Mayken Skrevet 2. februar 2007 #226 Skrevet 2. februar 2007 2nj: lykken i går varte i ca 40 min, da våknet hun og bæljet. Forsøkte det samme som tidligere etter at hun hadde fått litt mer mat. Men det gikk ikke gitt, endte med at hun hylte med en gang jeg skiftet litt tak for å legge henne i sengen, skrek av full hals før hun landet på madrassen og fikk dynen over seg. da jeg alikevel la henne ned og pakket dynen rundt henne før jeg tok henne opp, endte det med at hun ikke stoppet å skrike i det hele tatt uansett hvor mye jeg vugget og trøstet. Sambo holdt på å bli gal av skrikingen så jeg måtte kaste inn håndkle til slutt. Fatter ikke hvordan vi skal få til dette jeg altså. Gikk rundt i rommet og hver gang vi gikk i nærheten av sengen skrek hun igjen. Det værste er at jeg vet hun kan, for i skrivende stund ligger hun i sengen sin og sover søtt. Bare la henne der og gikk ut for å rydde litt. 5 min etterpå sover hun søtt som bare det. Blir helt smårar av hele greia jeg, går med hodepine for 4 dag på rad, er kjempetrøtt og stiv i alle muskler, tror ikke jeg orker denne samsovingen stort lenger. Thea og 2nj: kos dere på liertoppen i dag da:) Nanna: tror det er den lekebutikken som ligger inne på gulskogensenteret, vet ikke om noen flere barnebutikker der enn den jeg. Hebbie: håper flyturen gikk bra og at du koser deg hjemme. Tilla: ser ut som om jeg kan bli litt forsinket, er jo typisk det når man har lagt planer...hehehe....hun pleier stort sett bare å sove ca 30 min om gangen, men nå gir hun ikke tegn til å ville våkne. Hvis hun ikke våkner innen 15 min, blir jeg nok litt senere enn avtalt men ikke mer enn 15 min tenker jeg.
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #227 Skrevet 2. februar 2007 Nanna; Elefanten, den Briobutikken som har både leker og babyutstyr... Er kun den som er på senteret... Mayken, jeg bare kler oss opp når du sender melding jeg. Lillemor sov til kvart på hun, våknet ikke engang av smsen fra deg, hehe, det er ikke helt vanlig, kanskje sovedag i dag? *må kle på meg litt*
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #228 Skrevet 2. februar 2007 oi takk men hvorfor har de opphørssalg nå da...he he
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #229 Skrevet 2. februar 2007 Fordi senteret skal pusses opp og deler av det stenges over lengre tid.
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #230 Skrevet 2. februar 2007 oki takk...kose dere alle sammen i dag da...
Thea og Erle Skrevet 2. februar 2007 #232 Skrevet 2. februar 2007 De spreke damene styrtet opp bakkene til Liertoppen i dag. Klarte som vanlig ikke å ligge helt unna shopping. Vi møtte Maybeme der- koselig å se henne. Lenge siden. Skulle hilse dere alle Nå er vi i ferd med å hakke opp fliser. Morsomt. Lurer på farge på dette rommet jeg. Tror det blir hvitt, men kanskje med en lys lys nesten grå blåfarge. Tenke tenke.... dag er det masse kos på tv. blir vel lggende foran den med GOD samvittighet. Hi h.... Legge noen planer for neste uke vi da!
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #233 Skrevet 2. februar 2007 Bare noterer en gang til jeg da at jeg IKKE kan på onsdagen emd mindre det blir veldig tidlig. BUP kl 13... Mandag bader vi kl 15 men det er jo egentlig ikke noe problem:) Treff er moro! Hehe...
2nj♥ Skrevet 2. februar 2007 #234 Skrevet 2. februar 2007 Mayken: hmmmm..... Kjenner godt igjen denne "mangel-på-søvn-hodepinen-og-andre-plager". -Men om du ikke vil samsove og lære henne og sovne selv på kvelden så tror jeg nok det må litt "jobb" til og det tar gjerne litt tid. Har dere fast leggetid? Er hun da passe trøtt, ikke overtrøtt? Faste rutiner ifm legging? Om hun bare skriker og på en måte presser seg vekk fra deg så skal hun legges ned igjen i senga likevel og ikke "tvinges" inntil deg om du skjønner. Men som sagt, det er tøft når det står på, men veldig godt når "jobben" er gjort og hun sovner fint av seg selv. Deler dere på leggingen da, eller er det du som står for det? Ellers så hadde vi en flott tur til Liertoppen idag. Det er faktisk en akkurat passe tur jenter, så bare å hive seg med neste gang For det er nok ikke siste gang vi tar den turen, ikke sant theaokt??!!
2nj♥ Skrevet 2. februar 2007 #235 Skrevet 2. februar 2007 Haha.... da fant jeg endelig stolene på nett. Var STOLE og ikke STOL, så stoleshoppen assa. Er ikke så stødig i dansk så visste ikke at det het stole det. tihi Men hvor mye er det man må betale i toll osv når man bestiller fra Danmark da? Kan ikke akkurat be tillab ta med seg 16 stoler neste gang hun er i Danmark....haha Var vel lit mindre ting som klær du tilbydde deg å frakte for oss tillab, eller??? Treff neste uke JA!!!! Jeg kan ikke mandag for da skal mannen på jobb og jeg til kiropraktor. Har jo Trym hjemme fra bhg med vannkopper en stund til regner jeg med.....
Mayken Skrevet 2. februar 2007 #236 Skrevet 2. februar 2007 Uff...føler meg som en skikkelig dårlig mor nå, dårlig samvittighet deluks. Har holdt på med legging av snuppa nå i 1 1/2 time. Masse grining, men føler egentlig at det er kjefting og rasing fra hennes side, ikke sånn ordentlig "jeg er lei meg" gråt. Har fast kveldsrutine med bad og kos, men tror kanskje hun ble litt vel trøtt i dag. Får se om hun sover lenger enn 40 min nå da. Hvis hun våkner igjen nå orker jeg ikke starte på den igjen. Er jeg som står for leggingen ja, pappaen er ofte på jobb når hun skal legge seg og så har vi jo akkurat begynt med dette da, hun har jo sovet med meg helt frem til nå. Tilla: Hva het nettstedet med de dåpsserviettene igjen? 2nj og thea: så flinke dere er:) Har gått tur med Tilla i dag jeg.... 12000 skritt og ca 3.5km Synes det er bra jeg på disse veiene her. Nei, skal forsøke å se en film nå. Ha en fin kveld alle sammen
♥ Mamma'n til Jørgen og Marius Skrevet 2. februar 2007 #237 Skrevet 2. februar 2007 2nj - hvor lang tid brukte dere på turen? Kanskje jeg og Jørgen skulle slenge oss med en gang. Kan trenge trimmen ihvertfall...
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #238 Skrevet 2. februar 2007 2nj, kan ta med stoler men da må du vente til jeg skal ha opp sofaen, og det kommer jo an på når jeg får pengene da... *vente utålmodig på svar* Da skal jeg ha med stor henger og handle litt forskjellige møbler der. Jeg har funnet alle husmødres drøm. En helt egen gate med butikker som har møbler, kjøkkeninnredning, garderober, stoff og stil, baderomsinnredninger osv osv... Jeg holdt på å gå i spinn! Hehe... Mayken; www.dku.no og tusen takk for tur i dag. Følte meg kjempesporty når jeg ble henta asså! Og selv om ejg hater oppoverbakker så er det veldig digg når man har gått dem. Hehe. Og lillemor har nok koset seg, blid som en sol når hun fikk blåbærsaften sin etter vi hadde kommet forbi Slippen. Blått overalt, masse sikkel og smatting. Hehe...
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #239 Skrevet 2. februar 2007 Så gøy å komme inn her når jeg ikke har gidda å skrive på en stund og se at dere har skravlet masse : ) Johooo... I kveld har jeg vært på Unge Høyre møte i Svelvik. Sambo har vært alene med snuppa i 3 timer for første gang.. Hun sov i de 2 første da ;o) Han skifta bæsjebleie, ga mme og trøstet når hun skrek, alt på 1 time !! Fikk litt pupp når jeg kom hjem og nå sover hun søtt igjen Ellers da.. hva har vi gjort de siste dagene mon tro.. Hos hebbie på onsdag, kjempekoselig.. Fikk sett en våken og blid Fredrik I går sov vi lenge og var hjemme hele dagen, vasket og ryddet her hjemme litt.. Deilig det da ! I dag har vi vært en tur hos mamma og jeg har som sagt vært ute en tur... I helga skal vi bare være hjemme og kose oss = ) Kanskje gå litt turer og sånn (var på vekta hos mamma, opp 1 kg ) Sier det hele tiden.. MEN, nå blir det skjerpings ! Er snart klar for lierbakkene jeg også ! Nå skal jeg sjekke om det er noe spennende i innboksen min på hotmail.com = )
Thea og Erle Skrevet 3. februar 2007 #240 Skrevet 3. februar 2007 Jenter- det er ikke slitsomt opp Lierbakkenen:) Gå jo så fort når en er to eller flere.Så spiser en litt sunn kinamat gir mat til babyer samt skifter litt bleie. Nå blir guttene hentet kl 11 slik at vi kan hakke fliser- Ellers så tenkte jeg gå inn til sentrum å handle siden mamma og pappa kommer på middag i kveld. Ser ut som det blir så fint vær i dag. I dag er det kosedag, men vet ikke hva som frister. Pleier ikke være noen problem det når jeg først står i butikken eller kjenner at jeg er sulten. LItt vondt i halsen så ikke alt som smaker. Tror jeg skal gå opp i dusjen før alle våkner. Stikker jo innom her senere. Ka dere gjør i dag?? Fint du fant stolEshoppen-hi hi. Kostet ikke så mye å få til Norge. Husker ikke mye. Men vi sparte flere tusen på å gjøre det slik.
Mayken Skrevet 3. februar 2007 #241 Skrevet 3. februar 2007 Heisann folkens. Gjett hva.......snuppa mi har sovet i sin egen seng hele natten, med litt amming inn i mellom. Spiste da jeg la meg kl 24, og så 2 ganger til i løpet av natten....er så stolt, men veldig trøtt. Har ligget og lyttet til henne mye av natten...men det går seg nok til, spent på å se hvordan det går i natt:)
Mayken Skrevet 3. februar 2007 #242 Skrevet 3. februar 2007 Tilla: er støl i leggene i dag jeg. Er du i fin form? Tror ikke jeg tåler å gå i bakker...hehehe
2nj♥ Skrevet 3. februar 2007 #243 Skrevet 3. februar 2007 JA, bare å henge seg på. Vi brukte vel ca 1,5 timer opp og litt mindre ned igjen. Gir mat, spiser selv og skifter bleie der oppe før vi går ned igjen, så det går kanskje 5 timer på hele turen Ellers så har vi noen runder som er 2,5-3 timer som vi har tenkt å gå også etterhvert. Regner med at det er lettere å få med flere på de enn oppover lierbakkene
2nj♥ Skrevet 3. februar 2007 #244 Skrevet 3. februar 2007 Denne var ment som svar til mamma og Jørgen da, men det gjelder jo ALLE. Satser på at vi blir et stort følge oppover til LIertoppen etterhvert theaokt!!!! Hadde vært kult
Thea og Erle Skrevet 3. februar 2007 #245 Skrevet 3. februar 2007 Har gått til Sande nå. Men nå er det avslapping resten av dagen. Skal dulle litt med lille mor, lage skillingsboller samt digg mat til i kveld. 2nj- tror du ikke det var alarm på den genseren jeg kjøpte på polarne i går. Har jo kvittering så det går jo greit.Bare så irriterende å reise opp dit bare for det ærende.
Gjest Skrevet 3. februar 2007 #246 Skrevet 3. februar 2007 Mayken; Ikke nevneverdig støl. Har gått litt over 2 timers tur med pappa og bikkja på slep også i dag. *feel sporty* Ganske ålreit å ha kommet litt i steamen og komme seg ut littegranne... Men jeg har ikke gitt opp håndballdrømmen. Tenker jeg skulle surfe litt nå og se om det er noen turnering vi kan være med på! Går ut fra at dere fremdeles også er litt sugne på det? Evt så har BUL et lag i 4 div som trenger spillere. Fikk en mail her om dagen og de trenger spillere med erfaring siden de vil opp i divisjonene.
Gjest Skrevet 3. februar 2007 #247 Skrevet 3. februar 2007 Her er et forslag til turnering; www.adidasmxcup.com Den er i mars og påmelding er 15 feb. Utover det er det en turnering i vestagder, en i rogaland og en i trheim, den det fordrer liksom at vi må være borte en hel helg, det behøver vi ikke for å spille i langesund.
2nj♥ Skrevet 3. februar 2007 #248 Skrevet 3. februar 2007 theaokt: haha...hun var vel så oppslukt i vippene at hun ikke fik kgjort det hun skulle.... Kan jo kikke litt mer da vettu.....tihi Bare si fra om du vil gå opp og fixe da, så holder iv gjerne med selskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå