Chiquita Bananas Skrevet 26. oktober 2006 #76 Skrevet 26. oktober 2006 Hehehe...det lønner seg når gubben er sur. Han fant ikke noen viktige papirer til i morgen og var pisst. Spurte etter Jif, men fant det ikke så han stakk plutselig ut. Etter en liten stund så kom han og hadde vært og handlet - masse Jif og vaskeprodukter. Han skulle vaske en benk hvor han skulle legge ut alle papirene for å se om alt var der. Og jeg sa han skulle ikke la det gå utover oss andre om han var sur - og da kom han med en kvikklunsj til meg (som han hadde kjøpt) og sa at jeg kunne gomle på den, mens jeg malte på engler. Hehehe....han hadde handlet mat også. Og ispinne som han stappet i munnen min senere...... Og hentet appelsindrikk som vi kjøpte i sverige. Bra kveldsmat det ) Nei nå er jeg trøtt - får legge meg da.....
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 27. oktober 2006 #77 Skrevet 27. oktober 2006 God morgen damer! Ja da sitter jeg her og bare venter på at tiden skal fly fra meg før jeg skal reise til jobben. *dån* Snart helga nå da. Skal bli litt deilig det ja føler jeg. Har hatt en slitsom uke. Forkjølelsen som jeg har vært plaget med over lengre tid har nå blitt mye verre de siste dagene. Hmmm?!? Skjønner ikke helt hvorfor når jeg har proppa i meg masse C-vitaminer. Jajaja… Savner dere alle sammen noe enormt for tiden da. Er en stund siden jeg har sett dere nå. Tenkte derfor at jeg skulle ha en skikkelig sånn juleverksteds dag jeg da. Skal ha flere slike kvelder fremover for det er såååå mange som vil ordne ting til jul. Også skal jeg ha et Homeparty selskap med Perfecthome. De har såååå mye fint altså! Skal si ifra nærmere om dato da. Hebbie: Jeg skal prøve å ikke slite meg altfor mye ut da. Men er ikke så lett det når man jobber hele tiden. =) tihiii! Nei NÅ MÅ jeg LØØØØPE!!! Tiden har flydd fra meg! Adios damer!
MaybeMe? Skrevet 27. oktober 2006 #78 Skrevet 27. oktober 2006 Hei snuppene! Nei, jeg har ikke vært mye her i det siste, men jeg har lest og fulgt med. Føler ikke for å skrive når jeg er litt deppa, men syns det er hyggelig å lese hvordan det går med dere. Jeg er med på mandag, men kan ikke være så lenge for jeg får besøk av min tante rundt 15.30. Jeg trenger nok litt hjelp til å finne frem. 2nj, skulle du være med? Kanskje jeg kan kjøre til deg, og så kjøre etter deg eller noe? Jeg vil gjerne komme litt tidlig da, siden jeg må dra litt tidlig. Ellers har jeg gått på pergo denne måneden, og fikk positiv EL-test i dag. Noen dager forsinket selvfølgelig, men min EL lever jo sitt eget liv som bestandig. Og nå har jeg fått tak i digitale EL-tester, slik at det ikke skal være noen tvil! Vel, da vet dere hva jeg skal gjøre i kveld *gliiiise*. Nå skal jeg slappe av og nyte mine siste fritimer, før jeg flytter inn på jobb.... *sukk*. Skal jobbe 33 timer de neste 3 dagene, men så er det jo litt fri igjen. Tyyyyypisk meg med EL i jobbehelg! Slår aldri feil. Håper dere har det bra alle sammen.
Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #79 Skrevet 27. oktober 2006 koselig å se deg maybeme... noen av dere som vet når loppemarkedet på åskollen åpner i dag,vi må se litt der oxo må vi kjøpe kake oxo he he...formen min er ikke bra men halsen beg å gi seg litt nå da....
