Gå til innhold

Drammenogomegntråden nr 3 Ny 21.jan.07

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei på dere igjen!! Så hyggelig at så mange svarte da gitt. Når r detta treffet som alle snakker om imorgen?? kos fra babytad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kl 12 på East Lake:)

Jeg og Pia kommer i allefall, samt Mammaen til Eline, Ønskejenta, Niva, PiaCF, Janette, Esre, og enda noen flere. Er kjempehyggelig. Adriana er 13 mnd (snart 14) så hun er jo på alder med din. Men jeg vet ikke om hun skal være med i morgen eller om mammaen kommer alene... *usikker*

Piadi; jeg rapper da ingen, jeg skaper flere kontakter:p Jeg er jo med dere også, så da har man flere bekjente å ta av! Og du kommer jo som nevnt i morgen så da får vi evt treffe henne først:) *glise stort*

Heeeeeeeeebbie; hjelper Pia å ROPE på deg... *hypnotisere Hebbie* "du viiiiiiiil på treeeeeeeeff, duu måååååååååå pååååååå treeeeeeeff" Hehe...

Skrevet

No can do.....

Skal være hos legen kl.1 - så da rekker jeg det ikke, kan likesågodt fullføre gjøremålene mine og kaste søppel da.

Ellers hadde jeg vært med - kjekt med treff....

Skrevet

gud så lang tråden var blitt på denne lille tiden....:)

Skrevet

Sitter her og leser på tråden igjen...er så trøtt at øynene er på vei igjen hele tiden men lille klumpen min har litt vondt i magen idag så hun sitter her på fanget og jeg håper det kommer en rap snart...:)

Hebbie: Blir kjekt å treffer deg i stavanger og du bare MÅ sette av tid...må se Fredrik altså....:)

I dag satt Letizia på sofaen først uten støtte og senere på gulvet hun er bare såå stødig og hun er ikke 4 mnd enda engang...tidligere på dagen var vi på barseltreff med gruppa mi, alle babyene var så skjønne og søte. Letizia er 7200 gram uææææh blitt..helt utrolig hvordan hun har tatt igjen de andre...Hun har også begynt å interresere seg for andre babyer, noe ikke babyen på siden av meg likte så godt..hun grabbet tak i armen hans og hylte av glede til han og han hylte like høyt tilbake av skrekk...dette gjorde hun flere ganger mens helsesøster hadde foredrag. Måtte tilslutt stappe smukken inn i munnen på henne for hun hylte og lo og ingen klarte å høre noenting...men hun sjarmerte gruppa iallefall..blir morsomt å se om instruktøren i svømming i morgen får lov å prate....

Og dere om huden vår går vanligvis tilbake etter svangerskapet? Har nå fått masse hud til overs overalt....ser det spesielt på lårene og rumpa og det ser ikke fint ut...ik får jeg lov å trene skikkelig heller...:(

Skrevet

Vi stakk av med seieren:)

Vi fikk siste bud, så inn til videre kan vi kalle oss huseiere.

Er så sinnsykt kjipt at vi må vente nesten 3 uker før vi er helt sikkre.

Kommer til å bli skikkelig skuffa hvis noen snapper den forran nesa på oss nå, har jo nesten flyttet inn i hodet.

Synd det er sånn ordning når det er borettslag, men, men... får krysse armer og bein i noen uker da. Den blir "lyst" ut i avisa neste torsdag, og da har folk som er medlem i boligbyggerlaget en uke på seg til å kunne "stjele" den.

Sitter å planlegger hvilke farger jeg skal male veggene.

Det må gjøres noe med alle rom bortsett fra kjøkkenet, men er ikke mye som trengs da.

Vil male stua før vi flytter inn, ellers kan resten vente og tas litt pøompø etter at vi har flyttet inn.

Blir litt forskjell å flytte fra 62kvadrat til 132:)

4 soverom og bad oppe.

Stue, kjøkken, wc, vaskerom, gang og entre i 1.etg

Og kjeller på 50kvadrat der halvparten er gjort om til kjellerstue, kan fint utvide den om vi vil eller innrede andre parten til noe annet:)

Så da får jeg plass til å kunne ha bimtreff etterhvert:)...hihihi

Skrevet

Piadi- gav han beskjed om at det var bedre å gjøre det nå en i sommer- da vil vi bare kose oss. Vært noe hver sommer de siste årene.Men jeg pleier bare å kjøpe maskeringsteip og et treliters spann så setter jeg i gang og da blir han revet med. Men jeg liker å gjøre en del selv. Synes det er så gøy og pusse opp.

Hat hatt 2 sunne dager forsåvidt. Håper det fortsetter noen dager til så er jeg kvitt abstinensene. Som å slutte å røyke dette. I kveld må jeg trene- lenge siden.

Kjøre guttene bhg- så skal jeg gå en bitteliten tur med Erle. Prøver å være ute hver dag.

Gratulerer som huseiere Mayken. Høres så spennende ut;)

Skrevet

god morgen!! Jg kan prøve og rekke innom en tur og hilse på dere! Får besøk senere idag, så vi får se. Hadde vært kjempehyggelig. Eller så må jg bare vente t neste gang. Kos

Skrevet

Gratulerer Mayken!

Du vet at det bare er ti min derfra og ned til meg?!?!?! *hint hint*

Og rett ved der ligger den knallbra bhg med 7 mål naturtomt og greier. Er dit jeg har tenkt søke vesla.

Skulle dere bli overkjørt av DOBBL så kanskje dere kan låne medlemskapet mitt? Jeg har til og med noen års ansennitet nå... Hehe...

Skrevet

Ja, Tilla vet at det ikke er så langt unna deg:)

Sambo har pekt ut huset ditt:)

Svigermor har medlemskap fra 80 tallet, haddet vi fått det hadde vi ikke trengt å være med på budrunden en gang, bare gått inn og tatt det, men hun ville ikke gi det bort, ville beholde det selv i tilfelle de får bruk for det selv en gang, så da står vi her med 1 uke gammelt medlemskap da:(

Kan man låne bort sånt da?

Når er det forresten frist for å søke om barnehageplass?

Noen som vet det?

Skrevet

Hallo.

Skal vi gå 10 imorgen og ta en 2-2,5 timers tur? Starter fra meg klokka 10 om det passer...... Blir det senere får jeg dårlig tid tror jeg.

Fredag blir det tur til Liertoppen så da regner jeg med at ALLE stiller.....haha Kom igjen jenter, det er en flott tur. Og på toppen spiser vi litt kinesisk, mater barn og skifter bleie før vi ruller ned bakkene.

Skrevet

Grattis Mayken.. Blir som sagt spennende : )

Gleder meg til treff i dag, er litt skummelt når det kun er mammaklubben som kommer.. Men men.. Jeg får representere bimklubben jeg da ;o)

Thea og Hebbie skal med søppel... hmm... Mayyyyyken og 2nnnnjjjjj ? Hva skal dere i dag da ? Komme på treff kanskje ?

I natt sov Nathalie nesten 9 ! ! timer = ) *Fornøyd*. Blir bedre og bedre dette =)

Skrevet

Velkommen til oss babytad! Jeg har en gutt på 17 mnd jeg da..... og en på 2 mnd idag :)

Gratulerer som mest trolig huseiere Mayken! Kjiipt å vente i 3 uker før dere vet det helt sikkert da....

Skrevet

Får besøk av svigermor kl 11 i dag.

Og så skal snuppa og jeg opp til Pinnsvin og se på film.

Kose deg på treff da Pia:)

Blir sikkert koselig det:)

Skrevet

mayken79: jg tror fristen går ut i begynnelsen a mars, kan høre m svigermor senere idag for hun jobber i barnehage. Nå sitter lille tulla mi på fanget og vil også være m og skrive.dfdgfvgfvcvshhdecv!1vzsvzzczxxx,der fikk dere en liten hilsen fra iselin også

Skrevet

Tror det er 1. februar som er fristen i Drammen.

Skrevet

piadi jeg får se om jeg har det på dagen el kvelden,men hvis jeg har det i vinterferien da så har jeg unga hjemme...går bra m jente lus her he he..tenkte å ha treff tidlig for jeg henter sambo til 1600...han har ikke lappen.ellers er jeg bedre form ijen da..sovet mye bedre i natt en det jeg har gjort på kjempe lenge.

gratulere m huset mayken,går det bra m deg.skulle hvert en tur hos deg men er sliten.det var vel det..

Skrevet

Bare gått en 45 min tur i dag. Kan ikke gå imorgen fordi nå må det skiftes bremseklosser på bilen min .Det skraper skikkelig når jeg kjører og så må mannen min ha sin bil for å dra å kjøpe deler til min samt reparere den. Tør ikke kjøre med den nå som de er så slitte at det høres selv når jeg ikke bremser. Pleier å gå så lagt siden mannen min fikser det selv og da gjøres ingenting før det høres. Han er flink til å mekke bil også selv om han hater det.

Må nok gå her hjemme jeg da. Men om dere vil er det mulig å gå her i Sande i 10 tiden. Skal jo ut å trave jeg og da kan vi gå 2 1/2 time. Kjedelig dette med biler, spesielt nå som alt kommer på en gang. Blir jo sånn når vi kjører så mye med gamle biler.

I går kveld laget jeg hjemmelaget sjokoladepudding. Så nå skal jeg opp å lage kjøttboller og være husmor:) Mannen min smiler alltid bredt da.

I slutten av februar så har vi 7 års jubileum. Tenk 3 barn på 7 år samt alt fra husbygging, restaurering av et annet hus og utdanningen min, bryllup osv osv. Håper egentlig de neste årene blir roligere en disse har vær, selv om det har vært gøy. I begynnelsen av februar er det også 1 år siden at lille Erle ble "hygget" frem. Hi hi . Så denne mnd skal jeg knipe igjen. Vil ikke ha flere nå. Men 7 år skal jo feires da. Reise til Oslo og være så krative at vi skal spise INDISK. Haha håper også det er noen bra filmer på kino da eller noen nye show å se. Men tror jeg skal prøve å fiffe meg opp litt til det. Fikse håret å trene meg ned i en olabukse f eks.

Prøve og få gjort litt før Erle perle våkner og middag skal fikses;)

Skrevet

Prøvegått runden vi nå og det blir nok litt stress for oss å gå den imorgen siden jeg skal til kiropraktor, så da er det igrunn greit at du ikke kan Theaokt.

Blir nok like mye eller mer stress å kjøre til Sande å gå tur, så da får du og Piadi gå uten meg...... Kommer sterkere tilbake!!

Blir det Liertoppen på fredag da?

Truls har forresten sovet så bra de siste nettene.....kun spist en gang mellom 19 og 07. Deilig! Merker han er mer våken på dagtid da, men det er greit når nettene er så bra. Ikke så lett å få gjort noe hjemme, men det overlever vi;)

Skrevet

Helt enig 2nj- deilig med søvn på natten men derimot går det utover huslige plikter. Erle klarer jo å ligge og skravle litt, men så blir hun skikklig lei og da vil hun underholdes. Gøy det men blir noen ganger litt stresset av alt jeg skulle gjort. Men denne tiden får vi ikke tilbake så det gjelder å nyte:)

Har akkurat badet henne og gitt henne mat så hun er rett så fornøyd for øyeblikket:) Tenkte å bade gutta sammen i kveld og da blir det jo livlig og masse vannspruting;)

Nei skulle det bli middag så er det vel best å sette i gang.

Skrevet

Vi kan ta turgåing en annen dag : ) Jeg og sambo kan jo trave oss en tur ned i sentrum i Svelvik i stedet !

Har vært på treff nå.. Var kjempekos :) Synd ikke noen av dere ble med da..

Hebbie: Bare opprette en profil sånn at jeg kan sende deg post da.. :)

Skrevet

Gratulerer Thea med 7 årsjubileum :o ) Det er ikke værst da.. Utrolig hvor fort tiden går..

For bare 1 år siden var Nathalie et egg og en celle.. Nå ligger hun nydelig og blid i vogna si å sover :o) Snart 1 år siden hun ble til inne i magen min.. er så utrolig fantastisk !!

Skrevet

side 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...