Gå til innhold

Drammenogomegntråden nr 3 Ny 21.jan.07

Anbefalte innlegg

Skrevet

meg igjen her inne ;op

Stikker på gulskogen i dag jeg - så hvis du vil være med der så gi beskjed Piadi eller noen andre. Jeg regner med å stå opp enten snart eller i 12 tiden og da tenker i 1-2 tiden på senteret. Helst i 1 tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

meg igjen her inne ;op

Stikker på gulskogen i dag jeg - så hvis du vil være med der så gi beskjed Piadi eller noen andre. Jeg regner med å stå opp enten snart eller i 12 tiden og da tenker i 1-2 tiden på senteret. Helst i 1 tiden.

Eller hvis det er et annet senter som frister hvis noen andre er med så går det bra - så lenge H&M er der....

Skrevet

Vært og sneket rundt på dine forbindelser mens jeg venter på at Erle har bæsjet ferdig Hebbie. Ligger der litt rødmussete i ansiktet med et rart glis. Setter ikke på en ren bleie nå og en ny igjen om 5 min.

Mayken- hadde dere det koselig på fredag?

2nj- Ryggen?? Bedre??

Ka dere andre driv med da?

Skrevet

hehehe....denne skrev jeg i morges - tiiiidlig ;o)

Men siden ingen har skrevet på forslaget mitt så tar jeg det kuli og venter på sambo som kommer hjem fra jobb snart - han ville dra med meg hvis jeg ikke fikk skrapet sammen noen som ville. Bra noen vil være med meg ;op

Vi må uansett innom Elkjøp og kjøpe ny blekkpatron - den vi kjøpte på lørdag var feil og sambo klarte å ødelegge den. Må jo få printa ut bilder og lage takkekort og få bildene i papirformat - det blir kos.....

Skrevet

Bare vent til neste uke så skal du nok få flydd fra deg på sentere du ?

Skrevet

Sorry hebbiesnuppa at jeg ikke fikk skrevet inn her før nå, har puppet og skiftet bleier i eningen i mårrest.. Og så gikk jeg ut og måkket litt! Vi får ta det en annen dag.. Jeg kan kjøre sambo til hudlegen når snuppa er ferdig på skolen, så kommer jeg meg litt ut av huset :) Kan ikke noen invitere til treff hjemme hos seg snart ? Er mye koseligere enn å sitte på kafè !! Foreløpig så passer det ikke hjemme hos meg.. Men sambo skal bort en helg i mars så da passer det bra : )

Skrevet

Hebbie: Mest sannsynlig så sover han hele turen med fly. Det har både Truls og Trym gjort når de har vært så små. Søvndyssende for dem med slik flystøy :) Ellers så er det lurt å gi pupp, flaske eller smokk når flyet tar av og lander. Har ikke opplevd at mine har fått vondt etter flyturer enda:)

Du har han på fanget og får et belte til han som festes i ditt belte. :)

Ellers kan det være greit å ha bæresele til å bruke på flyplassen når du er alene for da har du armene fri.

Skrevet

Hei og hå

Ryggen er der kjenner jeg..... Vært hos kiropraktor nå og fått knekt og trykt litt, så nå er det ekstra ømt da......

Men ang. gåtur på onsdag. Kan vi starte tidlig?? Jeg skal til kiropraktoren igjen kl 13.30, og før det må Truls få mat...... -men om vi går litt før 10 så går det vel kanskje. Ellers får dere bare gå uten meg på onsdag, så er jeg selvsagt med til Liertoppen på fredag Theaokt. Flott tur det!!

Noen som skal på babykino i morgen??

Kan vi ikke ha et treff igjen neste uke da??

Skrevet

Heisann folkens.

Var ute og spiste på fredag, var borte fra 18-21.

Det var skikkelig kos å bare være oss to igjen.

Snuppa var igjen hjemme med farmor og stefarfar som barnevakt.

Hun hadde skreket en god del, og ville selvsagt ikke ta flaske.

Farmor var nok litt sliten i armene etter å ha gått å bært på henne, men hun maste alt før de gikk ut døra om hun ikke kunne få passe igjen snart, så det var nok ikke så avskrekkende:)

Hadde bursdag i går, er litt ubehagelig å måtte si at jeg nå er 28.

Ikke lenge igjen til jeg er i 30 åra.....

Var på visning i går.

Og er ganske så spent i dag, for vi skal legge inn bud:)

Kom et bud i går på 1 350 000, taksten er på 1 370 000.

Så vi får se hvem som går seirende ut, har en følelse av at det blir oss.

Men selv om vi vinner budrunden, må vi vente noen uker før vi vet om det virkelig er vi som får det da....det er litt kjipt.

Kribler i magen:)

Er en tomannsbolig i bortettslag, med 4 soverom og kjellerstue.

Alle rommene må males om, for det er ikke akkurat farger jeg trives med, men vi kan fint bo der mens vi tar et og et rom i slengen. Er jo ikke den største jobben å male noen vegger da:)

Kjøkkenet var fint og ganske nyoppusset, badet var greit, men vil vel ta det innen noen år tenker jeg.

nei, må stikke, skal til fysio.

Kryss fingrene for oss da:)

Skrevet

Så spennende med huskjøp. Hvor er dette da? *krysser fingrene* for dere.....

Skrevet

I mars .... ja da har vi god tid på oss :o) Nå skal jeg være borte halve februar og kommer tilbake i begynnelsen av mars så det går jo bra.

Jeg har jo ikke allverdens med plass da, men kan jo alltids ha et hos meg. Men i neste uke så blir det ihvertfall filmkveld hos vår alles kjære Theaokt :o))))

Theaokt - jeg hadde tenkt å legge inn en liten gave til deg på mitt album, men av en merkelig grunn så vil ikke bildet lagres. Hehehe....siden vi snakket om den berømmelige bodyen så tok jeg den på idag :o) og tok bilde og skulle legge det inn så du kunne få se hvor flott Fredrik er i den....Så vi får ta en liten tur på kjøpesenter i dag og håpe noen stopper og skal se på Fredrik i den søte bodyen :o)

Hahaha.....jeg digger bodyen og synes det er synd å ikke kunne bruke den ;op

Skrevet

Piadi - la inn et innlegg før den siste fra 2nj...

Håper du vinner budrunden Mayken :o)

Og mobber du gamlinger ??? Jeg blir 30 år i mars og det blir rart å si at jeg er så gammel.......Så derfor oppfører jeg meg heller veeeeldig barnslig så alle tror jeg er yngre hahahaa......

Sambo synes dere er galne hele gjengen .....neida det gjelder Theaokt og 2nj - lierbakkene !!! halloooooo......

Men det kommer ikke som en bombe om Theaokt når jeg forteller hvor mye hun går til vanlig - noe han ikke fatter hvor hun får all energien fra. Men han bøyer seg i støvet for det......

Skrevet

*******************Krysser fingrene for dere Mayken***************** Dette blir kjempespennende = )

Ja helga 9.-11. mars er jeg "alene" hjemme, har jo bare 2 barn, 2 katter og en valp hjemme den helga ;o) haha..

Passer når som helst for oss på onsdag.. Bare finn ut av det så stiller vi opp : )

Ingen som skal på treff i morgen ? Barselgruppetreffet ble flyttet til den 2. feb. så jeg tenkte jeg skulle på dibtreff i stedet :) Men er jo best å dra på treff sammen med noen man kjenner, eller kanskje jeg blir kjent med noen av de andre.. Blir jo sånn at man prater mest med de man kjenner fra før..

Synes dere er "gamle" hele gjengen.. Over 25 år alle sammen sant ?? ; ) Bare meg som er evig ung kanskje.. hehe..

Skrevet

Vært ute på en tur, men ble ikke lengre en nesten til Oasen. Jo vi kan gå tildlig på onsdag. Når da??

Mayken- grattis med dagen i går. det skulle jeg visst så skulle jeg ha synget bursdagssangen for deg her inne. Håper dere fårhuset. Det blir spennende. Kan jo få mange barn med så mange soverom.

Hebbie- Æ like gale som deg siden jeg også har funnet meg en sande bonde og flyttet hit tilogmed. Ler når jeg ser for meg Fredrik. Tenkte på han i går da jeg gikk på H&M og streifet gjennom noen rosa ballerinakjoler.

Nå må jegg dra på hente mann barn runden min.

Kan ta et hjemme hos meg treff en dag. Kanskje neste uke så skal jeg bake litt horn til dere. Koselig med treff hjemme også. Neste uke blir det filmkveld og en tur på kjøpeesenter for å trimme der samt mulig et hjemmetreff hos meg: Bare sjekke opp litt:)

Skrevet

For de som kjeder seg i morgen har mammaklubben treff på EastLake:)

Blir ikke s innihampen mange denne gangen, da er det kosligere.

Skrevet

Jeg skal rydde litt i morgen og klargjøre for oppussing og det tar jo noe tid. Har noe forskjellig småting som jeg skal kvitte meg med pga plassproblem. Det er litt div samt noe julepynt og der en koselig julekalender i tre.Noen som vil ha ? Hvis ikke blir det bare kastet.

Skal bort å trene litt nå, men stikker innom en tur etterpå. dersom det er noe en har lyst til å kikke på så si i fra før jeg kaster det.

Skrevet

Vi har nok saker og ting tror jeg.. Er så rotete hjemme for vi har ingen plass å gjøre av ting, og da har man for mye saker og ting ! Har liksom aldri tid til å gjøre noe med det heller... Lenge leve latskapen :)

Sitter hos mamma nå så skriver mer senere.

Skrevet

Hei på dere!! Jg heter "babytad" og r ny her, roter rundt på alt mulig inne her og fant dere. Unnskyld mitt grønne spørsmål, men hva foregår inne her? Akkurat flyttet t drm, og r hjemmev. m min datter på 15mnd, så da har jg ikk hatt no særlig mulighet t og bli kjent m noen, tenkte kanskje dette var en fin begynnelse. Kos

Skrevet

Ja dette er ihvertfall en tråd med en jenter som har møtt hverandre i graviditeten. det er noen prøvere av oss også. Nå har nesten alle av de som gikk gravide klekket ut. Vi treffes på cafeer, går turer, babykino og noen hjemmetreff og div annet som måtte være spennende. Det er bare å være med- en hyggelig og sosial gjeng. Faktisk så er det flest innflyttere av oss og noen lokale.Skal gå litt denne uken sp blir det vel treff neste uke, men vet ikke når og hvor. Velkommen skal du være:)

Ble ikke noen trening på meg. Var alt for mange mennesker der- og da gidder jeg ikke. Mistet motvasjonen så fort.

Skrevet

mayken gratulere med dagen da,du er vel bare ung jenta enda...uff er det bare meg som er 30 her el.men jeg vil gjerne ha et treff hjemme hos meg en dag må bare finne ut en dag...og må bli frisk ,beg å bli syk kjennes ihvertfal sånn ut..ellers går det greit her,sliter med å sove om natta da...har egentlig ikke så mye å skrive jeg da..dere får kose dere klemmer fra meg

Skrevet

Theaokt - sambo syntes også bodyen var fin og hadde tatt den på selv om den passet ;o)

Gleder meg til neste uke hvis det blir masse treff og slikt :o)

Jeg digger julepynt da - er helt hekta på det !! Men sambo er ikke så veldig happy for alle eskene mine. Er et helvete å dra det ut og rydde tilbake. Får se om det ligger der når vi kommer bort ellers får jeg vel klare å holde meg borte.....hmmm.......

Piadi - fikk du meldingen jeg sendte deg ang. onsdag ?

Velkommen inn her Babytad !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Her er det liv i leiren. stille for øyeblikket og gidder derfor ikke å gjøre det jeg burde ha gjort- nemlig ryddet. Derimot slenger jeg rompen i soffan og ser en film jeg ikke rakk å se her om dagen.Har kjørt mannen min til togstasjonen slik at han kan sove i Oslo i natt. slipper da og kjøre han kl 04.30 med tre barn . Men i morgen får vi to biler igjen samt pære til prosjektoren og da blr alt fint. Vært og kjøpt litt mat, men spiser ikke så sent på kvelden. ( ikke fordi jeg ikke liker det men vekta påvirkes så av det. Blir mye vekt vekt og atter vekt snakk. Men er jo så j...lig opptatt av mat. Kan sitte og snakke mat i timer.

Skrevet

Hei Babytad!

Ser du og jeg er like gamle:)

Velkommen i gjengen!

Det er faktisk ikke bare en men to gjenger her inne da, vi har også mammaklubben (jentene på denne tråden er med på treffene de også, men ikke fast)

Mammaklubben finner du her;

http://www.dinbaby.com/forum/messagelist/4845

Hadde vært kjempehyggelig å treffe deg, jeg har et tulle på 4,5 mnd (dæven som hun vokser!)

Og til dere andre, både trilling og treff? Jeg vil være med jeg. Mannen min skal jobbe kjempemasse hele slutten av denne uken og halve neste uke så det blir mye alenetid på meg gitt. Er så utrolig kjedelig å sitte hjemme og råtne alene.

Skrevet

Velkommen til skravletråden vår babytad : )

Tilla da.. ikke stjele nykommeren vår.. ;o)

Hebbie : Har du ikke fått svar ? Jeg sendte fra sambo sitt nr.. SKAFF DEG PROFIL !! =)

Thea: Heldig du som får lov til å begynne å pusse opp.. Her i huset tar ting TID !! *treg samboer* Jeg som synes det er sååå gøy å pusse opp : )

Nanna : Håper formen blir bedre snart.. Håper du inviterer på besøk ettervært da : ) Det blir sikkert koselig, om guttene er hjemme tar jeg kanskje med snuppa på 6 år.. Om de tåler jentelus da, det vet man jo aldri;)

Husker ikke hva mer jeg skulle skrive..

Snakkes i morgen.. Ingen som blir med på treff på East Lake i morgen ? Heeeeebbbbbiiiiiieeeeeee ??!!! *smiler søtt*

Skrevet

Jenter - har hatt fotosession med Fredrik. La inn et bilde av ham - check it out !!!!

Profil - hvorfor det ? Er det ikke bare litt info om deg selv ?

Piadi - hvis du liker å pusse opp, værsågod - huset vårt er ditt til disposisjon !! Hele huset skulle vært pusset opp, men det tar tid og penger så vi trekker det ut til det lengste.

Theaokt - får slutte med disse måltidene på kvelden, men av en merkelig grunn så er det da det passer bra. Hadde nok gått bra ned i vekt om jeg ikke spiste middagene sent på kvelden når andre spiser kveldsmat ;o)

Må se når tid treffet er imorgen - jeg skal til legen kl.1 og måååå kaste søppel som jeg har satt klart ved siden av bilen etterpå - dynga stenger kl.1500 på tirsdager og dette kan ikke stå helt til mandag neste uke da er jeg i stavanger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...