ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 25. oktober 2006 #51 Skrevet 25. oktober 2006 Hei jenter! Nå er det en stund siden jeg har skrevet her inne da. Men føler liksom ikke for å være her inne når man selv verken er prøver, gravid eller forelder. Men må jo si at jeg savner å være her inne og kunne snakke om pp’er og slikt da… Men men… Er så utrolig mye som skjer for tiden. Har såvidt tid til meg selv og greier jo. Jobber hver eneste dag, lange dager. Noen dager så jobber jeg ekstra inne på et velvære senter, andre dager trener jeg på S.A.T.S og andre dager der igjen trener jeg Sportsdans. Og når jeg får tid så er jeg på besøk hos foreldrene mine og bruker litt tid på sambo. I helgen som var tok sambo meg med til Trondhjem da han skulle dit på en jobb. Han tok med meg slik at jeg kunne besøke venner og familie der oppe. Jeg hadde det kjempe herlig. Møtte to kusiner av meg og ei gammel venninne fra dansinga oppi der. Søstra til en gammel dansepartner for å si det mer korrekt. Første kusina mi jeg møtte tok jeg med på MC’ern en liten tur. Andre kusina mi møtte jeg like ved hotellet vi var på. Først dro vi på en kjempe koselig bakgårds kafè og drakk en del kopper kaffe der og tok opp igjen tapt tid sammen. Så dro vi på vindusshopping. De har mange fine butikker i Trondhjem som de ikke har i Drammen. *grrrr* Så dro vi på en bar og restaurant som heter VIVALDI. Sinnsykt koselig og lekkert sted må jeg si. Og der begynte jeg og kusina mi på ølen da. For første gang så ble jeg ikke dårlig av alkohol. *tihii* Jeg og sambo hadde det kjempe herlig sammen vi også. Har KOOOOOOSA oss masse med hverandre. Ble litt nyforelska vi da. Vi dro ut på lørdagen på Rock City hvor venninna mi jobber. Var utrolig koselig å se henne igjen da. Leeeenge siden jeg har sett henne ja. Savner vel Trondhjem litt etter dette besøket og prøver desperat sambo til å selge huset og leie leilighet sammen med meg på Rosenborg. Så en kjempe fin leilighet der til leie skjønner dere. *Tihiii* I går kveld kom sambo hjem etter en lang arbeidsdag mens jeg lå på sofaen og sov etter en veldig slitsom dag på jobben. Han vekte meg og gav meg en fin innpakka gave. ”En forsinka bursdagsgave”, sa han. Jeg lurte jo veldig spesielt på hva det var han hadde funnet på. Da jeg åpnet esken sto det POLICE på en stor sort eske. Åpnet den og inni den lå det en klokke som jeg så i et sånt Senter Magasin. Nevnte bare i forbifarten at en slik klokke kunne jeg tenkt meg. Og den kjøpte sambo til meg da. Ble utrolig glad da ja. DYYYYR klokke da. *dån* Nei, nå må jeg bare løpe videre. Skal innom å kjøpe en pizza på Pizzabussen i Drammen sammen med sambo. Er MEGA sulten i dag. Jobba masse og trenger da litt energi innputt!
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #52 Skrevet 25. oktober 2006 hei mayken ja han er bedre i dag så i morgen blir det skole på han ijen... ellers så skal jeg shoppe masse til bursdagen jeg skal holde på lørdag...og jeg har fått så mye luft i magen ijen at jeg blir gal....ja litt syteinnlegg oxo he he tror sambo er lei sytinga mi,legen ijen i morgen spørs hva han mener da om mer sykem el aktiv el hva.jobben min tilrettelegger ikke for det er vanskelig..ha en fin kveld da..
Chiquita Bananas Skrevet 25. oktober 2006 #53 Skrevet 25. oktober 2006 Så koselig at dere hadde en fin helg Litjpia ) Han ville vel kjøpe en skikkelig gave nå når han har jobbet litt og har fått råd til å kjøpe noe som du ønsker deg. Gleder meg til å se klokka. Må ikke slite deg ut da - med alt dette du gjør på. Vi får jo aldri sett deg ) Men det viktigste at du har det bra og helst med samboeren din - for da får dere kanskje begynt å prøve på nyåret som dere ble enige om.... 2nj - MaybeMe vil også være med. Men hun jobber en del da, men hun hadde visst noen fredager ledige fremover. Er det mulig å ta det en av de dagene hun har fri ?? Har glemt ut hvilke dager det var, men det er ikke noe problem å finne ut.... Så da blir vi ihvertfall 4 jenter som drar.
Chiquita Bananas Skrevet 25. oktober 2006 #54 Skrevet 25. oktober 2006 Fy søren jeg tror jeg skal slutte å se på tv-skjermen. Dem sender bare reklame på to grøssere - The silent Hill og Forbannelsen og slenger på med den Møllers tran reklamen....den skal jo være utbedret, men sambo sier den er litt ekkel enda etter jeg fortalte hva jentene her inne reagerte på.
Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #55 Skrevet 26. oktober 2006 Hebbie; partiet er dessverre alt utsolgt... *kikke bort i sokkeskuffen med et glis* Jepp damer, da har jeg skjønt det, jeg er EKKEL:p Dustediskusjon om offentlig amming asså. Herregud. Greit, jeg synes ikke det er så innmari fett å måtte fram med puppen når jeg er på cafe, men det er da bedre enn at ungen bare hyler og hyler?! Er da ingenting skummelt med en pupp vel? Jeg syns i allefall det er helt ok, med ammebh og singlet eller ammetopp er det jo ingen som ser noe særlig uansett... Dustediskusjon, med mange "hysteriske" mammaer... (ref 2 tri og skravle) Jaja... Veel, i dag har jeg og gubben vært på kino, deeeeilig med 2 timer for seg selv ja. Også så stolt som oldemor var når hun leverte tilbake vesla! Vesla hadde jo smilt til henne! Og de hadde pludra sammen. Mor var sååååå stolt, søte gamle damen... Og oldefaren sa sarkatisk borti sofakroken sin når hun fortalte; "snart sier du vel at hun har sagt oldemor, kan prate og gå også" og bippet videre på teksttv:p Søte besteforeldrene mine:) Sukk... Forøvrig, Fritt Vilt er en bra film asså, jeg likte den veldig godt. Faktisk en realistisk skrekkfilm jo!
lana<3 Skrevet 26. oktober 2006 #56 Skrevet 26. oktober 2006 Er inne og leser på tråden deres igjen...likte det m de strømpebuksene det har jeg ikke kommet på i det hele tatt tilla..hi hi Har fått tilbake til den vekta jeg hadde før jeg ble gravid og det er bare tre uker siden jeg fødte, men musklene i magen er altfor slappe til å holde magen inne og ikke kan jeg vel trene den ennå??? Sitter her og venter på at mi Letizia skal sove....zzzzzz...men hun bare hyler stakkar..feber og forkjøla...
2nj♥ Skrevet 26. oktober 2006 #57 Skrevet 26. oktober 2006 Hebbie: Ja, fredag er en helt grei dag det. Eneste fredagen jeg ikke kan er 3.november, om ei uke. Bare finn ut når det passer for MaybeMe du, så kan vi avtale. Klart det går bra å ta det en dag hun har fri. Flere som vil være med da??? Skal til jordmor om 30 minutter......var på vekta i stad og har visst gått opp et par kilo til. *æsj* Jeg har seriøst en jobb å gjøre når denne babyen er ute. Og jeg som følte at jeg hadde vært en liten smule flink den siste tiden, men det stemmer ikke ifølge vekta. Skal ta ny GBS-prøve også, så har vi svar på den til Jordmorsamtalen på sykehuset om ei uke.....-håper iallfall det.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 26. oktober 2006 #58 Skrevet 26. oktober 2006 Hei alle sammen : ) Har enda problemer med dataen, men den virket nå heldigvis... Er kjempeskuffet for at ingen har fortalt meg om treff på tirsdag : ( Da blir det vel ikke flere treff før jeg skal føde da ! Gleder meg veldig til snuppa kommer nå, hun holder meg allerede våken halve natten så da kan hun like godt komme ; ) Har kynnere hele tiden, når jeg sover, sitter på do, går tur.. Stort sett uansett hva jeg gjør.. Det nærmer seg nå.. ! Jeg har hele tiden trodd at jeg kom til å føde den 30. okt.. Men det er jo snart jo !!!!!!!!!!!! WÆÆÆÆ.... Tenk at nå er det bare 11 dager igjen til terminen.. HELT SYKT er det ! Men er så klar som jeg kan få blitt.. Trøster meg med at jeg får epidural denne gang om jeg trenger det.. : ) Thea: Er du hjemme på mandag ? Har lyst til å komme innom en liten tur å treffe Erle. Og på mandag skal jeg til legen så da har jeg bil Hadde dere det fint i går Hebbie ? Sint på bekkenet mitt nå ja ! Tro om bekkenet blir helt fint av seg selv etter fødselen.. Håper det !! Skal forte meg å lagre før dataen klikker : ) !!
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 26. oktober 2006 #59 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg er her enda jeg : ) Men selvfølgelig alene.. Som vanlig : )! Hva gjør dere jenter ? Er vel ingen som er ute i regnværet vel ?! Nå skal jeg snart hente snuppa på skolen... Senere skal vi spise middag hos mamma : ) Har begynt å bruke bind når jeg skal noen plass.. Men vannet kommer nok til å gå en dag jeg har glemt det og står i butikken og har handlet masse : ) Hvordan er formen Mayken ? Gleder deg vel nå ? : )
Chiquita Bananas Skrevet 26. oktober 2006 #60 Skrevet 26. oktober 2006 Så gøy at du er her inne Laila ) Må komme innom mer - siden du tydeligvis er oppe på nettene - så at du sendte en melding på msn. Sambo lar pc'en stå på døgnet rundt.... Sorry Piadi ( - trodde du visste om det treffet....vi kan vel alltids få til noe. På mandag så ville MaybeMe til Theaokt også - så da kan vi møtes der alle sammen og plaaage hun ;op Noe hun liker. Da blir på en måte et treff allikevel.... 11 dager igjen - iiiiingenting !! Gleeeeeeder meg ) Du får gi beskjed om du trenger hjelp til noe eller om du vil at jeg skal være med det når du skal ut - itilfelle. Har som regel tid, men har vært opptatt med optikertime og bassengtrening da. Var kjempegøy igår - tida gikk så fort. Ble ikke ferdig med mitt så da jeg omsider kom hjem seeent på kvelden så fikk jeg ikke sove i 12 tiden og sto opp og drev med pynten frem til kvart på 4. Blitt helt hekta.
Chiquita Bananas Skrevet 26. oktober 2006 #61 Skrevet 26. oktober 2006 Å forresten Tilla - før jeg ble gravid eller tenkte på det i det hele tatt så syntes jeg det var forkastelig at folk ammet på spiseplasser eller i det offentlige i det hele tatt. Men etter jeg har vært så mye inne på BIM og blitt gravid selv så kunne jeg ikke brydd meg i det hele tatt. Du satt jo ved siden av meg og ammet - syntes bare det var søtt. Og som du sa er det ikke bedre å holde kjeft på ungen enn å la h*n skrike lungene fulle og plage ALLE med det enn dem som mååååå kikke på amminga.... Hehehe...du måtte inn på de andre forumene og fucke opp de nervøse jentene ;op Vampyren Tilla slår til igjen !!!! (Er det Gulli2 eller ?) hihihi...
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 26. oktober 2006 #62 Skrevet 26. oktober 2006 Går bra.. Føler meg bare helt utenfor når jeg ikke har nett ! : ( Eller.. Har jo nett men ikke pc. Nå har den virka helt siden jeg slo den på , Tør ikke skru den av nesten. Men det er en bærbar så det må jeg jo når jeg skal dra til mamma... : / Er ikke du snart høygravid Hebbiesnuppa ?
Chiquita Bananas Skrevet 26. oktober 2006 #63 Skrevet 26. oktober 2006 Ja jeg er høygravid om 12 dager !! Herregud - trodde ikke at jeg kom noen gang til å kalles høygravid ;o) Kan du ikke bare la være å lukke ned lokket så holder den seg oppe ?
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 26. oktober 2006 #64 Skrevet 26. oktober 2006 La være å lukke hvilket lokk ? Gjetter villt at du snakker om pc`n nå?? ! Må skru den av fordi den kan begynne å brenne fordi den blir så varm under....