2nj♥ Skrevet 27. oktober 2006 #80 Skrevet 27. oktober 2006 Hei alle sammen!! MaybeMe: Ja, jeg tenkte å ta en tur på mandag, så det er bare å henge seg på meg..... Jeg har vært der to ganger før, så burde kunne veien, men har da kjørt etter Hebbie fra henne og da kjører jeg litt "i blinde". Men, bare si ifra når du vil dra, så skal jeg være klar jeg Når passer det for deg med Bærums Verk-treff forresten?? Ellers så er det fredag igjen, og husvask står på programmet. Men nå sitter jeg så godt i sofaen at jeg vet nesten ikke om jeg kommer meg opp....hehe
MaybeMe? Skrevet 27. oktober 2006 #81 Skrevet 27. oktober 2006 Da kjører vi i tog fra Hebbie, hehe. De neste dagene jeg har fri er fredag 3. og fredag 10. (og fredag 24. men det er kanskje litt seint for dere som skal føde i november?) Passer noen av de dagene for dere damer?
Chiquita Bananas Skrevet 27. oktober 2006 #82 Skrevet 27. oktober 2006 Hehehe.....burde kanskje begynne å ta betalt for denne taxitjenesten ;op Eller Gule sider.......du snakker med Hebbie hahahahaha..... Er dem i samme form som Theaokt så er det ikke noe problem - jeg vedder på at hun hadde vært klar for shopping bare timer etter Erle kom ut !!! She's on a roll !! Det hun tar vil jeg også ta ;op heheheehe.... Skikkelig kjipt - fått lønn og rett ut forsvinner pengene....Skylte sambo for en del måneders husleie og reperasjon på bil som han har lagt ut ( Hater å låne penger for da forsvinner dem når lønna kommer.... Skal slappe av til sambo kommer hjem så skal han få lov til å hjelpe meg å rydde her hjemme - gidder ikke begynne nå for da ender det med at jeg gjør det meste og er helt ødelagt hele helga.....
Thea og Erle Skrevet 27. oktober 2006 #83 Skrevet 27. oktober 2006 Hei. Vasket litt jeg også 2nj. Blir litt shopping av vinterklær til guttene. Plutselig er vinteren her. Har kjøpt vinterdresser, men trenger litt jakker og slikt. Og sko. Ja det er gøy å prøve på de - ha ha. Hvor bor dine svigers Tillab? Så Anne Kat på et show i Tønsberg sammen med T. Gjertsen og Otto og T. Steine( sist nevnte er blitt skikkelig tørr) Er så koselig å stikke ut å spise og gå på show. Hebbie- sorry at jeg vekte deg. Hi hi. Det var helsesøster som spurte om det passet med hjemmebesøk. Tja... må vel det. Må ikke , men gjør det allikevel. Alltid klar for shopping. Hi hi nå i dag fikk jeg på meg en av gravidbuksene jeg vokste fra. Ups! Maybeme- Snart skjer det nok ting som lyser opp hverdagen din. Da sitter nemlig spira de som du virkelig har fortjent:) Litjpia- kuult å se at det går bedre med deg og gutten din. Alle har vel litt nedturer. Piadi- snart er det din tur, din tur din tur din tur tralllallllallllallllaaaaaa Hebbie og 2nj- Penger forsvinner før du får sakt bø. Men at dere har måtte klart dere så lenge uten cash er helt utrolig. Hadde gått på veggen. Men er jo faktisk blakk 2 uker i mnd jeg også. I love shopping!!!!
2nj♥ Skrevet 27. oktober 2006 #84 Skrevet 27. oktober 2006 Fredag 3. er eneste dagen jeg IKKE kan( da er det planleggingsdag i barnehagen og jeg skal ta med meg Trym på besøk til ei venninne med ei jente på ca 20 mnd)...... Så skal vi da si 10. eller 24. ? Jeg har termin 2. desember, så er vel ikke slik at jeg skal føde i november, men jeg har tenkt å gjøre MYE for å få det til.....hehe Hva sier dere andre??? Thea: Det har vært noen lange måneder uten lønn, selv om tida egentlig har gått fort..... Jeg også pleier å være blakk de 2 siste ukene før lønning, burde egentlig fått dobbel lønn og utbetaling hver 14 dag vi tror jeg.....hehe Hebbie: Er det ikke artig å kjøre tog da.....og du får jo være lokomotivet Tror kanskje jeg skulle greid å finne frem også, iallfall om jeg fikk adressen og jukset litt med et kart....hehe Midt i vaskinga jeg egentlig..... men mannen holder på å pusse opp vaskerommet og har plassert endel av vaskeutstyret i boden som er låst med hengelås..... og jeg greide f.....meg (sjelden jeg banner assa, men nå..... *ærghh* )ikke å åpne den. Fikk ikke nøkkelen inn (lirka og trykte til fingeren ble sår), så ble til slutt så forbanna at jeg bare måtte telle til 10 noen ganger.
Chiquita Bananas Skrevet 27. oktober 2006 #85 Skrevet 27. oktober 2006 Vet ihvertfall hvem jeg skal be hvis jeg skal ut og svi kredittkortet altså ;op hehehehe.... Du vekka meg ikke - jeg har bare slik stemme om morgenen ) Var halvvåken og måtte opp uansett - da jeg la på så ringte alarmen. Det er jo gøy å gå ned i størrelser og finne ut at dem passer - istedenfor å hele tiden utvide og gå opp i størrelser og se at dem er for små !!! Gleder meg til jeg kan snu om å gå den andre veien heller..... Blir spennnede å se den nye frisyren din Theaokt......
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 27. oktober 2006 #86 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg skulle mer enn gjerne vært med en tur til deg Thea på mandagen, men jeg er tydeligvis den eneste som kun jobber dagen og da bare har kveldene fri såvidt det er. Kommer nok til å bli veldig borte i mengden nå som jeg ikke er prøver og jobber til tider som ikke passer andre helt. Jaja.... Sånn er da livet! =) Tar det med et eneste stort smil for jeg har det kjempe bra for tiden. Jeg blir alene hjemme i nærmere 2 uker fra og med søndagen. Sambo skal på mange jobber i Trøndelags området igjen da. Og derfor har jeg satt meg selv opp på masse ekstra jobbing både her og der. Nå skal jeg spise litt og dra på neste jobb for denne dagen. Skal jobbe i baren til en kompis ikveld jeg da. Tjene enda litt mere penger. Ergelig at jeg er så forkjøla som jeg er når jeg skal stå i en bar i hele natt da. *grrr* Mister helt sikkert stemmen. Blir ikke mange timene med søvn natt til imorgen for imorgen skal jeg tidlig opp å massere en hel gjeng.
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 27. oktober 2006 #87 Skrevet 27. oktober 2006 Ææææææhhhhh jenter?!? Hvit seig guffe kommer ut av brystene mine...... Hva er dette?!? Ikke mye, men jeg så det lå litt utenfor selve brystvorta....
Chiquita Bananas Skrevet 27. oktober 2006 #88 Skrevet 27. oktober 2006 2nj - skjønte ingenting da du skrev tog.....fordi jeg tok med Fant til Holmestrand da jeg skulle til optikeren og lufta han i nærheten av en togovergang og maste på at han skulle bæsje. Så han slengte rumpa si på en haug rett ved lyskrysset og i det han bæsjer så ringer plutselig lyset fordi et tog er på vei. Gjett om han skvatt og hoppa til og reiste bust og kikka helt vilt rundt seg. Håpte bare at han fikk gjort seg ferdig og den ikke skvatt inn i rumpa ;op Så jeg skjønte ingenting fordi jeg kunne ikke huske å ha skrevet om det her.... Vi får finne på noe når du kan da Litjpia er lykkelig.....ingen skal noen steder regner jeg med ;o) Men den guffa skjønte jeg ikke noe av....Kommer det mer så hadde jeg ringt legen din og spurt. Vet bare om at det liksom skal være råmelk, men det blir vel feil hos deg nå ? ;o) Men...jeg synes å huske at det kan forekomme og var ufarlig. Tror ei venninne av meg fikk det da vi var mindre.
Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #89 Skrevet 27. oktober 2006 Skriver ikke så mye om dagen, masse opptatt, men er innom og snoker;) Thea; Lønstrup, rett utenfor Hjørring.
Chiquita Bananas Skrevet 27. oktober 2006 #90 Skrevet 27. oktober 2006 Fy søren - nå er jeg lei !!! Har jo holdt på å rydde litt og lagde fiskegrateng til middag i kveld - kjente jeg verket i korsryggen/isjasnerven da jeg var ferdig. Men etter å ha sittet litt i sofaen så låste ryggen seg helt og jeg kunne ikke reise meg - og da jeg skulle gå så klarte jeg å lirke meg opp og skulle bevege meg. Knakk sammen pga. intens smerte i ryggen....så jeg kravlet på gulvet på alle fire - da endelig kikket sambo opp etter jeg faktisk lå fanget med overkroppen og sa jeg kunne ikke reise meg opp. Men han kikket over meg fordi han var opptatt med å se på film...dust. Og jeg som var så flink å få sambo til å gjøre tunge ting.....hvor lite tåler jeg ??? Har jo ryddet en del da og laget mat og vasket og fikset en kommode.... Fikk vite av søstera mi at venninna mi som er en uke før meg - som nå er sjefen til søstera mi...er innlagt på sykehuset pga. svangerskapsforgiftning....Håper inderlig ikke det skjer noe alvorlig... vet ikke hvor seriøst det er. Men fikk vite at eksen til sambo fikk det i 8nde måned og mista babyen sin. Hun valgte å føde ungen og barnet levde visst bare 5 timer før det døde !! Og venninna i er i 8nde måned nå jo !!! Si at det går bra jenter !!!! Hmmm....rolig på denne tråden - er jo bare jeg som skriver... Er det et tegn på at jeg er avhengig eller ikke har et travelt nok liv ?? Begynner å bli flaut å se at det er mest innlegg fra meg.....
Gjest Skrevet 28. oktober 2006 #91 Skrevet 28. oktober 2006 Hebbie; hvilken x? Ikke Mona???? trukke d liksom men mye jeg ikke veit...
Chiquita Bananas Skrevet 28. oktober 2006 #92 Skrevet 28. oktober 2006 Nei og nei Tillab - ikke Mona ) Det var ei han var sammen med for over 10 år siden - hun ble gravid med den nye typen etter sambo og det gikk galt......
Gjest Skrevet 28. oktober 2006 #93 Skrevet 28. oktober 2006 Aha, for jeg mente å huske at Mona aldri har vært på tjukken:) I såfall skulle hun fått deng for slank figur og klin flat mage uten strekkmerker:p Noen som vil ha en baby? Billigsalg hver natt sånn rett rundt halv 4... Grrrr... Dustebabyen har SÅ snudd døgnet og holder det gående fra mellom 20 og 21 om kvelden til halv 4 om natta hvor jeg er drittlei og uslitt og lar henne bruke meg som smokk likevel, eller vogger henne i søvn for 40000000000 og nittiende gang. Usj. Hun som var så snill så snill, m jo bare innse at det ikke kunne vare! (ps, mannen min leser over skulderen og protesterer på at hun er tilsalgs og er kjempestolt for at HAN har vugget henne i søvn i natt) I morgen blir det lut og kaldt vann ja. Hun skal vekkes tidlig og holdes våken til hun skal til svigersøsteren min noen timer, for der vet jeg hun kommer til å lulles i søvn med en gang vi har gått... Så er det å holde henne våken til nattstellet. Får håpe det funker asså! *krysse fingre og tær* I morgen skal jeg forøvrig ha stesøstrene mine da, de to mest håpløse ungene i verden. Den eldste har add og en liten hjerneskade, er 15 men ca 8 år i hodet. Den andre er 8 år, har adhd og angst og noe mer de ikke vet hva er. Angstanfallene resulterer i raserianfall så hun er i en alder av 8 blitt utvist fra skolen fordi hun er en fare for medelevene OG lærerne! Nå får hun undervisning, alene, med en lærer på et menighetshus fordi de ikke tør å ha henne på skolen! Det er jo sinnsykt, jenta er 8 asså!!!! (hun har forøvrig allerede i en alder av 5 skadet ei barnehagetante så hun ble sykemeldt i over et år!) Gleder meg noe veldig:p Forøvrig tror jeg jenta er sånn grunnet omsorgssvikt. Ikke av moren (som er sammen med pappa) men av faren som har henne annenhver helg og noe. Den eldste nekter å dra til faren forøvrig... Leiligheten han bor i har han ikke ryddet i på over 4 år og dersom han feks mister noe på gulvet på kjøkkenet og det knuser så lar han det bare ligge. Veslejenta har ikke fått lov å gå inn på kjøkkenet uten farens sko pga alt som er på gulvet der, hennes sko har nemlig ikke tykke nok såler dersom en av glassbitene skulle snu seg! Det er bare helt sinnsykt, sånne menn skulle ikke hatt barn, og i hvertfall ikke fått lov til å ha dem hos seg. nå har han "tatt til vett" og leid et verksted, en garasje, som han er i når han har jentungen, de sover i garasjen asså... *denge løs på i tankene* Vi har forøvrig tatt opp dette med barnevernet (ang pappaen asså) og de svarer faktisk, tro det eller ei, at dersom moren ikke lar barnet dra til faren kan han f full omsorg for henne for hun har ikke lov å nekte ham å se henne og ha sin tilmålte tid med henne! *denge barnevernet også* Nei detta ble langt, men det har vært noen begivenhetsrike uker på den siden av familien... Jeg synes skikkelig synd på dama til pappa som er alene med disse to, for når den ene klikker så klikker den andre også, den ene blir voldelig og den andre depresiv... Og 8 åringen har forøvrig sagt følgende til moren sin i kveld, "mamma, jeg vil ikke ha alt dette sinnagreiene i meg jeg, det er så vondt at jeg vil heller dø" Tungt for en mamma å høre slikt tror jeg:(
Gjest Skrevet 28. oktober 2006 #94 Skrevet 28. oktober 2006 stå opp med dere! her er det jo klin dødt... Dere har sikkert sneket dere avgårde for å føde alle sammen og lar meg sitte igjen her aleine... (thea føder vel kanskje ikke dog:p) hehe
Chiquita Bananas Skrevet 28. oktober 2006 #95 Skrevet 28. oktober 2006 Uff....hørtes ikke bra ut dette her. Men er det ikke litt risky å ha besøk av dem når du har lille Embla ? Merkelig at barnevernet ikke griper inn i slike situasjoner, men blander seg inn når det er bagateller hos andre..... Jeg leste innlegget ditt, men da kom søstera mi inn på rommet og vi laget frokost heller. Er så trøtt - fikk ikke sove i natt før i 4 tiden. Sambo snorka sååå mye og jeg følte meg ikke trøtt nok til å sovne. Sov en time på dagen fordi jeg var så trøtt. Har mest lyst å legge meg igjen... Har ikke planer for i dag ihvertfall - bare slappe av. Er så kaldt også at ingenting frister....kanskje gå på do ??
Chiquita Bananas Skrevet 28. oktober 2006 #96 Skrevet 28. oktober 2006 å - glemte å skrive at jeg har 50 dager igjen. Så om 10 dager så er jeg høygravid )
Chiquita Bananas Skrevet 28. oktober 2006 #97 Skrevet 28. oktober 2006 siden ingenting skjer på denne tråden så.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå