Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Wæææ får slenge inn vekt da. 9120, ho ho. Har ikke peiling.

Har hatt besøk i kveld av to venninner. Kos det, og gutta har sovet hele tiden så de fikk de ikke se noe til, hehe. Sovna med en gang, E bare surva litt og fikk dentinox og smokk og så var det greit. A sovna med en gang som alltid. A har også spist bra i dag, så tror faktisk vi er over det verste!

Var og trilla 2 timer, men gutta sov bare tre kvarter av de timene. Sovna selvfølgelig like før vi var hjemme (doh), men 2 timer får da holde.

I morra kommer familie på besøk. Og så blir det dåp og styr, blir vel ikke så mye på nett etter fredags ettermiddag tenker jeg. Blir dessverre ikke ferdig med sida mi til da, får ikke gjort noe før til uka. Dere får bare "lansere" om dere vil det. Fin bakgrunn og bedre gjestebok forresten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sorry må prøve legge meg jeg, gutten vil ikke sove og jeg er utslitt... får gjøre det forslager på vektting i morra, hvis jeg rekker.

Skrevet

Da er vel alle enige om vannrette navn da... :-D

zzz

Skrevet

God kveld godt folk!

Har veldig kjapt lest meg igjennom og DET var mye... Men jeg skal ta noen kjappe greier i hovedsak traaden.

Molle - jeg er ikke på msn fordi jeg ikke har fått surra meg til å legge det opp på denne maskinen... ;o( Laptoppen er borte i en drøy uke, så jeg skal se hva jeg får surra meg til i helgen ;o)

Stussa litt på dette med gjestebøkene, men noen ganger kødder maskinen litt så jeg tenkte det bare var den - men hihi, artig allikevel synes nå jeg da :o)

Grunnen for at jeg la den gjesteboka på siden der var for å fylle ut siden litt og fordi da slipper folk å scrolle om de går inn. Da vil de få alt i åpningsvinduet - men det gjør jo sef ingenting om den ligger under :o)

Når det gjelder vekt tabellen var jeg litt kjapp i svingene. Har allerede laget den ferdig før jeg leste at dere vil ha den vannrett... Nå orker jeg ikke gjøre den om, for det var såååå strevsomt - hihi :o) Den ble jo ikke så værst oversiktlig heller nå da, men om noen føler seg kallet er det bare å gjøre den om :o))

Jeg må krype i køya nå. Skal regne litt på tallene i morgen, tror jeg vet hvem vinneren er så vidt jeg har sjekket og jeg tror den personen har mindre enn 100 g avvik (kanskje 50, men husker ikke akkurat nå hva det sto...) Tamtaratam - avsøringenstime kommer i morgen :D

Forresten hva sier dere, skal vi legge ut link i morgen eller vente til over helgen??

God natt a damer! :o)

Skrevet

Legg ut i morgen. Si det er under arbeid. For da kan vi senere legge ut på nytt og få ende flere hit:))

Men litt vondt i øyna på gjesteboksiden. *blinkblink* Til og med gubben (som synes blink er litt kult) sa det ble litt vel. hehe. Ble litt vanskelig å lese.

Også liker jeg ikke Ole Brum jeg da... Sånn! Da var det out in the open! *løperågjemmerseg* Hadde mye OB (hehe) til William husker jeg. Kanskje litt derfor man er lei. Nei men er så oppbrukt. Hva skjedde med Mikke Mus liksom?! (ikke at vi skal ha mikke altså..eller samma det..hehe) Pers. er jeg litt for bilder og dingser som ikke tilhører en tvserie/tegneserie e.l. på fellessidene.

(om alle vil ha motsatt så skal jeg ikke krangle på det altså)

Jepp, da fikk jeg lirt av meg litt urk i dag og;)

E sover enda. Han begynner å bli stor:)) Ellerr er nå der jeg synes han burde vært for 2 mnd. siden! åååååå, kom på noe, E har bare hørt feil. Han tror sikkert 9 MND. og ikke 9 uker:)

Skal til tannlegen kl 14.00 i morgen (trådvettregel "meld alltid fra hvor du går") Gruer meg assa. HAr noe betent drit. Mulig det er snakk om trekking av visdomstann. Det er ikke nok hyggelig tanke altså! Må vel på piller først, men hva ta når man ammer. blæ. Har flere hull og...tror jeg.

Bøfn

Skrevet

Nå har jeg pussa tenner og er på vei i seng - måååååtte bare innom igjen...

Vedr vekttabellen - veldig fint om noen orker sette de vannrett altså, ellers skal jeg se hva jeg får gjort i helgen. De veies og måles jo også etter 8-10 mnd og det er dumt å måtte starte tabellen på ny etter det. Mens har vi det vannrett kan vi registrere vekt og lengde i ørten år fremover - ja til de er konfirmanter i alle fall - hihi :o)

Fjerner bling bling på gjestesiden... Har noen sånne baby disney mikke, donald, dolly og minnie, skal se om jeg får inn de i løpet av helgen (har det på cd rom nå veit dere da andre pc´n r syk...)

Sneiks!!

Skrevet

Men jeg synes jo forresten brummbaby og nassebaby er veldig søte jeg da (men bling bling er jeg enig i - hihi, det er borte nå)... :o))

Skrevet

Innom og sier natta:)

Lykke til hos tannlegen og håper alle små babyer og alle mødre sover godt i natt!

Skrevet

hehe joda, de er søte nok de assa. Betyr ikke så veldig mye for meg om de er der eller ikke. Trenger ikke lete opp noe Mikke/Donald greier. Mente det bare som..ja..Alle bruker Ole Brum, hva skjedde med alle de andre figurene (dumbo er kult..hehe..i følge deg har jo gutten litt Dumboører og;) ) tenkte på noe nøytralt som baby, blomst, sol blablabla. men assa virkelig ikke big deal. Var bakgrunnen som jeg var villig til å kjempe for, ikke figurene..hehe.

Stakkars PT, prøver og ordner og fikser også kommer vi å "ikke sånn" "men hvorfor det" "hvordan da" "hjelp meg da pt!" *klemmepåPTsomgiddergjørejobben*

Natten..sukk. Sov lenge da. Mat rundt 00.30. Men skulle jo ikke sove igjen da:( Var våken i over 1,5 time. Sovnet først men vrei på seg og kava og våkna og sovna og våkna. Tok ham opp og etter langt om lenge kom en liten rap. Smokkedytt og ansiktskrafsing leeenge. (var ikke snakk om å ligge kurv) Sovnet neeesten, men så kaste på seg og titte seg storøyd rundt. Gråt jo ikke stort, men det var så lenge jeg dytta smokk og var tilgjengelig med ansiktet mitt.

Mat igjen i 5-6 tiden. VIlle ikke sovne med en gang da heller, men da sovna jeg fra ham. Våken 7.45. Lå å kosa oss i senga (les mor sove barn leke) til 8.15.

Jeg er trøtt. Hva gjøre når de små finner det for godt at første soveøkt på natten betyr våkentid etterpå?? Kan jo ikke tvinge frem søvn heller?!

Gruer meg til tannlege, men er pyton å ha vondt og. Gleder meg derfor litt. Gleder meg til etter timen..hehe. Skal levere hos bestemor på vei inn. Hun har faktisk ikke passet ham alene på dagtid før. (bare en tur i butikken og da var bestefar der og..og han hylskreik da vi kom tilbake) William hadde de flere ganger i uka fra han var 2 mnd.. Sov over da han var 2,5.

Skrevet

Men åååååå!!!!!!!!!!!

Glemte jo det i går. Tenkte på det SÅ mange ganger.

Grattis med 7 mnd Tiril:))

Skrevet

Vesla har gått bakover i tid og har ikke fylt 9 uker enda..... sukk....

Får komme med noe hjemmeside pes jeg og da- tror vekt og div er byttet litt om inne på traaden-litt feil vekt på leo og E. Kan se om jeg får fiksa seinere i dag.

Skrevet

Sist jeg sjekka hadde Lille-T vekt på 4-mnd. Enten så har tida gått fra meg eller så er 1D synsk.

De små har vært såå snille i dag, og lekt på egen hand i to timer uten å være sure! De skjønte kanskje at jeg bare måtte vaske golvet før vi får besøk i kveld *SmAsKepÅ* Og da jeg var ferdig var de så trøtte at jeg la de. Ikke noe sutring eller smokkedytt. BomFerdig. Og jeg kunne sette meg ned med brød og te og tråd. Fantastisk.

Ellers er jeg ganske trøtt. Ammet 5 ganger mellom 2330 og 0645 (ikke sove mer etter det nei) så sånnsett så går de også tilbake i tid. Når begynner de å gå framover igjen? Opplevde noen av dere det sånn? At det gikk fra få til flere måltider igjen? Og til få igjen uten tiltak (eks. ff (fast føde)).

Grattis Tiril! Og lykke til hos tannemannen Molle.

Skrevet

lykke til molait!

Fikk paralgin forte når jeg drev med visdomstennene . Fikk det også da jeg var gravid så mulig det går greit å amme på det.

Kankke låse hotelldører når man ikke er på rommet de har sånn nøkkel kort som man bruker for å komme inn men på innsiden er det ulåst skjønner??

Skrevet

*klemme på Molait som skal til fæle tannlegen*

Jeg prøver å legge ut den nye tabbellen jeg har laget på vektskjema... men finner ikke ut hvor html-koden på dokumentet er.....(hihi, jeg har sikkert gjort noe feil.....helst noe som er skikkelig enkelt da.....)

Har unge som bare sover på armen jeg:( Litt slitsomt akkurat nå, men det går seg sikkert til snart:)

Skrevet

Hvordan gikk det hos tannlegen, Molait?

Jeg har vært på fødselssamtale påsykehuset i dag. Det var deilig. Fikk klarhet i en del ting. Hverken jeg eller G holdt på å dø:)

Men morkaka sang på siste verset da. Det var ikke så bra, men det gikk jo fint.

Trene i dag. Huff. Vanskelig å kome igang igjen. Har vært forkjøle en stund så jeg har ikke trent på over 1 1/2 uke. Blir slit i dag ja!

Skrevet

MTG: så godt du har fått klarhet i heile forløpet så slippe du å gå å lure:)

1D: har også en unge som bare vil sove inntil meg i dag. Ho er i strålende humør,men må underholdes og vil ikke sove andre plassa enn på fanget mitt. Og jeg som skulle "shine" huset i dag.jaja.

Er så trøtt! Sambo kommer hjem i dag-så i morgen skal han stå opp med vesla. Men da hadde det vært typisk at ho bestemmer seg for å sove til 09/09.30 igjen-men likevel-trenger å sooooooove!

Hvem legger ut linken til hjemmesiden i dag da?

Hvordan var det hos tannlegen i dag Mol?

Skrevet

Har fille i kjeften!! Fikk en fille (les liten stoffbit) som var dynka i noe krem innunder tannkjøttet. Og så må jeg skylle med sånn desinf som vil gi meg misfarging på tenna. Hørrei! Nei man han sa bland ut 50-50 med vann så blir det ikke så ille.

Var ikke visdomstanna da. Var den ene siden jeg ikke har visdomstann. Har 3 og må sans. trekke alle 3 med tid og stunder. PF hjlper ved visdomstann, for det er mer type operasjon. Ved tannverk har det ikke såå bra virkning. Da fungerer Ibux sammen med Paracet best. Virker som den filla har tatt værste trykket. Ømt og vondt, men klarer å svelge igjen:)

Skal ikke tilbake før 5/3 (tror jeg det var) Kl. 13.00. Så da er det bare å melde seg noen hvem som helst. Trenger pass:) Evt.om noen er i LS og kan ha ham der i rundt 1 time. Om ingen melder seg så leverer jeg ham bak messa;) (tannlegen er på Kjeller)

Er vel PT som skulle legge ut? For da gjør hu siste finish(om det er noen som skal gjøres) før hun legger ut. Hva skrive i overskrift da? Må jo være fengende..hehe. "Lurer dere på hvem Tråd-dragene er??" Titt hit:)" hehe. Nå er det ikke så mye om oss der da, mer om babyne våre.

Kunne gjort ting mye bedre og er en del småplukk, men det får bare være. Itte så nøye er det vel.

Hva veide A da?? Og er hakk i plate på spor 19!!

Molle har en smule seperasjonsangst!

Skrevet

Og gått bra med pass da. Han skulle sovet rundt 14, men sovnet ikke før nesten 15. Hadde gått opp og ned i gata men gutten ville ikke sove. Fikk litt flaske (vet han ikke var sulte da men) og sovnet på armen til bestemor. Sov på sofaen da jeg kom.

Sover nå og. sov 45 min der borte til litt over halv fire. Halv fire til halv åtte er litt mye for ham:) Men litt dumt han sover nå og. Sovnet 17.30. om han våkner nå 18 så går det greit. Vekke er ikke ok, for da er han i dritthumør til leggetid. Jaja, får bli som det blir.

Så ble ikke huset shina...du får sitte der blendene vakker så ser han ikke rot og møkk;)

(Du får rødde til i morra assa!!) :P

Så slitsomt 1D. Man trenger litt tid for seg selv og om ungen sover på en også blir man litt lei. Du ska få en dag i morgen med tegnestifter og sånn og da skal du se alt blir bra:)

Skrevet

Jeg kan passe tullingen når du er hos tannlegen jeg-nema problema-og det var jo med tanke på ei viss ryddig dame jeg tenkte huset trengte en "shinings":)

Leo ligger som en ball nedpå stuegulvet med begge føttene i munnen. Var så sutrete ei stund nå så jeg kledde av ho alle klærne-skal bade snart-så nå er ho strålende blid og jeg kan kikke innom her:)

Hjemmesida vår ser jo kjempefin ut den nå! Bortsett fra litt feil med vekt og div.

Skrevet

hehe, er ikke strøkent her nå for å si det sånn. Jeg kan plukke hybelkaninene ut av munnen på Edvard, så tenk ei på det;)

Ja også treffsiden da...

Uh..hvordan slå ihjel en halvtime. Har sett TV, ligger i grind, under pipp, bært rundt...Prøver nå å drepe en teskje (så blank og fin vett) mens han sitter på fang. BLir lettere og lettere å surfe rundt med baby på fang. O hærlige tid:))

Skrevet

Det nye vekstskjemaet ser fint ut, men hvordan skal vi få lagt inn nye opplysninger? Mulig jeg er litt tett altså.....

Skrevet

Jeg syns ikke du er dum altså! Jeg og svana har snakket litt om det da........ for jeg laget tabbellen og hun la inn html-koden så den kunne legges på nettet:) jeg har klart å knote inn vekta til Lillingeni ettertid, men er ikke sikker på at det er så lurt om fler roter i koden da:)

Det må bli gjort av en person i utgangspunktet ja:)

Skrevet

Hmmm, har dere snakket om at simbamamma er dum eller ikke... - hehe :o)) Kunne nesten se sånn ut på setningen, hihi... Men godt dere kom fram til at hun ikke er det da!!! :o)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...