2nj♥ Skrevet 27. januar 2007 #101 Skrevet 27. januar 2007 Vet ikke hvorfor jeg har vond rygg, men har tenkt at det skyldes mye løfting av baby og liten gutt på 13kg..... Burde kanskje prøve å kutte hvete og melk da, for jeg har vann i kroppen også, får enda ikke på meg gifteringen Men hva spiser du når du kutter både melk og hvete da????
2nj♥ Skrevet 27. januar 2007 #102 Skrevet 27. januar 2007 JIPPI....... jeg fikk innlegg nr 100 for første gang *gliser megabredt*
lana<3 Skrevet 27. januar 2007 #103 Skrevet 27. januar 2007 Speltbrød til frokost med banan og eplenektar uten sukker og koserververingsmidler. til lunsj frokostblanding med skummet melk (Jeg unngår ikke melk nå men drikker kun skummet melk nå i moderate mengder og tar kalsium tabletter, drakk kun vann i begynnelsen av dietten) til middag kyllingfilet stekt i olje med ris og maiskolber nam, vann til maten. til kvelds frukt eller mandler og rosiner og tonnevis med vann....vi har fått kjøleskap som lager isbiter og kaldt vann nam nam nam... drikk to glass vannn før hvert måltid også... og nj kirpraktoren gjorde underverker med ryggen min spesielt mellom skulderbladene, korsryggen og nakken min.....knekk knekk knekk....manuellterapauten min er kjempeflink med bekkenet mitt og de trykker begge på sånne triggerpunkter og masserer godt... Jeg drakk et glass cola igår....åååååfyyy at jeg har drukket på det hver eneste dag før det forstår jeg ikke, poff tre kilo opp med engang m vann i kroppen og magen min er ennå hoven etter det glasset igår....aldri mer cola igjen huff og huff...
lana<3 Skrevet 27. januar 2007 #104 Skrevet 27. januar 2007 jeg spiser masse mandler, rosiner, piel de sapo, spaghetti, pasta, makaroni uten gluten(helgø og helsekoster), fisk, kylling, wasa rugsprø,speltbrød,maiskolber....bananer hjelper godt når man er sulten, epler, mandariner, appelsiner...burde spise mer kiwi og avocado men jeg syns det er uuurk...avokado var nr en å spise når man har vondt i ryggen men jeg liker det ikke...kiropraktoren så på meg med strenge øyne når jeg sa det....hi hi
Thea og Erle Skrevet 27. januar 2007 #105 Skrevet 27. januar 2007 ja da vi leid 4 filmer. En beck film, svein og rotta, heartbreak hotel og en film med han Adam Sandler og med sånn fjernekontoll handling. Min kjære skal bake skillingsboller, kjøpt helnøtt, smågodt, paprika potetgull og noe mint sjokolade. Namri nam no er det helg. Forøvrig så har jeg hatt det de siste 14 dagene. Men da er det så pang stopp fra i morgen. Kjedelig å ikke ha prosjektoren i gang ennå,men tv holder jo litt. Vært å shoppet Dart h Vader sverd til Even siden har maska hans samt noe kaptein sabeltann greier tl Peder. Så gøy å glede de skikkelg. Kjøpt noen nye klær til Erle også. Tenkte å bade henne og sette på ny pysjamas- det er så kos assa. Er du klar for Liertoppen snart 2 nj? Var så fin trim med disse bakkene. Tenkte jeg skulle gå oppover de til uka.
2nj♥ Skrevet 27. januar 2007 #106 Skrevet 27. januar 2007 Theaokt: Jeg er alltid klar for trim Bare å si ifra så er jeg med!!!! Men skal vi gå den andre runden på onsdag, for tror Piadi var litt mer gira på en tur uten fullt så mye bakker Men tar gjerne begge turene til uka jeg assa. Og en tur med styrketrening også. Bare håper kiropraktoren kan hjelpe litt på ryggen min. Lailaelin: Skal prøve å kutte ut hvete og melk en stund jeg og se om det kan hjelpe. Og avokado synes jeg er kjempegodt, så det må jeg kjøpe. Lenge siden jeg har spist det.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #107 Skrevet 27. januar 2007 Ja takk til den ikke fullt så slitsomme turen Var det ingen som visste hvor man kunne få tak i ondskapens hotell ??
2nj♥ Skrevet 27. januar 2007 #108 Skrevet 27. januar 2007 Har de den ikke på videoutleiebutikker da? Det hadde de iallfall før. Tør ikke se slikt lenger jeg...... -men den er veldig bra da!!!
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #109 Skrevet 27. januar 2007 Har prøvd å få tak i den i årevis.. Har ikke fått sett den enda. Så litt av den da jeg var ganske lita, men da var jeg alene hjemme og turte ikke se resten. Nei de har den ikke der jeg har spurt, litt rart egentlig for det er jo en veldig kjent film da..
2nj♥ Skrevet 27. januar 2007 #110 Skrevet 27. januar 2007 Høres rart ut. Her kan du kjøpe den for 99,- iallfall: http://www.dvdhuset.no/servlet/dvdhuset.filmforklaring?VareID=1202
2nj♥ Skrevet 27. januar 2007 #111 Skrevet 27. januar 2007 Og her kan du leie: http://film24.no/Title.asp?ID=7325
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #112 Skrevet 27. januar 2007 Thank u = ) Da tror jeg at jeg skal kjøpe den.. Nå har jeg fått snuppa til å drikke litt MME igjen. Er så vondt å amme med trøske, håper vi får det bort snart, har ikke vært så altfor flink til å smøre oss dessverre.. Men nå har jeg bestemt meg, det skal bort ! Det er så lite liv på denne tråden for tiden..!! Hebbie: Du er observert inne på den andre tråden og det er så dårlig gjort at du ikke kommer inn her og sier hei altså !! ( ;o) ) hihi...Noen som vil på cafè eller vil ha besøk på mandag ? Må jo utnytte at sambo er hjemme.. : )
Gjest Skrevet 27. januar 2007 #113 Skrevet 27. januar 2007 Du får leid (muligens også kjøpt) Ondskapens Hotell både på MGM Megastore og på Bærum Videosenter på Rundtom...
Chiquita Bananas Skrevet 28. januar 2007 #114 Skrevet 28. januar 2007 Piadi - sorry....skjærer seg alltid nå når jeg har DIB sidene fremme. Blir til at jeg må glemme begge trådene eller en av dem - alltid noe som skjer eller jeg er opptatt med Fredrik så jeg glemmer det bort. Håpet på å skrive før jeg måtte dra imorges (nå ble jeg faktisk avbrutt av Fredrik som skrek til - hadde sikkert mareritt, men jeg fikk lagt ham ned med en gang). (nope - han våkner nå og vil ha mat hører jeg...så lenge varte freden. Har sovet flere timer og NÅ når jeg begynner å skrive så vil han ha mat) Laila - så snilt av deg å skrive så masse om det. Men hadde du leddgikt ?? håper ikke det..... Hørte det gikk bedre med mora di - håper det bedrer seg.... Skal lagre det du har skrevet her inne på tråden. Blir spennende å treffe deg - håper det lar seg gjøre. Ser at det kommer til å bli en travel tur - masse folk å treffe. Theaokt - håper Ø får henta pæra så vi får en filmkveld, men det er vel typisk at det er på torsdag når jeg reiser ;o) Onsdagskveld er jeg muligens opptatt også.... men men...jeg får komme en annen dag til deg om dere skal ha filmkveld når jeg ikke kan.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #115 Skrevet 28. januar 2007 Kan jo ikke ligge på side 2 denne da..
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #116 Skrevet 28. januar 2007 Hebbie : Jeg leser på begge trådene, så det er egentlig uansett hvilken av de du skriver på. Skjønner jo at du skriver mer utfyllende på den tråden, dere treffes jo tross alt aldri.. (foreløpig i alle fall Skulle ikke Idefix komme på besøk til deg og være med på treff ?? Hva gjør dere på i dag da ? Nancy er i bursdagsselskap så jeg sitter her og venter på at tiden skal gå sånn at jeg får henta henne... Lillesnuppa sover og sambo ser på tv.. : ) Pøbel (valpen) springer rundt og finner på faenskap, kattene prøver å unngå valpen. Hehe.. vi sitter her i mørket ser jeg, er så opptatt med dib akkurat nå at jeg ikke har husket å skru det på ennå, etter at vi kom hjem.. haha.. Sambo ble irritert på meg for hunden hadde tissa på avispapiret og jeg kommenterte det i stad, men glemte å tørke det opp.. ooooooops.. Han mener jeg bruker litt for mye tid her inne ja.. SKJERPINGS Piadi ! Deilig å ha han hjemme nå når han er sykemeldt, jeg er dessverre så bortskjemt med at han plukker opp etter meg.. Nå skal jeg ta meg sammen : ) !
Chiquita Bananas Skrevet 28. januar 2007 #117 Skrevet 28. januar 2007 Piadi - er farlig det der. Jeg har jo hele tiden mast og kjefta på sambo om at han må rydde etter seg og skjerpe seg hele tiden. Men etter han faktisk har ryddet og støvsugd av seg selv uten at jeg trenger å mase så har jeg blitt slapp og er den som roter til stua og kjøkken og han har rydda etter meg uten å si noe. Er jo sånn han har blitt etter jeg begynte å rydde når det ble for gærnt etter jeg flytta inn. Heter hunden Pøbel også ?? hehehe...kult, men forsiktig når du gir navn til dyr - dem lever opp til navnet. Passet en katt som het Trøbbel og det var ikke noe annet enn problemer med ham, Fant er en liten fant og finner på noe hele tiden og katten min Teezer var en skikkelig ertekrok da han var liten og det var en annen katt som jeg hadde som het det også ;op Hehehe....har nettopp stått opp jeg ) Sambo kom inn kl. 1 på rommet og spurte om jeg ville slappe av litt siden jeg hadde holdt på med Fredrik i hele morges med amming og da sovnet jeg selvfølgelig tungt......Så det var den dagen - er så lite man kan gjøre når jeg har stått opp så sent. Er enda i morgenkåpe og skal spise nå...
2nj♥ Skrevet 28. januar 2007 #119 Skrevet 28. januar 2007 Har jeg ikke skrevet noe idag....?? Jaja.... vi har vært i bursdag idag, kom hjem for ikke så lenge siden og "kastet" gutta i seng. Trym hadde vel spist omtrent 6 sjokoladekakestykker så jeg synes det er rart han ikke spydde. Utrolig hva det er plass til i den magen hans ja Tidligere idag var vi ute og akte og gikk en times tur i det fine vinterværet. Kjøpte snowracer til Trym igår for han syntes ikke "baby"akebrettet var noe særlig stas, er vel for stor til det ja Men snowracer var topp!!! Når skal vi ha treff igjen da?
Thea og Erle Skrevet 28. januar 2007 #120 Skrevet 28. januar 2007 Gutta har vært i barnebursdag i dag de også. På onsdag er jeg klar for en gåtur i Lier jeg. Tar Liertoppen da kanskje på fredag? Skal få¨hakket opp en del fliser til uka, slik at vi kan få lagt på nye neste uke. Ellers tenkte jeg å ta med meg Erle opp nå og se en jentefilm siden Øyvind er på jobb. Pia og 2nj klare for onsdag? Noen flere??
Chiquita Bananas Skrevet 28. januar 2007 #121 Skrevet 28. januar 2007 2ni - når du reiste medfly med Truls rett etter han var født hvordan gjorde du det da ? Jeg skal reise med Fredrik alene til stavanger på torsdag og må planlegge. Tror jeg må prøve å gi flaske til ham når flyet tar av og helst lander for å forhindre dotter i ørene. Eller fins det noe bedre ? Har lite lyst å sitte med ham skrikende på flyet i 45 min..... Har man så små barn på fanget eller i et bilsete ved siden av seg ? Skal på et lite fly hvor man setter seg hvor man vil.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #122 Skrevet 28. januar 2007 Man har dem på fanget. Og for å forhindre dotter i ørene bør han suge pupp, flaske eller smokk ved opptur og nedtur. Ingen som ville finne på noe i morgen ? Da tror jeg at jeg skal gå meg en lang tur og så skal jeg få sambo til å hente meg når jeg ikke gidder gå mere : ) Har syklet 12 min på trimsykkelen i dag så har jo ikke kasta bort hele dagen.. Men så spiste jeg litt potetgull mens jeg så Åndenes makt. Går opp i opp da kanskje.. ;o) Nå har jeg fått snuppa til å drikke collett også : ) haha... jeg er god!! Men hun drikker jo ikke store mengder akkurat, drakk 40 ml og så sovna hun. Har fått mm på flaske også i dag så nå begynner hun å bli dreven på flaske =)
Chiquita Bananas Skrevet 28. januar 2007 #123 Skrevet 28. januar 2007 wææææ - blir kult å klatre opp trappene til flyet - er sånt man må ut for å komme seg på flyet. Ikke kult når det er kaldt !!! Jeg har ikke noen planer for imorgen, men jeg vet ikke hvordan det blir med lang tur på meg. Og ikke tidlig på morgenen ;o) Kan jo komme en tur bort til Svelvik eller noe slikt - noen andre som vil en liten tur og treffe folk ?? Bilen er nedsnødd igjen så jeg må jo måke frem den før jeg kan komme meg avgårde. Skulle vært på H&M og bytta klær som er for smått - hvis du vil være med på det Piadi... Er jo kjempegreit å gå rundt på et kjøpesenter - er inne og varmt. Den store vogna til Fredrik er et h......... å pakke i bilen.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #124 Skrevet 28. januar 2007 Med på hva som helst jeg, kjeeeeeder meg =)! Men akkurat nå skal jeg lalle... nattinatt
Chiquita Bananas Skrevet 28. januar 2007 #125 Skrevet 28. januar 2007 skal prøve å stå opp til vanlig tid og sender deg en melding om hvordan det ligger an hos deg eller sjekker tråden om du eller noen andre har kommet med noen ideer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå