2nj♥ Skrevet 31. oktober 2006 #126 Skrevet 31. oktober 2006 God morgen. -Og takk for igår til de som var hos Theaokt. Det var kos. Og sååååå kjekt å se lille Erle. Så skjønn atte. Begynner virkelig å glede meg til min lille baby kommer ja. Vondt i hodet idag jeg. Skikkelig verk foran bak panna.....*au-au* Har ikke noen planer idag heldigvis, så får holde meg hjemme og ordne litt småting i huset. Burde vel kanskje tenke på å ordne vogna og skru sammen senga osv., men gidder ikke idag iallfall. 10.november blir det Bærums Verk-treff for de som er interessert i å være med. Nei, jeg får ordne litt klesvask om ikke annet. Mayken: hilse til pinnsvinet da og lykke til hos jordmor.
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #127 Skrevet 31. oktober 2006 god morgen alle sammen,je er inne å titter på sidene jeg da har egentlig ikke så mye å si...kranglet m sambo så veldig lei meg og deppa i dag...sitter bare å gråter men nok m dette tulle innlegget mitt ha en fin dag da...
Mayken Skrevet 31. oktober 2006 #128 Skrevet 31. oktober 2006 Uff da 2nj. ikke godt med hodepine, høres nesten ut som bihulebetennelse i anmars, får krysse fingrene for at det bare er noe forbigående som blir bra etter litt hvile. Nanna: så trist at du har kranglet med sambo, ikke noe gøy å sitte hjemme å gråte alene da, hormonelle som vi er og alt. Alt blir jo 10 ganger værre enn det er. Hvis du vil finne på noe, kan du jo bli med meg på sykehuset og hilse på Marie. Så kommer du deg ut litt, og så kan vi snakke litt sammen. Hvis formen er grei da selvsagt.
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #129 Skrevet 31. oktober 2006 hei takk for det,når skal du dit da jeg må inn entur til legen i dag pga fått sopp tror jeg så han ville ha meg inn...ikke no gøy å sitte her nei.
Chiquita Bananas Skrevet 31. oktober 2006 #130 Skrevet 31. oktober 2006 2nj - vil du jeg skal slå deg en annen plass på kroppen så smerten jevner seg ut ? Neida...håper du blir kvitt hodepinen - det er drepen å gå rundt med det. Var kjempekos hos Theaokt som vanlig....var gøy å holde Erle... Tror Junior er virkelig klar for å komme ut ihvertfall - han har vært så aktiv i går kveld og natt og imorges. Satt på legekontoret og venta og stirret rett frem - plutselig så får jeg et av de der sparka som får hele magen til å stå ut/riste seg....så det enda jeg stirret rett frem. Hehehe....har bare gått opp 0,5 kg på en uke ) Enda jeg har slutta med langturene mine pga. at BL har blitt mye verre. Så kanskje vekta går tregt frem til fødselen - ikke å forakte det nei. Legen var veldig fornøyd med vektøkningen og jeg ser at symfysemålet mitt er millimeter fra den røde linjen....den nærmer seg den mer og mer.... Skal gi beskjed til MaybeMe om 10 november da - satser på at det er helt iorden for meg...kan ikke huske jeg hadde noen planer. Nei nå skal jeg sove litt før jeg skal stå opp og spise igjen og dra på bassengtrening.
2nj♥ Skrevet 31. oktober 2006 #131 Skrevet 31. oktober 2006 Ja, Hebbie kanskje det hadde gjort susen. Fått en annen vondt som tok vekk oppmerksomheten fra hodet. Junior klar for å komme ut...... -IKKE lov å snike i køen Hebbie!!!!! Føles forresten slik her også rett som det er. Tyter ut et ben på siden og plutselig så er hele magen i bevegelse......og så presser det nedover innimellom. Han har ligget med hodet ned i noen uker allerede og har ikke snudd seg. Kjenner mest spark på høyre side der han har bena. *håpe-håpe han kommer før termin* Fikk telefon fra sykehuset nå. Fått time hos gynekolog på torsdag, samme dag som vi skal ha jordmorsamtale der, så da blir det mye farting til sykehuset den dagen ja. Håper iallfall vi blir enige om hva som skal gjøres osv i forbindelse med fødselen, for jeg bekymrer meg endel for det nå ja, selv om sjansene for at vi skal være SÅ uheldig en gang til er utrolig liten. www.gbs-info.net Her står historien min om Trym om noen vil lese. Ha en fin dag folkens!
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #132 Skrevet 31. oktober 2006 Halla damer:) Har vært noen fryktelig tunge netter her hos oss, vi har jo skullet snu døgnet på vesla og i tillegg lære henne til å sovne alene i egen seng. Det har vært MAGE timer med hyl ja... Sukk. Men første natten sovnet hun halv 2 i stedet for halv 4, neste sovnet hun kl 1 og i går sovnet hun halv 12. Belønningen har vært å sove i vår seng etter mating om morgenen og det er tydeligvis himmelrike for henne, sov sammenhengende i går fra 1 til 9, spiste og sov til 11, spiste igjen og sov til halv 2!!!! Og i dag, hun sover faktisk fremdeles! Lille murmeldyret. Deilig å fått litt mer rutine på henne ja. *znork* Pinnsvin; hurra!!!!! Nanna, det var ikke noe hyggelig. *sende klem* Mayken; babybabybabybaby, kommer det en snart? 2nj; samme som til Mayken... Piadi; samme som til Mayken til deg og! Hebbie; plopper du nå så rekker du BiM julebordet!
Thea og Erle Skrevet 31. oktober 2006 #133 Skrevet 31. oktober 2006 Den skal jeg lese. Bare gi Erle litt mat. Jeg må rotfylle tanna og sette på krone på den. Prislapp: 8000 kr. Pappa skulle betale den bare jeg jeg sluttet å mobbe han. Deilig:) Men rotfylling gjør vel vondt? Jeg er med den 10 nov. Hebbie- jeg kan kjøre. Kanskje Naboen blir med. Pinnsvin- GRATULERER SÅÅÅ MYE MED MARIE. Velkommen inn i ks klubben, før termin og med en jente. Kanskje resten også får før termin nå.Nå er det kaldt ute. Må kjøpe noe mer vinterklær nå. Egentlig litt lei av å være hjemme. Trenger litt action. Kunne tenkt meg å starte med handball igjen og fighte litt igjen. Men med 3 barn tror jeg det blir vanskelig:( Nå kjente jeg ikke igjen skrivemåten min. AVSNITT JO!
2nj♥ Skrevet 31. oktober 2006 #134 Skrevet 31. oktober 2006 Thea: Kjedelig med den tanna da. Og så sure penger å bruke på tannlege..... -men hyggelig med fedre som spanderer!!! Har ikke rotfylt jeg, men vil tro det er vondt ja. Tror jeg hadde gått for litt bedøvelse.... Har tenkt det flere ganger, at det hadde vært artig å spille litt håndball igjen. Vi kan starte "mammalag".....haha På hvilket lag spilte du og hvor spilte du på banen?? Fint med avsnitt. Tok en paracet istad, og nå er hodet en smule lettere.... Gleder meg til 10. jeg nå. Kan jo f.eks gå igang noe da, så føder jeg 12.november....20 dager før termin. hehe.... Gikk over sist, så skjønner egentlig ikke hva jeg innbiller meg. Men la meg nå leve i troen og gjøre mine tapre forsøk på tidligere fødsel.
Chiquita Bananas Skrevet 31. oktober 2006 #135 Skrevet 31. oktober 2006 Theaokt - med en slik deal så hadde jeg bråstoppet midt i setningen ;o) Fy søren så dyrt å fikse tenner !! Seriøst - hva er galt å bruke superlim ??? Håper Naboen kan være med da....hadde vært kos det. MaybeMe passet det perfekt for. Så da hopper jeg på hos deg når du raser forbi her ;o) Lille fartsfantom...... Også drar vi 2nj OVERALT der borte hehehehe.....så hun får gått i gang noe. Hehehe....kanskje jeg skal sikte meg inn på å klare det før termin slik at jeg får vært med på julebord )
Mayken Skrevet 31. oktober 2006 #136 Skrevet 31. oktober 2006 Ja, da har jeg vært å sett lille Marie, hun var jo bare så søt og liten da. Lå der sammenkrøllet og sov i armene mine. Pinnsvin var i kjempeform, og har det veldig bra, skulle hilse så mye til dere alle. Hun hadde fått litt kjeft av sykepleieren i går fordi hun ikke tok det nok med ro...hehehe. Jeg har vært hos jordmor og blitt undersøkt. Sist jeg hadde ultralyd var livmorhalsen min 4cm og lukket. Nå var den 1,5-2cm og åpen, har også 1cm åpning. Hun masserte litt på kanten, og fy søren det var ikke noe godt, mensensmerter i fra helvete. Nå går jeg rundt med sterkere murringer i ryggen enn det jeg har de siste 2 ukene, så nå skal jeg prøve å sove litt, føler meg helt pumpet i dag. Men som jordmor sa: det kan fortsatt gå flere uker før det kommer noe, men sambo er sikker på at det skjer no til helgen. Vi får se, jeg tror ikke hun kommer til å komme i det hele tatt, har gitt opp håpet litt.
Thea og Erle Skrevet 31. oktober 2006 #137 Skrevet 31. oktober 2006 2nj. Jeg spilte på Tønsberg turn. Noen lag før det , men så ville jeg satse litt på handball. Skryte litt: Vi ble kretsmestere og spilte i Narvesen serien. Spilte ett år litt på laget til Tonje Larsen. Hun hadde akkurat begynt å spille ute på banen. Hun hadde vært litt keeper først og var veldig god der også. Jeg spilte bekk (venstre) og midtbekk. Det var en fin periode. Mimre mimre. Du da?
Chiquita Bananas Skrevet 31. oktober 2006 #138 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg har spilt i Viking småpiker og visste ikke hva jeg gjorde der. Sto mot feil retning, lagde selvmål og sprang rundt på banen som en forvirret mus..... Tillab - har nå fått enda en bekreftelse på at jeg ikke kan bake. Sendte bolleoppskriften min til laila siden hun spurte etter den - og ville ha beskjed om hun fikk det til. Tror du hun ikke fikk dem luftige og fine ?? Sendte meg et bilde av en også... Enten så får jeg legge meg i hardtrening eller så gir jeg opp hele greia og kjøper inn ferdigkaker til disse besøkene... Jeg som hadde tenkt å skylde på at det måtte være noe galt med oppskriften ;op
2nj♥ Skrevet 31. oktober 2006 #139 Skrevet 31. oktober 2006 Artig med litt mimring..... Spilte på Træff (lag i Molde) jeg. Høyeste divisjon jeg spilte var 1. div. Spilte faktisk mot Larvik en gang (Jeg spilte en kort stund på et Tromsølag) i en treningskamp/oppvisningskamp og da var jo Tonje Larsen med. Så jeg har spilt MOT henne jeg da. Spilte mest høyre kant og litt strek, og så spilte jeg høyre bekk eller midt i forsvar. Var nok litt uredd og tøff ja.
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #140 Skrevet 31. oktober 2006 Hebbie; haha, kanskje vi får invitere Laila til å bake bollene også da når hun skal komme?! Skryter vi av håndballen her nå? Åååå, som jeg savner det! Jeg gikk på NTG jeg da, spilte NM, vant østlandsserien, vant VM med skolelaget og har fremdeles verdensmestermedaljen hengende over senga. Vant også NM og SM for skolelag alle årene jeg gikk der, samt Spanske åpne mesterskapet med klubblaget. Å DET var moro det... *savnesavnesavne* Spilte for Nordstrand og for Stabæk også. Halv sesong i hver klubb. Hvis dere vil kan jeg melde oss på Drammenslekene som mix lag, så kan vi i allefall leke litt med ballen igjen. Er i februar tror jeg... Noen som vil? Jeg fikser forøvrig nok mennesker til et helt lag:) Har dere venninner som også vil dra dem med. Kan ordne trening også om det er ønsket!
Chiquita Bananas Skrevet 31. oktober 2006 #141 Skrevet 31. oktober 2006 Uff....snøen har kommet her !!!! WHYYYYYYYYY !!!!! Begynte forsiktig i 6 tida da jeg var på vei hjem fra treningen. Fikk vite i 9 tiden av en kamerat til sambo som var nede hos leieboeren at nå var det masse snø ute - fikk jo helt sjokk da jeg kikka ut. Ble gal og sa at til sambo at han måtte skifte dekk - han har ikke fått time før på mandag...Kjøre med slitte sommerdekk til da ?? Tror ikke det !! Så da gikk han ut for å skifte - sa han har et ansvar nå og ikke risikere livet sitt på å kjøre på slike dekk når han har et barn på vei. Ville ikke bli alenemamma !! Hjalp den ;o) Han skifta på min bil også, men jeg kjører ikke mer enn jeg må. Venter heller til han kommer hjem hvis jeg må noe. Er så pysete etter ifjor.... Forresten siden alle skriver om hva dem har gjort - jeg har også vært med i en kristen dansegruppe...hvis det teller noe ?? Hehehe...det hadde vært noe ja - hun hadde sikkert gjort det også Tillab ;o) Hun kan ha et lite bakekurs for meg......
Chiquita Bananas Skrevet 31. oktober 2006 #142 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg er alltid iskald midt på magen !! Men ellers normal temp på resten av kroppen og på resten av magen....er ikke det merkelig ?? Bør jeg passe på å holde meg varm ?
_svana_ Skrevet 31. oktober 2006 #143 Skrevet 31. oktober 2006 Nå har jeg skumlest litt - visste ikke at pinnsvinet hadde fått marien sin!!! Gratulerer så mye - har fått mms nå, og jenta er jo sååå skjønn :-D Gratulerer til alle fire! (også sniker jeg meg tilbake til min egen tråd... hehe)
Gjest Skrevet 1. november 2006 #144 Skrevet 1. november 2006 hei god dagen..deilig m litt snø da,sitter å spiser clementiner og hører på julemusikk sånn at jeg kan snart få igang jlevaska mi..he he...mayken går bedre her nå fått snakket litt han hadde misforstått meg,og jeg misforsto han oxo da ha sa det du vet han prøvde å si hva jeg sa så det ble mye rot det der gitt....ellers da blitt baby i natt el..he he. ellers får dere kose dere alle sammen...klem
Mayken Skrevet 1. november 2006 #145 Skrevet 1. november 2006 Nanna: så fint at det ordnet seg:) Må innrømme at jeg gikk rundt og var ganske sint på samboeren din i går, så jeg håper han gjorde alt for å gjøre det godt igjen, det bør helst inneholde diamanter;)...hehehe Var litt i en annen verden i går etter at jeg var hos jordmor, hadde så masse vondter, gikk bare rundt og travet, klarte ikke ligge eller sitte, hadde skikkelige ryggsmerter og kynnere. Lurte på om det kanskje endelig var noe på gang, men når kl nærmet seg 22 tiden, gav det seg plutselig, og har ikke kjent noe siden. Jenta har holdt meg våken mye av natten for når smertene forsvant ble hun helt turbo. Tror ikke hun kommer ut i det hele tatt, hun kommer nok med julenissen på julaften tenker jeg. Hebbie: Magen min er nesten alltid kaldere enn resten av kroppen, tror det er normalt, den lever jo sitt eget liv.
Gjest Skrevet 1. november 2006 #146 Skrevet 1. november 2006 ja han var veldig lei seg i går,og jeg ser det hvis han mener det...så det var godt å få snakket ut..han vil vi bare skal ha det bra og det er det jeg vil oxo men det var unødvendig det som ble sagt ja,jeg sa det aldri måtte skje ijen og han sa at han skulle ikke det...han får tenke neste gang før han sier noe,men det ordnet seg da ihvertfal...uff da og jeg som tenkte på deg i natt da,lå mye våken tetna helt til jeg og det saltvanngreiene funker jo dårlig i min nese da he he...og fått beskjed å ikke ta noe hostesaft så får det bare vere sånn...men jeg tørte ikke ta den tabletten jeg fikk i går jeg sto at det går utover fosteret på den bruks anvisninga så prøver først m den salven bare...ellers tenkte jeg å beg på julevasken nå i dag he he,lyst å bli tidlig ferdig i år synes jula går så fort...har oxo lyst å dra til den jule butikken hvor hen den er husker ikke....men nå prater jeg altfor mye her...klemmer
2nj♥ Skrevet 1. november 2006 #147 Skrevet 1. november 2006 Hei og god morgen. -Og hodet er fortsatt ikke bra. Er det et svangerskapssymptom eller??? Pleier aldri å ha vondt i hodet jeg, og nå er det andre dagen med verking....... Ikke godt nei. Tillab: Det hadde vært artig og tatt i en håndball igjen ja. Lenge siden sist...... Jeg er med jeg vil jeg tro. Men da må jeg seriøst ut og trave og gå når babyen er ute, for å vise seg i shorts slik jeg er nå......-UAKTUELT. Vært og hentet pakke på posten nå, fra Nøstebarn. Jeg hadde bestilt lammeskinn til babyen og to små ullfrotte-luer. Jada.....mannen fikk lønn for et par dager siden og overførte en pen sum til sin kone som han forsørger fortsatt (Gleder meg til 12. nov), og nå har jeg snart klart å bruke de opp..... Har kjøpt strie og maling og div til vaskerommet også da. Og litt klær til Trym.
Mayken Skrevet 1. november 2006 #148 Skrevet 1. november 2006 Hmmmm.... hadde tenkt å bruke dagen på å slappe av jeg, men den gang ei. Har ikke ro i kroppen i dag. Kjeder meg føler jeg. Merkelig følelse egentlig, tror ikke jeg har vært i form til å føle kjedsomhet hele svangerskapet. Men nå lå jeg i sengen og tenkte på alt jeg kunne tenke meg å gjøre i leiligheten. Vaske klær, vaske vindu, vaske badet igjen, rydde til inne på gjesterommet slik at vi kan begynne å montere opp møblene som skal inn dit. Se om jeg finner noen lettere esker i kjelleren som jeg kan klare å bære opp, så jeg får pakket ut litt mer av alt vi har stablet bort. Hmmm... jeg må nok ha fått ryddeinfluensa eller noe sånt, er ikke likt meg dette gitt. Er litt trøtt i øya, men ellers er formen fin, bortsett fra litt kvalme da, men det er jo normalt. Hadde en ganske slitsom dag i går, med masse vondtere, har ikke kjent noe til dem i dag før nå når jeg satt i gang å styre. Har fått klar beskjed av min kjære farmor om å gå mye i dag, for hun har tippet at snuppa skal gjøre sin ankomst i dag. Tviler sterkt på det, men, men. Mormor har tippet torsdag eller fredag. Sambo tror det skjer i løpet av helgen når vi skal kose oss og slappe av sammen. Ellers så ringer mamma hver dag, og alle venninner sender en drøss med meldinger. Nesten litt travelt å være så poppis....hehehe. Tror for øvrig at Piadi føder før meg. Hva tror dere andre? Noen som vil tippe dato på oss? Gøy å så om noen får rett.....hihihi. Selv har jeg som sagt troen på at hun kommer med julenissen, i julestrømpen min, ferdig pottetrent;)
2nj♥ Skrevet 1. november 2006 #149 Skrevet 1. november 2006 Hehe..... Jeg tipper Ina (det var navnet, ikke sant?) kommer 5.november, evt. natt til 6.
Mayken Skrevet 1. november 2006 #150 Skrevet 1. november 2006 Jepp, det er Ina:) Så du har troen på fullmånen du da 2nj..hehehe, kanskje både Piadi og jeg blir påvirket av den;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå