Gå til innhold

DRAMMEN OG OMEGN SIN SKRAVLETRÅD.........(NY: 13/10-06)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil gjerne være med !! Må melde deg og avtale....

Skal besøke deg og prate hull i hodet ditt jeg ;o)

Sendte deg en melding nettopp.

Gleder meg vilt til mini-Theaokt kommer ut !!!!

Håper det lar seg gjøre ihvertfall så du ikke har mer vondt i ryggen - er ikke gøy med ryggplager !! Som sagt - gi beskjed om det er noe jeg kan hjelpe til med !!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk mld av deg.Ja du kan gjøre noe for meg. Hoppe på meg slik at ungen svipp hopper ut. Vært på indisk i Oslo så nå blir det film.Mulig jeg på fikse litt hjemme i morgen.

Skrevet

Jo det var den opprinnelige planen.. Men så fikk jeg det for meg at jeg skal føde likevel. Angrer sikkert sterkt på dette om ikke så lenge :o( Trur det er noen urinstinkter og hormoner som herjer her, for forrige fødsel er veldig fjern for meg nå.. fattet det ikke selv.. Dessuten skal jeg opereres etter forrige fødsel igjen, så hadde ikke gått så bra med to operasjons sår samtidig...

Den var vrien..men det ble nå det jeg bestemte meg for nå da.. uff.. men føder på Bærum ja..

Skrevet

JAAAAA - digger å hoppe på trampoline ;op

Så kos dere har hatt det !!! Håper det blir en bra film - hvis det er en skummel så må du gi beskjed - ok ??

Hehehe.....for da skal jeg luske meg utenfor vinduet og banke på i det noe skummelt skjer. Kan ikke du se Forbannelsen for jeg kan ligne på hun ekle dama som kryper ned trappa og Junior kommer sikkert til å ligne på den ekle gutten !!!

Skrevet

Skal se lucky number slevin med bl.a Morgan Freeman, Lucy Liu, Bruce Willis m.fler.Det er en thriller.Tenk at snart er jeg ikke gravid lengre- så merkelig men deilig. Sønnene mine har begynt å si at de kommer til å kaste opp dersom jeg synger i bilen. Ble helt paff når Peder den yngste sa det. Kommer sikkert til å sovne under filmen da klokke er masse nå.

Skrevet

Hahaha...ta et hint !!

Jeg sier at ungen kommer til å hyle om gubben begynner å synge...han skal konstant synge og dikte opp idiotiske ting...gleder meg til han skal synge for ungen så jeg slipper å høre på. Må lære ham å si hold kjeft til gubben veldig kjapt - lite han blir paff da ;op

Ler meg i hjel av guttene dine.....

Ikke kikk rett ut vinduet ditt i kveld da ;op hehehe......

Skrevet

Jepp sovnet under filmen jeg. Jeg fikk ikke ks i morgen pga en stor oprasjon de skulle ha.

MEN JEG FIKK KS PÅ ONSDAG 18 OKT.

Dette blir siste dagen jeg er inn på BIM og er gravid. Må jo innom ellers å sjekke opp hvordan det går med dere andre prøvere og gravide. Hebbie holder dere opdatert på onsdag. Sender sms til henne.Reiser til Tønsberg i morgen tidlig for innskrivning og blodprøvetakning. Blir der til onsdag. Tar og drar på kino i morgen kveld med guttene. Men i dag skal jeg plage dere her inne!!! Ser enden på det nå.

Skrevet

Gratulerer med ny dato Theaokt. :) Så rart, i overimorgen er du jentemamma jo.

Så du visste mer enn oss andre du ja Hebbie.....hmmmm :)

Skal til legen med Trym om en time. Greit å få en sjekk, selv om han igrunn er et lite hakk bedre idag.

Under ei uke til jeg er høygravid nå.....spookie.... :0)

Jeg har ikke noe planer neste uke tror jeg, men torsdag skal mannen ut på noe så det passer ikke...ellers det samme for meg. :)

Skrevet

... Så kjedelig med syke barn. Nå får både du og mannen din omgangssyke igjen og det man ellers ikke pleier å ha uten at det er flere år i mellom.Slik er det jo det første året. Litt slitsomt.

Jannemor-er det tegnpå at noe skjer snart da. Sengehygge har ikke funket her heller.

Skrevet

Ja, da har jeg gått ut i permisjon da.

Skal ikke på jobb igjen før november neste år en gang.

Rart å tenke på.

Må vel bake en kake å stikke innom jobben og feire med de andre, men ikke i dag.

i dag skal jeg på sparkjøp og storsenteret sammen med svigermor, og få krysset av resten på handlelisten min.

Skrevet

Ups!Tror slimproppen har begynt å gå! Men nå er det jo snart over!!!.

Skrevet

Hei skravlehøner;)

Ser dere ikke er så treffete av dere i dag men jeg og Piadi drar nå uansett en tur på pava etterpå, jeg tar med meg lillemor:) Så dersom man ombestemmer seg så er vi der vi asså... Trenger en tur ut:)

Så noen nevnte noe om dyr og tung mat, veeeel, de har noe av det og men pasta og pizza er hovedgreia. Pastaen der er kjempegod og BILLIG...

Skrevet

Hehehe......sladderdronninga det er meg det ;o)

Får skravle masse i dag da siden dette blir "siste" gang Theaokt.

I dag må jeg melde pass på treff enda det frister kjempemasse - imorgen skal muligens gubben male barnerommet, så i dag skal vi se på maling..Og før det så må jeg få ryddet bort alllllle klærne på gjesterommet (igjen) og ta ut alt barneutstyret jeg stappa inn på rommet. Så det rommet blir klart for maling og imorgen så må jeg på behandling så da får jeg ikke tid til det. Og vi skal til svigers for å hjelpe til med en presenning på båten deres, levere hunden til sambos eks.

Men jeg håper at det blir et treff på Pavarotti en annen gang - har blitt så lei maten på Pigen og Jonas og jeg elsker pasta !!!

Håper vi får sett Embla snart - er dette sånn a la Tom Cruise eller ;op Får ikke sett babyen før 4 mndr etterpå....hehehehe.....

Skrevet

Nå har jeg fått vasket litt tøy men det gjenstår jo litt. Vil ikke at det skal være noe tøy i skittentøyskurvene før jeg drar. Tenke dere 3 menn i i alder 2, 5 og 31 hjemme alene noen dager. Nei trornok at mannen min går over huset før babyen og jeg kommer hjem. Lurer så på hvem som skal være opratør under snittet - kjenner jo så mange av dem. Det er alltid så koselig på ks dagen. Blir mye spøk og latter. Nei heng i Therese - ikke bare henge her inne. Straks tilbake for mer terror.

Skrevet

Så flink du er !

Regner vel med at han holder huset fint til du kommer hjem :o) Han tør vel ikke noe annet - slik er det her. Jeg blir så sint hvis han har rota masse.....

Men så er da gubben din så flink å rydde vel - det var jo strøkent og ryddig etter pizzalaging. Slik hadde det aldri sett ut etter sambo - han kan lage gryterett fra pose og allikevel se ut som han har laget mat til 50 stk. Fatter ikke hvordan han klarer det !!

Jeg må komme og besøke deg - har bare vært på sykehuset en gang i livet mitt for å besøke nyfødt. Litt spesielt når man har delt svangerskapet med deg da :o) Må få avtalt med Naboen før det blir for sent da.....

Skrevet

Jeg skal gi naboen nr ditt så kan hun ringe deg. Tiden går fort nå. Ser rundt meg i huset å tenker at i morgen tidlig så stikker jeg til Tønsberg etter å ha levert guttene i barnehagenog neste gang jeg da er her er vi 5 stk i familien. Drømte en drøm i natt:Drømte at jeg fikk en gutt. Han kikket på meg å sa: " ønsker du ikke meg da mamma, selv om jeg ikke er en jente". Hadde vondt i hele kroppen når jeg våknet og tenkte at jo hvor er denne lille babygutten. Han er jo min- ingen må ta han. Rar tanke. Mye som ligger i underbevisstheten. Fikk et litt annet syn på det. Hmmm og ikke nok med det men drømte i forrige uke at barne hadde en hjertefeil. Blir jo smårar- har jo ikke tenkt særlig på det ellers.

Hadde vært veldig koselig med besøk på sykehuset. Dere kan jo få forsmak på den tilværelsen. Hvor er maybeme og Litjpia om dagen da???

Skrevet

Er det mange på treff i dag eller?

Skrevet

Tror nesten bare det er Piadi og Tillab og Embla jeg.....

Skrevet

Nå begynner mannen å bli dårlig også....vond hals, tett nese osv. så med to syke gutter (13 mnd og 31 år) i huset er det nok å gjøre..... ;)

Trym hadde forhøyet CRP så vi fikk resept både på AB og hostesaft til han. Ørene så heldigvis bra ut, så det er ikke ny ørebetennelse foreløpig iallfall.....men er jo veldig forkjølet da stakkars.

Theaokt.....3-barnsmor på onsdag....jentemamma.... Lurer på hvordan det føles å vite det; idag skal jeg bli mamma..... Jeg vet jo ikke om det skjer i morgen, neste uke eller 14 dager over termin. Men føler meg så stor at enten må termin være riv ruskende gal ellers så bærer jeg på en giga-baby..... -håper på en akkurat passe novembergutt jeg da. ;) Men akkurat passe synes vel mammaen at babyen er uansett om den er 2 eller 5kg. Gleder meg til å se lillejenta di. Har dere navn nå eller???

Hebbie: Når blir det treff da?

Skrevet

Hmm.. trodde det skulle bli så mange jeg. Her sitter jeg å er litt grinete. Kjenner at jeg er så sliten i kroppen. Nå blir det bare denne natta hjemme så er jeg lissom igang. Siste natta kommer jeg sikkert til å sove dårlig. For naboen passet det best på fredag Hebbie. Kontakt henne og avtal du. Gleder meg grymt mye nå. Tenker ikke på annet.

Skrevet

Gleder du deg bare, eller gruer du deg litt også? Var med på et keisersnitt da jeg var sykepleierstudent.....-og de barna er jo utrolig vakre da. Får ikke det lange, dradde hodet som våre vaginalfødte....-selv om Trym selvsagt var verdens nydeligste :)

Har dere navn eller?

Vi har vel landet på det vi har hatt hele tiden på T, iallfall inntil videre. Blir ikke enige om noen andre.....

Skrevet

thea du må ha masse lykke til da..alle får jo barn nå jo uff lenge ijen jeg da,men føler at dagene beg å gå fortere.klem fra meg

Skrevet

Ja, hvis jeg ikke ser deg her før du drar i morgen Theaokt, så må du ha masse lykke til.

Så spennende å endelig kunne få møte babyen i magen.

Skrevet

Jippi!! Da er det snart min tur, derfor jeg ikke kom meg med på noe treff i dag :o)

I dag tidlig gikk slimproppen, og det fortsetter og har hatt rier tett siden ett-to tiden på formiddagen, men ikke for jævli vondt enda..det jeg venter på..håper inderlig ikke det er lurerier..men da er jeg lovt å bli satt i gang..så nå er det bare å vente å se hvordan natta blir :o)

Alt pakket og klart tilfelle, til både meg og lillegutt som må opp til mormor dersom vi farter på vei til Bærum..

Må gnikke føttene mine mot hvernadre og opp og reise meg hver gang de kommer, så er ikke bare litt vonde..ååå sååå glad, hehe helt til det virkelig setter i gang tenker jeg..Da døøør jeg..igjen :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...