starta tråd, når, siste innlegg og antall innlegg!Og som dere ser så har Molait og Tiny førsteplass med start av 3 tråder hver:)

Og som dere også sikkert ser så mangler det Tråder fra Cat (hu har fussa på 14 altså!) og 1D:) (vi har ingen tvangstanker rundt tall vi altså.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei 1D.

Si meg, har De lite å gjøre på moderdagen?

*glise*

Skrevet

Tenkte noen av dere som har utdannelse kunne finne ut snitt og prosentvis oppgang osv da:)

Må jo la det være noe igjen til dere andre!

Men fint å se at du har funnet tråd 13 da:)

Også har jeg bladd har inne på dib for å finne ut alle detaljer da.....det tar tid det Molait!

Jeg er forresten den med flest morsdager i belte: 9 (nesten 10...hihi)

Lillingen DRITER jo heeeeeeeele tia jo! Og vRæLeR han når det har gått mer enn 30 sek siden han var ferdig: skal ikke ha på den bleien lenger enn han må! Han gulper litt mer også enda......

Skrevet

Brukte evigheter på et innlegg - gr schitzo maskin, derfor ligger det fortsatt på tråd 12... ;D

Skrevet

Veit alt om detta med driting - bare spør Molle, Tiny, Svana og MTG de var vitne til det på fredag.

I dag har vi bare hatt 3 bommelomme skift foreløpig da, hah ;o)

I begynnelsen bæsja 8-10 ganger i døgnet, hver dag - spør om bleieforbruk a - skulle tro jeg hadde tvillinger. Så er jo dog litt bedre nå da ;D

Skrevet

Hehe, har skifta 2 i dag jeg, men gubben har vel bytta 3 tror jeg:)

Stille her inne i dag, er alle opptatt med å bli vartet opp av gubbene sine eller? Når vi var på sykehuset skifte vi hver 3dje time og da var det drit i hver eneste bleie, kom hjem: 8 døgn uten..... hihi, deilig at jeg full ammer altså!

Jeg fikk frokost når jeg sto opp jeg, men ikke noe kort eller noe. Er ikke første morsdagen min dette da, men første med babyen vår.....

Jeg har kjøpt kake, laget dessert og skal lage middagen...

Jeg vet ikke om jeg er skuffa eller noe enda, for han er ute å går et par mil på ski for trening nå.... men kommer han hjem uten noe som helst blir jeg litt skuffa tror jeg ja...... Hva med dere?

Skrevet

Joda, jeg fant denne jeg også da, men gjorde som pt.... Jeg skrev litt for lenge (med opphold) på innlegget istad og dermed var det jo startet et nytt innlegg imellom der..

regner med det kommer en gave etterpå for T var innom senteret før han dro på fredag.. Tiril har pønta seg for mamman sin da.. Er så søt i skjørt atte..

Idag misunner jeg Cat big time!!!!!!!! KALDT!!!!!!!!!!

Skrevet

Edvard bæsja i dag:D (er det bare her det jubles ved bæsj tro? hehe) :P

Vært hos svigermor en tur. Fikk vaffel. Fikk med hjem og. Tenkte å bake en kake til i kveld men er jo ingen som kan komme:(( Og siden vi fikk dekka noe kakebehov hos svigers så blir det vel ikk enoen kake tror jeg.

Tror det kommer noe senere i dag. Itte noe stort men noe godis eller et eller annet. Hadde blitt skuffa om det ikke kom noen ting. Kan godt være et kort som de har laget sammen. Trenger ikke være noe dyrt fint.

E har sovet 30 min fra 12.30 til nå. (15.30-16.00) Slitsomt assa!! Og kan jo ikke legge seg noe mer nå. Prøver å tyne ut men vet ikke om overtrøtt er noe å trakte etter heller. Drit når det blir sånn. M er ganske sliten av å bære og underholde, men hallooo! Sånn har jeg det masse alene. Som påminner meg...M jobber dobbelt i morra så da er jeg alenemor igjen. Uten bil og sikkert like kaldt så tur og utesoving utgår. Virkelig blæ altså!!

Får bare sms til cat i retur jeg:( (eller feil ved sending da) Prøve igjen etterpå.

Skrevet

Fått svar fra Cat i dag jeg altså.....sendte i 2 tia ca.

METT!

Skrevet

hei alle mødre:)

Har vært hos svigers å spist kake-det var no godt ja. Ellers ikke gjort noe spennende.

Mol: du har så mange forkortelser at det er lett å begynne p tenke ulogisk-GB kunne for alt jeg veit i ditt vokubular betydd "gamle bjørner" eller no sånt! Men nå veit jeg hva det betyr-så nå kan du skrive det så mye du vil til meg;) Og E er no bare lit over ei uke eldre enn Leo-(skal lære Leo å stå å tisse;))

bæsjebleier er jeg god på! Gjett om! Her er det i hvertfall en for dag-men som regel 2. Innimellom er det 3. Og ett par ganger i uka så går det gjennom. Så i vår stellebag er det noen ekstra klær for skifting:)

Tiny: fole så den jenta de er på frammarsj da- du kunne jaggu tatt en svingtur innom "begavede barn". Jenta de har prestert mye i forhold til mange der inne;)

Skrevet

JAAA, jeg har et begavet barn!!!!!! Hihi...

Kanskje legge inn et innlegg: Er barnet mitt begavet?? haha...

Nå har endelig mann kommet seg hjem og svigers vært innom.. Spist litt kake og fått pakke :) Så nå er ting litt bedre.. Kanskje jeg kan sove lenger imorgen?!

jeg har skifta 2 bæsjebleier idag.. Her er det vanligvis 1-3 bleier med bæsj (som forøvrig stinker) i døgnet..

Lurer på om vesla brygger på noe jeg altså.. Hun er småsurvete, vil nesten ikke ha mat, bare melk. Har spist endel grøt til kvelden men da ville hun ikke ha melk, bare sove... Får se om det er bedre imorgen eller om det kanskje er en liten forkjølelse på vei?!

Har lagt inn innlegg på treffsiden (akershus), så pell dere inn dit og svar!! hehe.. (ja dere som kan komme på ls-treff da, sorry 1D)

Når skal vi ha 1D party egentlig??

Skrevet

Håper ikke T har fått omgangsjuka(ama-dritt) hun og da-for det er MANGE som ligger nede for telling nå! Men Leo var glad og fornøyd dagen før-bare litt grinete på kvelden. Lurer på noe Tiny: var T veldig grinete når tenna kom opp? Har kjøpt sånn dentinox. Veit ikke om det fungerer-men hun har vært veldig sutrete i dag-og hun sovna og fortsatt å klagesutre i søvne!

Skrevet

hohoho, jeg fikk 2 dl-mål jeg. Fylt med god sjokkis da. M ødela jo de andre med det gipsforsøket vi hadde her... hehe så var jo litt artig at han kjøpte nye til meg nå da:) Will skulle egentlig lage kort, men er syk. Feber. Og i dag begynte stemmen og hostinga.

Ja også fikk jeg frokost på senga da. (se bilde msn) M MÅTTE ta bilde. (for å dokumentere at han hadde gjort dette) og vet dere...det første han gjorde var å sende bilde på mobilen til svigermor hans!!

Tok ca 1 time å få E til å sovne i dag. Hyl og vondt og overtrøtt. Måtte stå opp en stund og. Var helt utrøstelig så vi gikk ut på stua. Han var jo helt hysterisk. hehe ut på stua ligge på knærne på magen og blid som ei sol. Var helt rart for sovnet så og si mange ganger men vrei seg ut av søvnen igjen. 30 min er nok for lite for ham fra 12.30-20.00.

Kikke på treffsider senere. Godt mulig det noe sykblæ. Men kan jo være mer riskorn??

Skrevet

jøss, stille i kveld.

Jo.

Tiny: M fikk smake kaka i går. Spurte hva han synes og hva jeg skulle skrive. "Jo den var god den. Ikke smaker den lakris heller" Ja det jeg skal hilse å si? "Ja den var superdigg. Spør om hu vil gifte seg med meg" Jeg ser litt forfærdet på ham (pålagt) "men at du baker masse gode kaker vennen. Mye bedre dine altså. Ja også lager du sånne rare gode sauser" hmm..rare sauser men ok, han slapp av kroken..hehe

I dag lagde jeg sånn mislykka sjokkiskake. Ble ikke så bra denne gangen. Smakte jo greit da. Litt for sekt oppå og litt for rå inni. Men så ikke ut! M kom inn og "hva har du gjort??" påulgt av høy latter. "Den ser jo ut som en kuruke!!!" sukk.. "Denne MÅÅÅ vi jo bare ta bilde av!!" mer sukk...

Til at mannen ikke sier stort klarer han å lire av seg mye bra. Livet med Mr.M liksom.

Nå gikk meldinga til cat igjennom:))

Lå å fikk ikke helt sove i går natt of den der "¤&R)&"/#¤)% første sangen på cd'n gikk om igjen og om igjeni hodet mitt. Den er der enda!! Får den ikke bort!! Hvordan klarer du å leve med den cd'n på hver dag pt??? (står på her og for E digger'n, men halloooo-gal i hodet snart. Og 5 år?!

Var veldig kjekt dere satt igjen kake. På lørdag fikk vi besøk. De hadde vært på restaurant før de kom. Mannen satte seg og slng tur seg "ja har dere noe dessert ell?" mest på tull. Jepp sa jeg og hentet 2!! kaker.hehe han fikk store øyne da gitt. Begge ble borte og:)

Alle køya el? Burde gjort det jeg, men ja. Går igjennom opptak-filmer. Skal bare skrive på hva som er på dem og spole oss igjennom men man blir jo sittende å se vøtt. Så nusselig å se William liten:))

Jo må fortelle om nevøen min...Var intervju ifm med morsdagen. (han går i 1.klasse) joda. Han likte mamman sin og likte maten hennes. Spesielt taco. Men det værste med mamma er at hun har så gærdigre pupper!!

hoho som jeg lo. Dette er ei lita bøgd, og dette sto i avisen. Gutten har nå fått økt ukepenger..hihi. (mor hans har ikke gærdigre pupper, mer pupper preget av 3 barn..hehe)

Ungen til helsesøstra hadde sagt at han likte maten til mamman men når a brenner sausen så banner a så jævlig! hihi fint å se på trykk fra sin 7-åring;)

Skrevet

Innom og sier godnatt og får at Mol ikke skal føle seg ensom:)

Morro for HS som skal stå fram som godt eksempel:D

Men nå går jeg til køys. Skal til tannlegen (avbest. fredagtimen siden jeg hadde spya) kl 09-kanskje få lurt med sambo på ikea etterpå-hvis tannlegen ikke tar alle penga mine!

Svanine: hvis du har national graphic channel så må du se på "in the womb" doku´n den 25.februar. Da får du se tvillinger:D

Skrevet

Jeg har da brukt store deler av dagen på å spise eller mekke på siden min på traaden:)

Jeg ha også skrevet fødestorie...........Gutten er jo bare 2 mnd, 2 uker og 2 dager;)

Og nå tar det snart av inne på traaden............. Er 3 stk der inne å redigerer nå:)

Skrevet

Hei på dere! Sitter her i natten og leser tråd og prøver å fikse litt på traaden. Ikke lett når ikke maskina vil det jeg vil. Fikk 1D til å ordne litt for meg da.

Nå har jeg lest så masse at jeg ikke husker noe å kommentere. Har nemlig ikke vært her inne siden fredag morgen!

Ok, dette har jeg gjort siden sist:

Fredag:

Var hos Molait. Kjempekoselig! Gøy å se de barna jeg ikke hadde sett før og gøy å se de barna jeg hadde sett før. Tennene til Tiril var kjempesøte:) Og A var glad i katten;) Var sykt mett når jeg kom hjem. Finnes nemlig ikke bånn i meg når det er noe jeg liker. Satt igjen hele tråtan med vilje, for hadde jeg tatt den med hadde jeg nok klart å spise opp resten i løpet av kvelden..

Etter at jeg kom hjem vasket jeg leiligheten i 3(!) timer mens G var hos tante og V på trening. Jeg var nemlig litt syk så jeg ville ikke trene. Tørka til og med støv oppå kjøleskapet. Det har ikke blitt gjort siden vi fikk det for et år siden:D Klokken 22.00 klarte jeg å helle i meg MASSE taco....

Lørdag:

Husker ikke. Er jo et helt døgn siden....

Prata ihvertfall med mamma i telefonen..

Søndag:

Fikk frokost på sengen og pakke og koooselig kort:) Min første morsdag var fin. Var hos svigers(o'skrekk). Det var ganske koselig faktisk. Svigermor måtte på jobb etterhvert og da ble det enda koseligere:D Etterpå var jeg og G hos mamma og stefar. Det var også koselig. På kvelden så vi på Torpedo. Vet ikke helt hva jeg synes om den...

Også må jeg si at ama-dritt er noe som går. Broren min kom hjem fra sykehuset i dag. Ligget der i 1 1/2 døgn med ama-dritt. Fikk noen skikkelige magekramper så de ville ha han til overvåking..

Skrevet

Gjett om jeg var stolt når jeg kunne hjelpe noen altså!

Har gjort endel der inne nå, er sånn passe fornøyd da..... vil ha sånn bilde på muse, en sånn greie når man åpner sidene (sånn stjerne vi har på hjemmesiden) også må jeg skrive om oppholdet på Nise og laste inn bilder til Hjemme igjen siden;)

Jeg har en stygg mistanke om at svigermor FORVENTER at vi skal komme på besøk oftere nå som vi har fått Lillingen......... Hun sa nemlig til sambo "jeg trodde dere kom i dag jeg" når hun snakket med han i dag (hennes måte å si noe på det skjønner dere....) Jeg fikk helt hetta jeg altså, men jeg og mannen min er Heldigvis enige om at det ikke skjer da. (eller som han sier: det har jeg ikke tenkt over...hehe) Jeg sa til B at hvis hun vil at vi skal komme så må hun invitere også da, jeg kjører ikke 1 time for å overraske noen altså....og godt var det i dag da, for de var jo borte.......hvordan skulle vi kunne komme på besøk da??......eier ikke logisk sans den dama...men hun er snill..men det hjelper så lite....uff dette ble nesten litt slemt det...jeg vet bare ikke hvordan jeg skal oppføre meg noen ganger jeg altså.....

Jeg har spist meg gjennom denne helga også.........burde kasnkje tenkt på dette med å få et litt sunnere kosthold jeg altså, er vel farlg når vekta mi før svangerskapet nå jeg altså!

Tror jeg skal prøve det der med å legge seg jeg altså..... skal bare.........

Skrevet

Hihi. Skal bare.... Det har jeg gjort i flere timer nå:)

Jeg fiksa bittelitt på forsiden på traaden da.. Om ikke det gjorde noe. Ingen drastiske forandringer da. Dere får bytte tilbake om det ikke falt i smak.

*skal bare titte på siden til 1D*

Skrevet

Nå skal jeg altså! Så litt inne hos deg mtg, ser bra ut!

Skrevet

Hei hopp

Jeg er ferdig hos tannlegen-jippi- skal ikke tilbake før neste år-jippijippi!!

Inn å kikke på Traaden...

Skrevet

Grattis med tannlege-ferdig!

Blei du ruinert???

Tror jeg må ta en tur i løpet av året jeg også. Har ikke vært der på over 2 år. Sikkert masse hull også:( hihi. kanskje.

Nå kommer snart V hjem fra jobb og skal ha hjemmekontor. Så skal jeg og G på besøk! Jippi!!!!

Skrevet

Skal vel egentlig til tannlegen snart jeg også...men har ingen penger til å gjøre det med..........sikkert 3-4 år siden sist. Hull har jeg og:(

Skal ut å gå tur i det fine været! Bare -10 i dag...hihi

Skrevet

Det var nettopp det det var-over 3 år siden sist! Og ja-ruinert ble jeg og. 5600 kr kostet morroa og da fikk jeg nesten 900 kr avslag sden samboeren min har gitt han rabatt på klipp:) Men han virket veldig flink-har hatt en del uflaks med dårlige tannleger,,,,

Så flinke dere har vært inne på traaden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...