Gå til innhold

DRAMMEN OG OMEGN SIN SKRAVLETRÅD.........(NY: 13/10-06)

Anbefalte innlegg

Skrevet

å ja hehe det ble kanskje ikke noe av det treffet for dere heller nei, kom på det nå :) au, au, auuu...*gnikke gnikke gnikke*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til da jannemor, håper alt ordner seg i løpet av natten en gang:)

Skrevet

oj da jannemor lykke til du oxo da blir spenende nå fremover klem

Skrevet

Takk for lykkeønskninger:) (Smiler masse nå)

Jannemor- høres ut som det skjer noe i natt. Så spennende. Får nok ikke det med meg jeg da. Hmmm.... det er tilgang på internett på sykehuset da. Jeg gruer meg ikke tl selve ks. Er så vant til det. Vil bare at alt er bra med den lille. Får litt hetta plutselig og tenker bare det er friskt og sånn. Kjønn ble plutselig ikke vesentlig. er jo aldri det. Navnet er klart ja. For tre dager siden var vi sikre på Linnea, men syntes det ble mye Linn i navnet. Så nå er det endt opp på Erle. Og passer det ikke faller vi på navnet Mille. Ingen av besteforeldrene har fått vite det ennå. De sier rett ut at det ikke er fint dersom de er i mot det og nå er jeg litt lei av alles syntpunkter og alle som sier nei ikke det og ikke det. Feks når de skal si Erle så sier de ÆÆÆRRRRRRRRLE og gjør grimaser mens de sier det. Eller Mille pille bla bla bla. Mamma har lett for å bry seg mest men hva roper hun så høyt for da som bare vil ha klisjenavn. Selv så heter hun Hjørdis Indianna- når jeg blir sur kaller jeg henne Hjørdis Coboy. Da blir også hun fornærmet.

Mannen min jobber i natt såhåper ikke noe skjer nå i natt. Begynt å lekke vann samt at litt av slimproppen har gått. Og litt uggen i magen.Rart at det nå skal skje. Håper det ikke blir utsettelser på sykehuset på onsdag. Guttene krangler om hvem sin baby det er og hvem sin mamma det jeg er. Blir litt rar i toppen innimellom.

Skrevet

Jeg ler meg i hjel av deg Thea !!

Hjørdis coboy !!

Du får ringe meg om det blir krise inatt da - så kommer jeg og passer gutene dine eller kjører deg på sykehuset !

Jeg sender en melding til deg for å få nr til Naboen.

Fikk virkelig høre det fra broren og svigerinna mi da vi nevnte mer engelske jentenavn siden søstera til sambo bor i USA - er ikke akkurat det man ønsker å høre hvor tåpelig det er når man bor i Norge.

Det er jo søtt hvordan småunger tenker da !!

Skrevet

Hmm, dette var nok det minste treffet ever... Et BiM treff med kun en gravid dame;) Det ble meg og Pia, også slepte jeg med meg mannen min og Embla. Når jeg skjønte at det ikke kom noen fler så sendte jeg melding til bestekompisen min også fordi mannen skulle på jobb og jeg ikke ville dra tidlig og la Pia sitte og blomstre... Så igrunn ble det ikke BiM treff men "pia hilse på familie og venner" treff... Hehe... Og for dere som ikke har sett henne på en stund, hun ser virkelig veldig godt ut om dagen asså! (tror du er en sånn en som virkelig kler å være gravid faktisk, skikkelig!)

Ja, tusen tusen takk for gaven dere! Kjolen er jo bare rålekker, og er i samme serien som jeg har sparkebukser, bodyer og masse annet i, helt supert, tuuuuuuuusen takk!!!

Thea, lykke til!

Skrevet

Takk:) Nå går jeg i seng for siste gang i dette huset med gravid mage. Hi hi. Itte leng igjen no. Gleder meg sånntilå møte dette ukjente fjeset som har gitt meg mange fine stunder med morsomme men også irriterende spark.H#n har gitt meg fine netter der jeg sitter på do for tredje gang og ser på stjernene, samt hormonelle utbrudd og et par nye streker på magen og rompa( endret litt på det detaljerte europakartet)Og til slutt men ikke minst 40 kg pluss igjen. Kommer sikkert til å si om noen timer at det var verdt hver eneste kg. Nå skal jeg velte meg opp trappa og tenke på at jeg fremdeles bare er tobarnsmamma. Ligge nest siste natt med ubehag og tissepauser. Snart er det våkennetter med amming. ÅåÅåÅåÅåÅå dette blir gøy. Som sakt så holder Hebbie dere oppdatert. Hade på badet gravide damer og prøvere.Sees her inne snart men da som trebarnsmamma. Natti natti.

Skrevet

God morgen alle sammen!

I dag skal jeg til legen og antakelig få dato for KS... har tenkt mye, og til og med grublet på hva folk hvil synes, men nå har jeg vel kommet til at pytt, det blåser jeg i!

Mayken: Hvordan går det med deg i dag? Føler du deg like stinn i magen? Håper du har fått hvile godt i natt og dagen i dag er litt snillere medkropen din. Ikke slit deg ut med kakebaking, selv om den skilpadda di er fantastisk go... Stor klem

Theaokt; du ser vel neppe dette, men kanskej du snurfler innom om noen dager, når tulla di er kommet til verden. Lykke til i dag, det blir høytid i Tønsberg/ Sande i morra!

Tilla; morro å få vist fram familien på treff da, hehe... Håper neste treff passer litt bedre for meg, har liksom ikke lyst å "melde meg helt ut" bare fordi jeg har maven full av baby, men sliter litt med overskudd og et innbildt tidspress.

Og til de som er lei av at jeg gnåler om oppussing, ha en god dag! Ellers så blir det bare SÅÅÅ FIIINT!!! I går fikk vi opp taklister, og maleren var her og begynte å sparlkle taket. Nå har snekkerne begynt å legge parketten, dette blir knall. Gleder meg så sinsykt til å skru sammen de nye møblene våre, henge opp gardiner og sånn, hvsi tiden og formen tillater det så kanskje jeg innviterer til BIM treff hjemme i ny stue... Kanskje...

Ha en flottrende fjing dag i tåka;

Skrevet

God morgen. :)

Nå popper det vel unger jevnlig fremover mot jul.....-ååååå så artig da!

Theaokt: Masse-masse lykke til. Kommer nok til å tenke masse på deg i morgen. Synes forresten det var et fint navn dere har funnet jeg da. :)

Jannemor: er du her enda, eller er du igang...? Lykke til iallfall :)

Mayken: er du også igang med noe eller????

Blir det babyboom i disse dager kanskje?

Hadde vært artig å vært med på treff, men igår passet ikke for meg. -Men skal vi få til noe i neste uke eller? Synes det er lenge siden jeg har sett dere nå ja......-Klar for treff jeg:)

Skrevet

God morgen damer : )

Tilla: Kjempenydelig bebis dere har klart å lage ! = ) Gleder meg masse til jeg får mi snuppe.. ! Trenger å treffe sånne småttiser, fødselen blir nok skummel uansett, men man får jo tross alt noe nyyydelig igjen for det : )

Thea: Du får vel ikke lest dette.. Men masse lykke til i morgen : ) Tenk at det endelig er din tur.. ÆÆÆÆÆÆææææææ.... Det betyr jo at det snart er min tur jo, og mayken sin..!

Damer.... Tiden raser avgårde nå på slutten..!

Nå må jeg avslutte, men håper å komme tilbake senere i dag : )

PS: Sjekk nicket....!!

Skrevet

2nj: nei, håper virkelig ikke noe er på gang, men er vel liten tvil om at kroppen forbereder seg til et eller annet.

Smertene gav seg litt etter litt hvile i går, men kom tilbake på kvelden.

Sambo bare smilte og klemte på meg og sa at jeg var så søt atte..... hehehe.... flink å trøste gitt.

Våknet flere ganger i natt ned vonde menssmerter i ryggen og mageknip, men de dabbet av etter hvert de også.

men jeg går rundt med en konstant murring og verking da, vil bare zzzzzzzove jeg. Lurer på om det kanskje kan være hodet som fester seg eller modning på gang, aner ikke, har aldri vært gjennom dette før.

Skal på ultralyd i morgen, så hun får være så god å holde seg i magen en stund til.

Pinnsvin: lykke til hos doktoren.

Venter med å bake til i kveld tror jeg.

Siden jeg skal på sykehuset på ultralyd i morgen, hadde det jo vært greit å fått stukket innom jobben og levert en "jeg har gått ut i permisjon" kake.

Så får den andre avdelingen få en når jeg skal til jordmor på fredag.

Får se hva jeg orker.

Skrevet

Mayken...Nå er du fødeklar ikke høygravid : )

Skrevet

Fikk melding i natt litt over 5 fra Theaokt - vannet har gått og hun satt og ventet på at mannen hennes var på vei hjem fra nattskiftet.....

Og jeg har blitt oppdatert underveis og det blir KS nå kl.1400, hvis ikke noe annet skjedde :o)

Hehehe....lå og fikk glukose intravenøst og kjente svakt rier, men lå og sendte meldinger ;o) Håper jeg og kan gjøre sånt når jeg ligger på sykehuset !!

Så jenter - om ikke lenge nå så har vår alles Thea sin lille prinsesse i armene sine :o)

Skrevet

dere alle må ha lykke til ser det ut som bare sånn at jeg har sagt det hvis dere alle fant ut å føde nå i nermeste fremtid..og at jeg ikke får det m meg he he..blir sittende alene her jeg da helt til april...men dere som har nr mitt må gi meg beskjed da når dere har født he he...er så kos m barn..klem må nok rydde her litt nå sambo skulle få en kompis hit i kveld for å få hjelp til å bære ute tinga i kjelleren...uff vi får ikke grillet mer i år og jeg som er så gla i å grille da...betyr at vinteren nermere seg temmelig fort nå..ha en fin dag videre da klem

Skrevet

Hihihi : ) Snart er Thea mamma til 3.. = ) Så gøy... Får nesten lyst til å gå på meg fødsel jeg også.. Men kommer nok til å angre som en hund når jeg først er i fødsel så venter litt til jeg : )

Hvordan går det Hebbie ? Formen bra eller ?

Møtes i Drammen på Torsdag ?

Skrevet

o-la-la.....så kjekt. Snart er Theaokt jentemamma. :) Under en halv time igjen til secio.

Synes det er så artig her nå, skjer liksom noe på alle kanter jo......-er jo ikke så lenge til jul og da er jo de aller fleste blitt mamma.

Du holder oss vel oppdatert etterhvert som du hører noe da Hebbie?

:)

Skrevet

Da skal Thea har vært mamma i over en halvtime.

GRATULERER!!!!

Skrevet

Ja, nå er vel babyen ute om operasjonen var presis.

Gratulerer Theaokt!!!!! :)

Skrevet

Kan vel si GRATULERER uansett = ) Hun får nok ikke sett dette med det første så : )

Skrevet

Har ikke hørt noe enda fra Thea, men det regner jeg heller ikke med før om et par timer - stakkars må nesten komme seg litt og kose masse med babyen sammen med familien. Men så snart jeg vet noe så oppdaterer jeg dere jenter. Men skal ut og kjøpe maling til babyrommet etter behandlingen min så hvis jeg får vite noe da så sender jeg en av dere melding slik at dere kan sprinte inn og legge inn et innlegg....

Håper alt gikk etter planen og at babyen ligger i armene hennes :o)

Nå har hun venta lenge nok !! hehehe.....

Skrevet

Hun må jo være en vakker baby med så søte brødre og flotte foreldre:)

Gleder meg til å se henne!

Skal vi klisse sammen gave til Thea da?

Hvem vil ordne?

Forøvrig har jeg oppdatert nettsiden vår med fiiiine bilder av vesla:) Hun vokser jo så fort! www.hafrjohnsen.com for de som vil kikke!

Skrevet

Grattis til Theaokt. Gleder meg til å høre hvordan det gikk og til å få se vesla.

Piadi: vet at jeg kan kalle meg fødeklar i dag, men føler meg ikke fødeklar, så jeg holder meg til høygravid en stund til tror jeg. Føler meg jo høygravid da:)

Får se om jeg føler meg litt mer fødeklar etter ultralyden i morgen.

Er så spent på å få se vesla igjen. Håper hun er akkurat passe stor, så slipper jeg å ha flere mareritt. Og når folk kaller meg svære og at det blir en stooooor unge, så kan jeg bare le av dem og si at de virkelig ikke har peiling.

Vil være med på gave til Theaokt, men orker ikke arrangere og kjøpe.

Si i fra når det er bestemt da.

Skrevet

Hei alle.

For ikke lenge siden kom jenta til Theaokt til verden. Hun var litt over 4 kg og 51 cm lang. Mer detaljer kommer senere :)

Skrevet

Jeg er også med på gave. Kan sikkert ordne også jeg får regner ikke med at jeg får mulighet til noe jentebabyshopping... ;) Hvor mye skal vi gi??

Og selvfølgelig: Gratulerer Thea!!!!

Skrevet

Velkommen til verden lille Erle.

Var det ikke det hun skulle hete?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...