Thea og Erle Skrevet 28. oktober 2006 #102 Skrevet 28. oktober 2006 Så frekt Hebbie- nå skal jeg skrive 100 innlegg her slik at jeg tar innlegg nr 200. Nå lager mannen min litt deilig mat til meg. Nam nam det er jo lørdag. Skal snart bade lille. Kjøpt så mye til Erle på Benetton- litt vel dyrt der, men ikke ofte jeg handle rder. Kjøpte en kjempesøt kåpe til henne. ++ Samt juleklær til den eldste gutten. Veldig fine skjorter der. Han mellomste får lissom ikke ofte så mye, noe jeg får dårlig samvittighet for. Kjøper jo litt innimellom til han ,men han arver jo en del av broren sin. Ellers skal jeg se filmen Omen i dag. Ligge i sofan med lille. Hun er bare såååå snill- foreløpig. Koseross så masse. Litjpia-kan jo ta en filmkveld igjen snart da vettdu- skrekkfilm med masse digg. Tiilab-min geografikunnskaper i Danmark er heller slette. Er det langt fra Legoland? Hvordan er det med Embla? Hun var forresten bare så kvikk og nydelig. Blir litt mer kontakt å få i den alderen og fremover. 2nj- Bare vask videre så føder du nok i nov. Mayken- blir det fødsel før termin tro?
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 28. oktober 2006 #103 Skrevet 28. oktober 2006 Thea: Ja hadde vært kjempe kos det da. Må jo få sett lille Erle også da. Nyter de siste timene jeg har sammen med sambo før han reiser bort i to uker. Kommer til å savne ham ganske så mye ja.
Gjest Skrevet 28. oktober 2006 #104 Skrevet 28. oktober 2006 Det første som slo meg når jeg snoka etter tråden vår var, hey, så kos! Liker lykkelignicket ditt litjpia! Godt å lese at du er lykkelig! Hebbie, hun oppfører seg pent når hun er hos meg av en eller annen grunn. Har i dag hatt barnevakt til Embla, rett og slett byttelånt med svigersøs, jeg hadde med gutten hennes og jentene på kino og så over hekken, den er knallmorsom. Så dro vi og spilte bowling. Faktisk, til tross for en 8 åring med propelltendenser, og en 9åring som er like propell, har det vært en kos dag, fått vært litt aktiv og gjort ting jeg ikke pleier å gjøre. Moro... Nå har slle 3 jentene mer eller mindre sovnet, Embla sutrer litt men ellers knall... Skal bli deilig med litt søvn nå, laaaaaaaang dag:)
lana<3 Skrevet 29. oktober 2006 #105 Skrevet 29. oktober 2006 Hei igjen jenter, ser at det dere holder tråden oppe, det er jo fint, koselig å lese på her inne, skulle egentlig lagt meg for ti min siden nå jeg, men så ble liggende her og lese i steden, ja liggende,var litt overmodig igår og trasket byen rundt hele dagen, slikt tull vil visst ik bekkenet ha noe av.. tillab du sier mona har fått flat mage???? Hun har lik mage som meg og jeg har nettopp vært gravid, mobbet henne kanonmye sist gang hun var her for magen sin hi hi hi...hun må ha tatt av da siden jeg så henne for hun hadde en søt liten bilring når hun satt, sist gang hun var her... Kose dere maasse og hold tråden oppe.. Ps. Hebbie hvordan går det med fant?? Er han blitt flink å ikke tråkke på magen når han skal legge seg, husker hvordan han gikk rett opp i senga før uten å tenke på hvor han satte labbene sine he he... Og hva skal bebisen deres hete Hebbie??God bedring med Isjasen/bekkenet vet hvordan det føles...men ikke lenge igjen nå... natti alle...)
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 29. oktober 2006 #106 Skrevet 29. oktober 2006 God morgen jenter! Er jeg den eneste her inne nå eller? Jajaja… Jeg sitter nå hjemme alene da. Sambo har reist oppover mot Trøndelagen. Blir da borte i 2 uker eller mer. Kjedelig for meg, men men… Tenkte derfor at jeg skulle ta meg en liten tur til foreldrene mine. Holde dem med selskap. Også holder jo de meg med selskap. Også får jeg kjempe god middag hos dem da. Nei, får vel nesten fikse meg litt til så drar jeg til foreldrene mine.
Mayken Skrevet 29. oktober 2006 #107 Skrevet 29. oktober 2006 Heisann jenter. Her er jeg igjen, fortsatt med stor mage. Har ikke hatt tilgang til data de siste dagene, for sambo har kuttet noen ledninger da han skulle legge opp nye støpsel på gjesterommet. Nå er alt klart til at snuppa kan komme i hvertfall, monterte seng og stellekomode på torsdag, sengen står nå ferdig oppredd på soverommet vårt. Rart å se en babyseng hver morgen jeg står opp. Var hos jordmor på fredag, og hodet er festet og godt ned i bekkenet, modningen er godt i gang, og slimproppen gikk på torsdag, vet ikke om det var hele eller ikke, har ikke kommet noe siden da, men tror det var alt, mamma hadde ikke så stor propp heller. Går nå bare å venter på å få litt mer vondt, begynner å bli sliten og lei av modningsmertene som ikke utvikler seg til noe mer. Skal til jordmor på tirsdag, og hun sa at hun da kan sjekke meg hvis jeg vil, og det vil jeg selvsagt:) Det blir spennende. Sliter litt med fingrene for tiden da, har fått så mye vann i kroppen at jeg nesten ikke klarer å bruke hendene, ser ut som små pølsesnabber som er vonde å bøye, enda en grunn til å ville få ut denne ungen. Svigermor har bursdag i dag og ville veldig gjerne bli bestemor i bursdagsgave, men det ser ikke ut til å gå, selv om det ikke mangler på forsøk fra min side. Sambo og jeg prøvde ut den Rikshospitalets sette i gang fødsel i går kveld, men merket absolutt ingen forskjell, tror ikke denne ungen har tenkt å komme ut i det hele tatt. 9 dager igjen til termin nå. Har dere hatt en fin helg ellers da jenter? Tror jeg skal gå å legge meg litt igjen, er så kvalm i dag. usj kom ut, kom ut, kom ut nåååååååå.
Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #108 Skrevet 29. oktober 2006 mayken du må ha lykke til da hvis det skjer noe snart og jeg ikke er på her..ellers jenter går det bra m dere andre da
2nj♥ Skrevet 29. oktober 2006 #109 Skrevet 29. oktober 2006 Hei Da har vi vært og gått lang tur i skogen.......-må jo begynne å gå nå om jeg skal gå på meg en fødsel i november. Og vaske på meg en fødsel skal jeg også begynne med snart. Tenker jeg vasker ned badet først, så kjøkkenet osv. Så i midten av november er jeg klar for siste stikk.... Trym og jeg skal i barnebursdag klokka 14. Slitsomt, men regner med det blir noe godt å putte i munnen.....hehe Mannen jobber på vaskerommet.....*pusse-pusse, hamre-hamre osv*, så han "slipper" å være med. Begynner å bli kaldt ute da. Bare 1 grad her idag tidlig, så regner med det kryper under null snart. Måtte finne frem voksiposen til Trym idag, så nå ligger han utenfor å sover. Gleder meg til å se Erle og dere andre hos Thea imorgen.
Chiquita Bananas Skrevet 29. oktober 2006 #110 Skrevet 29. oktober 2006 Laila - vet ikke hva jeg skal si men....Fant er like fjern enda. Har aldri ledd så mye av en hund før. Burde sette opp et kamera på ham hele tiden - de gangene han er aktiv og ikke sover så gjør han så utrolig mye merkelig eller teit ;o) Har bytta seng - på tide !!!! Nå har vi min og den er mye høyere så han sliter med å komme seg oppi der og det er sjeldent han får være i senga nå.......hehehe....er ikke kjempebegeistra etter at jeg har gått turer med han og ser hvor klomsete han er og tråkker oppi alt !! Men Zita får alltid være i senga..;op Han har det med å snu seg, mens han logrer vilt og pisker seg stadig i øynene med halen....hahahaha...... Gleder meg til imorgen jenter - da er det tur til Theaokt !! Og får dere som skal komme innom meg - gi meg beskjed for jeg må planlegge ;op Må jo stå opp tidligere enn vanlig og gå morgenturen med bikkja før jeg kan dra noen sted.
2nj♥ Skrevet 29. oktober 2006 #111 Skrevet 29. oktober 2006 Hebbie: ang. imorgen..... Når hadde du tenkt å dra bortover til Theaokt da? MaybeMe snakket om å dra litt tidlig siden hun måtte tilbake 15 eller noe (gidder ikke scrolle opp igjen og sjekke om jeg snakker sant nå, men....)...... Hun kan vel veien til eg hun også, så da er det bare å samkjøre tidspunkt.
2nj♥ Skrevet 29. oktober 2006 #112 Skrevet 29. oktober 2006 Og forresten, Hebbie..... om det blir stress for deg å ha påheng så skal jeg nok finne frem jeg assa. Bare sjekker kart på nettet i morgen før jeg kjører, så tror jeg det går bra ja. Vil jo ikke kødde med rutinene dine....
Thea og Erle Skrevet 29. oktober 2006 #113 Skrevet 29. oktober 2006 Hei hei. Så koselig det blir med besøk i morgen. Setter frem lunsj fra kl 11 i morgen.Noen kommer nærmere kl 12 også. De som vil kan se en ti min snutt fra keisersnittet i morgen. Nei nåskal jeg åmannen min ha søndagsmøte vårt. Pleier og kose oss littogså da,men nå blir det bare å sette seg ned planlegge uka. Pleier å prate om barneoppdragelse og ønsker vi sitter inne med. Funker dødsbra. Blitt så mange at det blir nødvendig. Prater også om det vi ikke er fornøyd med. I kveld skal vi legge oss tidlig å bare ligge kose oss,med rommet fullt av stearinlys.Det er så digg. Noe mer blir det ikke ennå. Vente et par uker til. Tror ikke jeg må vente i 6 uker. Hi hi. Høres ut som noe skjer før Mayken. Spennende tid du har foran deg. Ba oss selv på middag til mamma og pappa i dag. De hadde vært på fest i går og pappa( med alzheimer) hadde fått litt vel mye å drikke. Ha ha koste seg nok.
Mayken Skrevet 29. oktober 2006 #114 Skrevet 29. oktober 2006 Hei alle sammen. Har nettopp fått vite at vår alles kjære pinnsvin med bolle og pinnsvinmannen, nå er på vei til føden. Hun har hatt en del vondtere i dag og holdt meg oppdatert. Var innom føden tidligere i kveld, og fikk beskjed om å dra hjem og se om det gav seg med litt ro og hvile. Det har det altså ikke gjort og jenta vil visst ikke vente til det planlagte keisersnittet den 6.nov. Så da blir det vel et lite snitt i kveld tenker jeg. Skal holde dere oppdatert etterhvert som jeg får informasjon. Og pinnsvinet som lovet meg at jeg skulle få føde først, jeg har jo termin før henne. Får se om jeg får sexet på meg en fødsel i løpet av kvelden jeg også da:) Ha en fin natt jenter.
Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #115 Skrevet 29. oktober 2006 Du får kjøre på Mayken,men ikke glem å holde oss oppdatert!!!!
Chiquita Bananas Skrevet 29. oktober 2006 #116 Skrevet 29. oktober 2006 Ojojoj....her skjer det saker og ting !!! Så spennende - får se hvem som får først da ;op 2nj - det går helt bra at dere kommer innom, mente bare at jeg uansett står opp tidligere enn jeg pleier til denne nye døgnrytmen jeg har tatt til meg ;op Tenkte på å dra til Theaokt ikke lenge etter 11-11.30 tiden.... MaybeMe vet så vidt veien til meg - hun har bare vært her en gang og da kjørte Litjpia henne. Så hun hadde ikke fulgt helt med på veien.. Men har du nr hennes så dere kan avtales evt ?
lana<3 Skrevet 30. oktober 2006 #117 Skrevet 30. oktober 2006 Guuud nå e eg sleten....litlå ville ik sove før nå...nå ligge eg her å tenke på boller Hebbie....kan eg få akkurat den oppskriften du har????orke ik skrive bokmål engang...trrrøøøøøøøøøtte...
Mayken Skrevet 30. oktober 2006 #118 Skrevet 30. oktober 2006 Ny oppdatering fra Pinnsvin med bolle: Lille Marie kom til verden litt før kl 24.00 i går. Hun veide 3200 og noe og er 49 cm lang. Alt gikk helt fint og jeg skal hilse så mye til dere alle. Hun kommer innom og skriver, hvis hun får lurt med seg Marie ned på sykehusbiblioteket. Så da klarte hun jaggu meg å snike i køen forran både Piadi og meg, til tross for iherdige forsøk fra min side. Sex er nok oppskrytt gitt...hehehe
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #119 Skrevet 30. oktober 2006 så koselig da gratulerer så mye pinnsvin,og mayken hvis du drar på sykehuset må du sende meg en mel er veldig spent nå..kan jo hende jeg ikke får kommet å besøkt deg jeg da før du får den lile...hebie når har du termin da blir jo tomt her uten dere frem til jeg skal føde da....men men klem og lykke til alle sammen
MaybeMe? Skrevet 30. oktober 2006 #120 Skrevet 30. oktober 2006 Hei damer. Jeg har blitt forkjøla i helga, og er sliten etter lang jobbehelg, så holder meg hjemme i dag. Vil jo ikke smitte bebiser og vordende mødre. Kommer en annen gang... Veldig lei meg for at jeg ikke får sett Piadi med stor mage da, for den har hun vel ikke tenkt å ha så mye lengre. Grattis med lille Marie da Pinnsvinet! Heldig du som slapp ventinga. Ellers har jeg akkurat hatt EL, og masse sex, så nå venter jeg i spenning igjen. Nå skal jeg steke vafler til frokost.... *glise* Mannen laget i går, og jeg fikk rester i dag. Perfekt mat når man er litt syk! Kos dere masse hos Thea i dag da. Jeg vil gjerne se lille Erle, Embla og Marie snart, trenger jo disse babyhormonene nå! Men når kommer guttene da?
2nj♥ Skrevet 30. oktober 2006 #121 Skrevet 30. oktober 2006 O-la-la.....her skjer det ja. Gratulerer med Marie Pinnsvinet. MaybeMe: Så synd at du er blitt syk. God bedring til deg. Og *krysse fingrene* for at spiren sitter denne gangen Guttene kommer nærmere jul de, eller det vil si, jeg håper min kommer iløpet av november. Masse jenter nå først ja. Hebbie: Jeg har sett på kartet nå og tror nok det går greit å finne veien, så da kjører jeg bare direkte til Theaokt., så slipper du å vente på meg. -Men er jeg ikke der til 12 så kan dere jo sende ut en nødmelding.... tihi
Chiquita Bananas Skrevet 30. oktober 2006 #122 Skrevet 30. oktober 2006 Gratulerer så masse med Marie Pinnsvin hadde en bolle !!! Så stilig...nå er Piadi og Mayken79 RETT rundt hjørnet...
Mayken Skrevet 30. oktober 2006 #123 Skrevet 30. oktober 2006 Hmmm, hva i all verden gjør tråden vår på side 2? Er det ingen som er hjemme i dag tro? Jeg har fått se bilde av Marie, hun er bare såååååå søt. Skal innom å hilse på dem i morgen når jeg skal til jordmor, håper på litt fødestøv:) Ellers så har jeg fått vasket igjen i dag, er helt utrolig hvor mye støv som samler seg i løpet av noen få dager, tror det er brannmuren som er synderen, vi har ennå ikke fått lagt på flisene, så det er bare en naken mur som står der. Er ikke meg i mot, synes av en eller annen merkelig grunn at det lukter kjempegodt av muren, går å snuser hver gang jeg går forbi....hehehe, vi gravide har mye rart for oss gitt.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 30. oktober 2006 #124 Skrevet 30. oktober 2006 Gratulerer med Marie Pinnsvin uten mage : ) Jeg er ikke helt klar jeg Mayken.. !! Selv om jeg blir utrolig babysyk av ¨å se alle de nydelige babyene.. Erle var kjempesøt Thea : ) : ) Har hatt mensmurringer og kynnere siden jeg kom hjem tidligere.. Tro om det skal skje noe snart.. ??????! Hadde vært fint å få opplevd termindagen : ) ! Noen som vil gjette dato ? hihi... Sitter hjemme hos mamma nå så har dessverre ikke data senere.. ! Har fått sambo til å vaske bilen, så nå regner jeg med at den skinner når han kommer og henter oss : ) Kan ikke ta med nydelig baby i skitten bil vel.. Nei det går jo ikke. Hvordan går det med alle sammen da ? : )
Mayken Skrevet 31. oktober 2006 #125 Skrevet 31. oktober 2006 Hva skjer folkens, nå fant jeg tråden vår på side 2 igjen. Ingen som har vært her siden 18.35 i går jo. Dette går ikke. Hva har skjedd med Tilla og Hebbie? I dag skal jeg til jordmor, men før det skal jeg hilse på Pinnsvin og Marie, gleder meg, håpe på litt fødestøv:) Dere får ha en fin da alle sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå