♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #202 Skrevet 31. januar 2007 God natt jenter = ) IKKE LAG NY TRÅD FØR VI HAR FÅTT 300 INNLEGG...!;o) Lei av å scrolle ?? Trykk på END på tastaturet så havner du nederst på siden. Eller dra siden ned..
Gjest Skrevet 31. januar 2007 #203 Skrevet 31. januar 2007 Jammmmmmmen Piaaaaaaaa! Maskinen min klikker. Den forrige tråden drepte nettleseren min s jeg måtte laste ned en ny en! Dersom det skjer igjen så skriver ikke jeg mer før vi begynner på ny tråd asse!*surmule* Taler i dåpen eller ikke? Hva synes dere? Jeg vil liksom ikke stille uforberedt dersom det skulle finne på å bli noen, da bør jo ikke jeg være dårligere?! Eller? Har sett noen finfine dikt jeg i såfall kunne integrert i talen eller brukt som inspirasjon. (er jo sånn skrivegal kjerring jeg da...) Er de tnoen andre som kjeder seg noe fryktlig med å bare være hjemme med miniene eller? Jeg var en tur på jobb i dag (hadde med meg lillemor siden det bare var å regulere kassesystemer og sånn) men det var moro det, og utrolig deilig å gjøre noe! Men har jo innsett at jeg nok ikke går tilbake til å jobbe firmaet der, luselønn og verdens rareste sjef:p Noen som ville finne på noe med meg i morgen eller fredag? Sånn på dagtid. Mannen er i gang med ny runde med masse jobb og da sitter jeg og glor i veggen frem til han står opp. Har ikke hjerte til å vekke ham etter 4-5 timer søvn denne uken, stakkars skjønne gutten min må jo få sove litt, best om jeg og lillemor ikke er hjemme så e rdet helt stille og deilig for ham. Så finne på noe eller? Send meg melding om dere kjeder dere i morgen eller legg inn her om det er fredag! *håpehåpe*
Chiquita Bananas Skrevet 31. januar 2007 #204 Skrevet 31. januar 2007 Hei jenter - jeg ville bare innom for å si ha det til dere. Drar i morgen tidlig og har pakket kofferten. Jeg har ikke peiling på hva jeg skal pakke til Fredrik - har vel aldri reist med han jeg. Har jo ikke tenkt over hva jeg bruker i klær på ham på 5 dager - vet bare at jeg har en stooor kleshaug etter ham på noen dager....Men jeg får vaske klær hos mora mi da - men jeg har ganske masse med meg ) Ønsker dere alle en kjempefin helg - kommer ikke til å være innom på tråden jeg. Alle dagene mine er visst booket ) Skal treffe noen hver dag - så da har jeg ikke tid å bimme...hehehehe.... Kryss fingrene for meg i morgen i halv 11 tiden og tenk hardt på at Fredrik kommer til å være helt rolig og ikke skrike og få dotter i ørene....
Gjest Skrevet 31. januar 2007 #205 Skrevet 31. januar 2007 Kjære Fredrik; dersom du ikke allerede har lært dette følg godt med; alle situasjoner hvor mammaen din håper og forventer at du skal være snill, DA skal du være umulig, vil hun at du skal være stille skal du bråke, vil hun at du skal være fornøyd skal du klage og ikke minst, det er livsviktig for flysikkerheten i Norges land at alle små søte som deg hyler minst 50% av flyturen for å irritere alle de andre passasjerene! Mvh Embla.
Thea og Erle Skrevet 1. februar 2007 #206 Skrevet 1. februar 2007 Hei og god morgen. Lille Erle har visst bltt verre av forkjølelsen. Tror ikke jeg vil ta henne ut i dag dersom det ikke blir mildt da. Dersom det bli skikkelig kaldt i morgen kan vi jo f.eks ta en tur på noen kjøpesenter og gå der eller vente til uka når kanskje Trym og Erle er friske. Vi ser an temp og vær til i morgen. Kjenner at jeg begynner å bli forkjølet selv, men det spiller ikke så stor rolle. Aller i huset er jo lit gråggy. Og mannen min begynt å merke det også og når en mann blir dårlig så kan en jo gange det med 10.Håper det blir bra temp både i dag og i morgen slik at jeg kan ut å gå. Skulle vært i Sande og bestilt noen linser, ser jo så dårlig når jeg leser.
2nj♥ Skrevet 1. februar 2007 #207 Skrevet 1. februar 2007 Kan vi ikke ta et lite trille-kjøpesenter-treff imorgen da om det er for kaldt til å gå ute? Hvor lang tid tar det med disse vannkoppene, noen som vet? Må vel regne med å ha han hjemme minst ei uke tenker jeg... Ryggen har blitt mye bedre etter behandlingen igår, så nå må jeg være flink og bevege meg og ise når det blir ømt. Så vi får vel gå en liten tur etterpå jeg og Trulsegutten. Han våknet nettopp forresten, skikkelig ligget og dratt seg idag ja.
Thea og Erle Skrevet 1. februar 2007 #208 Skrevet 1. februar 2007 Jo det er jeg klar for. Flere en meg ????
Mayken Skrevet 1. februar 2007 #209 Skrevet 1. februar 2007 hmmm....fortsatt ingen barnetrygd på kontoen:( Får ringe dem å høre hva som skjer. 2nj: vil gjerne ha den sent over på mail ja: [email protected], takk. Tenkte jeg skulle pakke ned det lille trollet mitt i vognen i dag og spasere til nærmeste fargehandler. Vil innom å skaffe meg en del fargeprøver, har så lyst å finne ut hvilke farger jeg vil ha i det nye huset. Har flyttet inn i hodet alt, så håper jeg ikke blir skuffet om 2 uker. 2 uker i dag faktisk......sommerfugler i magen. Når jeg snakker om sommerfugler, jeg har så lyst å lage et rom til Ina med masse sommerfugler og fine farger. Er veldig flink til å se for meg sånt i hodet, men ikke så flink til få satt det ut i live...jaja, den tid den sorg, må jo få huset først. Noen som vet om så små barn som Ina kan være mørkredde? Kan nesten virke som det er det hun er..... aner ikke jeg.
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #211 Skrevet 1. februar 2007 Mayken; de er ofte det, fins sånne fine bamser med nattlys i lekebutikken og mandag begynner opphørssalget på barnebutikken på Gulskogen Senteret så da kan du sikkert få tak i noe der! Evt så har jeg en nattlampe med musikk som er lydaktivert som du kan låne? Veslemor her blir bare liggende og prate med den i stedet for åå sove så vi har måttet kutte den ut:p Men hun liker den i allefall;) hehe... Og jeg håper virkelig dere får huset! Jeg har også både flyttet inn og pusset opp oppi hodet mitt:p Tror det bare er sånn når man skal flytte et nytt sted. Jeg vil ha prinsesserom jeg, med sånn fin seng med himmel, rosa vegger og malte prinsessekroner i tre på veggene, tror jeg får det på barneromsbutikken i Engene, har ikke vært innom der ennå. Når flytter dere om dere får det? vi flytter nok opp i mars vi, pappa har jo fått seg leilighet allerede.
Mayken Skrevet 1. februar 2007 #212 Skrevet 1. februar 2007 Ut å kjøpe lampe jeg da. Eller kanskje prøve den du har å se om det funker? Det kan vi jo snakke om i morgen. Tilla og jeg har bestemt oss for å være flinke i morgen å gå laaaaang tur..hehehe. Vi skal møte megler og de som eier huset for konraktskriving på tirsdag, i papirene står det at overtagelse er 1.april, men håper å kunne få det noen dager før....skal høre med dem, de skal skilles, så de vil kanskje ut derfra så fort som mulig. Vil så veldig gjerne få malt stuen før vi flytter inn. Ina og jeg skal oppover til Ålesund 15-23 april, mamma og pappa som sponser oss med tur, og biletter er bestillt for lenge siden, hadde vært greit å ha kommet litt i orden før det, i hvertfall ha flyttet ut herfra og levert fra oss nøkkler o.l. 2nj: takk for mailen, skal se om jeg får sjangs til å lese gjennom den de nærmeste dagene.
Mayken Skrevet 1. februar 2007 #213 Skrevet 1. februar 2007 Stille det var her i dag da..... hvor er alle sammen?
Thea og Erle Skrevet 1. februar 2007 #214 Skrevet 1. februar 2007 2nj-dersom det er slik vær det har vært i dag så går vi til Liertoppen eller hur? Hvor skal vi da møtes og når? Eller så er jeg åpen for andre forslag. Men hadde vært deilig å gå. Eller så har jeg og naboen gått en liten tur i dag. Noen som vet hvor en får smukk med navn på igjen?? Rart det der med b trygden. Fikk den i des og Erle ble født i okt. Fikk da etterbetalt for nov.
Mayken Skrevet 1. februar 2007 #215 Skrevet 1. februar 2007 Har lest litt av mailen din 2nj, og nå ligger lille trollet mitt og sover i sengen sin, tok 30 min:) Får se om det holder. Jeg lot et lite lys stå på, virker som om hun roer seg litt mer da. Hvordan har du gjort det? Står du ved sengen så han kan se deg? Eller trekker du deg tilbake? Nå stod jeg ved sengen hennes helt til hun sovnet...blir det feil tro? Vil hun da bli avhengig av å se noen ved sengen for å kunne sovne?
2nj♥ Skrevet 1. februar 2007 #216 Skrevet 1. februar 2007 Jepp, vi går om været er greit for Erlemor!!! Kan vi ikke gå fra oss da, så blir turen litt kortere og du er garantert IKKE å få parkeringsbot...... Samme for meg når vi går egentlig, men greit om det ikke er så lenge etter at Truls har fått mat slik at han holder opp til "toppen". Slitsomt med syyyyyk liten gutt hjemme. Han blir så mammadalt når han ikke er helt i form, og med sutring i tillegg så kjenner jeg at det er godt å komme litt ut av huset ja. Sitter her alene nå da. Mannen er i Oslo på møte og middag, og gutta er i seng. Truls har enda ikke "ropt" på smokken, så venter igrunn på det..... Jeg fikk barnetrygd igår, og da etterbetalt for desember siden Truls ble født i november. Sparer det vi da, så merker ikke noe til de pengene igrunn....
2nj♥ Skrevet 1. februar 2007 #217 Skrevet 1. februar 2007 Hadde håpet det var en annen sjel her inne som kunne "underholde" meg litt, men det ser dårlig ut gitt...... *sipp-sapp* Jaja, er vel andre ting å finne på en torsdagskveld enn å henge her.....
Thea og Erle Skrevet 1. februar 2007 #218 Skrevet 1. februar 2007 Ja vi kan gå fra deg, men husker ikke helt veien helt dit. Prøver eller så ringer jeg dersom jeg er på villspor. Hva med å gå kl 09.30.eller 10.00??
2nj♥ Skrevet 1. februar 2007 #219 Skrevet 1. februar 2007 Ja, det er helt supert Bare send en melding når dere kjører hjemmenfra så skal jeg fylle opp Truls, så er vi klare når dere kommer:) Du tar til venstre i rundkjøringen opp mot biltilsynet og til høyre i neste, og opp til venstre første vei rett før et rødt hus....... -Dette viss du kommer fra sentrum og ikke kjører motorveien helt til Plantasjen. -Men ring du, så guider jeg om du ikke finner oss
babytad Skrevet 1. februar 2007 #220 Skrevet 1. februar 2007 god kveld t alle sammen! R d noen her nå da??
Thea og Erle Skrevet 1. februar 2007 #221 Skrevet 1. februar 2007 Natti til dere alle- Tenk på 2nj og Æ opp Lierbakkan i morra!!!
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #222 Skrevet 2. februar 2007 Ja da var netterangelet på plass igjen:p Døgnrytme er et fint dyr, kanskje spesielt med tanke på at lillemor faktisk sover hele natta, kanskje jeg skulle lære meg det samme?! Jeg skal gå tur med Mayken i morgen jeg:) *glede seg* Og på lørdag skal jeg på byen med "mammaklubben". Det blir moro det!
2nj♥ Skrevet 2. februar 2007 #223 Skrevet 2. februar 2007 Mayken..... så ikke innlegget ditt jeg, for vi må ha skrevet omtrent samtidig igår. Sorry! Så bra at hun sovnet så fort. Gikk det greit resten av natta også? Jeg har sittet ved senga evt stått ja i begynnelsen, men nå når vi ikke trenger løfte han opp mer og han ikke gråter når han blir lagt så trekker jeg meg unna. De første gangene var jeg rett utenfor døra, men nå går jeg bare ned i stua og løper heller opp å gir smokk et par ganger. Igår trengte jeg ikke det heller. Poenget er jo at de skal føle trygghet. Så om du tar det gradvis, så vil hun etterhvert kunne ligge på rommet alene og sovne selv som en trygg liten baby
Thea og Erle Skrevet 2. februar 2007 #224 Skrevet 2. februar 2007 Hei og hopp .10 min og jeg kjører til deg 2nj. Sender en sms. Må innom bhg. Men det er på vei og tar kun 5 min ekstra i dag:)
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #225 Skrevet 2. februar 2007 tillab-hvem barnebutikk er det som har opphørssalg til mandag på gulskogen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå