Chiquita Bananas Skrevet 3. november 2006 #176 Skrevet 3. november 2006 MaybeMe - da synes jeg at du skal være gravid denne gangen da. Det passer jo så bra med datoene ,o) Piadi - jeg er klar for et lite treff. Må se an formen din da.... plutselig så skjer det noe hos deg ;o) Vi får prøve å få det til en formiddag MaybeMe også har tid - og andre selvfølgelig..... Nanna76 - du kan sikkert ringe og bestille allerede nå, så er den i boks. Fort gjort å glemme det ut - jeg er uke 35 nå og ringte for et par uker siden ;op
MaybeMe? Skrevet 3. november 2006 #177 Skrevet 3. november 2006 Næmmen, trodde jeg var helt alene her inne i dag! Typisk, når jeg vil skravle er dere bort alle sammen! Jeg skal til legen i Drammen på onsdag kl. 11. Hva med en kaffe etterpå, siden jeg allerede er der? Synd for Litjpia om det blir en formiddag igjen, men jeg har jo ingen ledige kvelder fremover.... Utenom i helga da.
Chiquita Bananas Skrevet 3. november 2006 #178 Skrevet 3. november 2006 Æ ska bake !! Nå prøver jeg meg på kakemenn (som blir bakt ut imorgen) og boller. Var på Nille og kjøpte litt julestæsj så jeg er i rette mooooood nå. Onsdag høres bra ut - må skrive det ned da. Og klokkeslettet er jo perfekt for meg ;o)
Thea og Erle Skrevet 3. november 2006 #179 Skrevet 3. november 2006 Hei jenter. I dag kom barseltårene litt på overtid da. Gud så jeg tuuuuutet. Måtte på sykehuset etter en natt, preget av smerter i såret. Gikk og tok en titt med speilet side magen henger. Der var det en kul samt rødt og hovent. Kjente det røsket i suturene. Ringte sykehuset som ba meg komme. På ul så de en liten absess. Legen stakk en sprøytespiss ned i magen og aspirerte ut blod og puss. Så det var keisersnittets bakside. Han tok en prøve av såret og sa at jeg måtte komme tilbake dersom det ble verre. Da hadde de tatt dyrkning. Første kommentaren hans var " dette så ikke bra ut". Han sende meg i hverfall hjem. Ser ut som jeg har den bollemusa jo. Trodde han skulle skylle med saltvann og aspirere og skylle igjen osv. Men nei da. Jeg som er så redd for at det skal utvikle seg å bli en sepsis. Har jo hatt det før og var da så dårloig som det kan gå an. Ble vel litt ekstra deppa da. Reiste hjem og det er jo et stykke til sykehuset så liker dte ikke. Holdt på å bli oversvømmelse på E18 da jeg satte i gang og tute. Kom hjemå fikk masse trøst av mannen min og det hjalp. Så er må det bli en skikkelig godisdag. Er så slapp. Det var mye m meg og mitt. En mindre egoist kommer snart tilbake. Håper det går bra med dere alle. Ble ikke så bra med avsnitt men men...
Chiquita Bananas Skrevet 3. november 2006 #180 Skrevet 3. november 2006 Her var det mange fremmedord, men det høres ikke bra ut at du har hatt det vondt ( Håper det ordner seg av seg selv og du blir bra igjen Theaokt. Stakkars deg - jeg skal komme bort med litt bakverk om det blir bra, som en stakkarslig trøst ihvertfall. Er lov å komme med følelsene sine her vennen - vi bryr oss jo om hverandre og ingen vil at noen skal ha det vondt. Du er jo her og stiller opp for oss på sekundet om noen av oss har det vondt eller kjipt !!
Thea og Erle Skrevet 3. november 2006 #181 Skrevet 3. november 2006 Takk for det Hebbie:) Det setter jeg stor pis på!
Mayken Skrevet 3. november 2006 #182 Skrevet 3. november 2006 Uff da Theaokt. Håper at det ordner seg uten at det blir noe værre. Ikke godt å ha det vondt, men det går sikkert bra skal du se. Slapp av og kos deg med masse godis i kveld du;) Så får Hebbie skjemme deg bort med boller senere.
Chiquita Bananas Skrevet 4. november 2006 #183 Skrevet 4. november 2006 La meg halv 11 for jeg var drittlei trynet på sambo og ha vondt i bekkenet - har humpet rundt på krykker for å gjøre noe og ble lei. Så for et kvarter siden kom sambo og la seg og da hadde jeg våknet og klødde helt sykt på leggene - og han begynte å snorke så da klarte jeg ikke prøve å sove. Så da blir det vel en lang natt igjen - har tett nese til tider. Lurer egentlig på om jeg kan bruke nesedråper..... Hehehe....har spist 5 boller allerede - frøs ned nesten alle sammen, men de er jo knalldigg når jeg varmer dem opp i mikroen - blir myke da. Har tatt av noen til Theaokt som jeg håper hun vil like....hun er jo en dreven bollespiser..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå