Gå til innhold

Drammen og omegnpjatteskravledings, ny 21.10:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bim Håndball har nettopp bestilt påmeldingsskjema til Drammenslekene... Det MÅ jo være flere enn 2nj som vil være med?

Kom igjen jenter! Du trenger ikke ha tatt i en ball før engang, bare du har lyst så har du lov;) hehe

2nj, shorts ja, hmmm, melder meg frivillig som keeper jeg så slipper jeg:p haha...

Evt så kan jeg jo gjerne væremed å gå litt (les MASSE for å fikse dissa låra:p)

Trille trille trille:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Igrunn ikke, for jeg ble ikke påvirket av fullmånen sist...... -men siden du har hatt litt vondt osv så kan det være du er mer "måne-påvirkelig" ;)

Ja, kanskje dere føder på fullmåne begge to.

Skrevet

mayken jeg tipper du får hun før søndag,he he nå vil jeg ha rett .piadi du får i beg av uken ijen....

Skrevet

Jeg er virkelig med på handball. Elsker det. Gøy å spille strek. liker å sloss litt. Er ganske så brutal. Har besøk, innom etterpå:)

Skrevet

Heisann dere!

Fant endelig ut at jeg kunne finne dere her inne ;-) Pleier vanligvis bare å se på treff sidene.

Jeg må jo gratulere Pinnsvinet med Marie - hipp hurra!

Mayken79: jeg tipper du får lille Ina på onsdag (hvis det er for "slemt" tippa, tipper jeg selvfølgelig at hun kommer nå med en gang ;-)).

Tillab; God å høre at Embla er et lite murmeldyr ;-)

Bærumsverk høres festlig ut, men det er litt ugunstig tidspunkt for meg desverre... :-(

Koselig å treffe dere sist og se på de små babyene! Når skal vi sees igjen?

Skrevet

Da har vi en back og en strek, jeg er en ekte allrounder så jeg tar det som blir til overs jeg:)

Noen flere? Hebbie? Du stiller vel?

Det er om jeg ikke husker feil 400 for en time på hel bane i Drammenshallen, er jo ikke ille pris det om vi er et helt lag. Kan jo igrunn klare oss med halv bane også... *drømmedrømme* Jeg fikk skikkelig blod på tann jeg nå!

Gubben derimot satt noe betuttet i sofaen her og kikket på meg; "hvor mange må dere være da?" jeg forteller at et helt lag er 12, det er det man har lov å ha med, og tilbake får jeg verdens tristeste blikk etterfulgt av; "jeg kommer ikke til å orke å løpe rundt med 12 tåteflasker asså" Så der har vi tydeligvis barnevakt;) hahahaha

Skrevet

sendte deg mld tilla.... men kan jeg få være og spille håndball også eller???? he he jeg har spilt håndball i 10 år...

spilte mesteparten av de årene som keeper men også litt høyre ving pga jeg er keivhendt...

men elsker og være keeper.. hehe men ett fett da... håper jeg får joine dere for jeg har virkelig savnet det og spille håndball igjen :)

trodde aldri jeg fikk sjansen igjen faktisk...

:) :)

Skrevet

Hei Astronaut, så hyggelig at du kom innom:)

Har sett etter deg og tenkt på deg.

Hvordan går det?

Fortsatt sykemeldt? Eller er formen blitt litt bedre?

Onsdag er ikke for slemt tippet, tror jo selv at hun aldri kommer...hehehe

Håndball høres gøy ut, men må nesten se det an litt.

Spilte for maaaaaaange år siden, og jeg var absolutt ikke noe talent.

Ble plassert på ving, noe jeg absolutt ikke likte.

Har nok mer talent innen badminton (ble kretsmester) og sportsdans.

Må dere vite det nå, eller kan man hive seg på etterhvert?

I dag kommer forresten Pinnsvin og Marie hjem.

Se om jeg orker å gå en tur opp bakken senere i dag.

Har planer om å rydde i bodene, så det kan jo være jeg ligger rett ut på sofaen i kveld...hehehe

Skrevet

Hallo alle sammen:)

Torsdag og snart helg igjen jo....... Og i helga er det boligmesse i Drammenshallen. -Minner om at det var på boligmesse i Oslo at min forrige fødsel startet, iallfall så kom riene da vi gikk og travet rundt der på formiddagen. Så jeg har tro på "messegang" for å starte fødsler ja. ;)

Idag skal jeg 2 turer på sykehuset. Først til gynekolog, og i kveld skal vi til jordmor (uke 36-samtale)......

Er jo blitt vinter ute jo....skikkelig kaldt. Jeg sliter sånn med å finne en varn og god vinterjakke til Trym. Hvor selger de slikt da??? Gidder liksom ikke ha på gutten dress hver gang vi skal utenfor døren.

Begynner å nærme seg et lag nå.... tror det blir kjempgøy med håndball igjen ja.

Nei, nå må jeg finne meg noe mat. *romle-romle*

Skrevet

Hei

Jo takk som spør, det går fint med meg, men er sykemeldt enda ja (blir nok det til jeg går ut i permisjon). Nå skal jeg kjøre til Gardermoen å hente min søster og den yngste av sønnene hennes! Gleder med - bare håper Norwegian ikke rekker å streike før hun har kommet..

Hils Pinnsvinet og den lille :-D Du får håpe på at lille Ina bestemmer seg for å komme ut å hilse på snarest.. (onsdag var litt slemt tippa ;-).

Skrevet

Uff Tillab - leste du ikke om mine prestasjoner på banen ?

Folk sto og lo av meg :o( har enda traumatiske mareritt om den tida ;op

Og med min BL som bare blir verre så jeg må hente krykker så tror ikke jeg er noe tess på banen - kan jo være keeper og slå ballen ut med krykka ???

Kan jeg være med i en cheerleadergruppe heller ??

Imorgen skal jeg bytte uke - yeeahhh...er da 34 uker....om 5 dager er jeg høygravid jeg åsså ;o)

Jeg skal ikke på messe i helga !! Tenker med gru på elektromessen. Men sambo holder visst på å prøve å få gratisbilletter - han vil kikke på garasje, men det frister ikke å gå rundt der siden jeg har verket så mye siden sist fredag i bekkenet.

Noen flere som har blitt forkjølet ????

våkna i dag med vondt i halsen og tett i nese og hode....så jeg skal være hjemme og slappe av i dag...

Typisk når jeg har lyst å besøke Theaokt - ville det på onsdag, men da streika bekkenet mitt så jeg var sengeliggende - så i dag streiker bekkenet og kroppen....

Skrevet

Heisann jenter.

Da har jeg vært flink jente og ryddet i bodene og ryddet bort alt rotet vårt i fellesoppgangen, har samlet seg en del der mens vi pusset opp.

Har til og med vasket trappene, selv om det bare er øverste etg som er vårt ansvar.

Det skal være visning på leiligheten vedsiden av vår på lørdag, så det er jo greit at det da ser litt ordentlig ut.

Men jeg kjenner at bekkenet ikke helt satte pris på aktivitetsnivået mitt.

Hmmmm.....kanskje boligmessen hadde vært noe for meg, hvis det ikke skjer noe innen da.

Det var en god ide 2nj

Skrevet

Jippi- gleder meg til handball. Det blir gøy. Mange er vi da? Hebbie. Jeg er heller ikke noen reser i handball, selv omlaget mitt var det. Vi var sterke på kontringer og var et løpssterk lag. Ikke det nå. Så elsker jeg å "sloss" litt på banen.

Astronaut- hyggelig at du fant oss. Jeg er klar for flere treff jeg. Vi å jo planlegge julebord også. Høre om Tillab har noe forslag. Hun er resern der.

I kveld så skal mannen min ha pokerkveld med kompisene og da boltrer jeg meg på sofaen. Tenkte meg et tur på ikea i ens ærend: kjøpe pepperkakedeig til å mumle på samt cola til. Orker jeg å dra dit bare for det? Begynt å vaske litt i dag jeg da. Orker ikke ta alt i morgen.

Lurer på hvem som føder først nå jeg. Kan jo hende at Piadi slår til- men du har jo så god tid Pia:) Må snart få til et treff. Passer jo bra på dagtid for de fleste snart.

2nj- kan jo funke å gå på seg fødsel. Artig å se om det funker. Boligmesse er ikke bra for meg - får så mange ideer og endevender hele huset.

Skrevet

Akkurat fått telefon fra mammaen min nå.

Hun skal ha ferie fra jobben neste uke, og lurte på om jeg ville at hun skulle komme nedover fra søndag til torsdag.

Faren min drar til Tyskland i dag for å hente en campingbil og kommer da innom på veien hjem og henter moren min.

Blir koselig å ha henne litt for seg selv, og da får hun jo være en av de første til å hilse på tulla, hvis hun skulle velge å komme rundt den tid, hvis ikke har jeg i hvertfall litt selskap mens jeg venter.

Var ei stund jeg var redd for at hele familien; mor, far, søster og bror skulle stå på døren med en gang vi kom hjem fra føden. Det hadde jeg nok ikke orket, så dette ble jo en fin løsning på det problemet:)

Gleder meg til søndag jeg nå:)

Skrevet

hei hei alle sammen..jeg har oxo spilt håndball var mest ving da men fikk jo spille litt forskjelig...men er mange år siden det nå ja.... elers hvordan er det m dere alle sammen da

Skrevet

Hei alle sammen : )

Jeg tror ikke jeg skal føde med det første nei !!!! Bekkenløsninga er helt jævlig i dag.. Måtte gå ned til skolen og hente snuppa i går, for jeg turte ikke ha bilen når det var så glatt.. Og nå klarer jeg nesten ikke gå, skjønner ikke hvordan jeg skal klare en fødsel !!? Hjelpe meg... hvordan skal dette gå !

Mamma er sikker på at det blir barnebarn på fullmåne 5. nov og jeg har termin 6. Blir spennende dette : )

Ingen som har spilt fotball da ? Kan ikke håndball noe særlig, men aktiv som jeg er slenger jeg meg gjerne med ! : ) hihi...

Mayken _: Jeg tror du føder før meg.. Natt til søndag eller mandag ; )

Skrevet

Hei jenter!

Er bare innom for å invitere dere på homeparty hos meg Lørdag 11 november kl 14.00. Håper dere kan komme. Homepartyet blir med disse: www.perfecthome.no Jeg ordner med litt godt å spise og litt te og kaffe (annen drikke kan dere evt ta med selv) Og ta gjerne med dere deres kjære små. Skrik ut til meg her inne så skal jeg prøve å være flink på å titte innom tråden her.

Skrevet

Da har jeg vært 2 turer på sykehuset idag. Var hos lege på dagen og fikk ordnet opp i hva som skal skje iforhold til GBS osv, så slipper vi å bekymre oss mer for det. Prøven jeg tok i forrige uke var forresten negativ, men det kan som sagt komme og gå..... Hun tok ul også da, og alt var bra med gutten, vokste som han skulle og lå fint på kurva si. Lå med hodet godt ned i bekkent da....-det har jeg igrunn kjent veldig godt den siste tiden, så det var ikke noen overraskelse...

Og nå i kveld var vi (mannen var også med) på jordmorsamtale på føden. Var helt fullt der, så fikk ikke omvisning, men det var vi igrunn ikke så opptatt av heller for vi fikk se det meste sist....

Har spilt fotball også jeg:)

Skrevet

Jeg kommer jeg ihvertfall på lørdagen - har ikke noen planer da....

Må inn og se hva dette er...

Idefix har fått sønnen sin dag morges med KS....for de av dere som har fått med henne :o)

Litt bismak da - siden jeg også fikk melding fra venninna mi med termin en uke før meg at babyen hennes må nå ut innen 3 dager, muligens imorgen...pga. svangerskapsforgiftningen.

2nj - har vært travel i dag du. Så bra at alt sto bra til med gutten din :o)

Skrevet

Goooood eveniiiiing:) (sånn som Lurch, butleren i Adams Family sier!)

Varmpyrgjengen kjeder seg i natt, babyen er blitt snill igjen og sover hele natta, hva skal en natterangler mamma finne på da liksom, snu døgnet? Hihi...

Veronica; da er vi en til! Supert. *jubler*

Sorry at jeg har vært så sløv på meldinger i dag, vært på kontroll med lille, så i byen og innom jobben og så var det lalletid på lille osv osv, og jeg har vært 20 min for sein til ALT i dag:( Ahrg...

Litjpia; skal sjekke kalenderen bare! hvis vi ikke har andre planer så kommer vi gjerne!

Piadi; gjør da vel ingenting om du ikke har spilt noe særlig, er jo bare for moro uansett! Og det sosiale seff!

2nj; vært aktiv du!

Thea; Slossing skal det bli ja, jeg kjenner en del av lagene som er med og en del av spillerne så når jeg vet det dukker opp noe som må "taes" litt så sier jeg fra til deg! Hehe, men ikke vær for slem da:p

Nanna; har du spilt før så har du ikke noe valg, da MÅ du være med!

Mayken; trenger ikke bestemme deg nå, du trenger å føde nå, så kan du tenke over det mens du føder:p Noe annet å fokusere på mens du har rier er jo alltid fint:p Håper du sender en sms når du drar på sykehuset. Tipper forresten torsdag eller fredag til uken, av en eller annen grunn datt torsdag inn i hodet mitt mens jeg skrev.

I dag har je gog lille vært i byen sammen med Endelig mamma, prinsesse 19/9 og prinsessen hennes. Moro å se hvor stor forskjell det er på jentene våre selv om de er født samme dagen. Andrea med KS 14 dager før og Embla 10 dager på overtid, Embla er jo dobbelt så stor! Hehe...

Har også vært på HS og kontroll i dag, vesle veier nå 5.2 kg, lagt på seg nesten akkurat 2 kg siden vi dro fra sykehuset. Hun er i fin form, sterk og sprelsk. Men hun har en hjertelyd for mye og vi skal på UL på sykehuset for sjekke at alt er fint. Legen sa det er helt vanlig og at det mest sannsynlig går over av seg selv om ikke så lenge. (med mitt sjokka ansikt måtte hun jo si NOE for å berolige:p)

Nei, nå må jeg sove litt, i morra blir det pinnekjøtt til middag, nammenamm. Lørdag skal vil ha filmkveld med noen venner og gooood mat!

Jeg har forresten fått denne redebyggegreia nå jeg da, vasker og rydder og kjører klesvask og sånn all tiden vesle sover på dagen. Har ryddet inni alle skap, oppi alle esker, inni boden osv, i morgen blir det nok gulvvask og lørdag blir det vinduer:)

Skrevet

Fy faen Tillab - du jukser !!

Pinnekjøtt til middag nå !! Vurderer sterkt på å lage meg en slik middag føøøør Junior plumper ut siden jeg liksom ikke kan ha det pga. kålrotstappa - som er liksom hele middagen ;op *stå-utenfor-vinduet- til- Tillab-og-snuse-inn-matlukta* hehehehehe.....

Igår fikk jeg en ide - siden det ser sterkt ut som om jeg kommer til å få bakt kakemenn og pepperkaker og kanskje noe annet ..... kanskje jeg kan ha et lite gløggparty med julekaker - så snart jeg har fått bakt da. Men siden formen er opp og ned så må jeg ta forbehold, men det er så koselig med sånn julegatherings....Først må jeg søren meg finne meg kakeformer - finner ikke på nettet. Men vil til en plass dem har masse utvalg så det ikke bare blir kakedame og kakemann...boooooring...

Noen tips ?? må være billig så jeg kan kjøpe maaasse....

Tillab - du må gjeeeeerne komme og ta en slik ryddings hos meg ;op

Skrevet

god fredag jenter,,,jeg tenkte kanskje jeg skal beg m julevaska i dag jeg da ,men bare å komme i gang....må opp på et varksted i dag oxo få oversikt hvor mye jeg må ut m på bilen den gikk ikke mellom eu kontrollen så er litt sint for det men men ..må ha bil..men passet meg langt der bak akkurat nå.. tillab du ka godt komme å hjelpe meg oxo he he... mayken hva skjer m deg da kommer hun snart,er så spent nå kanskje jeg får besøkt deg på sykehuset til uka...men ha en fin dag viderer klemmer

Skrevet

God morgen jenter : )

Litjpia : Får se hvordan det passer med party den dagen for min del ; ) Håper du har det bra nå snuppa !!

Tillab: Derfor jeg slenger meg med.. Håndball er jo nesten like gøy som fotball.. ehm... hihi : )

Så bra at Embla sover bra igjen : ) Alltid positivt at de sover når man selv vil sove !!!!!!!!!!!!

Hebbie: Skulle vært med deg på svømming jeg.. Har helt forjævlig vondt i bekkenet nå : (

Når skal vi ta en kaffe på kafè igjen ? Er så koselig å treffe deg : )

Ser dessuten ikke ut til at snuppa har det travelt !! hihi..

Thea: Må ikke bli slank igjen så fryktelig fort, da mister jeg motet og tenker at jeg ALDRI skal bli normal til april.. ; ) Syns forresten du ser flott ut som nybakt mamma.. !!

Maybeme? : Snuppa.. Hvordan går det med deg.. ? Nå er det en evighet siden jeg så deg sist !! Må treffes snart :) Kanskje kun førstefirern ;) Regner med at du overtar det her gravid-greiene for meg nå.. Jeg er ferdig snart så da er det din tur !!

Skrevet

hmmm hvor lenge før må jeg bestille samtale på sykehuset,dere som har vert på det i uke 36....og maybeme nå må du kome å holde meg med selskap når alle disse damene har fått babyene sine...jeg tenker masse på deg...

Skrevet

Hei og hopp!

Nå har jeg tatt helg, er så forkjøla så jeg avspaserte kontordagen min i dag. Planlegger å tilbringe dagen på sofan eller foran data'n. Kanskje bake og rydde litt og? Ikke sååå syk da, men har jobbet inn så mange timer så syns jeg kunne ta fri med god samvittighet. Tror nesten jeg har smittet brukeren min, han la seg frysende og skjelvende i går kveld stakkar... Sånn går det når personalet er pliktoppfyllende og går på jobb forkjøla......

Hmmm, håndball er nok ikke min sterke side, litt ballredd jeg....hehe. Syns det er veldig moro da. Jeg er en fantastisk duskedame, så det spørs om jeg gjør mer nytte for meg som heiagjeng. :o) Når var dette mesterskapet ditta da Tillab? Jeg planlegger jo å være gravid snart, så da overlater jeg til dere fantastiske og sporty jenter å ta hjem seieren!

Jeg tror ikke jeg kan komme på party, Litjpia. Har lovet svigermor å hjelpe til på ball for små, dansende barn. Jobbet i fjor, så i år må jeg nesten stille opp. Vet ikke når det er da, så skal ikke avskrive muligheten helt. Skal si ifra når det nærmer seg.

Jeg er forresten med på en kaffe i helga, hvis noen har lyst! Har endt opp med å jobbe nesten bare kvelder neste uke, for jeg har byttet til meg en fridag om en stund. Skal til Kristiansand og treffe mine gravide venninner. Hun ene har termin noen dager etter jeg skulle hatt, så det kan bli tøft, men må bare hoppe i det. Mine beste venninner, så jeg vet de forstår...

Piami, nå nærmer det seg virkelig termin for deg. Har veldig lyst å treffe deg før Nathalie kommer til verden, så vi må prøve å få til det. Hvis hun ikke er ute før neste helg, blir du med til Bærums verk da? Kanskje litt spooky, i tilfelle det skjer noe? Ellers er jeg ledig tirsdag, onsdag og torsdag formiddag.

Jeg har vært litt sløv på treff i det siste, og nå vil jeg virkelig se disse babyene deres! Og hva var det jeg hørte om julebord??? Når er det egentlig? Jeg er som alltid en travel dame....hehe, og helgene før jul begynner å bli fulle allerede.

Thea, likte at du hadde avsnitt i innleggene dine nå! Lettere å skrive uten baby i magen?? :o) Håper lille Erle er fortsatt snill med deg, gleder meg til å se henne.

Jeg har snart IKM igjen! Eller, om 9 dager da. På selveste farsdagen faktisk! Det må jo være et godt tegn. Og er det klaff, har jeg termin på bursdagen til svigermor! Jeg har uansett legetime neste uke, for å finne ut hva vi må gjøre videre for å søke om prøverør. Håper vi slipper, men greit å komme igang.

Guuuuuud, som jeg skravler her! Kanskje jeg må begynne å skrive litt oftere heller? Håper noen gidder å lese da. :o)

God helg til dere alle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...