Gå til innhold

DRAMMEN OG OMEGN SIN SKRAVLETRÅD.........(NY: 13/10-06)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei.....velkommen hjem thea...uff jeg får ikke kommet på treff på tirsdag hadde glemt at det er ubderholdning og sånt på skolen til barna...uff venter på at katta skal komme inn den må til dyrlegen i dag kl to har hvert i sloss kamp forrige uke oooooxo nå er det blitt mye verre..fått hull i hode..og sambo skal ut å kjøpe gave til meg så dette har vi ikke tid til uff...må på krokstad senteret m katta vår da og han skal på magasinet og jeg må vere på cc imens... innviklet men sånn er det....ha en fin dag jenter så håper jeg den katta kommer inn snart..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen hjem Thea og Erle. Sprekt å reise hjem så raskt etter secio da......-men det er vel godt å komme hjem til gutta også??

Kjenner til den slitinga med amming og såre brystvorter (*au-au*), og det er vel ofte enda vanskeligere å få det ordentlig igang etter KS.

Kos dere masse da. Gleder meg til vi får se Erle. :)

Har blitt skikkelig babyklar jeg også nå. Satser på å gå igang noe på boligmessa første helga i november.....hehe Var jo da det skjedde med Trym.

-Og en god helg til alle sammen. :)

Skrevet

Siden holdt på å havne på 2.siden jo....hmmm ikke bra.

Vil bare ønske alle en god kveld.

Selv skal jeg legge meg på sofaen i pysj, med dyne og pute.

Pleie bort forkjølelsen min og kose meg med litt nammis.

Klem til alle

Skrevet

virusinfiserte dustetråd, jeg starter helt ny, la denne forsvinne inn i glemselen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...