Thea og Erle Skrevet 26. oktober 2006 #65 Skrevet 26. oktober 2006 Hei Piadi- kjempe koselig med besøk på mandag. Jeg lager litt enkel lunch til oss. Flere som vil komme? Bare koselig det. Da tar vi et treff på mandag Hebbie. Da drar jeg til frisøren på fredag i stedet. Så da utsetter vi minitreffet til Hebbie og Thea til da. Vi to får jo mange minitreff. Skal klippe av meg det slitte gravidlooket mitt. Hvem kommer: Piadi, Hebbie, Maybeme, Kanskje naboen .........Naboen hadde møtt bestemoren din og hun hadde sakt at du begynte å bli litt lei! Ikke leenge igjen nå.Merker du noen endringer da? Dersom dataen din er teit så ta den med på mandag: 2 nj- Jeg er skikkelig med både til Verket og på trilleturer. Koser meg så med lille Erle- bare litt vemodig å ikke kjenne sparkene inne i magen mer - noen gang. Prøvde å både Erle i dag . Vræææææææææææææææællllll. Likte ikke det nei. Ellers vært hos tannlegen med Even. Bare så opptatt av premien han får der han. Så nå sitetr han i sofan ser på istid spiser pepperkaker og fikk litt julebrus. Å jeg koser meg ¨såmm med bare deg og meg mamma. Syntes at det var bra med lillebror i barnehagen. Litt av at styr når en skal noe med en liten som får tillegg og to små. Juhuu! Kjøpte den første julegaven i går jeg også. Der nærmer seg jo, så greit å få begynt. Erle sover mye i senga vår om natten. Liker seg best der. Måtte bare pjatte litt .... De som er klare for litt lunch hos meg på mandag kan bare komme;)
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 26. oktober 2006 #66 Skrevet 26. oktober 2006 Hjelpe meg.. Skal du lage lunsj til oss ?? Nei og nei.. Hadde bare tenkt å komme en liten tur, vil jo ikke plage dere så kort tid etter KS.. ! Sa min bestemor at jeg begynte å bli lei ?? Jøss.. Husker ikke når jeg snakket med henne sist.. Hun har en tendens til å være på jobb når vi er der på besøk : ) Kommer innom ca 11:00 på mandag visst det passer da ?! Tror ikke det kommer til å skje noe med meg før mandag i alle fall.. Men våkner hver natt og tenker at om jeg reiser meg nå så går vannet.. Men det gjør jo ikke det da : ) Nå skal vi dra til mamma og spise middag = )
Chiquita Bananas Skrevet 26. oktober 2006 #67 Skrevet 26. oktober 2006 Theaokt har masssssse energi !! Men du trenger ikke tenke på lunsj - men hvis du er like matglad enda så er det forståelig ) Må finne et tidspunkt da - skal høre med maybeMe når hun tror hun kan være her ute. Blir vel på fra 12 tiden av.... Piadi - jeg mente pc'en ja. Men du kan sette den oppå noe slik at det kommer luft under så går det bra. Et par bøker som ligger oppå hverandre. Nå skal jeg dra til hokksund og trimme litt - gleder meg ikke til etterpå. Jeg verker ekstra mye i bekken og rygg da...... ( Til dere andre... Take care now - bye bye then......
2nj♥ Skrevet 26. oktober 2006 #68 Skrevet 26. oktober 2006 Hei og hå Jeg kommer gjerne en tur på mandag. Er så klar for å se baby nå. Var på babybesøk igår og blir bare SÅ klar for min lille......-5 uker igjen til termin. Når er det du vil ha besøk da Thea? Men det er da for gale at du skal diske opp med lunsj.......-skal vi ikke heller ha med oss noe??
Thea og Erle Skrevet 26. oktober 2006 #69 Skrevet 26. oktober 2006 Nei det går bra. Varmer bare litt rundstykker og sånn. Gjør det litt enkelt. Hva med kl. tolv eller ett. Piadi når er du ferdig hos legen? Piadi Hebbie Maybeme 2nj Naboen ?? Det er så deilig når mannen min er hjemme. Bare koser oss. I går var deilig dag. Fikk litt mer på lønn-etterbetaling etter lønnsforhandlinger siden mai. Så var det sol og mannen min fikk en tilleggsfunksjon på jobben som han har søkt på , noe som innebærer jobb hver tredje helg istedet for annen hver helg som han har nå. I dag regner det så jeg har ikke fått startet gåturer som jeg hadde planer om. Kunne jo gått og shoppet eller kikket på ett eller annet senter. Trim det også I dag er det Otto på TV og da skal jeg ligge i sofaen og humre med lille på brystet.
Chiquita Bananas Skrevet 26. oktober 2006 #70 Skrevet 26. oktober 2006 Nam rundstykker ) Den tida passer meg ihvertfall....Har ikke planer den dagen. Skal si lykken smiler over dere - det er kos da !! Gratulerer begge to med litt ekstra bonus da.....
2nj♥ Skrevet 26. oktober 2006 #71 Skrevet 26. oktober 2006 12 passer super for meg, for da har jeg litt tid før jeg skal hente lillegutten i barnehagen Deilig med litt ekstra cash ja. Håper det blir min tur snart..... føles som jeg har vært uten lønn i et halvt år, men det er jo bare 2 måneder da.....-ALDRI igjen, det er absolutt ikke noe for meg nei. Men Thea: bare å si ifra om du vil at jeg skal ordne noe assa. Er jo for gale at du skal diske opp som er nybakt mamma. Alene med gutten idag. Akkurat fått han i seng, så nå skal jeg kose meg med litt pizza og BIM og TV.
Thea og Erle Skrevet 26. oktober 2006 #72 Skrevet 26. oktober 2006 Hei igjen. Da sier vi mellom kl 11 og 12. Bare kom når det passer dere. Bare at jeg må dra kl 15 og hente guttene. Leverer de tidlig i barnehagen da det passer bra i henhold til Erle og soving. Deilig det hørtes ut med pizza da. Har kastet i meg en del kylling noggets og pasta. Matlysten er absolutt tilstede. Lett for at vi koser oss litt på kvelden. Men merker stor forskjell på nå og graviditeten. Tar nok tid å komme i buksene mine igjen,men er der nok til sommeren igjen. Håpe håpe.. Nå kikker jeg ikke på annet her inne en denne tråden. Er litt ferdig med bim- men vil jo ha kontakt med dere da.) Så blir nok hengene her litt til. Imorgen håper jeg på å smelle ut en fødselshistorie. Har skrevet den,men ble litt vel lang. Vi hadde tenkt å reise til kanariøyene i Mars uten lille, men ser at jeg kke komme rtil å klare det, derfor blir det en skikkleig Danmarkstur i juni med alle. Legoland, løveparken, shopping i Alborg ( beregnet for mor) m.m Gleder meg alt til det og vi er fremdeles i 2006. Ja ja viktig å ha noe å glede seg til. Først er det jul og sånn da. Tenket enten å se Team Eckbo showet eller Anne Kat. Herlands tatt av vinen nå i høst. Ellers så er det jo Kardemommeby på Natiolal teateret og putti plutti pott eller hva det heter. Noen som vet hva som er verdt å se? Skal ha med mannen på en en kosetur til Oslo,men også en dag for barna. Så blånissene på Nye i fjor og det var koselig. Nå jabber jeg fælt om alt og ingenting. Litt pratesyk tror jeg. Nei nå kaster jeg meg over TV `en. Forresten rart å logge seg inn herhvor det står God Kveld Therese ...... du har nå 4 dager igjen til termin også har jeg alt fått lille.Hun hadde jo tydligvis kommet tidligere uansett
Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #73 Skrevet 26. oktober 2006 hei hei alle sammen.....jeg har blitt syk jeg nå vont i halsen som ikke skulle hvert vond da jeg tok mandlene for 1,5 år siden..tror jeg har feber oxo og vont i kroppen..og jeg som har så mye å gjøre må bytte dekk i morgen og kan vere kø der..uff og må handle inn resten av tinga som jeg skal ha i bursdagen lørdag...blir koselig at jeg er syk lørdag oxo da det kommer mange folk ufff....var hos legen i dag sykem ut nov oxo.ellers da går det bra m dere alle sammen.....blir trist når dere alle forsvinner fra bim hvem skal jeg skrive m da...
2nj♥ Skrevet 26. oktober 2006 #74 Skrevet 26. oktober 2006 Vi var og så Team Eckbo showet, og jeg syntes absolutt det var verdt å se. Lo masse, selv om ikke alt var like morsomt..... Kunne igrunn tenkt meg å sett Anne Kath. også for å forhåpentligvis å få rettet opp et dårlig inntrykk av henne...... Var på et stand up show hun hadde for noen år siden og det var bare SÅ dårlig at folk begynte å skravle med hverandre istedenfor å høre på henne. Falt bare helt av liksom. Ja, man blir liksom litt FERDIG med BIM når babyen er ute. Husker jeg var drittlei hele BIM etter fødselen sist, men var endel på Dib da. Nå er jeg lei Dib og ganske hekta på BIM igjen......enn så lenge. Har så lyst å føde før termin denne gangen.....gjerne et par-tre uker.....hmmm *lokke-lokke, kom ut til mamma lille vennen* Skjønner godt at du ikke orker å reise fra Erle i Mars. Uaktuelt at hun er med da?? Danmark er jo bra det. Og kjekt for gutta med diverse fornøyelsesparker. Har igrunn begynt å glede meg til gutta mine blir store nok til en skikkelig fornøyelsesparkturne'.
Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #75 Skrevet 26. oktober 2006 Thea, dersom det blir danmarkstur må dere komme og besøke oss på gården da! Svigermor har kjøpt ponnier til de minste å ri på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå